Календарно-тематичне планування
Уроків з предмету «Я досліджую світ»
3 години на тиждень
Зведена таблиця розподілу навчального часу
Семестр |
К-ть уроків на тиждень |
Кількість уроків за семестр |
Примітка |
І |
3 |
46 |
|
ІІ |
3 |
|
|
Рік |
|
|
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).
Підручник:. Я досліджую світ: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. Освіти. У 2 ч./І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О.Антонов — Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. – 128 с.: іл
Автори : І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О.Антонов
Діагностувальні роботи:
І семестр – 4
ІІ семестр – 3
Рік – 7
1 |
Вступ. Як побудований організм людини . |
|
2 |
Досліджуємо, як ми ростемо та розвиваємося . |
|
3 |
Твій характер. Твої захоплення. |
|
4 |
Здоров’я і хвороби. Що робити, щоб не захворіти? |
|
5 |
Твоя гігієна. Догляд за зубами. |
|
6 |
Харчування і здоров’я. |
|
7 |
Фізичні вправи та здоров’я . Загартовування. |
|
8 |
Звички та здоров’я. Здорові та шкідливі звички. Повторення вивченого. Діагностувальна робота |
|
9 |
Явища природи. |
|
10 |
Земля та її форма. Глобус — модель Землі . |
|
11 |
Обертання Землі навколо своєї осі. Доба. |
|
12 |
Обертання Земля навколо Сонця. Пори року. |
|
13 |
Досліджуємо властивості повітря. Як виникає вітер? |
|
14 |
Водойми рідного краю. |
|
15 |
Досліджуємо властивості води . |
|
16 |
Термометр. Вимірюємо температуру повітря, води . |
|
17 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Людина. Людина і природа». Діагностувальна робота |
|
18 |
Осінь у природі. Осінні місяці . |
|
19 |
Ознаки осені в неживій природі . Екскурсія. Спостерігаємо за осінніми явищами в природі. |
|
20 |
Рослини восени . |
|
21 |
Будова й різноманітність рослин.Досліджуємо, як поширюються плоди та насіння в природі. |
|
22 |
Дикі та свійські тварини. |
|
23 |
Комахи восени . |
|
24 |
Птахи восени . |
|
25 |
Звірі восени . |
|
26 |
Праця людей восени. |
|
27 |
Створення лепбука «Осінь у природі» |
|
28 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Природа восени». Діагностувальна робота |
|
29 |
Безпечні та небезпечні ситуації. Знаходимо правильні рішення. Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях. |
|
30 |
Безпека вдома . |
|
31 |
Безпека на вулиці . |
|
32 |
Досліджуємо ситуації можливої небезпеки в школі . |
|
33 |
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях. |
|
34 |
Форми земної поверхні . |
|
35 |
Гірські породи. Досліджуємо властивості гірських порід. |
|
36 |
Ґрунт та його значення. Досліджуємо властивості грунту. |
|
37 |
Зима в природі. Зимові місяці. |
|
38 |
Екскурсія. Спостерігаємо за зимовими явищами в природі. |
|
39 |
Ознаки зими в неживій природі . |
|
40 |
Як утворюється сніг і лід. Досліджуємо властивості снігу та льоду . |
|
41 |
Рослини взимку. |
|
42 |
Тварини взимку. |
|
43 |
Зимові розваги взимку. Як одягатися взимку . |
|
44 |
Закріплення знань учнів. Створення лепбука «Зима в природі». |
|
45 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Людина в суспільстві. Природа взимку». Діагностувальна робота |
|
46 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за семестр. |
|
47 |
Вступ. Твої обовʼязки вдома (с.3-5) |
|
48 |
Твої обовʼязки в школі (с.6-7) |
|
49 |
Працелюбність та лінощі (с.8-9) |
|
50 |
Людяність, вдячність і співчуття. (с.12-13) |
|
51 |
Спілкування. Умови взаєморозуміння. (с.14-15) |
|
52 |
Твої друзі. (с.16-17) |
|
53 |
Умови співпраці. (с.21) |
|
54 |
Кого називають вихованою людиною. (с.22-23) |
|
55 |
Охайність. (с.24-25) Підсумок за темою. |
|
56 |
Твоя країна – Україна. Символи держави. (с.29-30) |
|
57 |
Твої права як члена суспільства. (с.31-32) |
|
58 |
Твої обовʼязки як члена суспільства. (с.33-34) |
|
59 |
Київ – столиця України. Історичні памʼятки Києва . (с.38-39) |
|
60 |
Подорожуємо Україною. Найбільші міста України. (с.40-41) |
|
61 |
Природні багатства України. (с.42-43) |
|
62 |
Видатні історичні постаті України. (с.46-47) |
|
63 |
Внесок українців у світові досягнення. (с.48-49) |
|
64 |
Навчальний проект «Відомі люди рідного краю» (с.49) Діагностувальна робота |
|
65 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Людина серед людей. Людина в суспільстві». Діагностувальна робота |
|
66 |
Аналіз діагностувальної роботи. Весна в природі. Весняні місяці. (с.52) |
|
67 |
Урок – екскурсія. Спостерігаємо за весняними змінами в природі. |
|
68 |
Ознаки весни в неживій природі.(с.53) |
|
69 |
Рослини навесні. (с.56-57) |
|
70 |
Умови вирощування рослин. (с.58-59) |
|
71 |
Комахи навесні. (с.60-61) |
|
72 |
Птахи навесні. (с.64) |
|
73 |
Звірі навесні. (с.65) |
|
74 |
Взаємозвʼязки в природі. Ланцюги живлення. (66-67) |
|
75 |
Як поводитись в природі навесні. (с.70) |
|
76 |
Праця людей навесні. (с.71-72) |
|
77 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Природа навесні». Діагностувальна робота |
|
78 |
Аналіз діагностичної роботи. Рукотворні матеріали та їх властивості.(с.75-76) |
|
79 |
Використання рукотворних матеріалів у побуті. (с.77-78) |
|
80 |
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. (с.79-80) |
|
81 |
Навчальний проект «Досліджуємо найважливіші винаходи людства» (с.80) |
|
82 |
Україна у світі. Країни – сусіди України. (с.84-85) |
|
83 |
Різноманітність людей у світі. (с.86-87) |
|
84 |
Культура та звичаї різних країн світу. (с.91-92) |
|
85 |
Взаємозвʼязки між країнами. |
|
86 |
Навчальний проект «Подорожуємо країнами світу». (с.92) Підсумок за розділом |
|
87 |
Літо в природі. Літні місяці. (с.96) |
|
88 |
Ознаки літа в неживій природі (с.97) |
|
89 |
Рослини влітку (с.98-99) |
|
90 |
Лікарські рослини (с.103) |
|
91 |
Отруйні рослини. (с.104) |
|
92 |
Тварини влітку. (с.105-106) |
|
93 |
Літні розваги. Правила поведінки на водоймах улітку. (с.109-110) |
|
94 |
Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (111-112) |
|
95 |
Закріплення знань учнів. Створення лепбука «Літо в природі». (с.112) |
|
96 |
Урок-екскурсія. Спостерігаємо за ознаками літа, що наближається. |
|
97 |
У природі все взаємоповʼязано. (с.115-116) |
|
98 |
Значення природи для людей. (с.117) |
|
99 |
Охорона природи. (с.121-122) |
|
100 |
Червона книга України. (с.123-124) |
|
101 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Природа влітку». Діагностувальна робота |
|
102 |
Узагальнення спостережень за змінами в природі впродовж року. Підсумок за рік. |
|