КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
АДАПТОВАНЕ ДО ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ
ЗА ПРОГРАМОЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
учня 3 класу
З предмету «Англійська мова»
(32 година на І семестр) (2 години на тиждень)
вчитель: Татьянченко М.С.
І семестр Англ. мова О. Карпюк
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Мовлен-нєві функції |
Лексика та засоби вираження
|
Граматика |
Повторення |
Корекційно-розвивальна робота |
|||
Тема: У літньому таборі відпочинку. Відпочинок і дозвілля |
||||||||||
1. |
|
Знайомся з новими друзями |
Запрошення та реагування на чиєсь запрошення. Висловлення пропозиції та реагування на чиюсь пропозицію, повідомляє про смаки та сперечання |
He Is my friend. His name is… He is … |
|
Повторити займенники He, She, It, They, You, We, I. Повторення віршика-привітання «Good morning». What is your name? Повторити імена дітей Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry, Kate |
Мовленнєва зарядка: A little cat, a little cat, A little cat is not very fat. It is not fat, because it is sad. It is very, very sad. Робота з ілюстраціями ороієнтована на розвиток мовленнєвих навичок та навичок читання : зображення дітей, імен. (підібрати імена для зображень) Фізична зарядка: «Head, shoulders» |
|||
2. |
|
Сім'я друга. Вказівні займенники |
|
This. That |
Повторити ЛО члени сім’ї: a father, a mother, a sister, a brother |
Мовленнєва зарядка: This is Nora This is Rob This is Alice This is Bob Робота з ілюстраціями, активізація вивчених ЛО з теми Моя сім’я : (для розвитку пам’яті та уваги, мовлення) називає членів родини за малюнками Фізична зарядка: Вправа Point (покажи)
|
||||
3. |
|
Родина однокласника. Безособові речення |
How are you? I am fine… |
It is… |
Повторення цифр 1-20 |
Мовленнєва зарядка: A Bear brings a basket of berries to bears. Робота з картками: цифри Фізична зарядка: If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)
|
||||
4. |
|
Шкільні речі. Кольори. Прийменники місця |
book, schoolbag, pen pencil, copybook, colors, rubber, ruler, door, desk, chair, computer, bookshelf, classroom, blackboard, case, pupil, teacher |
Прийменники місця: On, in, under
|
Повторити I like it.. I don’t like… He likes, doesn’t like it… Повторити ЛО кольори: blue, pink, white, red, yellow, green, brown
What is this? Whose is this..? It’s Ann… |
Звук ck : black. Neck. Nick. Vicky
2. Пальчикові ігри: Fingerplays. Two parrots / Два папуги 4. Робота з картками: називає шкільні предмети. |
||||
5. |
|
Я це можу робити! Присвійні займенники |
|
I can … My, his, her, |
|
oo Book, look School. Balloon
|
||||
6. |
|
Ми — європейці! Звідки ти? Імена. Назви країн Європи |
Where are you from? Greece, Italy, Germany, France, Ukraine, Spain, England |
I am from Ukraine |
|
ea tea, read, repet, please оu mouse, house, about
|
||||
|
|
Where are you from? |
Inter, mitzy, titzy, tool Ira, dira, dominu. Oker, poker, dominoker, out goes you.
|
|||||||
7. |
|
Звідки ти? Де ти живеш? Діалог |
Where are you from? |
|
|
|
||||
8. |
|
Літній табір відпочинку. Вказівні займенники |
Місця для відпочинку, види Мовленнєва зарядка: діяльності під час відпочинку |
This. That |
|
Th: this, that, mother. Father. Th: three, thancks, Smith, birthday
|
||||
9. |
|
Ігри та улюблені заняття. На виставі. Активізація л.о. |
Іграшки: літак, машинка, лялька, потяг, м’ячик |
Модальні дієслова Can, may. Must Can you come to? – Yes, sure. Let’s go to… Sorry I can’t… |
|
іr bird, her, girl. еe see green, meet, feet
|
||||
|
|
|
|
|||||||
10. |
|
Телефонна розмова. Особові займенники |
Числівники 30,40,50,60,70,80,90, 100 |
My, her. His, their, yours |
|
|
||||
Play music, team, paint, play chess, watch a cartoon, ride a bike, Football. Basket ball, volley ball |
||||||||||
11. |
|
Відпочинок дітей у таборі. Командні ігри. Введення нових л.о. |
|
|
|
аr are, park. Party, garden. Оr door, short, horse
Pease Porridge Hot
Peas porridge hot, peas porridge cold
|
||||
12. |
|
Узагальнення теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|||||||
|
|
Тема: Я, моя сім’я та друзі |
||||||||
13. |
|
Моя родина. Сімейне дерево. Вивчення нових л.о. |
Репрезентація себе, співрозмовників, третіх осіб, запрошена інформації про співрозмовника, третю особу |
Cousun, parents, grandparents, daughter, aunt, husband, uncle, son, |
Запитання з спеціальним словом : Who іs it? Where is..? |
Повторити to be для займенників |
Park, are. Garden, France, father, aunt, heart\
|
|||
14. |
|
Я та моя родина. Мій друг на відпочинку |
|
|
Повторити The Present Simple . Do you like Does she/he like...? Hike/don't like... He/ She likes/doesn't like... |
Rabbit, family, dad, granddad, grandparents.
|
||||
15. |
|
Ми тут живемо. В гостях у бабусі. Активізація л.о. |
|
|
Повторення вказівного займенника This is the …..bedroom |
|
||||
16. |
|
Будинок в селі. Вивчення прийменників |
Kitchen, bathroom, bedroom, living room |
Above, in front of, ne[t to, under, on, near |
Сигнальні слова: every day, always, often, usually, sometimes, seldom, never |
|
||||
17. |
|
Моя кімната. Речі в кімнаті. Прийменники місця, напрямку. Питальні слова. Вивчення нових л.о. Читання вголос |
Sofa, armchair, carpet, floor |
|
Where is the sofa? Where is... in your room? |
|
||||
|
||||||||||
18. |
|
Професії. Професії моїх батьків. Множина іменників |
Doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, farmer, businessman |
|
Повторення множини іменників, запам’ятовування винятків слів. |
|
||||
19. |
|
Узагальнення теми: «Я, моя сім’я і друзі» |
Ten little fingers, Ten little toes. Two little ears, One little nose Two little eyes, They shine so bright. One little mouth -
|
|||||||
|
|
Тема: Шкільне життя |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
20. |
|
Дні тижня та навчальні предмети. Розклад уроків. Введення нових л.о. |
Висловлення прохання та реагування на чиєсь прохання, прояв ставлення до когось, чогось. Висловле ння схвальної, несхвальне оцінки предметам, діям, ситуаціям |
On Monday they have got... Timetable Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
|
Pease Porridge Hot
Peas porridge hot, peas porridge cold
|
|||
21. |
|
Шкільні предмети. Мій улюблений предмет. Числа іменника. |
English, Math, Literature, Art, Music |
|
|
|
||||
22. |
|
Наші улюблені предмети. Іменник. Контроль читання |
|
|
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like? |
|
||||
23. |
|
Мій улюблений предмет. Мої вподобання. Активізація л.о. |
|
|
What lesson do you like? What is your favourite day? |
Stand up! Clap! Clap!
|
||||
24. |
|
Мій однокласник. Електронний лист. Контроль аудіювання |
|
|
|
|
||||
25. |
|
Класна кімната. Граматичні часи дієслів |
|
|
|
|
||||
26. |
|
Наша школа. Граматичні часи дієслів. Контроль письма |
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast |
|
Безособове речення It's … |
|
||||
27. |
|
Розпорядок дня. Годинник. Активізація л.о. |
Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must |
|
What day is it today? |
Hector Protector was dressed all in green; Hector Protector was sent to the Queen. The Queen did not like him, No more did the king; So Hector Protector was sent back again.
One, one, one. Little dog run. Two, two, two. Cat sees you. Three, three, three. Birds on the tree. Four, four, four. Frogs on the floor.
|
||||
28. |
|
Ігри з друзями. Контроль говоріння |
|
|
|
|
||||
29. |
|
Як справи? Чим займаєшся? Активізація л.о. |
|
could, may, can, must |
Повторити модальні дієслова: could, may, can, must, повторити розваги |
Hickory, dickory, dock The mouse ran up the clock. The clock struck one, The mouse ran down, Hickory, dickory, dock.
|
||||
30. |
|
Протягом дня. Активізація л.о. |
I am late. May I come in? Could you give... Can Ihelp... |
|
|
She sells sea shells On the sea shore.
|
||||
31. |
|
Правила поведінки в школі. Узагальнення теми «Школа» |
|
|
|
Why do you cry, Willy? Why do you cry? Why, Willy? Why, Willy? Why, Willy, why?
|
||||
32. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
Little lady Lilly lost her lovely locket, Lucky little Lucy found the lovely locket. Lovely little locket lay in Lucy’s pocket, Lazy little Lucy lost the lovely locket.
|
||||