За підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.
2 семестр (38 годин)
№ |
Дата |
Тема |
29 |
|
Все навкруги математика. Склад чисел 2,3,4,5,6,7,8,9,10. Числова послідовність. |
30 |
|
Точка, відрізок, промінь, пряма. Лінійка, довжина відрізка. Компоненти дії додавання. Ламана, кути. |
31 |
|
Многокутник. Порівняння чисел на числовому промені. Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені. |
32 |
|
Коло. Плоскі та об’ємні фігури. Пряма. Крива. Ламана. Діагностична робота |
33 |
|
Задачі на додавання і віднімання. Різницеве рівняння. |
34 |
|
Таблиця додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5. |
35 |
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Переставний закон додавання. |
36 |
|
Зв’язок додавання і віднімання. Знаходження невідомого доданка. Діагностична робота. |
37 |
|
Розрядні числа 10-50. Лічба десятками в межах 50. |
38 |
|
Розрядні числа 60-100. Числові вирази. Порівняння десятків. Дії з десятками. |
39 |
|
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр. Вартість. Співвідношення між одиницями вартості. Діагностична робота . |
40 |
|
Число 11-15,16-19, 11-20. Склад двоцифрових чисел. |
41 |
|
Додавання та віднімання в межах 20. |
42 |
|
Числа 21-50. Читання, запис і порівняння чисел 21-50. Числа 51-100 |
43 |
|
Читання , запис і порівняння чисел 50-100. Маса , одиниця маси – кілограм. Діагностична робота. |
44 |
|
Доба. Визначення часу за годинником. |
45 |
|
Додавання та віднімання одноцифрового числа до_від двоцифрового. |
46 |
|
Віднімання та додавання розрядних десятків. |
47 |
|
Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. |
48 |
|
Повторення вивченого. Діагностична робота. |
49 |
|
Довжина. Одиниці довжини. |
50 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
51 |
|
Маса. Одиниці маси. |
52 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння
|
53 |
|
Вартість. Одиниці вартості. |
54 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
55 |
|
Час. Одиниці часу. |
56 |
|
Повторення. Діагностична робота |
57 |
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
58 |
|
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
59 |
|
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
60 |
|
Задачі. Істинні та хибні рівності та нерівності. |
61 |
|
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
62 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
63 |
|
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі |
64 |
|
Плоскі геометричні фігури. Задачі. |
65 |
|
Моделі до задач. Порівняння чисел. |
66 |
|
Контрольна робота |
Календарно-тематичне планування
Інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 1 клас»
2семестр (19 годин)
Розроблено згідно : Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко.
Підручник: Грущинська І.В. «Я досліджую світ» : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти. (у 2-х частинах) : Ч. 2 / І.В. Грущинська, З.М. Хитра, І. Дробязко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018. — 112 с.: іл.
№ |
Дата |
Тема |
15 |
|
Наша Батьківщина – Україна. |
16 |
|
Славетне минуле нашої країни. |
17 |
|
У кожного свій, найкращій рідний край. |
18 |
|
Природа мого рідного краю. |
19 |
|
Сучасний день нашої країни. |
20 |
|
Народи світу. |
21 |
|
Світ у минулому та майбутньому . |
22 |
|
Цінність природи для життя. |
23 |
|
Значення Сонця і повітря для життя. |
24 |
|
Вода запорука життя. |
25 |
|
Земля – годувальниця. Що означає слово «земля», «грунт». Який склад має грунт? |
26 |
|
Рослини – окраса Землі. Якими бувають рослини? Як вивчати будову рослин? |
27 |
|
Світ рослин. Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? |
28 |
|
Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? |
29 |
|
Тварини – багатство нашої планети. |
30 |
|
Світ тварин. Хто такі тварини і птахи? |
31 |
|
Взаємозв’язки в природі. Природа в небезпеці. |
32 |
|
Природа потребує охорони. |
33 |
|
Вітаємо тебе, літо! |
Календарно-тематичний план складено відповідно до: програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку Автори: Сак Т.В., Прохоренко Л.І
№ |
Дата |
Тема |
15 |
|
Розвиток дотику ( температурні відчуття: холодний – гарячій – теплий), позначення словом своїх відчуттів. |
16 |
|
Смакові відчуття ( солодкий, солоний, гіркий, кислий). Дидактична гра « Дізнайся за смаком». Групування предметів за смаком. |
17 |
|
Ознайомлення з характерними запахами предметів та об’єктів живої й неживої природи( приємний , не приємний запах, відсутність запаху). |
18 |
|
Баричні відчуття ( сприйняття почуття важкості : важкий – легкий) |
19 |
|
Сприйняття поверхні: гладкий – шорсткий. |
20 |
|
Тіла що плавають. |
21 |
|
Диференціація «Голосний – тихій». Шумова коробочка. |
22 |
|
Виділення і розрізнення звуків навколишнього середовища. |
23 |
|
Ознайомлення з побутовими шумами і з шумами природи. |
24
|
|
Розрізнення музичних звуків і звуків навколишнього середовища ( шелест листя, скрип снігу, шум шин). |
25 |
|
Сприйняття простору. |
26 |
|
Знаходження, показ і називання основних частин тіла та обличчя на ляльці, м’якій іграшці ( різного розміру). Орієнтування на власному тілі ( права, ліва рука.,нога, частина тіла). |
27 |
|
|
28 |
|
Орієнтування в приміщенні ( класна кімната). Визначення розташування предметів у приміщенні. |
29 |
|
Сприйняття часу. |
30 |
|
Впізнавання і називання найпростіших явищ природи ( холодно, тепло, йде дощ…)( |
31 |
|
Пори року. Подорож у казку «12 місяців» Зміна пори року. Частини доби ( ранок, день, вечір, ніч). |
32 |
|
|
33 |
|
Підсумкова діагностика пізнавальних процесів учня. |
№ |
Дата |
Тема |
1 |
|
Арифметичні дії множення і ділення. Усні обчислення зручним способом. Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрового числа на одноцифрове число. |
2 |
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове число. Підготовча робота до задач. |
3 |
|
Задачі на пропорційне ділення. Ознайомлення з множенням чисел, які містять 0 в середині запису. |
4 |
|
Множення чисел, одне з яких закінчується нулем. Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення. |
5 |
|
Усне множення і ділення на 5, 50, 500. |
6 |
|
Розв’язування задач. Знаходження однакової величини за двома різницями. Усне множення на 25,250, 2500. |
7 |
|
Ознайомлення із задачами на знаходження невідомих за двома різницями. Усне множення і ділення на 125,1250. |
8 |
|
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями, однаковою величиною в яких є кількість або час. |
9 |
|
Множення і ділення іменованих чисел. Ділення з остачею. Застосування розподільного закону множення для тотожних перетворень математичних виразів. |
10 |
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Скорочена форма запису письмового ділення. |
11 |
|
Задачі на пропорційне ділення і на знаходження невідомих за двома різницями. Множення і ділення на 11,101,1001. |
12 |
|
Задачі, що містять однакову величину. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
13 |
|
Контрольна робота. Множення і ділення на 9, 99, 999. |
14 |
|
Множення і ділення іменованих чисел. Ділення з остачею. Застосування |
15 |
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Підготовча робота до задач на рух. |
16 |
|
Випадки ділення, коли в середині частки є нуль. |
17 |
|
Задачі на одночасний рух в різних напрямках. |
18 |
|
Задачі на знаходження відстані. |
19 |
|
Задачі з буквеними даними. Математична модель задачі. |
20 |
|
Задачі на знаходження швидкості |
21 |
|
Задачі на знаходження часу, при одночасному русі в різних напрямках. |
22 |
|
Письмове множення на двоцифрове число у випадку коли другий множник містить нуль. |
23 |
|
Ділення з остачею. Задачі на одночасний рух в різних напрямках. |
24 |
|
Задачі на процеси. Творча робота над задачею. |
25 |
|
Контрольна робота. |
26 |
|
Геометричні фігури на площі. Види кутів, діаграм, многокутників.Площа фігури. Вимірювання площі палеткою. Квадратними сантиметрами. |
27 |
|
Одиниці площі. Квадратний міліметр. Квадратний дециметр. Квадратний метр. Квадратний кілометр. Ар (сотка). Гектар. Задачі на одночасний рух в протилежних напрямках. |
28 |
|
Дроби. Ознайомлення з поняттям «дріб». Дроби менше за 1. |
29 |
|
Порівняння дробів. Рівні дроби. Знаходження дробу від числа. |
30 |
|
Правило знаходження числа за величиною його дробу. |
31 |
|
Складені задачі, які містять знаходження числа за його дробом.Контрольна робота |
32 |
|
Одиниці часу. Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі на час. |
33 |
|
Дії з іменованими числами, поданими у одиницях вимірювання часу. |
34 |
|
Повторення вивченого за рік. Підготовка до ДПА |
35 |
|
Контрольна робота. ДПА |
Календарно-тематичне планування
Інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 4 клас»
2семестр (19 годин)
№ |
Дата |
Тема |
17 |
|
Що таке віруси і які вони спричиняють хвороби ? Як захиститися від вірусів? Готуємо проект «Розмови мікробів» |
18 |
|
Де живуть бактерії? Чи всі мікроби шкідливі? Діагностична робота |
19 |
|
Де у Всесвіті зосереджена матерія? Що таке сузір’я та які вони бувають? |
20 |
|
Готуємо проект «Фантазія вабить нас до зірок». Які таємниці приховують планети? |
21 |
|
У чому унікальність планети Земля?Досліджуємо разом. Відкриваємо таємниці місячного світла. |
22 |
|
Які об’єкти є у всесвіті? Як людина освоює космос. Діагностична робота. |
23 |
|
«Як це влаштоване?» Для чого людям роботи? Як працює робот? Готуємо проект ( Створюємо настільну гру « Життя в долоні») |
24 |
|
Як влаштований ліс? Навіщо нам ліси? Досліджуємо разом. Куди ростуть рослини. |
25 |
|
Як орієнтуватися на місцевості? Що я можу зробити для інших? Діагностична робота |
26 |
|
«Енергія». Які бувають джерела енергії? Чи може енергія заподіяти шкоду? |
27 |
|
Такі різні лампи. Звідки береться електрика? Чому слід заощаджувати енергію та ресурси? |
28 |
|
Що таке радіація? Як поводитися під час пожежі? Діагностична робота |
29 |
|
«Можливості людини» Якими мають бути друзі? |
30 |
|
Чи варто зберігати старожитності? |
31 |
|
Досліджуємо разом. Виявляємо і долаємо втому. |
32 |
|
Як стати генієм? |
33 |
|
Що дарує радість? |
34 |
|
Діагностична робота |
35 |
|
Підсумковий урок за рік. Проект « Як ми зростали?» |
За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: підручник (у двох частинах) для 1 кл. заг. середн. освіт. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальне видання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.
№ |
Дата |
Тема |
37 ч. |
|
Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
38П |
|
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв.Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
39П |
|
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Складання речень за малюнком.ч |
40ч |
|
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
41п |
|
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
6п |
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
7ч |
|
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи |
8п |
|
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
9п |
|
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом |
10ч |
|
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки |
11п |
|
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Письмо великої букви Х. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
12п |
|
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант |
13ч |
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М.Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи |
14п |
|
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант |
15п |
|
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
16ч |
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] -[ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
42п |
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Письмо малої букви ч. Написання складів, слів, речень. Словниковий диктант |
43п |
|
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
44ч |
|
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту |
45п |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування |
46п |
|
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
47ч |
|
Звуки [ц], [ц'],позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком). |
48п |
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. |
49п |
|
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
50ч |
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. |
51п |
|
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів |
52п |
|
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант |
53ч |
|
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А.М'ястківського «Весна». |
54п |
|
Письмо великої і малої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. |
55п |
|
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
56ч |
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки. |
57п |
|
Письмо малої та великої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
58п |
|
Письмо малої та великої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
59ч |
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів.. |
60п |
|
Діагностична робота |
61п |
|
|
62ч |
|
Опрацювання віршів. Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. |
63п |
|
Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
64п |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
65ч |
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф». |
66п |
|
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
67п |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
68ч |
|
Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
69п |
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень |
70п |
|
Діагностична робота |
71ч |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». |
72п |
|
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант |
73п |
|
Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
74ч |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
75п |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
76п |
|
Діагностична робота |
77ч |
|
Читання слів. Словникові вправи |
78п |
|
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту |
79п |
|
. Побудова і записування речень. Написання складів та слів з апострофом. |
80ч |
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. |
81п |
|
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. |
82п |
|
Підсумок за рік |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
за підручником інтегрованого курсу
“Українська мова та читання”
За програмою розробленою під керівництвом Р. Шияна.
(авторки Ганна Остапенко, Ольга Волощенко, Олександра Козак)
4 клас
( 57 уроків)
2 семестр
№ |
дата |
Тема |
42 |
|
З Новим роком! Щедрівки. Поринь у казку! К.С. Льюіс «Хроніки Нарнії» |
43 |
|
Прикметник. |
44 |
|
Числа і роди прикметників |
45 |
|
Відмінки прикметників. М. Савка» Біла пані» |
46 |
|
У світі фантазій. Не лише добрі! К.С. Льюіс «Хроніки Нарнії» |
47 |
|
Як визначити відмінок прикметника? Грицько Чубай «Малюю зиму» |
48 |
|
Творення прикметників. |
49 |
|
Прикметник із суфіксами –ськ-, -зьк-, цьк-. |
50 |
|
Доброі зло: одвічна боротьба. К.С. Льюіс «Хроніки Нарнії» |
51 |
|
Чи потрібен знак м’якшення? |
52 |
|
Роль прикметника. |
53 |
|
Морфологічний розбір прикметника. В.Правторова «Білка» |
54 |
|
Діагностична робота |
55 |
|
Космос кличе. |
56 |
|
Числівник |
57 |
|
Що роблять люди в космосі? І.Панасов «Леонід Каденюк» |
58 |
|
Правопис числівників |
59 |
|
У світі роботів. Р.Комаровський « Як це влаштоване? Роботи» |
60 |
|
Числа, роди, відмінки числівників. Прибульці: вигадка чи реальність? |
61 |
|
Мій день. У. Старк «Сікстен» . Коли все іде шкереберть. |
62 |
|
Вимовляй і пиши без помилок. |
63 |
|
Роль числівника. Числа, роди, відмінки . Про що шепочуться зірки. |
64 |
|
Л. Українка «Зоря» . Котра година?. Стара історія на новий лад. Міф про сузір’я Ліра |
65 |
|
Діагностична робота. |
66 |
|
Допитливим жити цікаво. Особові займенники. |
67 |
|
На гостині в Кобзаря. «Мені тринадцяти минало» |
68 |
|
Особи займенників. |
69 |
|
Весна прийшла. Числа займенників. |
70 |
|
Займенники 1 особи |
71 |
|
Займенники 2 особи. Л. Глібов «Хто вона?» |
72 |
|
Займенники 3 особи.. Роль займенників. |
73 |
|
Займенники з прийменниками. |
74 |
|
Діагностична робота. Звідки береться енергія? |
75 |
|
Дієслово. |
76 |
|
Мені все до снаги. А.Савчук «Силомір», В. Сухомлинський «Мокра та суха сорочки» Кузько Кузякін «Усі такі уважні» |
77 |
|
Подорож у часі. Неозначена форма дієслова. |
78 |
|
Енергія грошей. Теперішній час дієслова. |
79 |
|
Як стати заможним. Б.Шефер « Пес на ім’я Мані» |
80 |
|
Правопис закінчень дієслів. М.Рильський «Розмова з другом» |
81 |
|
Правопис особових закінчень дієслів. |
82 |
|
Минулий час дієслова. Відчути біль і радість Батьківщини. |
83 |
|
Дієслова на –ся, -сь. |
84 |
|
Діагностична робота |
85 |
|
Прислівник. |
86 |
|
Український геній. Б. і Н. Тихолоз «Франко. Від А до Я» |
87 |
|
Такі різні прислівники. Д.Данальсон равлик і кит» |
88 |
|
Чи змінюються прислівники? |
89 |
|
Роль прислівників. М.Рильський «Мова» |
90 |
|
Пригадаймо члени речення. |
91 |
|
Як багато ми зробили. В Струтинський «Канікули» |
92 |
|
Велика допомога маленького друга. Д. Дональдсон «Равлик і кит». |
93 |
|
Діагностична робота |
94 |
|
|
95 |
|
Резервний урок. Дж.Роулінг Гаррі Потер і кубок вогню |
96 |
|
Резервний урок. Дж.Роулінг Гаррі Потер і кубок вогню |
97 |
|
Пригадаймо частини мови. |
98 |
|
ДПА |