Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 А класу за програмою Іноземні мови у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов. 1 СЕМЕСТР
Тема 1 : Я, моя родина, моя друзі
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Змістові лінії |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Лексика |
Спілкування державною та іноземною мовами. Використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. Соціальна та громадянська компетентність - формувати власну позицію.співпрацювати з іншими . розвязувати конфлікти. Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі. Використовувати. навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Самостійно працювати з підручником. Шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати навчальні досягнення. Інформаційно-цифрова компетентність- вивчати іноземну мову з використанням спеціальних засобів. Ігор. Соціальних мереж створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань
|
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Моя сім'я. Введення лексичних одиниць |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, розповідає про розподіл обов”язків.
Наводить приклади взаємовідносин у родині, пояснює вибір символів, порівнює сімейні традиції, формує правила безпеки он-лайн спілкування.
Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, демонструє розуміння цінності праці.
Описує зовнішність та риси характеру. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для добробуту.
Планує траекторію власного життя, |
1 с. 4 |
1 с. 4 |
3 с. 5 |
4 с. 5, |
2 с. 4, 5 с.5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2
3 |
|
Родинне дерево. Активізація лексики. Моя сім'я. |
Присвійний відмінок |
1 с. 6 |
3 с. 7 |
4 с. 8 |
2, 5, 6 с. 7-6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Мій найкращий друг та його уподобання. |
1 (а) с. 9 |
1 с. 9 |
3 с. 9 |
4 с. 10 |
2, 4, 5 с. 9-10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Мій друг. Риси характеру |
1 с. 10 |
|
3 с.11 |
1(б) с. 11 |
2, 4 с. 11-12 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6
7 |
|
Що в житті для мене важливе? Розвиток навичок читання |
4 с. 14 |
3 с. 13 |
4 с. 14 |
|
1, 2 с. 12-13 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8
9 |
|
Професії. Введення лексики. Розвиток навичок аудіювання. |
1 с. 15 |
3(б) с. 16 |
4 с. 16 |
5 с. 17 |
2, 3 с. 15-16 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Професії батьків |
1 с. 18 |
|
|
5 с. 20 |
2, 3, 4 с. 18-20 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11
12 |
|
Види професій. Розвиток навичок читання. Ким я мрію стати. |
|
|
2 с. 21 |
3 с. 21 |
1, 4 с. 20 – 21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13
14 |
|
Розвиток граматичних навичок. Виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
4 с. 23 |
1-3 с. 23 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Позакласне читання |
|
|
2 с. 24 |
6 с. 25 |
1, 3, 4 с. 24 – 25 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16
17 |
|
Сімейний проект. Узагальнюючий урок з теми «Я. моя родина, мої друзі»
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2: Одяг |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Мій улюблений одяг. Введення лексики. |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
1 с. 28 |
Ініціативність і підприємливість-ініціювати усну писемну он-лайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми. Спілкування іноземною мовою. Реалізується через предметні компетентності. Соціальна та громадянська компетентність- формувати власну позицію. Співпрацювати з іншими розв’язувати конфлікти. Переконувати аргументувати досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування. Екологічна грамотність і здорове життя-розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем текстів новин комунікативних ситуації аудіо та відео матеріалів. Розробляти презентувати та обговорювати проекти |
1 с. 28 |
3 с. 29 |
|
2, 4 с. 28-29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19
20 |
|
Мій щоденний одяг. Розвиток навичок читання. |
|
|
2 с. 30 |
5 с. 31 |
1, 3,4 с. 30-31 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Одяг. Введення лексичних.одиниць. |
1 с. 32 |
3 с. 33 |
3 с. 33 |
6 с. 34 |
2, 4 с. 33 – 34 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Одяг Розвиток навичок читання. |
4 с. 36 |
2 c. 35 |
1 с. 35 |
5 с. 37 (1-4) |
2, 4 с. 36 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Одяг. Розвиток грам навичок. |
|
5 с. 39 |
3 с. 38 |
|
5 с. 39 (1) |
1,2,4 с. 37-39 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Види одягу. Активізація лексики.
|
3 с. 40 |
3 с. 40 |
1 с. 39 |
1 (б) с. 40 |
4 с. 40-41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25
26 |
|
Одяг у теплу погоду. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
4 с. 42 |
2, 3 с. 41-42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Одяг у холодну погоду. |
3 с. 44-45 |
3 с. 44-45 1 с. 45 |
3 с. 46 |
7 с. 45 (1,2) |
1, 2, 6 с. 43-45 2, 4 с. 46 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Позакласне читання |
|
|
2 с. 47-49, 4 с. 47 |
3, 5 с. 49 |
1 с. 47 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29
|
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 31
32
|
|
Виконання лексико-граматичних вправ Позакласне читання. Підготовка до проектної роботи |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33
34 |
|
Захист проектно-пошукових робіт. Узагальнюючий урок з теми «Одяг» |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність - формувати власну позицію.співпрацювати з іншими . розвязувати конфлікти. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3: Харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Їжа. Формування лексичних одиниць. |
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров”я.
Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок, наводить приклади здорового харчування.
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров”я та дотримання безпеки. |
1 с.52 |
Спілкування державною та іноземною мовами. Використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі. Використовувати. навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Самостійно працювати з підручником. Шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати навчальні досягнення.
|
|
3 с. 53 |
|
2, 4, 5, 6 с. 53 – 54 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Їжа. Розвиток грам навичок |
|
|
2 с. 55 |
4 с. 55 |
1, 3, 5 с. 54-56 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Приготування їжі
Продукти харчування.
|
1 с. 57 |
|
3 c. 57 |
4, 5 с. 58 |
2, 6 с. 57-59 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Їжа в шкільній їдальні
Улюблені страви.
Розвиток навичок читання. Овочі і фрукти. Активізація лексики.
|
|
|
1 с. 59 |
3, 5 с. 60-61 |
1 (б), 2 с. 60 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40
41
42 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43
44 |
|
Страви української кухні. Моя улюблена страва. |
2 с. 62-63 |
Компетентність в природничих науках - описувати іноземною мовою природні явища. Технології. Аналізувати та оцінювати їх роль у житті суспільства і людини. Формувати інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження. Розуміння ії проблем і прагнення долучитися до їх розвязанння за допомогою іноземної мови.
|
1 с. 62 |
3 с. 63 |
2 (а) с. 63, 6 с. 64 |
2, 4 (в,с) с. 62-63 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Англійська кухня
|
1, 5 с. 65-66 |
|
1 с. 65 |
3 с. 66 |
2, 4, 5 с. 65 – 66 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47
48 |
|
Розвиток граматичних навичок. Виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
2, 3, 4 с. 67-68 |
1 с. 67 |
5, 6 с. 68 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Позакласне читання |
|
|
2 с. 69-70 |
5, 6 с. 70 |
1, 3, 4 с. 69 – 70 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50
51 |
|
Проектно-пошукова робота Готуємо сандвіч Узагальнюючий урок з теми «Харчування» |
. |
Розвиток навичок проектної діяльності Захист проектних робіт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4: Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Мій вільний час. Введення лексики |
Пояснює необхідність прибирання за собою.
Наводить приклади з власного досвіду.
Демонструє знання правил безпеки руху та користування громадським транспортом.
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час відпочинку. |
1 с. 74 |
Спілкування державною та іноземною мовами. Використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності Екологічна грамотність і здорове життя-розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем текстів новин комунікативних ситуації аудіо та відео матеріалів. Розробляти презентувати та обговорювати проекти. Математична компетентність-розвязувати комунікативні та навчальні проблеми застосовувати логіко-математичний інтелект логічно обґрунтовувати свою думку використовувати математичні графіки схеми для виконання завдань |
3 с. 75 |
3 с. 75 |
5 (а) с. 75 |
4, 5(б) с. 75-76 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 54
55 |
|
Види відпочинку. Розвиток навичок читання Дні тижня |
|
|
3, с. 76 |
4 с. 77 |
1, 2, 3, 5 с. 76-77 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56
57 |
|
Вільний час. Активізація лексики Громадські місця |
1 с. 78 |
1 с. 78 |
4 с. 79 |
5 с. 80 |
2, 3 с. 78-79 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 60 |
|
Вільний час. Телебачення.
|
1 с. 80 |
|
3 с. 81 |
4, 5 с. 81 - 82 |
2, 6 с. 80-82 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61
62 |
|
Чи можна прожити без телебачення. Урок позакласного читання |
|
|
2 с. 83-84 |
5 с. 84 |
1, 3 с. 82 - 84 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 64 65 |
|
Вільний час. Розвиток навичок аудіювання Захоплення (хобі). |
1 с. 85 – 86 |
|
2 с. 86 |
5 с. 87 |
3, 4, 6 с. 87 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66
67
68 |
|
Заняття в різні пори року.
Канікули.
Перегляд англомовного відео. |
|
1 с.88 |
2 (в), 3 с. 88 - 89 |
6 (1, 2) с. 89 |
2 (а), 4, 5 с. 88-89 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69
70
71 72 73 |
|
Розвиток граматичних навичок. Виконання лексико-граматичних вправ Контроль говоріння Контроль читання Контроль письма |
1 с. 90 |
Інформаційно-цифрова компетентність- вивчати іноземну мову з використанням спеціальних засобів. Ігор. Соціальних мереж створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань |
|
4 с. 91 |
5 с. 92 |
2, 6 с. 90-92 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Узагальнюючий урок з теми. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76
77 |
|
Підготовка до проектної роботи Проектно- пошукова робота з теми «Відпочинок і дозвілля»
|
|
Соціальна та громадянська компетентність - формувати власну позицію.співпрацювати з іншими розвязувати конфлікти.
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5: Природа. II СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дата |
Тема |
Змістові лінії |
Лексика |
Ключові компетентності Спілкування державною та іноземною мовами. Використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. Компетентність в природничих науках - описувати іноземною мовою природні явища. Технології. Аналізувати та оцінювати їх роль у житті суспільства і людини. Формувати інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження. Розуміння ії проблем і прагнення долучитися до їх розвязанння за допомогою іноземної мови. Соціальна та громадянська компетентність - формувати власну позицію.співпрацювати з іншими . розвязувати конфлікти. |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Погода в різні пори року |
Розглядає природу як цілісну систему,
Робить повідомлення про пори року.
Розповідає про складні погодні умови.
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров”я.
Обговорює ефективне та раціональне використа ння природних ресурсів |
1 с. 98 |
|
3, 4 с. 99 - 100 |
|
2, 5 с. 99 – 100 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Пори року. Введення лексики |
2 с. 101 |
|
3 с. 101- 102 |
4 с. 102 |
2, 5 с. 101-102 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Погода в різні пори року |
1 с. 103 |
1 с. 103 |
3 с. 103-104 |
4 с. 104 |
2, 5 с. 103 – 104 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81
82 |
|
Улюблена погода. Активізація лексики. |
|
|
2, 5 с. 106 - 107 |
4 с. 106-107 |
1, 3 с. 106 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83
84 |
|
Погода сьогодні. Розвиток граматичних навичок |
|
2 с. 108 |
3 с. 108 |
|
1, 4, 5 с. 108 - 109 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85
86 |
|
У природи немає поганої погоди. Розвиток навичок читання |
|
1 с. 110 |
2 с. 111 |
4 с. 112 |
5 с. 112 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87
88 |
|
Явища природи. Розвиток навичок аудіювання. |
1 с. 113 |
1 с. 113 |
3 с. 114 |
4 с. 114-115 |
2 с. 114 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89
90 |
|
Розвиток граматичних навичок. Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
1 с. 115 |
2 с. 116 |
4, 5 с. 116 – 117 |
3 с. 116 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91
92 |
|
Явища природи. Розвиток навичок говоріння. Позакласне читання |
|
|
3 с. 118 |
5 – 7 с. 119- 120 |
1, 2, 4 с. 118 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93
94
95 |
|
Пори року . Розвиток навичок говоріння. Узагальнюючий урок з теми. |
|
Проектно-пошукова робота. |
Розвиток навичок проектної діяльності с. 120-121 Захист проектно-пошукових робіт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 6: Подорож |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Велика Британія. Введення лексики. |
Описує країну.
Порівнює типові для різних культур вербальні і невербальні норми поведінки.
Пропонує заходи щодо збереження екологічної ситуації.
Порівнює Київ з іншими європейськими державами.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.
Та потреби жити у мирі Запитує про(пояснює) правила безпеки пересування.
Робить повідомлення про основні пам”ятки історії та культури України |
Спілкування іноземною мовою. Реалізується через предметні компетентності. Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі. Використовувати. навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Самостійно працювати з підручником. Шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати навчальні досягнення. Соціальна та громадянська компетентність - формувати власну позицію.співпрацювати з іншими . розвязувати конфлікти.
Спілкування державною та іноземною мовами. Використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. Інформаційно-цифрова компетентність- вивчати іноземну мову з використанням спеціальних засобів. Ігор. Соціальних мереж створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань |
1 с. 122 |
3, 5 с. 123 - 124 |
8 с. 125 |
2, 4 с.123-124 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
97
98 |
|
Велика Британія. Формування Л. О. Лондон- столиця Британії. |
|
1, 2, 4 с. 126-127 |
5 с. 128 |
3 с. 127 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Україна – моя Батьківщина Розвиток навичок читання.
|
«Україна» - відеофільм |
2, 3 с. 129 |
|
1, 4, 5 с. 129-130 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
101
102 |
|
Киів- столиця України.
Державні символи України. |
«Державні символи України» (фільм) |
2 с. 131 |
4 с. 132 |
3, 5 с. 132 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
103
104 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Україна – європейська держава. |
1 с. 133 |
2 с. 133 |
4 с. 134 |
3, 5, 6 с. 134 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
105
106 |
|
Розвиток граматичних навичок.
Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
2 с. 137 |
3, 4 с. 138 |
1 с. 138 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
107
108 |
|
Місця в Україні, які варто відвідати. Узагальнюючий урок з теми. |
Ініціативність і підприємливість-ініціювати усну писемну он-лайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми |
Розвиток навичок проектної діяльності
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 7: Рідне місто. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
109 |
|
Місто, в якому я живу. Введення Л О |
Пояснює взаємозв”язок людини і навколишнього середовища Залежність від природніх ресурсів Наводить приклади участі людини у житті громади |
Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі. Використовувати. навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Самостійно працювати з підручником. Шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати навчальні досягнення. Спілкування державною та іноземною мовами. Використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності |
Конструкції there is/there are |
|
4, 5 с. 141 |
2, 3, 6 с. 140 – 142 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
110 |
|
Моє рідне місто. |
3 с. 143 |
2, 5 с. 143 – 144 |
1, 4, 6 с. 142 – 144 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
111 |
|
Міські площі. Розвиток навичок аудіювання. |
1, 3 с. 145 - 146 |
2, 4 с. 146 – 147 |
5 с. 147 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
112 |
|
Площі найбільших міст України |
3 с. 148 |
4 с. 148 - 149 |
1, 5 с. 147 – 149 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
113 |
|
Парки . Розвиток навичок читання. |
2 с. 150 2 с. 152 |
3, 5 с. 150-151 4 с. 153 |
1, 4, 6 с. 150-151 1, 3 c. 152 - 153 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
114
115 |
|
Туристичні міста України. Розвиток навичок говоріння. |
Соціальна та громадянська компетентність - формувати власну позицію.співпрацювати з іншими . розвязувати конфлікти
Інформаційно-цифрова компетентність- вивчати іноземну мову з використанням спеціальних засобів. Ігор. Соціальних мереж створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань |
1, 5 с. 154 - 156 |
4 с. 155 |
2, 3 с. 155 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
116 |
|
Музей історії та мистецтва |
2, 3 с. 156 - 157 |
|
4, 5 с. 157-158 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
117 118 119
120
121
|
|
Біла Церква. Туристичні пам’ятки. |
|
1, 2 с. 158 - 159 |
3, 4 с. 159 – 160 |
5 с. 160 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моє рідне місто. |
2, 3 с. 161 - 162 |
4-6 с. 162 – 163 |
1 с. 160 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Подорож містами й селами України. Розвиток граматичних навичок. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Розвиток проектної діяльності Захист проектно-пошукових робіт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 8: Свята і традиції |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
122 |
|
Свята. Формування Л О |
Порівнює свята і традиції в різних країнах |
Кількісні та порядкові числівники |
Соціальна та громадянська компетентність- формувати власну позицію. Співпрацювати з іншими розв’язувати конфлікти. Переконувати аргументувати досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування. Обізнаність та самовираження у сфері культури- висловлювати іноземною мовою власні почуття. Переживання судження |
4 с. 167 |
5 (а) с. 168 |
1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
123
124 125 126
127 |
|
Підготовка до святкування Різдва. Розвиток навичок читання. |
|
2 с. 169-170 |
5 с. 171, 7 с. 171 |
1, 3, 4 с. 169 – 170 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Свята у Великій Британії. |
|
1 с. 172-173 |
3 с. 173 |
2, 4 , 5 с. 173 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Свята в Англії. Складання діалогів. День Святого Валентина |
|
2, 4 с. 174-175 |
3 с. 175 |
1, 6 с. 174 - 176 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
128
129 |
|
Свята в Україні. Розвиток навичок говоріння |
Спеціальне запитання. |
2 с. 177 |
3 с. 177 - 178 |
1, 4, 5 с. 177 – 178 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
130
131
132 |
|
Святкування Великодня в Україні.
Святкування Великодня в Британії. Повторення вивченого матеріалу. |
Минулий неозначений час. Прийменники місця. Загальне та спеціальне запитання |
1 с. 179 |
2, 3 с. 179 |
4 с. 180 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
133
134 |
|
Моє улюблене свято. Проектно-пошукова робота. |
|
Щодо творів мистецтва Порівнювати та оцінювати Культурні традиції різних народів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
135
136
137 |
|
Розвиток граматичних навичок. Виконання лексико-граматичних вправ. Підсумковий урок з теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тема |
9 : Шкільне життя |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
138
139
140
|
|
Шкільне життя. Введення лексики.
Розвиток навичок читання.
Предмети шкільного вжитку.
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах,
демонструє розуміння потреби працювати разом,
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
Обговорює шкільні правила. |
Загальні та спеціальні запитання |
Екологічна грамотність і здорове життя-розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем текстів новин комунікативних ситуації аудіо та відео матеріалів. Розробляти презентувати та обговорювати проекти |
4 с. 185 |
5 с. 186 |
2, 3, 6 с. 184-186 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
141
142
143 |
|
Шкільні (навчальні) предмети. Робочий день. Розвиток навичок аудіювання. |
Повторення вивчених часових форм (теп. неознач., теп. тривалий, мин.неознач. тепер.докон. часи) |
Математична компетентність-розвязувати комунікативні та навчальні проблеми застосовувати логіко-математичний інтелект логічно обґрунтовувати свою думку використовувати математичні графіки схеми для виконання завдань.
Спілкування державною та іноземною мовами. Використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності |
8 с. 200 2,3 с. 200-201 |
2, 4, 5, 6 с. 198 - 199 1, 5 с. 200-201 |
3-5, 7(а) с. 188 – 189 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
144
145 |
|
Мій урок англійської мови. Розвиток навичок говоріння
|
|
4, 6 с. 203 - 204 |
1, 5 с. 202 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
146
147 |
|
Моя школа. Складання діалогів. Види діяльності на уроці.
|
Займенники. Теп. неознач., теп. тривалий,мин.неознач. тепер.докон.часи |
2 с. 195-196 |
3 с. 196 |
1, 4, 5 с. 195 – 197 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
148 |
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Інформаційно-цифрова компетентність- вивчати іноземну мову з використанням спеціальних засобів. Ігор. Соціальних мереж створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
149 150 151 152 |
|
Контроль письма Контроль читання Контроль говоріння Контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
153
154
155 156
158 |
|
Підготовка до проектної роботи. Школа моєї мрії. Узагальнюючий урок з теми «Шкільне життя» Розвиток граматичних навичок. Перегляд англомовного відео.
|
Робота над проектом Захист проектно-пошукових робіт
|
Соціальна та громадянська компетентність - формувати власну позицію.співпрацювати з іншими розвязувати конфлікти
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||