Урок математики " Повторюємо числа 1-10"

Про матеріал
Урок закріплення і узагальнення вивченого матеріалу, перевірка рівня обчислювальних умінь і навичок.
Перегляд файлу

                                                                                                                     

                                                                                                                             Математика

Тема уроку. Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього

 і наступного чисел

 

Мета:  закріпити і узагальнити вивчений матеріал, перевірити рівень обчислювальних умінь і навичок.  

         розвивати логічне мислення, увагу, творчу уяву, математичне мовлення,  вміння аналізувати;

         виховувати інтерес до уроку, почуття доброти, взаємодопомоги.

 

Хід уроку

І. Організаційний  момент

- Сьогодні  у нас незвичайний урок математики.

Подивіться уважно на зоряне небо, які яскраві зірочки. При народженні  у кожного

з вас  на небі з’явилася своя  зірочка, з роками вона буде палати яскравіше.

Яскравість їх –це ваші успіхи у навчанні.

 

      1.Вправа «Запалюємо  зірочки  успіху»

(підніміть праву руку-активність, ліву-уважність…помах двома руками

кмітливість, покладіть на зошит-старанність у зошитах.)

2. Вправа «Знайомтеся, ось ми… «

(Учні повернувшись до гостей, називають назву  класу і девізу.

Вчитель в цей час закриває зоряне небо хмаринками)

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

  • Що сталося?На небі з’явилися хмаринки і наші зірочки зникли.

Дітки, місяць мені прошепотів на вушко…(запис голосу місяця)

(Дорогі хлопчики і дівчатка, 1-Д класу! Спостерігаючи за вами 3 місяці, ви-старанно вивчаєте точну науку математику. Впевнений ,ви мені допоможете, виконати завдання хмаринок, щоб зірочки знов засяли. Успіху вам! )

-Ну що, дітки допоможемо місяцю?

-Які ви в мене розумники! Ви вмієте співчувати і готові прийти на допомогу.

Вправа «Лічба від 1-10,10-1»  1 зірка

-Назвемо числа від 1-10 в  прямому і зворотному порядку.

 (вчитель помахом чарівної палички показує на учнів, вони «ланцюжком» промовляють

числа і сідають за парти)

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Сьогодні ми будемо виконувати різноманітні завдання, які пов’язані

з числами 1-10,повторимо способи утворення попереднього і наступного числа.

 

ІV. Повторення  вивченого  матеріал

  1.Повторення поняття « Число-цифра»

-Чим відрізняється число від цифри?

  • Склад чисел 2-10  (Робота з Лего) 2 зірка
  •  

 

 

 

  • Хвилинка каліграфії

 «Вгадай цифру»

  • Тонка, пряма, як спиця (1) Що ми знаємо про цифру 1?(найменше одноцифрове число)
  • Ну а ця, як акробатка, сторчака як обернеться, стане іншою цифрою враз(9).

          Що ми знаємо про цифру 9?(найбільше  одноцифрове  число)

  • В неї кругла голова, довгий хвіст, зігнута шийка (2);

Що  таке 2?(пара, парне число: вушка, руки і т.д.)

  • А у цієї два кільця, без початку і кінця(8);

Що нагадує цифру 8? 3 зірка

 

 

  • Каліграфічна хвилинка

 Робота в зош.с.41 (завд.4)-прописати цифри:  19  91;  28  82  ) 4 зірка

 

      2.Повторення поняття « Сусіди» чисел (Робота з віяло цифр)

-Яке це попереднє число? Наступне?

 

  • Робота в зош.с.41 (завд.2)-С.р. 1р.виконують хл, 2р.-дівчатка

Взаємоперевірка « Картка-блискавка» -робота в парі  5 зірка

 

  • Робота  в  парі  (віяло  цифр)

              Робота за п.с.45 (завд.3)

  Визначте у парі, на які числа «впали» листочки 6 зірка

 

V.Фізкультхвилинка « Сонечко-дощик»  7 зірка

 

 3.Повторення поняття « Задача: вилучення та об’єднання об’єктів»

  • Робота з віялом знаків Обговорення разом 1-2 мал.  8 зірка

 

  • Робота  в  групі
  •              Поміркуйте в групах. Треба об’єднувати чи вилучати  об’єкти ? Складіть вирази до своїх малюнків (вч. роздає в кожну групу свій малюнок, діти знаходять вираз до малюнку, і кріплять свою прищепку)

1гр. об’єднання   2гр. вилучення

Перевірка  9 зірка

 

3.Повторення про числа 3,4,5,7,10. Створення числових кубів    10 зірка

 

  Завдання: у вас лежіть кубик відповідного числа. Під партою знайдіть малюнок, якщо він пов’язаний з цим числом ,прикріпіть його на куб.

Рухаючись по доріжці ,покладіть куб на вершину кубиків..

 

VІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

1.Вправа « Мій  успіх на уроці» (використання Лего)

  Всі завдання виконали?

Отже, хмаринки  зникли і зірочки знов сяють.

Місяць дякує вам за допомогу. Я вами пишаюся!

 

2.Гра «Вихвалянки»

На уроці ….

  Ми сьогодні додавали,

Ми сьогодні віднімали,

Та задачки розв’язали,

Все зуміли та змогли

             Ми сьогодні МОЛОДЦІ

Давайте собі поаплодуємо за старанну і наполегливу працю

3.Смачна кулька(подарунки у кульці для діток)

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ніжки цифри

G:\документы\1 клас\1 клас\ніжки-цифри\103962042_779271292882232_8325725575633237799_n.jpgG:\документы\1 клас\1 клас\ніжки-цифри\103822909_779271072882254_900741013779570449_n.jpgG:\документы\1 клас\1 клас\ніжки-цифри\84146294_779271196215575_3934492178712217895_n.jpgG:\документы\1 клас\1 клас\ніжки-цифри\83155254_779271186215576_1355482283401191779_n.jpg

 

Створення лепбуку « Повторення про числа 2-10

(учні отримують кишеньки і малю, складають відповідно числа.)

G:\документы\1 клас\1 клас\цифри\106344524_297636841359970_1528650033432569049_n.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку