Календарне планування, англійська мова, 5 клас О. Карпюк, 2018

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови (5-й рік навчання) складено згідно з підручником О. Карпюк, 2018 для закладів загальної середньої освіти.

Перегляд файлу

№ з/п

№ з/ф

дата

Тема, підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції

Лексика

Граматика

Аудію-

вання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

 

 

 

Тема 1. Я, моя родина, мої друзі.

Шкільне життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

Повернення до школи

Ознайомити учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії,

розвивати інтерес і поважне ставлення до уроку іноземної мови

Повторення ЛО «My room», «Body»,                     « Animals»…

 

 

1 стор. 4

5 стор. 6

3 стор. 5

6 стор. 6

2 стор. 5

4 стор. 5

Впр.1, с.4

Повторити слова пісні

2.

 

 

Представлення

Windsor,

Ginger- власні назви

Повна  і коротка форми дієслів To be, To have

Remember с.9

 

1 стор. 8

2, 3 стор. 9

5 стор. 9

 

Впр.5, с.9 розказати про себе

3.

 

 

Розповідь про друга

Займенники                     (he,she,they.)

Повна  і коротка форми дієслів  To be, To have

Remember с.11

1 стор. 10

2 стор. 11

3, 4 стор.11

4 стор.11

Впр 5, с.11

Підготувати діалог

4.

 

 

Знайомство з новими друзями

 

 

4 стор. 15

 

Діалог

2, 4 стор. 15

 

картки

Впр. 3 стор. 13

5.

 

 

Урок граматики.

Present Simple of the verb "to have"

 

Займенники та форми дієслова  To be (с. 12),

 

3 стор. 13

1, 2, 3 стор. 14

1, 2 стор. 13

Впр. 4стор. 13

6.

 

 

Друзі по листуванню

Повторення назв країн Great Britain, Germany, Poland..

object pronouns

1 стор. 16

5, 6 стор. 18

2, 3, 4 стор. 17

стор. 15

 

Впр. 5, 6 стор. 20

7.

 

 

Друзі по листуванню

Числівники,

Введення нових ЛО

Craft,geography, religion с.26

 

3 стор. 22

1 стор. 23

1, 2 стор. 21

5, 6 стор. 22

2 стор. 23

 

Впр. 6 стор. 25

написати про однокласника

№ з/п

№ з/ф

дата

Тема, підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції

Лексика

Граматика

Аудію-

вання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

8.

 

 

Шкільні предмети

 

Опрацювання назв шкільних предметів

 

кількісні та порядкові числівники

2 стор. 24

1 , 3стор. 28

Впр.2, 3

с.26

3 стор. 24

4 стор. 25

5 стор. 25

Впр. 1, 2, 3 стор. 27

9.

 

 

Розклад уроків

 

Введення нових ЛО

Vocabulary box (с. 32

Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257)

1 стор. 31

3 стор. 30

4 стор. 32

4 а стор. 31

2,3, 5 стор. 32

1, 2 стор. 30

Впр. 1, 2 стор. 33

10.

 

 

Урок домашнього читання

 

 

 

1 стор. 44

1 стор. 44

3 стор. 45

2 стор. 45

Впр. 1, 2 стор. 34

11.

 

 

Вивчення англійської мови

 

 

Частини мови Remember! (с. 40) Впр.2,с.40

1 стор. 36

1, 2 стор. 34

3, 4, 6 стор. 35

5 стор. 35

2, 3 стор. 36

Впр. 6 стор. 37

12.

 

 

Лексико-граматичний тест.

 

 

 

2, 3 стор. 38

1 стор. 38

1, 2 стор. 42

5 стор. 37

4 стор. 39

2 стор. 40

1, 2 стор. 41

5 стор. 43

Впр. 3 стор. 43

 

 

 

Тема 2. Відпочинок і дозвілля

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

Люди навколо нас. Інтереси та вподобання оточуючих.

 

 

Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 50)

 

1 с. 48

 

2 с. 49

3 с. 49

1, 3 с. 50

4 с. 49

4 с. 51

 

Впр. 4, 6 с. 53

№ з/п

№ з/ф

дата

Тема, підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції

Лексика

Граматика

Аудію-

вання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

14.

 

 

Що ми вміємо та не вміємо робити

 

Ознайомити  учнів із захопленнями їхніх однолітків,  з особливостями проведення вільного часу та  стилем життя людей  у країні,мова якої вивчається;

 

Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 54)

Модалье  дієслово Can Remember! (с. 52)

5, 2 с. 50

5, с. 55

3 с. 55

1 с. 52

3 с. 52

15.

 

 

Розповідь про друга

 

Vocabulary box (с. 57)

 

2 с. 54

6 с. 55

 

5 с. 52

1 с. 55 написати розповідь про друга

16.

 

 

Хобі та інтереси

 

Vocabulary box (с. 61)

Дієслова to play, to go

 

1 с. 56

5 с. 58

2, 3, 4 с. 57

1, 3 с. 59

Впр. 2 с. 59

17.

 

 

Різноманітні хобі

 

Тренування вивчених ЛО

Теперішній час

2 с. 60

2 с. 61

3 с. 62

1 с. 60

5 с. 62

1 с. 61

4 с. 62

6 с. 63

Впр. 1 с. 60

розказати про різні види хобі

18.

 

 

Позакласна діяльність

 

 

 

1 с. 64

1 с. 65

2, 3, 4с. 64

2 с. 65

Впр. 2 с. 65

19.

 

 

Хобі друзів

 

Тренування вивчених ЛО

 

 

1 с. 66

2 с. 66

3 с. 67

 

4 с. 67

20.

 

 

Вечірки

 

Vocabulary box (с. 69)

 

 

1 с. 68

2 с. 69

3 с. 69

Впр. 4 с. 69

21.

 

 

Проведення вільного часу

 

 

Теперішній час

1 с. 71

4 с. 73

 

1, 2, 3 с. 70

2 с. 72

 

3 с. 72

Впр. 1 с. 73

№ з/п

№ з/ф

дата

Тема, підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції

Лексика

Граматика

Аудію-

вання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

22.

 

 

Запрошення на вечірку

 

 

Тренування вивчених ЛО

 

3 с. 74

5 с. 75

2 с. 74

 

Впр. 1 с. 75

23.

 

 

Он-лайн спілкування

 

 

Vocabulary box (с. 77)

Герундій

Remember! (с. 79)

 

1, 2 с. 78

2 с. 76

4 с. 80

1 с. 76

3, 4, 5 с. 77

3 с. 80

3 с. 78

1, 2 с. 79

Впр. 1 с. 81

24.

 

 

Відпочинок Лексико-граматичний тест

 

 

Повторення прийменники 

 

 

1 с. 82

2 , 3 с. 82

6 с. 83

5 с. 83

Впр. 7 с. 83

 

 

 

Тема 3. Я, моя родина, мої друзі.

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

Моя сім'я.

 

 

 

 

 

Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та стилем життя  британських родин .

Опрацювання ЛО теми  “My Family”

 

 

2 с. 89

4 с. 89

1 с. 88

 

 

Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю

26.

 

 

Професії членів родини.

Vocabulary box (с. 91)

Теперішній час

1 с. 90

3 с. 91

4 с. 91

 

Підготувати розповідь про професії батьків

27.

 

 

Брати і сестри.

 

 

 

1, 3 с. 92

4 с. 93

2 с. 92

 

Впр. 5 с. 94

28.

 

 

Я та моя сім'я.

 

Теперішній тривалий час

1 с. 96

6 с. 94

2, 3 с. 97

1 с. 95

1, 2 с. 97

№ з/п

№ з/ф

дата

Тема, підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції

Лексика

Граматика

Аудію-

вання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

29.

 

 

Бабусині історії

 

Vocabulary box (с. 123)

 

2 с. 122

4 с. 124

3 с. 123

1 с. 122

5, 6 с. 124

Впр. 7 с. 124

30.

 

 

День за днем

 

Last month, last evening, yesterday

Минулий час дієслова     to be

 

3 с. 126

 

2 с. 125

1 с. 125

Впр. 4 с. 126

31.

 

 

День за днем

 

Минулий час дієслова     to be

 

6 с. 127

 

1 с. 128

5 с. 127

Впр.6в,с.127 виписати дієслова у минулому часі, повторити неправильні дієслова

32.

 

 

Комп'ютер для бабусі

 

 

 

2 с. 128

7 с. 129

2 с. 128

 

3 с. 129

5 с. 129

 

Впр. 6 с. 129

33.

 

 

Дитячі спогади

 

Активізація ЛО теми

Неправильні дієслова

2 с. 130

2 с. 130

1 с. 130

3 с. 131

 

Впр. 4 с. 131

34.

 

 

Дитячі спогади

 

 

Неправильні дієслова

 

4 с. 131

5 с. 131

1, 2 с. 132

3 с. 132

Впр. 1 с. 131

35.

 

 

Урок домашнього читання. "Спляча красуня"

 

 

 

1 с. 134

1 с. 134

3 с. 135

2 с. 135

Впр. 4 с. 132

36.

 

 

Моя сім'я. Лексико-граматичний тест.

 

Повторення ЛО теми

 

5 с. 133

 

6 с. 133

картки

7 с. 133

№ з/п

№ з/ф

дата

Тема, підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції

Лексика

Граматика

Аудію-

вання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

 

 

 

Тема 4. Харчування

Ознайомити учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою споживання громадян  Британії

 

 

 

 

 

 

 

37.

 

 

Продукти харчування

Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon)

 

 

1 с. 98

3 с. 99

1в , 2 с. 98

 

Розказати про свій сніданок, повторити нові слова

38.

 

 

Продукти харчування

Активізація вивченої лексики,

Введення нових ЛО

Vocabulary box с.100

 

1 с. 100

1 с. 100

 

3 с. 101

 

2 с. 101

Скласти меню здорового харчування

39.

 

 

Британські традиції в їжі

Активізація вивченої лексики

Впр.2,с.102

Злічувані та незлічувані  іменники

 

 

4 с. 101

5 с. 102

 

Впр.4,с.101 -   переказати

40.

 

 

Улюблені страви британців

Повторення вивченої лексики

Слова some, any

Повторення правил вживання слів many, much

2 в с. 103

1 с. 105

1 с. 102

2 с. 102

картки

Написати про свій обід та вечерю

41.

 

 

Улюблені страви українців

Контроль  аудіювання

 

 

текст

2 с. 105

 

3 с. 106

картки

Повторити злічувані та незлічувані 

42.

 

 

Моя улюблена страва

Контроль говоріння

Активізація вивченої лексики

 

4 с. 106

 

ситуації для спілкування

5 с. 107

Впр. 3 с. 108

43.

 

 

Похід за продуктами

Контроль читання

 

 

2 с. 107

тексти

1 с. 107

3 с. 108

картки

Скласти лист покупок

№ з/п

№ з/ф

дата

Тема, підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції

Лексика

Граматика

Аудію-

вання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

44.

 

 

Похід за продуктами

Контроль письма

 

 

 

 

 

4 с. 108

5 с. 109

картки

Впр. 5 с. 109

45.

 

 

Правила харчування

 

Активізація вивченої лексики

повторення 

минулого часу

 

1 в с. 110

1 а с. 110

1 с с. 110

 

Зробити постер про здорову та нездорову їжу

46.

 

 

Їжа. Перевірка домашнього читання

 

За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty підр.            О. Карп’юк «English»( ІІч.)  С.136-137

Впр.3,с.137- розіграти уривок

47.

 

 

Правила харчування

 

 

Злічувані та незлічувані  іменники;

 

2 с. 111

 

захист постерів

3 с. 137

 

Впр. 2 в с. 111

48.

 

 

Харчування. Узагальнююче повторення.

 

 

повторення 

минулого часу

 

 

 

2 в с. 111

картки

3 с. 111

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповал Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
26195
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку