Календарне планування для 2 класу Я досліджую світ за підручником Жаркової І-ІІ семестр.

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу з предмету "Я досліджую світ" за програмою О.Я. Савченко за підручником Жаркової для І-ІІ семестру.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Уроків з предмету «Я досліджую світ»

3 години на тиждень

Зведена таблиця розподілу навчального часу

Семестр

К-ть уроків на тиждень

Кількість

уроків за семестр

Примітка

І

3

46

 

ІІ

3

 

 

Рік

 

 

 

 

Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).

Підручник:. Я досліджую світ: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. Освіти. У 2 ч./І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О.Антонов — Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. – 128 с.: іл

Автори :  І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О.Антонов

 

Діагностувальні роботи:

І семестр – 4

ІІ семестр – 3

Рік – 7

 

 

1

Вступ. Як побудований організм людини .

 

2

Досліджуємо, як ми ростемо та розвиваємося .

 

3

Твій характер. Твої захоплення.

 

4

Здоров’я і хвороби. Що робити, щоб не захворіти?

 

5

Твоя гігієна. Догляд за зубами. 

 

6

Харчування і здоров’я.

 

7

Фізичні вправи та здоров’я . Загартовування.

 

8

Звички та здоров’я. Здорові та шкідливі звички. Повторення вивченого.

Діагностувальна робота

 

9

Явища природи.

 

10

Земля та її форма. Глобус — модель Землі .

 

11

Обертання Землі навколо своєї осі. Доба.

 

12

Обертання Земля навколо Сонця. Пори року.

 

13

Досліджуємо властивості повітря. Як виникає вітер?

 

14

Водойми рідного краю.

 

15

Досліджуємо властивості води .

 

16

Термометр. Вимірюємо температуру повітря, води .

 

17

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Людина. Людина і природа».

Діагностувальна робота

 

18

Осінь у природі. Осінні місяці .

 

19

Ознаки осені в неживій природі . Екскурсія. Спостерігаємо за осінніми явищами в природі.

 

20

Рослини восени .

 

21

Будова й різноманітність рослин.Досліджуємо, як поширюються плоди та насіння в природі.

 

22

Дикі та свійські тварини.

 

23

Комахи восени .

 

24

Птахи восени .

 

25

Звірі восени .

 

26

Праця людей восени.

 

27

Створення лепбука «Осінь у природі»

 

28

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «При­рода восени».

Діагностувальна робота

 

29

Безпечні та небезпечні ситуації. Знаходимо правильні рі­шення. Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях.

 

30

Безпека вдома .

 

31

Безпека на вулиці .

 

32

Досліджуємо ситуації можливої небезпеки в школі .

 

33

Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях.

 

34

Форми земної поверхні .

 

35

Гірські породи. Досліджуємо властивості гірських порід.

 

36

Ґрунт та його значення. Досліджуємо властивості грунту.

 

37

Зима в природі. Зимові місяці.

 

38

Екскурсія. Спостерігаємо за зимовими явищами в природі.

 

39

Ознаки зими в неживій природі .

 

40

Як утворюється сніг і лід. Досліджуємо властивості снігу та льоду .

 

41

Рослини взимку.

 

42

Тварини взимку.

 

43

Зимові розваги взимку. Як одягатися взимку .

 

44

Закріплення знань учнів. Створення лепбука «Зима в при­роді».

 

45

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Лю­дина в суспільстві. Природа взимку».

Діагностувальна робота

 

46

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за семестр.

 

47

Вступ. Твої обовʼязки вдома (с.3-5)

 

48

Твої обовʼязки в школі (с.6-7)

 

49

Працелюбність та лінощі (с.8-9)

 

50

Людяність, вдячність і співчуття. (с.12-13)

 

51

Спілкування.  Умови взаєморозуміння. (с.14-15)

 

52

Твої друзі. (с.16-17)

 

53

Умови співпраці. (с.21)

 

54

Кого  називають  вихованою  людиною. (с.22-23)

 

55

Охайність. (с.24-25)

Підсумок  за  темою.

 

56

Твоя країна – Україна. Символи держави. (с.29-30)

 

57

Твої права як члена суспільства. (с.31-32)

 

58

Твої обовʼязки як члена суспільства.

(с.33-34)

 

59

Київ – столиця України. Історичні памʼятки Києва . (с.38-39)

 

60

Подорожуємо Україною. Найбільші міста України. (с.40-41)

 

61

Природні багатства України. (с.42-43)

 

62

Видатні історичні постаті України.

(с.46-47)

 

63

Внесок українців у світові досягнення. (с.48-49)

 

64

Навчальний  проект «Відомі люди рідного  краю» (с.49)  Діагностувальна робота

 

65

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Людина серед людей. Людина в суспільстві».  Діагностувальна робота

 

66

 Аналіз діагностувальної роботи. Весна в природі. Весняні місяці. (с.52)

 

67

Урок – екскурсія. Спостерігаємо за весняними змінами в природі.

 

68

Ознаки весни в неживій природі.(с.53)

 

69

Рослини навесні. (с.56-57)

 

70

Умови  вирощування рослин. (с.58-59)

 

71

Комахи навесні. (с.60-61)

 

72

Птахи навесні. (с.64)

 

73

Звірі навесні. (с.65)

 

74

Взаємозвʼязки в природі. Ланцюги живлення. (66-67)

 

75

Як поводитись в природі навесні. (с.70)

 

76

Праця людей навесні. (с.71-72)

 

77

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Природа навесні».

Діагностувальна робота

 

78

Аналіз діагностичної роботи. Рукотворні матеріали та їх властивості.(с.75-76)

 

79

Використання рукотворних матеріалів у побуті. (с.77-78)

 

80

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. (с.79-80)

 

81

Навчальний проект «Досліджуємо  найважливіші винаходи людства» (с.80)

 

82

Україна у світі. Країни – сусіди України. (с.84-85)

 

83

Різноманітність людей у світі. (с.86-87)

 

84

Культура та звичаї різних країн світу. (с.91-92)

 

85

Взаємозвʼязки між країнами.

 

86

Навчальний  проект «Подорожуємо  країнами  світу». (с.92)

Підсумок  за  розділом

 

87

Літо в природі. Літні місяці. (с.96)

 

88

Ознаки літа в неживій природі (с.97)

 

89

Рослини влітку (с.98-99)

 

90

Лікарські рослини (с.103)

 

91

Отруйні рослини. (с.104)

 

92

Тварини влітку. (с.105-106)

 

93

Літні розваги. Правила поведінки на водоймах улітку. (с.109-110)

 

94

Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (111-112)

 

95

Закріплення  знань  учнів. Створення  лепбука  «Літо  в  природі». (с.112)

 

96

Урок-екскурсія. Спостерігаємо за ознаками  літа, що наближається.

 

97

У природі все взаємоповʼязано. (с.115-116)

 

98

Значення природи для людей. (с.117)

 

99

Охорона природи. (с.121-122)

 

100

Червона  книга  України. (с.123-124)

 

101

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Природа влітку».

Діагностувальна робота

 

102

Узагальнення  спостережень  за змінами  в  природі  впродовж  року.

Підсумок  за  рік.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яблочкіна Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
9955
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку