Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас
(за підручником “English” О. Д. Карпюк) ІІ семестр (50 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Лексика |
Граматика матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||||||||||
Наука і технічний прогрес |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Відомі винахідники світу |
An artist, an architect, an engineer, to exist, an inventor, a reason, to launch |
|
Ex.2c.p.119.Ex.3.p.119.Ex.1a.p.120.Ex.7. p. 120 |
Ex. 1, p. 118. Ex. 2 b. p. 119. |
|
Ex. 4 c. p. 120. Ex. 5. p. 120 |
Екологічна безпека і сталий розвиток. Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Громадянська відповідальність. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров’я і безпека. Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
Ex. 6. p. 121 |
|||||||||||||
|
|
Відомі вина хідники світу |
|
|
Ex. 7. p. 121 Ex. 9. p. 123 |
|
|
Ex. 8. p. 123 |
|||||||||||||||
|
|
Видатні науковці |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. 125. |
|
Ex. 1. p. 124
|
Ex. 3 b, p. 125. |
||||||||||||||
|
|
Видатні науковці |
Словотвір |
|
Ex. 6. p. 127 |
|
Ex. 4. p. 126. Ex. 5, p. 126 |
|
|||||||||||||||
|
|
Визначні відкриття |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive Past Passive. Ex. 4. p. 131 |
|
Ex. 1 b. p. 1 29. Ex. 3 b. p. 131. Ex. 3 c. p. 131 |
Ex. 1 a. p. 128 Ex. 3 a. p. 130 Ex. 5, p. 132 |
Ex. 3 b. p. 131 |
Ex. 2. p. 130. |
||||||||||||||
|
|
Визначні відкриття |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome. harmful. remote |
Passive Voice |
|
Ex. 8. p. 136. Discussion |
Ex. 7 a, p. 134. Ex. 7 b. 135 |
|
Ex. 9. p. 136 |
||||||||||||||
|
|
Розповідь про винаходи |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Ex.З.р. 138 |
Ex. 1 a. p. 136. Ex. 1 b. p, 137. |
Ex. 4 a, p. 138 |
Ex. 4 b. p. 138 |
Ex.2, p. 137 |
||||||||||||||
|
|
Поговоримо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Ex. 6 a. p. 142 |
Ex.6 p.142.Ex.8. p.143. Ex.9 a, p. 144.Ex 9 p. 141 |
Ex. 5a. p. 139. Ex. 10a, p. 144 |
Ex. 10 a. p. 144 |
Ex. 5 b, p. 141 |
||||||||||||||
|
|
Проектна робота по темі |
|
|
|
Ex. 2 b. p. 145.
|
Ex. l, p. 145 |
Ex. 2 a. p. 145 |
Ex. 2 a, p. 145 |
||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок із теми |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Природа і погода |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Яку роль відіграє природа? |
Climate change, rubbish, endangered animal and plant species, danger, pollution, growing population, environment, to pollute, to protect, to save to recycle, to reduce, to reuse, environmental. |
|
Discussion. Ex. 3. p. 147. Ex. 5, p. 149. |
Ex.2, p. 146. Ex.4.p.147 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток. Розглядає природу як цілісну систему. Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.
Здоров’я і безпека. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.
Підприємливість та фінансова грамотність. Обговорює раціональне використання природніх ресурсів. |
Ex. 1. p. 146. |
||||||||||||||
|
|
Земля у нас — єдина! |
Global warming, electric car, the ozone layer, pollution, deforestation, recycling, alternative energy A container, oxygen, a surface. survival, coastal, waste |
Present Passive. Past Passive |
|
Ех.6.р.150 Ex.8., p.151Ex.9 p.152. |
Ex. 7 h, p. 151 |
|
Ex. 9 a, p. 151 |
||||||||||||||
|
|
Бережімо планету! |
Ex. 2 a. b. p. 1 53.Ex. 3 a. p. 153. Ex. 6 a. b |
Ex. 1., p. 152. Ex. 3 b. p. 154 |
Ex. 4, p. 154. |
|
Ex. 5. p. 155 |
||||||||||||||||
|
|
Що ми повинні робити? |
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
|
Ex. 4. p. 158. Discussion |
Ex. 1. p. 157. |
Ex. 2. p. 157 |
Ех. З, р. 158 |
|||||||||||||||
|
|
Захист навколишнього середовища |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
|
Ex. 1. p. 159. Ex. 5 b. p. 163. |
Ex. 2a. p. 159. Ex. 6. p. 164 |
Ex. 2 b. p. 160. Ex. 8. p. 165. |
Ex. 4. p. 162 |
|||||||||||||||
|
|
Екологічна ситуація в Україні |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion Ex. 1. p. 167. |
“Do you know?” box. p. 166 167.
|
|
Ex. 2, p. 167. |
||||||||||||||
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
An award, a consul, a degree, joining a campaign a title, nice, soviet, to award, electric welding, honourable, to his credit, Renewable energy, boll less, wind power generator noise pollution, power plant, going vegetarian, nuclear, anti-fur protest, |
Ex. 4 b. p. 170 |
Ex. 1. p. 168. Ex. 4 c. p. 171. Ex. 5. p. 171 |
Ex. 2. p. 168. Ex. 4 a, p. 169
|
Ex. 3. p. 169 Ex. 9. p. 173. Ex. 11. p. 173 |
Ex. 8, p. 173. |
|||||||||||||||
|
|
Домашнє читання |
A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle |
Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive |
Ex. 1. p. 175 |
Ex. 2. p. 177. Ех. З, р. 177. Ex. 6, p. 177 |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 5. p. 177 |
Ех. 4, р. 177 |
||||||||||||||
|
|
Проектна робота по темі |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок із теми |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Англомовні країни |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Карта Великобританії. Вивчення нової лексики |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
Ex 1. p. 182. Ex. 2d. p. 183. Ex. 4. p. 185. Ex. 5a. p. 185 |
Ex. 2b. p. 182. Ex. 3. p. 184 |
Ex. 2 c. p. 182. Ex. 4, p. 185 |
Громадянська відповідальність. Порівнює типові для різних культур вербальні і невербальні норми поведінки.
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.
Демонструє розуміння цінності культурного роз маїття та необ хідності жити разом у мирі.
Підприємливість та фінансова грамотність. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Ex. 2 a. p. 182. |
|||||||||||||
|
|
Відомості про Англію |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
|
Exchanging information. Ex.8. p. 187 |
Ex. 7. p. 18G.
|
Ex. 8. p. 187 |
Ex. 6. p. 186. |
||||||||||||||
|
|
Різноманіття традицій |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Ex.2.p.188. Ex. 3 p.189.Ex. 3 c, p. 189.Ex.3d,p.190.Ex.4 a, p. 190 |
Ex. 1, p. 188. |
Ex. 4 b. p. 190 |
Completing the table. Ex. 5 b, p. 191 |
Ex. 5 a, p. 191 |
||||||||||||||
|
|
Вчора, позавчора і завтра |
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision Articles with proper names |
|
Ex planation, Ex. 1. p. 192. efining the verb tenses |
Text "Sir Isaac- New ton ", Ex. 5. p. 194. |
Ex. 3 (p. 193. Ex. 4. p. 193. Ex. 6. p. 194 |
Ex. 2. p. 192. Ex. 7. p. 194 |
||||||||||||||
|
|
Обє’днане королівство як ми його бачимо |
Dinosaur Bark, coal mine, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, patron saint the underground tour.Cardiff, bone cave, Big Pit, |
Ex. 5 a. p. 198 |
Ex.l.p.194. Ex. 7. p.200 |
Ex. 3 a. p. 196 Ex. 3b.p. 197. Fact file. p. 197 |
Ex. 2, p. 195 Making up a mind-map. Ex. 5 b. p. 198 |
Ex. 6a. p.199-200 |
|||||||||||||||
|
|
Хто найкращий блогер?Розвиток навичок говоріння |
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aidi, Salisbury's, money saving, to book Campin- inygarden. Summertime |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
Ex. 6 b. p. 200. Ex. 4, p. 198. Ex. 8. p.200. Exchanging information |
Reading the blog's information |
Making noue |
Ex. 1. p.200. |
||||||||||||||
|
|
Урок граматики |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
« The UK » quiz |
Ex. 1 b. p. 202. Ex. 2. p.204. |
Ex. 1 a. p. 201. Ex. 2. p. 203. |
Making a question list |
Ex. 3, p. 204 |
|||||||||||||||
|
|
Міста Великобританії |
Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Brighton. Upland, navigable, county, borough, iron ore. Brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Ex. 1 a. p. 207. Ex. 2 a. p. 207. Ex 3 a. b. p. 209 |
Ex. 2 b, c. p. 208. Ex.4.p.210 |
|
Ex. 1 b. p. 207. Completing the table |
Ex. 7, p. 207 |
||||||||||||||
|
|
Урок граматики |
|
Present and Past Simple Passive |
|
Ex. 4 (sentences 1-8). p. 212. |
|
Ex.l.p.210. Ex. 3.p. 211-212 |
Ex. 2. p. 211. |
||||||||||||||
|
|
Розкажи про Великобританію |
Назви міст та пам'яток історії та культури |
Present and Past Simple Passive. Article with proper names |
|
Ex. 3. p. 215. Ex. 4 b. p. 215 |
Ex.1.p.213 Ex. 2. p. 214. Ex. 4 p. 215. Ex.6p. 216. |
Ex. 5. p. 216 |
Ex. 6 b. p. 217 |
||||||||||||||
|
|
Визначні місця Об’єданого королівства |
Назви міст ти пам'яток історії та культури.
|
Ex. l. p. 218 Ex. 7 b. p. 224 |
Ex. 4, p. 222 Ex. 8. p. 224. Ex. 9. p. 225 |
Ex. 2 a. p. 218. Ex. 3. p. 220 Ex. 6. p. 223.
|
Ex. 2 b p. 220 |
Ex. 10. p. 225 |
|||||||||||||||
|
|
Проектна робота по темі |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок із теми |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Україна |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Повернення до України |
Назви міст та пам'яток історії та культури. |
|
|
Ex. 1. p. 226. City or place description. Ex. 4. p. 233. Answering ques lions. Dialogues |
Ex. 2, p. 226. Text “Odesa" |
Completing the sentences |
Екологічна безпека та сталий розвиток. Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. Громадянська відповідальність. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури України. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необ хідності жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні проблеми своєї країни та світового простору Здоровя і безпека. Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами |
Ex. 6. p. 223-224 (розповісти про одне з міст) |
|||||||||||||
|
|
Визначні місця України |
|
Past Tenses.Future Tenses. Articles with common and proper names |
“Around Ukraine" quiz |
|
Ex. 2. p. 230 |
|
Ex.3, p. 232-233
|
||||||||||||||
|
|
Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Містами України: Одеса |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Містами України: Львів |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Містами України: Коломия |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Містами України: Харків |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Містами України: Вінниця |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Повторення вивченої лексики |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу рік.
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||