КУЛЬТУРА ДОБРОСУСІДСТВА
(ДОНЕЧЧИНА)
1 КЛАС
№ п\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
1 |
Давайте знайомитися, дружити і вчитися жити в доброму сусідстві. |
|
|
2 |
Вчимося приятелювати з однокласниками, сусідами та іншими людьми. |
|
|
3 |
Мова нашої країни. Мова інших людей. Наша рідна мова. |
|
|
4-5 |
Ми такі різні. Мови людей, що живуть на Донеччині. П.р. «Вчимо ключові слова мови свого сусіда.» |
|
|
6 |
Всі територіальні частинки України. Донеччина на карті нашої держави. |
|
|
7-8 |
Різноманітність водних об’єктів Донеччини. |
|
|
9 |
Чому моє місто має саме таку назву? Назва вулиці, на якій я мешкаю. |
|
|
10-11 |
Я – унікальний. Моє ім'я та моє прізвище. |
|
|
12-13 |
Повага до старших. Бабуся та дідусь в моїй сім'ї. |
|
|
14 |
Сім'я, родина, рід, родовід. |
|
|
15 |
Люди яких національностей заселяють Донеччину? |
|
|
16-17 |
Конфліктні ситуації. Способи вирішення конфлікту. П.р. «Як не допустити конфлікту?» |
|
|
18 |
Ігри та іграшки наших дідусів та бабусь. |
|
|
19 |
Навколишнє середовище. Екологія. Вплив людини на оточуючий світ. |
|
|
20 |
Чому треба берегти природу? |
|
|
21 |
Піклування про братів наших молодших. |
|
|
22-23 |
Національний одяг людей рідного краю. П.р. «Моделювання жіночого українського національного костюму.» |
|
|
24-25 |
Різноманітність культур рідного краю. Народні свята. П.р. «Інсценування Зеленого свята.» |
|
|
26-27 |
Календарні свята на Донбасі. П.р. «Розучування веснянок.» |
|
|
28-29 |
Різноманітність страв Донеччини. П.р. «Готуємо національну страву сусіда.» |
|
|
30-31 |
Майстри та ремеслиники рідного краю. П.р. «Виготовлення макету рушника.» |
|
|
32 |
Оспівування родини у творах авторів рідного краю.. |
|
|
33 |
Оберіг, святиня, пам'ятка. Родинні цінності. |
|
|
34 |
Чи вміємо ми відпочивати? Родинні свята. |
|
|
35 |
Створення традиції класу. Свято досягнень |
|
|