Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на І семестр у 5 класах
| |||||||||||||||||||
№ п/п | Дата | Дата | Тема уроку | Граматичматеріал | Лексичний матеріал | Аудію-вання | Читан-ня | Пись- мо | Гово- ріння | Домашнє завдання | При- мітка | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||||||||
Тема 1. Шкільне життя. (15 год.) | |||||||||||||||||||
| Розділ 1.Час для школи Тема 1. Усе про мене
| Повна та скорочена форма (long/full, short) I am=I'm I have got=I've got I am not=I'm not I have not got=I haven't got | I am … I am from … I've got … I haven't got.. I like … I'm crazy about… | 1 Song | НО | SB 2, 4 WB p.4 | 3, 5, 6 | ***пісня ст. 4; розпов про літні канікули; | Song | ||||||||||
| 2)Давайте знайомитись! Розвиток навичок читання
| He=He's He is not=He isn't He has got=He's got He has not got= He hasn't got | 1-3 | WBEx.1, 2; p.5. SB 2 WBEX.4,5;p.6. | 4, 5 | 5/9 (розпов. про себе); ***утв діалог по темі; WB Ex.3; p.5. | |||||||||||||
|
| Дієслово “to be” в ств., пит. та зап. реченнях теп. часу. Особ та присв займенники. §2, ст. 258-259 | IYou He She It We They | SB 1-3 WB Ex.7; p.8. | 2, 4 | §2, ст. 258-259; 4/13 (письм.) | |||||||||||||
|
| 4 Song | SB ст. 15 WB Ex.8;p.8. | 1-3 | ***пісня ст. 15 WB Ex.9; p.9. (творче завдання) описати хл, дівч (письм 6-7 реч.); | Song A Famous Person(photo) | |||||||||||||
|
| curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard, round the world to be good at … | 1 | 3, 4, 5 | SB 2 WB Ex.1-4; p.10. | 5/18 (чит та перекл); слова (вивч.) ***6|18 (письм відпов); | |||||||||||||
|
| Форми дієслова “to have” у ств., пит. та зап. реч теп. часу. Об'єктні займенники. | me youhim her it us them I am good at … What time is it? It's … o'clock, an hour, half an hour, a quarter, a minute, past, to | 2, 3 | SB 1, 4 WB Ex.5;p.12. | 5, 6 | 5/20 (утв 5 речень); 6|22 (письм відпов про свій клас); ***6/20 (доповн); | ||||||||||||
| 7)Лист другу.
| 2/23 (написати e-mail); WB Ex.8;p.13. | | ||||||||||||||||
|
| Кількісні та порядкові числівники. §1, 2 ст. 257-258 | Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science a timetable | 2 | SB 3 . | 1-3 | §1,2 ст 257-258; WB Ex.1;p.14; Вивч. лексику по темі. | ||||||||||||
|
| Ступені порівняння прикметників. §1, ст. 256-257. | difficult, normal | 2, 4 | 2/28 2/30 | SB 1/30 WB.4;p1 SB 3/30 WBEx.9;p.18. | 1/28 3/29 | §1, ст. 256-257. ***2/30 (письм перекл. речен); WB Ex.3;p.16. | |||||||||||
|
| Вживання великої букви. | to quarrel, to tease, to-ten list | 1 | . SB 1, 2 WB Ex.7;p.17 . | 2-4 | ***5 (взяти інтерв'ю); WB Ex.8;p.18. | 1Classmate Interview 2 A Time-table | |||||||||||
|
| Song | 2а | SB 2b, 5 | 1, 3, 4, 6 | 2|34 (вир чит); WB Ex.1;p.19. ***7/37 (Spelling Game); | Song | ||||||||||||
|
| 2 | SB 3 | 1, 4 | 1|38 (вивч запит); WB Ex.3;p.19. | ||||||||||||||
|
| Частини мови. | Noun Pronoun Verb Preposition Adjective | 1 | SB 2 WB Ex.4;p.19. | 3 | 1/41 (доповн реч); 2/ 41 (пис про урок англ. мови); *** тв завдан | ||||||||||||
|
| 1 | SB 2 | 3 | ***3/45 (переказ); WB Ex.7;p.21. | ||||||||||||||
|
| 1 | SB 2 WB Ex.5;p.20. | 3, 4 | 5/43 (пис про шк. життя); WB Ex.6;p.20. | ||||||||||||||
ТЕМА 1 ТЕМА 1 ТЕМА 1 ТЕМА 1 ТЕМА 1ТЕМА 1 | |||||||||||||||||||
Тема 2 . Відпочинок і дозвілля (13 год.) | |||||||||||||||||||
|
| nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual | 1, 5 Song | 1, 2 | SB 3 WB Ex.1;p.22. | 3 | 1/50 (вир чит); ***пісня ст.52; WB Ex.2;p.23. (кросворд) | \Song | |||||||||||
|
| 2 | SB 4 | 1, 3 1-3 | 4|55 ( перекл усно); | Quiz “What You Are Really Like” | |||||||||||||
|
| Вживання модального дієслова “can” в теп. часі. | can can not=can't | WB Ex.3,4; p.23. | ***6/55 (письм); WB Ex.8;p.25. | ||||||||||||||
| 4)Справжні друзі.
| attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust I can't help it. | 2 | 5 | SB 4 WB Ex.6,7; p.24. | 1, 2, 3 1 | 1/57 (5-6 реч про друга); WB Ex.9;p.25. | ||||||||||||
|
| camera, cartoon coin, stamp, to collect, fair to be fond of… to be interested in … to take pictures | 5 | 1 | SB 4 WB Ex.1;p.26. | 2, 3 | 1|58 (чит та перекл); WB Ex.2;p.26. (A Mind Map) | A Mind Map | |||||||||||
|
| Теперішній простий час. §1, ст. 261. | to play the piano to play football to go running | 1a/ 60 1/62 | SB 3/61 SB 2/62 . WB Ex.3;p.27 | 1b, 2 | §1, ст. 261. ***1/61 (вивч запит); WB Ex.4;p.27. | ||||||||||||
|
| aerobics, choir, drama group, yoga | 2, 3 | 5 | SB 3, 4 WB Ex.5;p.27. | 1, 2, 3 | 6/65 (напис реч про себе); WB Ex.6;p.28. | Quiz “What kind of person are you?” | |||||||||||
|
| 1 | 1 | SB 3 . WB Ex.8;p.29 | 1, 2, 3, 4 | 4/69 (письм); повт лексику; WB Ex.9;p.30. *** 1/66 (вивч діалог); | Hobby Survey Quiz “Are You a Good Friend?” | ||||||||||||
|
| badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme, envelope, prize | 1, 3 | 2, 4 3/74, | слова вчити; 1/70 (письм переклад a|b|c) WBEx.1-3; p.32. | ||||||||||||||
|
| Прислівники частотності теперішнього часу. | alwaysusuallysometimes rarelynever | 1/73, 4/75 | 1-3 /72-73, 4/74 | 3/73 (письм 5-8 реч); | |||||||||||||
|
| SB 2/73 WB Ex.5,6; p.32. | 1, 2, 5 | ***A Word Map (тв. робота); WB Ex.7;p.35. | A Word Map | ||||||||||||||
|
Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. ст. 75-77 | 3 | 3, 5 | SB 4 WB Ex.8,9; p.36. | ***1/77 (тв. робота); | Invitation Cards | |||||||||||||
|
| 1, 4 | SB 1 WB Ex.11; p.31. | 3 | WB Ex.10;p.36. | ||||||||||||||
ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 | |||||||||||||||||||
Тема 3. Я, моя родина, мої друзі (12 год.) | |||||||||||||||||||
|
| Вжив прийм. to be keen on to be interested in to be fond of to be good at | cоntact, experience, freak, to search, to share, useful to be keen on … | SB 3, 4 | 1, 5 | WB Ex.2;p.38. | Вивчити слова до диктанту | ||||||||||||
| 2)Он-лайн спілкування з друзями. Розвиток навичок читання. ст. 78-79 | 2 | WB Ex.1;p.38. | 2/78 (вир чит та перекл); | |||||||||||||||
| 3)Вподобання моїх друзів. Герундій. Удосконалення граматичних навичок ст. 81. | Герундій.
| I am good at drawing. I think reading is fun. | WB Ex.3,4; p.39. | 2/81(доповн реч); | ||||||||||||||
| 4)Комп'ютери та електронне листування. Розвиток навичок говоріння. ст. 81-82 | message to waste time | 2 | 4 | SB 1, 2 | 1, 3 | 4/82 (вир чит діалога); WB Ex.5;p.42. | ||||||||||||
|
| Присвійний відмінок. §2, ст. 254. | a craze | 1 | SB 1 WB Ex.7;p.42. | 1 | §2, ст. 254; ел лист (тв. робота); WB Ex.6;p.42. | Writing an E-Mail | |||||||||||
|
| mother/mum, father/dad, grandmother/grandma grandfather/grandpa grandson granddaughter | 2/92 | SB 4|95 | 1, 3 | ***3/95 (усно відпов на запит); | |||||||||||||
|
| 2/94 | WB Ex.1;p.45. Ex.2;p.45. (кросворд). | WB Ex.3;p.47. (творча робота) | A Family Tree | ||||||||||||||
|
| burglar, dentist, nurse, postman, police officer, vet to catch, to repair each other, together | 1, 4, | SB 3 . | 2 | ||||||||||||||
|
| Теперішній тривалий час. §4, ст. 262 | 6 | WB Ex.5,6; p.48 | WB Ex.4;p.47. (A Word Square) §4, ст. 262; 1/99(письм); WB Ex.7;p.49. | A Word Square | |||||||||||||
|
| 1/100 | 1/100 | SB 1/101 WB Ex.9,10; p.50. | 2, 3 | 2/101 (лист другу); повт лексику; | |||||||||||||
|
| a donkey Eeyere | 1 | 1 | SB 2 | 2, 3 | повт лексики (розділ 2); ***3/87(переказ за мал) | ||||||||||||
|
| 2, 5 | SB 1, 4 | 3, 6 | ***7/ 85 (плани на майб ДН); WB Ex.8;p.43. | ||||||||||||||
ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 | |||||||||||||||||||
Тема 4. Харчування (8 год.) | |||||||||||||||||||
|
| cook, computer programmer, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer *(taximate) | 1, 3 | WB Ex.1,2; p.52. | 2 | лексика по темі; 1/104 (слова, чит., перекл.) WB Ex.3;p.52. | |||||||||||||
|
| health, healthy/ unhealthy food | 1 | 1, 4 | 4/105 (чит, перекл); | ||||||||||||||
|
| crisps, peanuts bone, skin to skip a meal to be rich in | SB 2 WB Ex.4,5; p.53. | 3 | 5/106 (письм true/false) *повідомл. про страви в Україні | ||||||||||||||
|
| 2 | SB 4 . | 1, 3 | WB Ex.7,8; p.54 | ||||||||||||||
|
| Множина іменників. §1, ст. 253. | Злічуванні та незлічуванні іменники. §3, ст. 264. | §2, ст. 254. §3, ст. 264. WB Ex.9-11; p.55. | |||||||||||||||
|
| 3 | 4 | 5/111 (встав. пропуски); скл. діалог | |||||||||||||||
|
| Вживання “much, many”, “some”та “any” з іменниками. §3, ст. 259. | 1, 2/109 4/110, 2/111 | SB 5 WB Ex.12;p.56. | 3/110, 3/112 | §3, ст. 259. 2/111(вивч діалог); WB Ex.14;p.57. | Role Play “Shop Assistant” | ||||||||||||
|
| 1/114 | SB 1/113 WB Ex.14; p.57. | 1/113, 1с/114 | тв робота (плакат); повт лексики (Розділ 3); | A Poster “About Food” | |||||||||||||
ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 | |||||||||||||||||||
Тема 5. Свята і традиції (10 год.) | |||||||||||||||||||
| Розділ 3.Час для родинних справ Тема 3. Особливісвята 1) Святкуємо Різдво. Активізація лексики по темі. ст.116 | Прийменники часу § 1 (2), с. 254 | Написати листівку | ||||||||||||||||
| 2) Традиції святкування Різдва. Розвиток навичок читання. ст. 116-118 | В.З, с. 117,В.5,с. 118 | В.1, 2, с. 116 | В.5, с.118 | |||||||||||||||
| 3) Календар свят. Модальні дієслова. Формуван граматичних. навичок. ст.118-119, 121 | Модальне дієслово must §7,с.264 | В.3,с.121 | ||||||||||||||||
| 4) Хронологія свят. Форм практичних навичок читання дат. ст.122-124 | Thanksgiving, mean, excited | В.1,с. 122 В.5,7, с. 124 | В.4, с. 123 В.6, с. 124 | В.8, с. 124 | В.3, с. 123 | Лист про улюблене свято. | ||||||||||||
| Тема 4. Бабусині казки 8) Наші спогади та дитячі страхи. Розвиток навичок читання.ст. 126-128 | attic, ghost, hide, horror, lightning, thunder,branch, dark, spider, bat, skeleton | В.1, с. 126 В.3, с. 127 В.7, с. 128 | В.2, с. 126 В.4, с. 128 | В.1,с. 125 | В.2, с. 125 | В.5,6, с. 128 В.7,с. 133 В.5, с. 135 | A Poster “What Are You Afraid of?” | |||||||||||
| 9) Улюблені казки. Минулий простий час. Формування грамат навичок. ст. 129-131 | Past Simplе § 2, с. 254 | В.5,с. 131, граматика с.130 | ||||||||||||||||
| 10) Складаємо казку. Розвиток навичок аудіювання. ст.132-133 | В.2, с. 129 | В.3, с. 130 В.6, с. 131 | В.1, с.129 | В.4,с. 130 | В,3, с.133 | |||||||||||||
| 11) Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. cт. 140-141 | В.1,с. 140 | В.2,З, с. 141 | ||||||||||||||||
ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 | |||||||||||||||||||
|
| повт лексику | |||||||||||||||||
|
| готув твір, лист | |||||||||||||||||
|
| готув розповідь | |||||||||||||||||
|
| робота в словниках | |||||||||||||||||
| Робота над помилками. | ||||||||||||||||||
| Підсумковий урок за І семестр. | ||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на І семестр у 5 класах
|
|||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Граматичматеріал |
Лексичний матеріал |
Аудію-вання |
Читан-ня |
Пись- мо |
Гово- ріння |
Домашнє завдання |
При- мітка |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||||||
Тема 1. Шкільне життя. (15 год.) |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Розділ 1.Час для школи Тема 1. Усе про мене 1)Знову до школи! Усе про мене. Розвиток навичок діалогічного мовлення. ст. 4-6 |
Повна та скорочена форма (long/full, short) I am=I’m I have got=I’ve got I am not=I’m not I have not got=I haven’t got |
I am … I am from … I’ve got … I haven’t got.. I like … I’m crazy about… |
1 Song |
НО |
SB 2, 4 WB p.4 |
3, 5, 6 |
***пісня ст. 4; розпов про літні канікули; |
Song |
||||||||
|
|
|
2)Давайте знайомитись! Розвиток навичок читання та аудіювання. ст. 8-11 |
He=He’s He is not=He isn’t He has got=He’s got He has not got= He hasn’t got |
|
1-3 |
WBEx.1, 2; p.5. SB 2 WBEX.4,5;p.6. |
4, 5 |
5/9 (розпов. про себе); ***утв діалог по темі; WB Ex.3; p.5. |
|
|||||||||
|
|
|
3)Знайомство з новими друзями. Удосконалення граматичних навичок. ст. 12-13 |
Дієслово “to be” в ств., пит. та зап. реченнях теп. часу. Особ та присв займенники. §2, ст. 258-259 |
I You He She It We They |
|
|
SB 1-3 WB Ex.7; p.8. |
2, 4 |
§2, ст. 258-259; 4/13 (письм.)
|
|
||||||||
|
|
|
4)Друзі по листуванню. Опис особистості. Розвиток навичок говоріння та письма. ст. 14-15 |
|
|
4 Song |
|
SB ст. 15 WB Ex.8;p.8. |
1-3 |
***пісня ст. 15 WB Ex.9; p.9. (творче завдання) описати хл, дівч (письм 6-7 реч.); |
Song A Famous Person(photo)
|
||||||||
|
|
|
Тема 2. Усе про мій клас 5)Мої однокласники. Розвиток навичок аудіювання та читання. ст. 16-18 |
|
curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard, round the world to be good at … |
1 |
3, 4, 5 |
SB 2 WB Ex.1-4; p.10. |
|
5/18 (чит та перекл); слова (вивч.) ***6|18 (письм відпов); |
|
||||||||
|
|
|
6)Мої друзі. Удосконалення граматичних навичок. Позначення часу (годинник). ст. 19-22 |
Форми дієслова “to have” у ств., пит. та зап. реч теп. часу. Об’єктні займенники. |
me you him her it us them I am good at … What time is it? It’s … o’clock, an hour, half an hour, a quarter, a minute, past, to |
|
2, 3 |
SB 1, 4 WB Ex.5;p.12. |
5, 6 |
5/20 (утв 5 речень); 6|22 (письм відпов про свій клас); ***6/20 (доповн); |
|
||||||||
|
|
|
7)Лист другу. Розвиток навичок письма. Написання e-mail. ст. 23 |
|
|
|
|
|
2/23 (написати e-mail); WB Ex.8;p.13. |
|
|||||||||
|
|
|
Тема 3. Улюблені шк предмети. 8)Шкільні предмети. Активізація лексики та розвиток навичок читання. ст. 26-28 |
Кількісні та порядкові числівники. §1, 2 ст. 257-258 |
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science a timetable |
|
2 |
SB 3 .
|
1-3 |
§1,2 ст 257-258; WB Ex.1;p.14; Вивч. лексику по темі. |
|
||||||||
|
|
|
9)Мій улюблений предмет. Формування грам. навичок. ст.29-30 |
Ступені порівняння прикметників. §1, ст. 256-257. |
difficult, normal |
2, 4 |
2/28 2/30 |
SB 1/30 WB.4;p1 SB 3/30 WBEx.9;p.18. |
1/28 3/29 |
§1, ст. 256-257. ***2/30 (письм перекл. речен); WB Ex.3;p.16. |
|
||||||||
|
|
|
10) Інтерв’ю про розклад уроків. Розвиток навичок діалогічного мовлення та письма. ст. 31-33 |
Вживання великої букви. |
to quarrel, to tease, to-ten list |
1 |
|
. SB 1, 2 WB Ex.7;p.17 . |
2-4 |
***5 (взяти інтерв’ю); WB Ex.8;p.18. |
1Classmate Interview 2 A Time-table |
||||||||
|
|
|
Тема 4. Контр робота з англійської мови. 11)Англійська мова в моєму житті. Розвиток навичок чит та аудіювання. ст. 34-37 |
|
|
Song |
2а |
SB 2b, 5
|
1, 3, 4, 6 |
2|34 (вир чит); WB Ex.1;p.19. ***7/37 (Spelling Game); |
Song |
||||||||
|
|
12)На уроці англійської мови. Розвиток навичок говоріння. ст. 38-39 |
|
|
2 |
|
SB 3
|
1, 4 |
1|38 (вивч запит); WB Ex.3;p.19. |
|
|||||||||
|
|
|
13)Шкільні справи. Удосконалення грам. та лексичних навичок, розвиток навичок письма. ст. 40-41 |
Частини мови. |
Noun Pronoun Verb Preposition Adjective |
|
1 |
SB 2 WB Ex.4;p.19. |
3 |
1/41 (доповн реч); 2/ 41 (пис про урок англ. мови); *** тв завдан |
|
||||||||
|
|
|
14)Домашнє читання “It Is Important to Know a Foreign Language”. Розвиток навичок читання та перекладу. ст. 44-45 |
|
|
|
1 |
SB 2
|
3 |
***3/45 (переказ); WB Ex.7;p.21. |
|
||||||||
|
|
|
15)Узагальнення знань, умінь та навичок. ст. 42-43 |
|
|
|
1 |
SB 2 WB Ex.5;p.20. |
3, 4 |
5/43 (пис про шк. життя); WB Ex.6;p.20. |
|
||||||||
ТЕМА 1 ТЕМА 1 ТЕМА 1 ТЕМА 1 ТЕМА 1 ТЕМА 1 |
|||||||||||||||||||
Тема 2 . Відпочинок і дозвілля (13 год.) |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Розділ 2. Час для розваг Тема 1. Усе про моїх друзів 1)Люди навколо нас. Введення лексики та розвиток навичок читання. ст. 49-52 |
|
nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual
|
1, 5 Song |
1, 2 |
SB 3 WB Ex.1;p.22. |
3 |
1/50 (вир чит); ***пісня ст.52; WB Ex.2;p.23. (кросворд) |
\Song |
||||||||
|
|
|
2)Інтереси та вподобання моїх друзів. Розвиток навичок аудіювання ст. 52-53 |
|
|
2 |
|
SB 4
|
1, 3 1-3 |
4|55 ( перекл усно);
|
Quiz “What You Are Really Like” |
||||||||
|
|
|
3)Модальні дієслова. Формування грамат. навичок. ст.54-55 |
Вживання модального дієслова “can” в теп. часі. |
can can not=can’t |
|
|
WB Ex.3,4; p.23. |
|
***6/55 (письм); WB Ex.8;p.25. |
|
||||||||
|
|
|
4)Справжні друзі. Розвиток навичок діалогічного мовлення та письма. ст. 56-57 |
|
attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust I can’t help it. |
2 |
5 |
SB 4 WB Ex.6,7; p.24. |
1, 2, 3 1 |
1/57 (5-6 реч про друга); WB Ex.9;p.25. |
|
||||||||
|
|
|
Тема 2. Хобі та уподобання. 5)Світ хобі та захоплень. Активізація лексики та розвиток навичок читання. ст. 58-60 |
|
camera, cartoon coin, stamp, to collect, fair to be fond of… to be interested in … to take pictures |
5 |
1 |
SB 4 WB Ex.1;p.26. |
2, 3 |
1|58 (чит та перекл); WB Ex.2;p.26. (A Mind Map) |
A Mind Map |
||||||||
|
|
|
6) Різноманітні хобі. Формування граматичних та лексичних навичок. ст. 60-62 |
Теперішній простий час. §1, ст. 261. |
to play the piano to play football to go running |
|
1a/ 60 1/62 |
SB 3/61 SB 2/62 . WB Ex.3;p.27 |
1b, 2 |
§1, ст. 261. ***1/61 (вивч запит); WB Ex.4;p.27. |
|
||||||||
|
|
|
7)Клуби за інтересами. Розвиток навичок аудіювання. ст. 63-65 |
|
aerobics, choir, drama group, yoga |
2, 3 |
5 |
SB 3, 4 WB Ex.5;p.27. |
1, 2, 3 |
6/65 (напис реч про себе); WB Ex.6;p.28. |
Quiz “What kind of person are you?” |
||||||||
|
|
|
8) Опитування однокласників про хобі та уподобання. Розвиток навичок діалогічного мовлення та письма. ст.66-67 |
|
|
1 |
1 |
SB 3 . WB Ex.8;p.29 |
1, 2, 3, 4 |
4/69 (письм); повт лексику; WB Ex.9;p.30. *** 1/66 (вивч діалог); |
Hobby Survey Quiz “Are You a Good Friend?” |
||||||||
|
|
|
Тема 3. Вільний час 9)Свята та вечірки. Розвиток навичок читання та перекладу. ст. 70-71 |
|
badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme, envelope, prize |
|
1, 3 |
|
2, 4 3/74,
|
слова вчити; 1/70 (письм переклад a|b|c) WB Ex.1-3; p.32. |
|
||||||||
|
|
10)Удосконалення граматичних навичок. ст. 72-73 |
Прислівники частотності теперішнього часу. |
always usually sometimes rarely never |
1/73, 4/75 |
|
|
1-3 /72-73, 4/74 |
3/73 (письм 5-8 реч);
|
|
|||||||||
|
|
11)Проведення вільного часу. Розвиток навичок аудіювання. ст. 73-75 |
|
|
|
|
SB 2/73 WB Ex.5,6; p.32. |
1, 2, 5 |
***A Word Map (тв. робота); WB Ex.7;p.35. |
A Word Map |
|||||||||
|
|
12)Запрошення на вечірку. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. ст. 75-77 |
|
|
3 |
3, 5 |
SB 4 WB Ex.8,9; p.36. |
|
***1/77 (тв. робота);
|
Invitation Cards |
|||||||||
|
|
13)Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст. 68-69 |
|
|
|
1, 4 |
SB 1 WB Ex.11; p.31. |
3 |
WB Ex.10;p.36. |
|
|||||||||
ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 ТЕМА 2 |
|||||||||||||||||||
Тема 3. Я, моя родина, мої друзі (12 год.) |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Розділ 2. Тема 4. Друзі в Інтернеті. 1)Я та мої друзі. Активізація лексики по темі. ст.78 |
Вжив прийм. to be keen on to be interested in to be fond of to be good at |
cоntact, experience, freak, to search, to share, useful to be keen on … |
|
SB 3, 4
|
1, 5 |
WB Ex.2;p.38. |
Вивчити слова до диктанту |
|
||||||||
|
|
|
2)Он-лайн спілкування з друзями. Розвиток навичок читання. ст. 78-79 |
|
|
|
2 |
WB Ex.1;p.38. |
|
2/78 (вир чит та перекл);
|
|
||||||||
|
|
|
3)Вподобання моїх друзів. Герундій. Удосконалення граматичних навичок ст. 81. |
Герундій.
|
I am good at drawing. I think reading is fun. |
|
|
WB Ex.3,4; p.39. |
|
2/81(доповн реч);
|
|
||||||||
|
|
|
4)Комп’ютери та електронне листування. Розвиток навичок говоріння. ст. 81-82 |
|
message to waste time
|
2 |
4 |
SB 1, 2
|
1, 3 |
4/82 (вир чит діалога); WB Ex.5;p.42. |
|
||||||||
|
|
5)Написання електронного листа. Розвиток практичних навичок письма. ст. 83 |
Присвійний відмінок. §2, ст. 254. |
a craze |
|
1 |
SB 1 WB Ex.7;p.42. |
1 |
§2, ст. 254; ел лист (тв. робота); WB Ex.6;p.42. |
Writing an E-Mail |
|||||||||
|
|
Розділ 3. Час для родинних справ. Тема 3.1 Все про мою родину. 6)Моя родина та родинні зв’язки. Введення лексики. ст. 92-93 |
|
mother/mum, father/dad, grandmother/grandma grandfather/grandpa grandson granddaughter |
|
2/92 |
SB 4|95
|
1, 3 |
***3/95 (усно відпов на запит);
|
|
|||||||||
|
|
7)Моє родинне дерево. Розвиток навичок аудіювання. ст. 94-95 |
|
|
2/94 |
|
WB Ex.1;p.45. Ex.2;p.45. (кросворд). |
|
WB Ex.3;p.47. (творча робота)
|
A Family Tree
|
|||||||||
|
|
8)Члени родини та їх професії. Розвиток навичок читання. ст. 96-97 |
|
burglar, dentist, nurse, postman, police officer, vet to catch, to repair each other, together |
1, 4, |
SB 3 . |
2 |
|
|
||||||||||
|
|
9) Діти в родині. Розвиток навичок говоріння, формування лекс. та грамат. навичок. ст. 99-101 |
Теперішній тривалий час. §4, ст. 262 |
|
|
6 |
WB Ex.5,6; p.48 |
|
WB Ex.4;p.47. (A Word Square) §4, ст. 262; 1/99(письм); WB Ex.7;p.49. |
A Word Square |
|||||||||
|
|
|
10)Лист другу про родину. Розвиток навичок письма. ст. 101 |
|
|
1/100 |
1/100 |
SB 1/101 WB Ex.9,10; p.50. |
2, 3 |
2/101 (лист другу); повт лексику;
|
|
||||||||
|
|
|
11)Домашнє читання “Eyore’s Birthday”. Розвиток навичок читання та переказу. ст. 86-87 |
|
a donkey Eeyere |
1 |
1 |
SB 2
|
2, 3 |
повт лексики (розділ 2); ***3/87(переказ за мал) |
|
||||||||
|
|
|
12)Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст. 84-85 |
|
|
|
2, 5 |
SB 1, 4
|
3, 6 |
***7/ 85 (плани на майб ДН); WB Ex.8;p.43. |
|
||||||||
ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 ТЕМА 3 |
|||||||||||||||||||
Тема 4. Харчування (8 год.) |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Тема 3.2 Харчування 1)Корисна для здоров’я їжа. Введення та активізація лексики. ст. 102-103 |
|
cook, computer programmer, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer *(taximate) |
|
1, 3 |
WB Ex.1,2; p.52. |
2 |
лексика по темі; 1/104 (слова, чит., перекл.) WB Ex.3;p.52. |
|
||||||||
|
|
|
2)Їжа у Великій Британії. Робота над текстом. ст. 104 |
|
health, healthy/ unhealthy food |
1 |
1, 4 |
|
|
4/105 (чит, перекл);
|
|
||||||||
|
|
|
3)Страви у Великобританії. Розвиток навичок читання та перекладу. ст. 104-106 |
|
crisps, peanuts bone, skin to skip a meal to be rich in |
|
|
SB 2 WB Ex.4,5; p.53. |
3 |
5/106 (письм true/false) *повідомл. про страви в Україні |
|
||||||||
|
|
|
4)Продукти харчування. Розвиток навичок аудіювання. ст. 106-108 |
|
|
2 |
|
SB 4 . |
1, 3 |
WB Ex.7,8; p.54 |
|
||||||||
|
|
|
5)Їжа у холодильнику. Удосконалення грам. навичок. ст. 108-109 |
Множина іменників. §1, ст. 253.
|
Злічуванні та незлічуванні іменники. §3, ст. 264.
|
|
|
|
|
§2, ст. 254. §3, ст. 264. WB Ex.9-11; p.55. |
|
||||||||
|
|
|
6)Здорове харчування. Страви в Україні. Розвиток навичок діалогічного говоріння. ст. 110 |
|
|
3 |
|
4 |
|
5/111 (встав. пропуски); скл. діалог |
|
||||||||
|
|
|
7)Щоденний раціон та улюблені страви. Удосконалення граматичних навичок та письма. Плакат. ст. 113 |
Вживання “much, many”, “some”та “any” з іменниками. §3, ст. 259. |
|
1, 2/109 4/110, 2/111 |
|
SB 5 WB Ex.12;p.56. |
3/110, 3/112 |
§3, ст. 259. 2/111(вивч діалог); WB Ex.14;p.57. |
Role Play “Shop Assistant” |
||||||||
|
|
|
8)Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст. 114-115 |
|
|
1/114 |
|
SB 1/113 WB Ex.14; p.57. |
1/113, 1с/114 |
тв робота (плакат); повт лексики (Розділ 3); |
A Poster “About Food” |
||||||||
ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 ТЕМА 4 |
|||||||||||||||||||
Тема 5. Свята і традиції (10 год.) |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Розділ 3.Час для родинних справ Тема 3. Особливісвята 1) Святкуємо Різдво. Активізація лексики по темі. ст.116 |
|
Прийменники часу § 1 (2), с. 254 |
|
|
|
|
Написати листівку |
|
||||||||
|
|
|
2) Традиції святкування Різдва. Розвиток навичок читання. ст. 116-118 |
|
|
В.З, с. 117,В.5,с. 118 |
|
В.1, 2, с. 116 |
|
В.5, с.118 |
|
||||||||
|
|
|
3) Календар свят. Модальні дієслова. Формуван граматичних. навичок. ст.118-119, 121 |
|
Модальне дієслово must §7,с.264 |
|
|
|
|
В.3,с.121 |
|
||||||||
|
|
|
4) Хронологія свят. Форм практичних навичок читання дат. ст.122-124 |
Thanksgiving, mean, excited |
|
В.1,с. 122 В.5,7, с. 124 |
В.4, с. 123 В.6, с. 124 |
В.8, с. 124 |
|
В.3, с. 123 |
Лист про улюблене свято. |
||||||||
|
|
|
Тема 4. Бабусині казки 8) Наші спогади та дитячі страхи. Розвиток навичок читання. ст. 126-128 |
attic, ghost, hide, horror, lightning, thunder,branch, dark, spider, bat, skeleton
|
|
В.1, с. 126 В.3, с. 127 В.7, с. 128 |
В.2, с. 126 В.4, с. 128 |
В.1,с. 125 |
В.2, с. 125 |
В.5,6, с. 128
В.7,с. 133 В.5, с. 135 |
A Poster “What Are You Afraid of?” |
||||||||
|
|
|
9) Улюблені казки. Минулий простий час. Формування грамат навичок. ст. 129-131 |
Past Simplе § 2, с. 254 |
|
|
|
|
В.5,с. 131, граматика с.130 |
|
|||||||||
|
|
|
10) Складаємо казку. Розвиток навичок аудіювання. ст.132-133 |
|
|
В.2, с. 129 |
В.3, с. 130 В.6, с. 131 |
В.1, с.129 |
В.4,с. 130 |
В,3, с.133 |
|
||||||||
|
|
|
11) Узагальнення знань, умінь та навичок по темі. cт. 140-141 |
|
|
|
В.1,с. 140 |
|
|
В.2,З, с. 141 |
|
||||||||
ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 ТЕМА 5 |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок аудіювання з теми:
|
повт лексику |
|
||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок читання з теми:
|
готув твір, лист |
|
||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок письма з теми (на вибір): (composition/letter)
|
|
готув розповідь |
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок говоріння з теми (на вибір):
|
робота в словниках |
|
||||||||||||||
|
|
|
Робота над помилками. |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
||||||||||||||