Календарно – тематичне планування в 2 класі за підручником О.Д.Карп'юк (2 години на тиждень)
Відповідно до методичних рекомендацій у 2016-2017 н.р. Враховано всі зміни.
Календарно – тематичне планування в 2 класі за підручником О.Д.Карп’юк (2 години на тиждень)
Відповідно до методичних рекомендацій у 2016-2017 н.р
№ уро-ку |
Да-та |
Підтема уроку |
Фонетич-ний матеріал |
Граматичний матеріал |
Говоріння |
Читання
|
Аудіювання |
Письмо |
Домашнє завдання |
При-міт-ка |
|||
Лексичний матеріал |
Розмовні структури |
||||||||||||
Тема 1. Я, моя сім’я, друзі . Unit 1. Meet New Friends. |
|||||||||||||
1. |
|
Повторення |
Літери алфавіту |
|
|
Sing the song, choose and match |
|
Впр. 1, с. 4 Доріжка 1 |
|
|
|
||
2. |
|
Англійська – це легко! |
|
Verbs
|
|
English is easy, stand on your feet |
|
Впр. 1, с. 6 Доріжка 2 |
Впр. 3, с. 7 |
|
|
||
3. |
|
Знайомство |
h /h/ |
|
Harry |
What is your name? My name is … Nice to meet you! Впр. 2, с. 9 |
|
Впр. 3, с. 9 Доріжка 3 |
Впр. 4, с. 9 |
|
|
||
4. |
|
Знайомство |
a /ᴂ/ |
|
|
Are you…? Yes, I am/No, I am not. Впр. 2, с. 11 |
|
Впр. 3, с. 11 Доріжка 4 |
Впр. 4, с. 11 |
|
|
||
5. |
|
Мої друзі |
v /v/ |
|
|
How are you? I am fine, thank you. Впр. 1, с. 12 |
Впр.2,с. 13 |
Впр. 3, с. 11 Доріжка 5 |
Впр. 3, с. 13 |
|
|
||
6. |
|
Знайомтеся – це мої друзі! |
i /i/ |
Pronounce
|
Parrot
|
He is my friend. She is my sister. Впр. 2, с. 14 Впр. 3, с. 15 |
Впр.4,с. 15 |
Впр. 1, с. 14 Доріжка 6 |
Впр. 5, с. 15 |
|
|
||
7. |
|
Привітання |
a /ᴂ/ |
|
|
Is he Bill?No, he is not. Впр. 2-3, с. 16 Впр. 4, с. 17 |
Впр.5,с. 17 |
Впр. 1, с. 16 Доріжка 7 |
Впр. 6, с. 17 |
|
|
||
8. |
|
Я та мої друзі |
o /ᴐ/, x /ks/ |
|
Your turn OK |
Впр. 2, с. 9 |
Впр.3,с. 19 |
Впр. 1, с. 18 Доріжка 8 |
Впр. 4, с. 19 |
|
|
||
9. |
|
Тепер ти можеш! |
h /h/, a /ᴂ/, v /v/, i /i/, o /ᴐ/, x /ks/ |
|
|
Впр. 1, с. 20 Впр. 3-5, с. 21 |
Впр.4,с. 21 |
Впр. 1, с. 4 Доріжка 9 |
|
My Friend |
|
||
10. |
|
Знайомтеся – моя сім’я |
th / / |
|
Mammy Daddy |
Here’s my… Meet my… Впр. 3, с. 23
|
Впр.4,с. 23 |
Впр. 1-2,с. 22 Доріжка 10 |
Впр. 5, с. 23 |
|
|
||
11. |
|
Моя сім’я |
e /e/ |
|
|
Is this your sister? No, she is not. Впр.2-3,с. 24
|
Впр.5,с. 25 |
Впр. 1, с. 24 Впр. 4, с. 25 Доріжка 11 |
Впр. 6, с. 25 |
|
|
||
12. |
|
Мої дідусь та бабуся |
u /Λ/ |
|
Grandfather Grandmother |
This is my… Впр. 3, с. 26 Впр. 4, с. 27
|
Впр.5,с. 27 |
Впр. 2, с. 26 Доріжка 12 |
Впр. 6, с. 27 |
|
|
||
13. |
|
Моя родина |
ck /k/ |
|
|
How is your sister? She is fine, thank you Впр. 2, с. 28
|
Впр.4,с. 29 |
Впр. 1, с. 28 Впр. 3, с. 29 Доріжка 13 |
Впр. 5, с. 29 |
|
|
||
14. |
|
Скільки тобі років? |
/hi:/, /ʃi:/ |
Pronounce (he/she) |
|
How old are you? I am … |
Впр.3,с. 31 |
Впр. 1, с. 30 Впр. 2, с. 31 Доріжка 14 |
Впр. 4, с. 31 |
|
|
||
15. |
|
День народження |
|
|
|
How old is he? He is ... Впр.1-2,с. 32 Впр. 3, с. 33
|
Впр.4,с. 33 |
Пісня “Happy Birtday to You” Доріжка 15 |
Впр. 5, с. 33 |
|
|
||
16. |
|
Тепер ти можеш! |
th / /, e /e/, u /Λ/, ck /k/, /hi:/, /ʃi:/ |
|
|
Впр.1-2,с. 34 Впр. 4-6, с. 35 |
Впр.3,с. 34 |
Доріжка 16 |
|
My Family |
|
||
Тема 2. Це моя школа. Меблі у класній кімнаті. Unit 3. This is My School. |
|||||||||||||
17. |
|
Школа
|
a /ei/ |
|
Pupil, pupils, classroom |
I am your new teacher. Впр. 4, с. 37
|
Впр.5,с. 37 |
Впр. 2-3, с.46 Доріжка 17 |
Впр. 6, с. 37 |
|
|
||
18. |
|
У школі
|
i, y /ai/ |
|
|
Is it a cat? No,
it is not. Впр. 1, с.38 Впр. 3, с.39
|
Впр.4,с. 39 |
Впр. 2, с. 39
Доріжка 18 |
Впр. 5,
с. 39 |
|
|
||
19. |
|
Шкільні речі(меблі) |
oo /u/, /u:/ |
|
Blackboard, computer, desk, CD, CD player, bookcase |
It is a … This is a… Впр. 2, с. 40 Впр. 3, с. 41
|
Впр.4,с. 41 |
Впр. 1, с. 40 Доріжка 19 |
Впр. 5, с. 41 |
|
|
||
20. |
|
Що мене оточує у класі |
|
|
|
What is that?
|
|
|
|
|
|
||
21. |
|
Навіщо мені це?(меблі) |
|
|
|
what, who, where, when, why, how |
|
|
|
|
|
||
22. |
|
Мій урок |
|
|
|
what, who, where, when, why, how |
|
|
|
|
|
||
23. |
|
Шкільні справи |
|
Числа 1-20 |
|
|
|
|
|
|
|
||
24. |
|
Тепер ти можеш! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема 3. Свята та традиції. Unit 4. Merry Christmas. |
|||||||||||||
25. |
|
Природа взимку Контроль аудіювання. |
ar /ἀ:/, ow /әu/ |
|
Park, snow, tree |
The tree is white. The trees are white. Впр.2,с. 52
|
Впр.5,с. 53 |
Впр. 3, с. 52 Впр. 4, с. 53 Доріжка 25 |
Впр. 6, с. 53 |
|
|
||
26. |
|
Зимові розваги |
-y /i/ |
Pronounce (we/they) |
Old, new, happy, sad, a snowman, funny clown |
Впр.3,с. 55 |
Впр.4,с. 55 |
Впр. 1-2, с.54 Доріжка 26 |
Впр. 5, с. 55 |
|
|
||
27. |
|
Різдвяні декорації Контроль читання |
ee, ea /i:/ |
|
Santa Claus, Christmas decoration, bell,decorate, Christmas tree |
Look at… Впр.3,с. 57 |
Впр.4,с. 57 |
Впр. 1-2, с.56 Доріжка 27 |
Впр. 5, с. 57 |
|
|
||
28. |
|
Кольори |
|
|
Colour, grey |
My favourite colour is … Впр.3-4,с. 59
|
|
Впр. 1-2, с.58 Доріжка 28 |
Впр. 5, с. 59 |
|
|
||
29. |
|
Різдвяні декорації Контроль говоріння |
or /ᴐ:/ |
Adverb (for) |
Stocking, Christmas card, picture |
My Christmas card for granny Впр.3-4, с.60-61
|
Впр.5,с. 61 |
Впр. 1-2, с.60 Доріжка 29 |
|
|
|
||
30. |
|
Щасливого Різдва! |
y /j/ |
|
|
Merry Christmas! Впр.2,с. 62
|
Впр.4,с. 63 |
Впр. 3, с.63 Доріжка 30 |
Впр. 5, с. 63 |
|
|
||
31. |
|
Святкові розваги Контроль письма |
ng /Ƞ/ |
|
|
Let’s have fun! Впр.3,с. 64
|
Впр.4,с. 65 |
Впр. 1-2, с.64 Доріжка 31 |
Впр. 5, с. 65 |
|
|
||
32. |
|
Тепер ти можеш! Повторення вивченого матеріалу. |
ar /ἀ:/, ow /әu/, -y /i/, ee, ea /i:/, or /ᴐ:/, y /j/, ng /Ƞ/ |
|
|
Впр.1-3, с.66-67 |
|
Доріжка 32 |
Впр. 4, с. 67 |
My Presents |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||