Календарне планування
інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
(природнича , соціальна, здоров'язбережувальна ,громадянська та історична, технології). Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О.Я.Савченко.
За підручником Андрусенко І. В.
Загальний обсяг навчального часу – 105 годин.
Тижневе навантаження – 3 години
3 клас 1 семестр
№ |
Зміст |
Дата |
|
Тема 1 Я люблю свою країну. Наша Батьківщина – Україна.
|
|
1 |
Наша Батьківщина – Україна. Показую Україну на карті світу. |
|
2 |
Державні символи України. Конструкція герба України. Конституція – основний закон України. |
|
3 |
Народні символи України. Рослинні символи України. Створюємо віночок. Аплікація. |
|
|
Тема 2 Суспільство та спільноти. |
|
4 |
Різноманітність спільнот |
|
5 |
Шкільна спільнота. |
|
6 |
Моя родина. Створення мапи бажань. |
|
7 |
Україна – європейська держава. Досліджую, з якими країнами межує Україна. |
|
8 |
Умовні позначки на карті України. |
|
9 |
Без Батьківщини – життя, не життя. Плекаю бережне ставлення до природи України. |
|
10 |
Діагностувальна робота №1. |
|
11 |
Традиції українців. |
|
|
Тема 3. Досліджую тіла та речовини у природі. |
|
12 |
Різноманітність тіл живої та неживої природи. Досліджую, з яких речовин складаються тіла живої та неживої природи. |
|
13 |
Безпечні та небезпечні речовини. Практична робота. |
|
|
Тема 4. Вода в природі |
|
14 |
Стани води. Досліджуємо перетворення води в різні стани. Кругообіг води в природі. |
|
15 |
Бережне ставлення до води. Життєва сила води. Фільтри для води.
|
|
16 |
Річки, озера, моря України. |
|
|
Тема 5 . Досліджую повітря. |
|
17 |
Досліджую складові повітря. Користь чистого повітря для здоров’я людини. Досліди, рух повітря. « Вітер» аплікація. |
|
18 |
Енергія сонцю. Енергія вітру. Користь та шкода для життя людини. |
|
19 |
Діагностувальна робота №2 |
|
|
Тема 6. Гірські породи. Корисні копалини. |
|
20 |
Досліджую гірські породи. Скарби, які заховані в надрах рідного краю |
|
21 |
Досліджую корисні копалини Користь та шкода солі для здоров’я людини. |
|
22 |
Невідновні джерела енергії Вичерпні корисні копалини. Досліджуємо, як економити ці ресурси. |
|
|
Тема 7. Техніка та технології |
|
23 |
Досліджую винаходи людства на життя людини. |
|
24 |
Сучасні технології. Досліджую економічне використання цифрової техніки для збереження здоров’я. |
|
25 |
Робота над створенням проекту « Славетні українці» |
|
26 |
Діагностувальна робота №3 |
|
|
Тема 8. Організми. Тіла живої природи. |
|
27 |
Рослини – живі організми. Спостерігаю за сезонними змінами в житті рослин. |
|
28 |
Досліджую умови, необхідні для розвитку рослин. Рослини нашого краю. |
|
29 |
Особливості праці та побуту людей стосовно використання рослин у житті людей. |
|
30 |
Досліджую групи рослин. Мохи. Мохи проти забруднення. |
|
31 |
Досліджую групи рослин. Папороті. Утворення кам’яного вугілля. |
|
32 |
Водорості. Користь та шкода для людей та довкілля. |
|
33 |
Досліджуємо хвойні рослини. Відмінність хвойних рослин від інших. Хвойні рослини України. |
|
34 |
Досліджую групи рослин. Гриби. Їстівні і отруйні гриби. Небезпечне використання грибів без дорослих. |
|
35 |
Правила поведінки у лісі. Охорона лісів. Пам’ятка. |
|
36 |
Досліджую квіткові рослини. Проект « Город на підвіконні». Пророщення зернятка квасолі. |
|
37 |
Досліджую дерева та кущі, трав’янисті рослини. Рослини рідного краю. |
|
38 |
Рослини – легені нашої планети. Захист та збереження рослинного світу. |
|
39 |
Запилення та розповсюдження квіткових рослин. Досліджую плоди квіткових рослин. |
|
40 |
Червона книга України. Рослини, занесені до Червоної книги. |
|
41 |
Значення рослин у житті та побуті людини. |
|
42 |
Узагальнення та систематизація знань. Діагностувальна робота за темою № 4. |
|
Календарне планування
інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
Дизайн і технології
Загальний обсяг навчального часу – 35 годин.
Тижневе навантаження – 1 години.
3 клас 1 семестр
№ |
Зміст |
Дата |
|
|
|
1 |
Народні символи України. Символи в українських орнаментах. Створюємо орнамент. |
|
2 |
Моя родина. Створення лепбуку «Захоплення моєї родини. |
|
3 |
Без Батьківщини життя – не життя. Створення разом аплікації –плакату «Бережемо разом Україну» |
|
4 |
Використання людиною речовин та матеріалів. Практична робота « Виготовлення поробок з пластиліну». |
|
5 |
Водойми України. Поробка « Подорож крапельки». |
|
6 |
Як виникає вітер. Аплікація « Листя кружляють у повітрі» |
|
7 |
Невичерпні види енергії. Створення вітрячка. |
|
8 |
Досліджуємо склад грунту. Спостерігаю та порівнюю розвиток рослин у грунті і без нього. |
|
9 |
Презентую проект « Славетні українці» |
|
10 |
Користь рослин щодо здоров’я людини. Поживні, лікувальні властивості рослин. Створення лепбуку. |
|
11 |
Значення водоростей для водойм. Складання рецепту салату з їстівних водоростей. |
|
12 |
Аплікація « Збережи ялинку». Створення листівки, виготовлення ялинки із штучних матеріалів. |
|
13 |
Органи рослини. Проект « Город на підвіконні» Висаджування пророщеної квітки в грунт. |
|
14 |
Рослини – символи України. Створення колажу « Квіткова пісня України» за допомогою різних технік та матеріалів. |
|
15 |
Виготовлення поробок на ялинку. Підводимо підсумки. Виставка робіт. |
|