Календарно-тематичне планування з англійської мови (5-й рік навчання) складено згідно з підручником О. Карпюк, 2018 для закладів загальної середньої освіти.
№ з/п |
№ з/ф |
дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Лексика |
Граматика |
Аудію- вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
|
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі. Шкільне життя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
Повернення до школи |
Ознайомити учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії, розвивати інтерес і поважне ставлення до уроку іноземної мови |
Повторення ЛО «My room», «Body», « Animals»… |
|
1 стор. 4 |
5 стор. 6 |
3 стор. 5 6 стор. 6 |
2 стор. 5 4 стор. 5 |
Впр.1, с.4 Повторити слова пісні |
2. |
|
|
Представлення |
Windsor, Ginger- власні назви |
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.9 |
|
1 стор. 8 |
2, 3 стор. 9 5 стор. 9 |
|
Впр.5, с.9 розказати про себе |
|
3. |
|
|
Розповідь про друга |
Займенники (he,she,they.) |
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.11 |
1 стор. 10 |
2 стор. 11 |
3, 4 стор.11 |
4 стор.11 |
Впр 5, с.11 Підготувати діалог |
|
4. |
|
|
Знайомство з новими друзями |
|
|
4 стор. 15 |
|
Діалог 2, 4 стор. 15
|
картки |
Впр. 3 стор. 13 |
|
5. |
|
|
Урок граматики. Present Simple of the verb "to have" |
|
Займенники та форми дієслова To be (с. 12), |
|
3 стор. 13 |
1, 2, 3 стор. 14 |
1, 2 стор. 13 |
Впр. 4стор. 13 |
|
6. |
|
|
Друзі по листуванню |
Повторення назв країн Great Britain, Germany, Poland.. |
object pronouns |
1 стор. 16 |
5, 6 стор. 18 |
2, 3, 4 стор. 17 |
стор. 15
|
Впр. 5, 6 стор. 20 |
|
7. |
|
|
Друзі по листуванню |
Числівники, Введення нових ЛО Craft,geography, religion с.26 |
|
3 стор. 22 |
1 стор. 23 |
1, 2 стор. 21 5, 6 стор. 22 |
2 стор. 23
|
Впр. 6 стор. 25 написати про однокласника |
|
№ з/п |
№ з/ф |
дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Лексика |
Граматика |
Аудію- вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
8. |
|
|
Шкільні предмети |
|
Опрацювання назв шкільних предметів
|
кількісні та порядкові числівники |
2 стор. 24 1 , 3стор. 28 |
Впр.2, 3 с.26 |
3 стор. 24 4 стор. 25 |
5 стор. 25 |
Впр. 1, 2, 3 стор. 27 |
9. |
|
|
Розклад уроків |
|
Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 32 |
Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257) |
1 стор. 31 |
3 стор. 30 4 стор. 32 |
4 а стор. 31 2,3, 5 стор. 32 |
1, 2 стор. 30 |
Впр. 1, 2 стор. 33 |
10. |
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
1 стор. 44 |
1 стор. 44 |
3 стор. 45 |
2 стор. 45 |
Впр. 1, 2 стор. 34 |
11. |
|
|
Вивчення англійської мови |
|
|
Частини мови Remember! (с. 40) Впр.2,с.40 |
1 стор. 36 |
1, 2 стор. 34 |
3, 4, 6 стор. 35 |
5 стор. 35 2, 3 стор. 36 |
Впр. 6 стор. 37 |
12. |
|
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
2, 3 стор. 38 |
1 стор. 38 1, 2 стор. 42 |
5 стор. 37 |
4 стор. 39 2 стор. 40 1, 2 стор. 41 5 стор. 43 |
Впр. 3 стор. 43 |
|
|
|
Тема 2. Відпочинок і дозвілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
Люди навколо нас. Інтереси та вподобання оточуючих.
|
|
Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 50) |
|
1 с. 48
|
2 с. 49 |
3 с. 49 1, 3 с. 50 |
4 с. 49 4 с. 51
|
Впр. 4, 6 с. 53 |
№ з/п |
№ з/ф |
дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Лексика |
Граматика |
Аудію- вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
14. |
|
|
Що ми вміємо та не вміємо робити
|
Ознайомити учнів із захопленнями їхніх однолітків, з особливостями проведення вільного часу та стилем життя людей у країні,мова якої вивчається;
|
Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 54) |
Модалье дієслово Can Remember! (с. 52) |
5, 2 с. 50 |
5, с. 55 |
3 с. 55 |
1 с. 52 |
3 с. 52 |
15. |
|
|
Розповідь про друга
|
Vocabulary box (с. 57) |
|
2 с. 54 |
6 с. 55 |
|
5 с. 52 |
1 с. 55 написати розповідь про друга |
|
16. |
|
|
Хобі та інтереси
|
Vocabulary box (с. 61) |
Дієслова to play, to go |
|
1 с. 56 5 с. 58 |
2, 3, 4 с. 57 |
1, 3 с. 59 |
Впр. 2 с. 59 |
|
17. |
|
|
Різноманітні хобі
|
Тренування вивчених ЛО |
Теперішній час |
2 с. 60 2 с. 61 3 с. 62 |
1 с. 60 5 с. 62 |
1 с. 61 4 с. 62 |
6 с. 63 |
Впр. 1 с. 60 розказати про різні види хобі |
|
18. |
|
|
Позакласна діяльність
|
|
|
1 с. 64 |
1 с. 65 |
2, 3, 4с. 64 |
2 с. 65 |
Впр. 2 с. 65 |
|
19. |
|
|
Хобі друзів
|
Тренування вивчених ЛО |
|
|
1 с. 66 |
2 с. 66 3 с. 67 |
|
4 с. 67 |
|
20. |
|
|
Вечірки
|
Vocabulary box (с. 69) |
|
|
1 с. 68 |
2 с. 69 |
3 с. 69 |
Впр. 4 с. 69 |
|
21. |
|
|
Проведення вільного часу
|
|
Теперішній час |
1 с. 71 4 с. 73 |
|
1, 2, 3 с. 70 2 с. 72
|
3 с. 72 |
Впр. 1 с. 73 |
|
№ з/п |
№ з/ф |
дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Лексика |
Граматика |
Аудію- вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
22. |
|
|
Запрошення на вечірку
|
|
Тренування вивчених ЛО |
|
3 с. 74 |
5 с. 75 |
2 с. 74 |
|
Впр. 1 с. 75 |
23. |
|
|
Он-лайн спілкування
|
|
Vocabulary box (с. 77) |
Герундій Remember! (с. 79)
|
1, 2 с. 78 |
2 с. 76 4 с. 80 |
1 с. 76 3, 4, 5 с. 77 3 с. 80 |
3 с. 78 1, 2 с. 79 |
Впр. 1 с. 81 |
24. |
|
|
Відпочинок Лексико-граматичний тест
|
|
Повторення прийменники |
|
|
1 с. 82 2 , 3 с. 82 |
6 с. 83 |
5 с. 83 |
Впр. 7 с. 83 |
|
|
|
Тема 3. Я, моя родина, мої друзі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
Моя сім'я. |
Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та стилем життя британських родин . |
Опрацювання ЛО теми “My Family” |
|
|
2 с. 89 4 с. 89 |
1 с. 88
|
|
Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю |
26. |
|
|
Професії членів родини. |
Vocabulary box (с. 91) |
Теперішній час |
1 с. 90 |
3 с. 91 |
4 с. 91 |
|
Підготувати розповідь про професії батьків |
|
27. |
|
|
Брати і сестри. |
|
|
|
1, 3 с. 92 4 с. 93 |
2 с. 92 |
|
Впр. 5 с. 94 |
|
28. |
|
|
Я та моя сім'я. |
|
Теперішній тривалий час |
1 с. 96 |
6 с. 94 |
2, 3 с. 97 |
1 с. 95 |
1, 2 с. 97 |
|
№ з/п |
№ з/ф |
дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Лексика |
Граматика |
Аудію- вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
29. |
|
|
Бабусині історії |
|
Vocabulary box (с. 123) |
|
2 с. 122 4 с. 124 |
3 с. 123 |
1 с. 122 |
5, 6 с. 124 |
Впр. 7 с. 124 |
30. |
|
|
День за днем |
|
Last month, last evening, yesterday |
Минулий час дієслова to be
|
3 с. 126 |
|
2 с. 125 |
1 с. 125 |
Впр. 4 с. 126 |
31. |
|
|
День за днем |
|
Минулий час дієслова to be
|
6 с. 127 |
|
1 с. 128 |
5 с. 127 |
Впр.6в,с.127 виписати дієслова у минулому часі, повторити неправильні дієслова |
|
32. |
|
|
Комп'ютер для бабусі |
|
|
|
2 с. 128 7 с. 129 |
2 с. 128
|
3 с. 129 5 с. 129 |
|
Впр. 6 с. 129 |
33. |
|
|
Дитячі спогади |
|
Активізація ЛО теми |
Неправильні дієслова |
2 с. 130 |
2 с. 130 |
1 с. 130 3 с. 131 |
|
Впр. 4 с. 131 |
34. |
|
|
Дитячі спогади |
|
|
Неправильні дієслова |
|
4 с. 131 |
5 с. 131 1, 2 с. 132 |
3 с. 132 |
Впр. 1 с. 131 |
35. |
|
|
Урок домашнього читання. "Спляча красуня" |
|
|
|
1 с. 134 |
1 с. 134 |
3 с. 135 |
2 с. 135 |
Впр. 4 с. 132 |
36. |
|
|
Моя сім'я. Лексико-граматичний тест. |
|
Повторення ЛО теми |
|
5 с. 133 |
|
6 с. 133 |
картки |
7 с. 133 |
№ з/п |
№ з/ф |
дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Лексика |
Граматика |
Аудію- вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
|
Тема 4. Харчування |
Ознайомити учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою споживання громадян Британії |
|
|
|
|
|
|
|
37. |
|
|
Продукти харчування |
Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon) |
|
|
1 с. 98 3 с. 99 |
1в , 2 с. 98 |
|
Розказати про свій сніданок, повторити нові слова |
|
38. |
|
|
Продукти харчування |
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО Vocabulary box с.100 |
|
1 с. 100 |
1 с. 100
|
3 с. 101
|
2 с. 101 |
Скласти меню здорового харчування |
|
39. |
|
|
Британські традиції в їжі |
Активізація вивченої лексики Впр.2,с.102 |
Злічувані та незлічувані іменники
|
|
4 с. 101 |
5 с. 102 |
|
Впр.4,с.101 - переказати |
|
40. |
|
|
Улюблені страви британців |
Повторення вивченої лексики |
Слова some, any Повторення правил вживання слів many, much |
2 в с. 103 |
1 с. 105 |
1 с. 102 2 с. 102 |
картки |
Написати про свій обід та вечерю |
|
41. |
|
|
Улюблені страви українців Контроль аудіювання |
|
|
текст 2 с. 105 |
|
3 с. 106 |
картки |
Повторити злічувані та незлічувані |
|
42. |
|
|
Моя улюблена страва Контроль говоріння |
Активізація вивченої лексики |
|
4 с. 106 |
|
ситуації для спілкування |
5 с. 107 |
Впр. 3 с. 108 |
|
43. |
|
|
Похід за продуктами Контроль читання |
|
|
2 с. 107 |
тексти |
1 с. 107 3 с. 108 |
картки |
Скласти лист покупок |
|
№ з/п |
№ з/ф |
дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Лексика |
Граматика |
Аудію- вання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
44. |
|
|
Похід за продуктами Контроль письма |
|
|
|
|
|
4 с. 108 5 с. 109 |
картки |
Впр. 5 с. 109 |
45. |
|
|
Правила харчування |
|
Активізація вивченої лексики |
повторення минулого часу
|
1 в с. 110 |
1 а с. 110 |
1 с с. 110 |
|
Зробити постер про здорову та нездорову їжу |
46. |
|
|
Їжа. Перевірка домашнього читання |
|
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English»( ІІч.) С.136-137 |
Впр.3,с.137- розіграти уривок |
|||||
47. |
|
|
Правила харчування |
|
|
Злічувані та незлічувані іменники;
|
2 с. 111 |
|
захист постерів 3 с. 137 |
|
Впр. 2 в с. 111 |
48. |
|
|
Харчування. Узагальнююче повторення. |
|
|
повторення минулого часу
|
|
|
2 в с. 111 |
картки |
3 с. 111 |