Календарно-тематичне планування (за модельною програмою Зимомря І.М.…..) за підручником J. Costa Prepare 7
(16 навчальних тижнів/3 год/тиждень)
№ уроку,дата |
Тема за модельною програмою |
Матеріал підручника |
Компетенція за темою |
Посилання на онлайн матеріали з сайту видавництва Linguist (за юнітами) |
Примітка |
1. |
Школа. |
|
|
аудіо |
|
2. |
Виклики сьогодення. |
ст. 10-11 |
Для розвитку соціальної відповідальності: •обговорення глобальних питань (зміни у житті планети) |
Граматика - група Simple,adj. of personality, writing e-mails |
|
3. |
Я - учень 7 класу |
12-13 |
|
|
Personal details |
4. |
Свідомі громадяни |
14-15 |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
|
|
5. |
Дізнаємося про світ |
16-17 |
|
publishing.linguist.ua/wp-content/uploads/2023/11/prepare_grade-7_culture_video_04.mp4 |
|
6. |
Мій улюблений урок |
32-33 |
Для розвитку комунікативних умінь. Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного |
Comparative/superlative adverbs |
|
7. |
Моя школа |
34-35 |
Для розвитку комунікативних умінь |
publishing.linguist.ua/wp-content/uploads/2023/11/prepare_grade-7_video_03.mp4 |
Speaking My perfect school |
8. |
Система освіти в Україні |
40-41 |
|
|
|
9. |
Вчити іноземні мови - важливо |
90-91 |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя |
|
|
10. |
Мови світу |
|
|
|
|
11. |
Школа. Узагальнення за темою |
|
|
Діагностувальна/ підготовлений проєкт English in my life |
|
12 |
Відпочинок і дозвілля |
20-21 |
|
|
|
13 |
Улюблені місця для відпочинку |
22-23 |
Розпізнає основний зміст і окремі деталі оповідань або розповідей (напр., розповідь про канікули), якщо мовлення чітке й відносно повільне. |
|
|
14 |
Незвичний відпочинок |
42-43 |
|
publishing.linguist.ua/wp-content/uploads/2023/11/prepare_grade-7_video_05.mp4 |
|
15 |
Відпочинок у Карпатах.Що взяти у подорож? |
44 |
Заохочення інших співрозмовників до бесіди |
|
|
16 |
Відпочинок на природі |
76-77 |
|
publishing.linguist.ua/wp-content/uploads/2023/11/prepare_grade-7_video_06.mp4 |
|
17 |
Запитай про дозвілля |
78-79 |
|
|
|
18 |
Шопінг |
80-81 |
|
|
|
19 |
Кишенькові гроші |
82-83 |
Дослідження можливих рішень певної проблеми і те, наскільки ці рішення ефективні. |
|
|
20 |
Відомі ринки світу |
84-85 |
|
|
|
21 |
Що ти робиш у вільний час? |
86-87 |
Для розвитку креативності −Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках) |
|
|
22 |
Види хобі |
86 |
|
|
|
23 |
Моє хобі -це… |
88 |
Участь у навчальних проєктах, виявляючи повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів |
|
проєктна робота/майстер клас |
24 |
Відпочинок і дозвілля. Узагальнен ня матеріалу |
|
|
|
Діагностувальна робота |
25 |
Улюблені речі |
|
|
|
|
26 |
Де ти живеш? |
24-25 |
Для розвитку комунікативних умінь |
|
|
27 |
Незвичне помешкання |
26-27 |
|
|
|
28 |
Речі в домі |
36-37 |
|
|
|
29 |
Розвиток граматичних навичок. |
38-39 |
|
|
порядок прикметників |
30 |
Дитячі спогади |
38 |
|
|
|
31 |
Будинки майбутнього |
46 |
Для розвитку соціальної відповідальност |
|
вираження майбутнього часу/might,may |
32 |
Reading drills: Time capsule |
48 |
|
|
тренування висловлювання власної думки |
33 |
Writing drills: link words |
49,131 |
Пише прості листи та електронні повідомлення фактологічного характеру, наприклад, запитує інформацію, надає її чи просить про підтвердження. |
|
|
34 |
Незвичайне місце |
122-123 |
|
|
|
35 |
Улюблені речі. Узагальнен ня матеріалу.
|
|
|
|
Діагностувальна робота |
36 |
Спорт |
|
|
07_Unit 9_Sports, Games And Activities - Видавництво Лінгвіст (linguist.ua) |
|
37 |
Види спорту. Правила поведінки в спортивному клубі. |
54 |
Розпізнає зміст стандартної кореспонденції та онлайн дописів зі сфери власних інтересів. |
|
|
38 |
Флорбол - новий вид спорту |
62-63 |
|
|
|
39 |
Мій улюблений вид спорту |
|
|
08_Culture Video 3_The Beautiful Game - Видавництво Лінгвіст (linguist.ua) |
|
40 |
Чи ти коли-небудь…? |
78-79 |
Дослідження можливих рішень певної проблеми і те, наскільки ці рішення ефективні. |
|
Past Participle |
41 |
Займайся спортом безпечно! |
98-99 |
|
|
|
42 |
Веди здоровий спосіб життя! |
100-101 |
|
|
|
43 |
Пригоди в скейтпарку |
130 |
Аналіз виконаного завдання щодо того, що зроблено успішно . |
|
|
44 |
Електронний спорт - за чи проти? |
56-57 |
|
|
|
45 |
Відомі спортсмени. Узагальнення матеріалу |
|
|
|
проєктна робота |
46 |
Діагностувальна робота(контроль читання/пи сьма) |
|
|
|
завдання вчителя |
47 |
Діагностувальна робота(контроль аудіювання\говоріння) |
|
|
|
завдання вчителя |
48 |
Узагальнен ня знань за І семестр |
|
|
|
|