Календарне планування "Читання та письмо" 7 кл. 70 год./2 год. на тиждень І семестр

Про матеріал
Календарне планування складено відповідно до навчальної програми "Читання та письмо" для 5-10 класів, для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів. 2020 Автори-упорядники: Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Абрамович О.М. (Лист МОН від 25.08.2020 № 1/9-469)
Перегляд файлу

Календарне планування «Читання та письмо» 7 клас

70 год./2 год. на тиждень

                                                    І семестр

№ за порядком

Дата

                          Тема уроку

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

 

 

 

 

  1.  

 

Краса і багатство української мови. Розповідь про значення усного слова і книжки в житті людини

 

 

розвивати сприймання, мислення, пам’ять на основі роботи з іменниками

       2.

 

Іменник як частина мови

Посилити розуміння значення художньої літератури в житті людини

       3.

 

Прикметник як частина мови

збагачення мислення, пам’яті  на основі повторення  навчального матеріалу про іменник і прикметник.

 

       4.

 

Усна народна творчість: народні казки, пісні, загадки

корекція сприймання, мислення, пам’яті, уваги та уяви на основі розрізнення творів усної народної творчості

       5.

 

Дієслово як частина мови

розвивати сприймання, мислення, пам’ять на основі роботи з дієсловом

       6.

 

Українська народна казка: «Кирило Кожум’яка»

збагачення словникового запасу лексикою з усної народної творчості

       7.

 

Види речень за метою висловлювання

розвиток пізнавальної активності з метою засвоєння матеріалу про іменники, прикметники, дієслова

 

       8.

 

Українська народна казка:  «Мудра дівчина»

розвиток логічного мислення шляхом пояснення прихованого змісту творів та складання характеристики героїв

       9.

 

Лексикологія. Використання слів: загальновживані, професійні слова і терміни.

 

розвиток  уваги, сприймання, мислення, пам’яті на основі матеріалу про професійні терміни, фразеологізми

      10.

 

Українські народні пісні: «Віє вітер на долину…», «Ой піду я лугом»

корекція емоційно-вольової сфери засобами усної народної творчості

      11.

 

Повторення будови слова: префікс, корінь, суфікс, закінчення.

розвиток аналітико-синтетичної діяльності на основі поетапного визначення  будови слова; формування уявлень про складні слова

 

      12.

 

Урок позакласного читання Українська народна казка «Про вдовину дочку, Бабу Ягу і царевича».

 

виховання бажання слухати  твори усної народної творчості, відтворювати зміст прочитаного; стимулювання бажання до  ілюстрування епізодів твору

 

 

                           Іменник

 

      13.

 

Повторення відомостей про іменник. Рід, число, відмінок

розвиток  уваги, сприймання, мислення, пам’яті на основі матеріалу

      14.

 

Іван Франко

Розповідь про життєвий і творчий шлях І. Я.Франка. Казка «Осел і Лев».

 

корекція операцій мислення, порівняння та класифікації, умінь відтворювати зміст казки

 

      15.

 

Вживання кличної форми відмінка іменника при звертанні

розвиток наочно-образного мислення

      16.

 

Василь Симоненко

Цікава сторінка з життя митця. «Цар Плаксій та Лоскотон».

 

формування оцінювального ставлення до прочитаного (зображених подій, вчинків героїв);  стимулювання бажання висловити враження від прочитаних творів

 

 

 

                     Прикметник

 

      17.

 

Повторення граматичних категорій прикметника: число, рід, відмінок

 

розвиток сприймання, пам’яті, мислення на основі порівняння граматичних категорій прикметника

      18.

 

Галина Малик

Факти про творчість сучасної дитячої письменниці. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

 

формування та корекція умінь уважного слухання

 

      19.

 

Визначення числа, роду, відмінка прикметника за числом, родом,  відмінком іменника

збагачення словникового запасу прикметниковою лексикою

      20.

 

Урок позакласного читання

Казки народів світу. Брати Грімм «Пані Метелиця»

виховання бажання слухати  твори усної народної творчості, відтворювати зміст прочитаного

      21.

 

Роль іменників та прикметників у художньому стилі мовлення.

 

збагачення словникового запасу прикметниковою лексикою

      22.

 

Тарас Шевченко

Розповідь про життєвий і творчий шлях видатного поета України. «Заповіт»

виховання любові до України, людяності, чесності, доброзичливості, пошани до Т. Г. Шевченка

 

 

           Дієслово

 

      23.

 

Загальне значення, синтаксична роль. Часи дієслова

корекція фонематичного слуху

      24.

 

Тарас Шевченко

«І виріс я на чужині»

розвиток умінь логічного мислення; корекція уяви

      25.

 

Визначення числа дієслова за числом іменника

- корекція фонематичного слуху

      26.

 

Леонід Глібов

Розповідь про відомого українського байкаря. «Цуцик», «Лев та Миша», «Журба»

корекція поведінки на прикладах вчинків персонажів творів;  формування оцінювального ставлення до прочитаного

 

 

          Займенник

 

      27.

 

Поняття про займенник. Особові займенники

корекція мислення, пам’яті у процесі роботи із займенниками

 

      28.

 

Марко Вовчок

Розповідь про життя і творчість письменниці. «У панському саду» (уривок з повісті «Інститутка».

корекція уваги, сприймання; розвиток довготривалої зорової та слухової пам`яті

      29.

 

Роль займенників у мовленні

корекція мислення, пам’яті у процесі роботи із займенниками.

 

      30.

 

Урок позакласного читання. Літературна казка. Г.К.Андерсен «Непохитний олов’яний солдатик»

збагачення лексики образними виразами з текстів творів

      31.

 

Урок узагальнення

розвиток мислення, пам’яті

 

 

docx
Додав(-ла)
Лопата Олена
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
22 березня 2023
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку