Урок "Дикі тварини" у 2 класі

Про матеріал

План-конспект уроку англійської мови для 2 класу за темою "Дикі тварини" до підручника Несвіт А.М.

Мета:ввести та закріпити нові лексичні одиниці за темою «Дикі тварини», повторити раніше вивчені лексичні одиниці, ознайомити учнів з новою граматичною структурою to have (has) got та організувати тренування учнів в оперуванні новою граматичною структурою у мовленні


Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови

Клас:  2

Дата:

Тема: Дикі тварини

Цілі уроку:

  •   навчальна:ввести та закріпити нові лексичні одиниці за темою «Дикі тварини», повторити раніше вивчені лексичні одиниці, ознайомити учнів з новою граматичною структурою to have (has) got  та організувати тренування учнів в оперуванні новою граматичною структурою у мовленні;
  •   розвивальна: стимулювати комунікативну мотивацію учнів, вказанням на сферу застосування нової лексики та на функцію нового граматичного явища та викликом інтенції до їх вживання, розвивати вміння та навички читання, усного мовлення, учити працювати у парі, розвивати довготривалу й оперативну пам'ять, логічне мислення, здатність до ситуативної та мовної  здогадки, вдосконалювати здібності самостійно планувати мовленнєві дії;
  •   виховна:виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, як мови міжнародного спілкування, зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів, любов до тварин та до навколишнього середовища, почуття відповідальності за тих, кого приручили, показати зв'язок навчального матеріалу з життям.

Обладнання: підручник, картки на тему «Дикі тварини», комп’ютер, презентація за темою «Wild animals»

 

 

 

 

 

Хід  уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
    1.                 Привітання

Good morning, boys and girls!  Nice to see you! How are you?

  1.                 Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка: колективне декламування віршика з відбиванням ритму.

Let's recite the poem "One, two, three, four, five". All together! Всі разом! Beat the rhythm. Відбиваємо ритм! O.K?

      Учитель:

One, two, three, four, five,

Once I caught a fish alive.

Six, seven, eight, nine, ten.

Then I let it go again.

Why did you let it go?

Because it bit my finger so,

Which finger did it bite?

The little finger on the right.

Учні декламують віршик і відбивають ритм фраз.

Відбивання ритму може здійснюватися у формі легеньких постукувань ручкою по парті або тихеньким плескотом у долоні.   

Well done, kids. Thank you.

  1.                 Повідомлення теми та мети уроку

Нас з вами очікує прогулянка до зоопарку. Гадаю, що нам потрібно гарно підготуватися до цього! Сьогодні нам у цьому допоможе прибулець з іншої планети, якого звати Маззі!

  1.                      Основна частина
    1.                 Організація ознайомлення учнів з новими лексичними одиницями

а) Постановка задачі, виклик потреби та інтересу.

Знайомтеся, це Маззі!

(PresentationWild animals”, слайд 1 )

Він вичає мешканців нашої планети та  прислав нам дуже цікаву презентацію! Lets start!

б) Пред’явлення нової  лексики

Let′s  speak about animals! (слайд 2)

Ми можемо розділити тварин на диких, сільськохозяйських та домашніх. Animals can be: wild animals, farm animals and pets (слайд3)

 

Today we are going to speak about wild animals (слайд 4)

  •    What wild animals do you know in your native language? Яких диких тварин ви знаєте на рідній мові? (Учні називають диких тварин рідною мовою).
  •    Very good! Now let′s learn how to name these animals in English. Look at this photo and repeat after me. It is a crocodile. (слайд 5,6,7,8,9,10) (Учні повторюють за вчителем назви диких тварин англійською мовою).

  •    It is a giraffe.
  •    It is a mouse.
  •    It is a wolf.
  •    It is a snake.
  •    It is a bear.

в) Автоматизація дій учнів з новими лексичними одиницями на рівні фрази.

 Open your books on page 102. Let′s do exercise 2. Відкрийте свої підручники на сторінці 102, давайте виконаємо вправу 2 разом.

Look at the shadows of animals and guess the animals. Подивіться на тіні тварин та дайте відповідь на питання. Наприклад : - What animal is this?It is a crocodile.

Давайте попрацюємо у парах та виконаємо це завдання. (Учні у парах  виконують вправу. Вчитель пропонує одній або двом парам продемонструвати діалог біля дошки.)

Well done!!!

2.2.Динамічна пауза: аеробіка (Стоячі біля парт, учні виконують відповідні рухи зі змісту аеробіки)

Enjoy aerobics. Let's have a little fun. O.K? Let's go.

Hands up, hands down.

Hands on  hips, sit down.

Stand up!

Hands to the sides!

Bent left, bent right.

Hands on hips!

Hop! Hop! Hop!

Hands down!

Stop!

  1.        Організація ознайомлення учнів з новою граматичною структурою

а) Постановка задачі, стимулювання потреби та інтересу до вивчення нового граматичного явища

Наш новий друг Маззі допоміг нам познайомитися з дикими тваринами, але йому дуже сподобалася одна тварина, можливо тому, що вона така ж зелена як і Маззі. До речі, ви пам’ятаєте, як англійською мовою буде зелений колір? (Учні відповідають: green).Маззі просить нас розповісти йому про цю тварину. (слайд 11)

 

б) Пред′явлення нової граматичної структури to have (has) got в усному мовленні

Допоможе нам розповісти про змію вправа 3 на сторінці 102 у ваших підручниках.  Прослухайте діалог.(вчитель читає діалог, учні слухають. Потім учні повторюють за вчителем кожну репліку). 

А зараз ми можемо відповісти на питання Маззі.

-What animal is this?

Pupils: it is a snake.

  • What has it got? (Що вона має? Що в неї є?)

Pupils: It has got a small head and a long body. (слайд 12)

Teacher: Muzzy  says: “Thank you!”

в) Контроль первинного розуміння нової структури

Guessing game

Вчитель пояснює учням правила гри «Guess the animal».

Зараз я пропоную вам пограти у гру. Але спочатку нам потрібно дізнатися правила цієї гри. Отже, давайте прочитаємо діалог на сторінці 103, впр.4. (Вчитель перший раз читає діалог. Потім учні читають діалог у парах та перекладають його).

Teacher: Do you understand the rules of the game? Then listen to another description and guess the animal. (вчитель читає опис тварини та просить учнів здогадатися, яку ж тварину описано, якщо відповідь правильна, то малюнок з твариною вішаємо на дошку (Додаток2).

  1. It is big. It has four legs and a long neck. It can run and walk. It is yellow and brown. What animal is it? (It is a giraffe.)
  2. It is small. It has four legs and long tail. It is grey. It likes eating cheese. What animal is it? (It is a mouse)
  3. It is big. It can swim and walk. It has many teeth and long body. What animal is it? (It is a crocodile).
  1. Заключна частина уроку
    1.        Підведення підсумків уроку та виставлення оцінок

Я сподіваюся, що ви та наш новий друг Маззі дізналися сьогодні багато нового про тварин та вивчили їх назви англійською мовою. Ми вже готові до прогулянки до зоопарку, де нас чекає ще багато цікавого.

You have done a lot of work today. Your marks are:

  1.        Домашнє завдання.

Домашнім завданням  буде творче завдання. Кожен учень класу обирає тварину, домашню або дику, вам потрібно намалювати її та описати так, як ми це робили в класі, спираючись на вправу 3, стор.103.

  1.        Прощання

Thank you for the lesson. See you soon.  Have a nice day. (слайд 13)

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
9805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку