Календарне планування для дітей з особливими освітніми потребами. (порушення мовлення)

Про матеріал
АДАПТОВАНЕ ДО ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ЗА ПРОГРАМОЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ учня 3 класу
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                                                           КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

АДАПТОВАНЕ ДО ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ

ЗА ПРОГРАМОЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

 

учня 3 класу

З предмету «Англійська мова»

(32 година на І семестр) (2 години на тиждень)

вчитель: Татьянченко М.С.

 

 

 

 

 

 

 

 І семестр Англ. мова О. Карпюк

 

Дата

Сфера спілкування

Мовлен-нєві функції

Лексика та засоби вираження

 

Граматика

Повторення

Корекційно-розвивальна робота

Тема: У літньому таборі відпочинку. Відпочинок і дозвілля

1.

 

Знайомся з новими друзями

Запрошення та реагування на чиєсь запрошення. Висловлення пропозиції та реагування на чиюсь пропозицію, повідомляє про смаки та сперечання

He Is my friend. His name is… He is …

 

Повторити займенники He, She, It, They, You, We, I.

Повторення віршика-привітання «Good morning». What is your name?

Повторити імена дітей Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry, Kate

Мовленнєва зарядка:

A little cat, a little cat,

A little cat is not very fat.

It is not fat, because it is sad.

It is very, very sad.

Робота з ілюстраціями ороієнтована на розвиток мовленнєвих навичок та навичок читання : зображення дітей,  імен. (підібрати імена для зображень)

Фізична зарядка: «Head, shoulders»

2.

 

Сім'я друга. Вказівні займенники

 

This. That

Повторити ЛО члени сімї: a father, a mother, a sister, a brother

Мовленнєва зарядка:

This is Nora

This is Rob

This is Alice

This is Bob

Робота з ілюстраціями, активізація вивчених ЛО з теми Моя сім’я :  (для розвитку пам’яті та уваги, мовлення) називає членів родини за малюнками

Фізична зарядка: Вправа Point (покажи)

 

3.

 

Родина однокласника. Безособові речення

How are you? I am fine…

It is

Повторення цифр 1-20

Мовленнєва зарядка: A Bear brings a basket of  berries to bears.

Робота з картками: цифри

Фізична зарядка: If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)

 

 

4.

 

Шкільні речі. Кольори. Прийменники місця

book, schoolbag, pen pencil, copybook, colors, rubber, ruler, door, desk, chair, computer, bookshelf, classroom, blackboard, case, pupil, teacher

Прийменники місця: On, in, under

 

 

 

Повторити  I like it.. I don’t like… He likes, doesn’t like it…

Повторити ЛО кольори: blue, pink, white, red, yellow, green, brown

 

What is this? Whose is this..? It’s Ann…

  1. Мовленнєва зарядка:

Звук ck : black. Neck. Nick. Vicky

2. Пальчикові ігри: Fingerplays. Two parrots / Два  папуги
There were two parrots,
Sitting on the tree.
One named Red.
The other named Green.
Fly away, Red! Fly away, Green!
Come again, Red!
Come again, Green!
3. Фізична зарядка: «Head, shoulders»

4. Робота з картками: називає шкільні предмети.

5.

 

Я це можу робити! Присвійні займенники

 

I can …

My, his, her,

 

  1. Мовленнєва зарядка:

      oo

Book, look

School. Balloon

  1. Повторення алфавіту.
  2. Робота з текстом (виписати лише ті речення де є дієслова can)

6.

 

Ми — європейці! Звідки ти?  Імена. Назви країн Європи

Where are you from?

Greece, Italy, Germany, France, Ukraine, Spain, England

I am from Ukraine

 

  1. Мовленнєва зарядка:

 ea

 tea, read, repet, please

      оu  

mouse, house, about

  1. Повторення алфавіту.
  2. Розвиток діалогічного мовлення ( Where are you from? I am from Ukraine.)

 

 

 

Where are you from?

  1. Мовленнєва зарядка: 

Inter, mitzy, titzy, tool

Ira, dira, dominu.

Oker, poker, dominoker, out goes you.

  1. Повторення алфавіту.
  2. Вдосконалення навичок  діалогічного мовлення ( Where are you from? I am from Ukraine.)

 

7.

 

Звідки ти? Де ти живеш? Діалог

Where are you from?

 

 

 

8.

 

Літній табір відпочинку. Вказівні займенники

Місця для відпочинку, види Мовленнєва зарядка:

діяльності під час відпочинку

This. That

 

  1. Мовленнєва зарядка: читання складів

Th: this, that, mother. Father.

Th: three, thancks, Smith, birthday

  1. Повторення алфавіту.
  2. Розвиток монологічного мовлення ( називає картинки з членами родини)

9.

 

Ігри та улюбле­ні заняття. На виставі. Активізація л.о.

Іграшки: літак, машинка, лялька, потяг, м’ячик

Модальні дієслова Can, may. Must

Can you come to? – Yes, sure. Let’s go to… Sorry I can’t…

 

  1. Мовленнєва зарядка: 

іr

bird, her, girl.

            еe

 see green, meet, feet

  1. Робота із картками,  показує та називає іграшки, ігри, захоплення

 

 

 

 

10.

 

Телефонна розмова. Особові займенники

Числівники 30,40,50,60,70,80,90, 100

My, her. His, their, yours

 

  1. Мовленнєва зарядка: blind man, blind ma, sure you can’t see? Turn round three times, and try to catch me.
  2. Робота з картками. Повторює за зразком з опорою на малюнки речення про улюблені іграшки та розваги
  3. Повторюємо числа (номер телефону).

 Play music, team, paint, play chess, watch a cartoon, ride a bike, Football. Basket ball, volley ball

11.

 

Відпочинок дітей у таборі. Командні ігри. Введення нових л.о.

 

 

 

  1. Мовленнєва зарядка:

аr

are, park. Party, garden.

            Оr

 door, short, horse

  1. Пальчикові ігри: Fingerplays.

 Pease Porridge Hot

Peas porridge hot, peas porridge cold
Peas porridge in the pot 9 days old
Some like it hot, some like it cold
Some like it in the pot 9 days old

  1. Повторення алфавіту

 

 

12.

 

 Узагальнення теми «Відпочинок і дозвілля»

  1. Повторити вказівні займенники використовуючи наочність.
  2. Повторити види дозвілля, іграшки, розваги з опорою на малюнки

 

 

Тема: Я, моя сім’я та друзі

13.

 

Моя родина. Сімейне дерево. Вивчення нових л.о.

Репрезентація себе, співрозмовників, третіх осіб, запрошена інформації про співрозмовника, третю особу

Cousun, parents, grandparents, daughter, aunt, husband, uncle, son,

Запитання з спеціальним словом : Who іs it? Where is..?

Повторити to be для займенників

  1. Фонетична зарядка:  run, ugly, under, uncle, husband, cousin, mother, son

Park, are. Garden, France, father, aunt, heart\

  1. Робота з картками: запитуємо Хто це?
  2. Робота з текстом: виписати з тексту членів родини

14.

 

Я та моя родина. Мій друг на відпочинку

 

 

Повторити The Present Simple . Do you like    Does she/he like...? Hike/don't like... He/ She likes/doesn't like...

  1. Фонетична зарядка: short, sport, four, daughter

Rabbit, family, dad, granddad, grandparents.

  1. Пальчикова гімнастика «Family fingers»
  2. Вправа-гра розкажи про себе за зразком вчителя.

15.

 

Ми тут живемо. В гостях у бабусі. Активізація л.о.

 

 

Повторення вказівного займенника This is the …..bedroom

  1. Фонетична зарядка: three, thank you, you, computer, new, music
  2. Робота  з казкою (вчитель читає фрагмент казки та задає запитання)
  3. Вправа-руханка If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)

 

16.

 

Будинок в селі. Вивчення прийменників

Kitchen, bathroom, bedroom, living room

Above, in front of, ne[t to, under, on, near

Сигнальні слова: every day, always, often, usually, sometimes, seldom, never

  1. Фонетична зарядка: bathroom, chair, teacher, kitchen
  2. Робота з плакатом та прийменниками.
  3. Робота з текстом: виписати прийменники

17.

 

Моя кімната. Речі в кімнаті. Прийменники місця, напрямку. Питальні слова. Вивчення нових л.о. Читання вголос

Sofa, armchair, carpet, floor

 

Where is the sofa? Where is... in your room?

  1. Фонетична зарядка: chair, hair, there, where
  2. Вправа-гра  «Назви предмет» (зображення кімнати з предметами)
  3. Розвиток навичок читання ЛО (за вчителем)

 

 

 

18.

 

Професії. Професії моїх батьків. Множина іменників

Doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, farmer, businessman

 

Повторення множини іменників, запам’ятовування винятків слів.

  1. Фонетична зарядка: not, job, office, desk, secretary, teacher, dancer, driver, waiter
  2. Артикуляційна вправа : робота з ЛО професії
  3. Вдосконалення навичок читання слів знайомих

 

19.

 

Узагальнення теми: «Я, моя сім’я і друзі»

  1. Гра з м’ячем: Де знаходиться м’яч? (прислівники повторюємо).
  2. Вправа Групування: згрупувати малюнки : професії та помешкання, назвати їх.
  3. Фізична зарядка:

Ten little fingers,  

 Ten little toes.     

 Two little ears,  

 One little nose 

Two little eyes,   

They shine so bright.

One little mouth -

 

 

 

Тема: Шкільне життя

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

Дні тижня та

навчальні

предмети. Розклад уроків. Введення нових л.о.

Висловлення прохання та реагування на чиєсь прохання, прояв ставлення до когось, чогось. Висловле

ння схвальної, несхвальне оцінки предметам, діям, ситуаціям

On Monday they have got...

Timetable

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

 

  1. Фонетична зарядка: farm, party, car, Art, fat, rabbit, Math.
  2. Робота з ЛО: переклад днів тижня
  1. Пальчикові ігри: Fingerplays.

 Pease Porridge Hot

Peas porridge hot, peas porridge cold
Peas porridge in the pot 9 days old
Some like it hot, some like it cold
Some like it in the pot 9 days old

 

21.

 

Шкільні пред­мети. Мій улюблений предмет. Числа іменника.

English, Math, Literature, Art, Music

 

 

  1. Фонетична зарядка: teacher, reading, season, clean, please, bag, blackboard, Saturday
  2. Вправа «Розклади предмети»
  3. Робота з ЛО

22.

 

Наші улюблені предмети. Іменник. Контроль читання

 

 

What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like?

  1. Вправа «Групування» зробити множину іменників з поданих слів, по групувати.
  2. Розвиток діалогічного мовлення: Який твій улюблений предмет?

23.

 

Мій улюблений предмет. Мої вподобання. Активізація л.о.

 

 

What lesson do you like? What is your favourite day?

  1. Фонетична зарядка: summer, colour, Sunday, Monday, sum
  2. Фізична зарядка :

 Stand up! Clap! Clap!
Arms up! Clap! Clap!
Step! Step! Arms down!
Clap! Clap! Please, sit down!

  1. Вдосконалення навичок діалогічного та монологічного мовлення (говоримо про шкільні речі та предмети)

 

24.

 

Мій однокласник. Електронний лист. Контроль аудіювання

 

 

 

  1. Розвиок навичок письма (пишемо лист другові за зразком).
  2. Вдосконалення навичок читання (читаємо про однокласника розповідь)

25.

 

Класна кімната. Граматичні часи дієслів  

 

 

 

 

26.

 

Наша школа. Граматичні часи дієслів. Контроль письма

It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast

 

Безособове речення It's

  1. Фонетична зарядка:farm, father, art, after, up, cup, club, must, lunch
  2. Фізична зарядка: «Morning exercises».
  3. Вдосконалення навичок читання ЛО

27.

 

Розпорядок дня. Годинник. Активізація л.о.

Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must

 

What day is it today?

  1. Фонетична зарядка:

 Hector Protector was dressed all in green;

Hector Protector was sent to the Queen.

The Queen did not like him,

No more did the king;

So Hector Protector was sent back again.

 

  1. Фізична зарядка:

One, one, one.

Little dog run.

Two, two, two.

Cat sees you.

Three, three, three.

Birds on the tree.

Four, four, four.

Frogs on the floor.

  1. Робота з флеш-картками (говоримо про час)

 

28.

 

Ігри з друзями. Контроль говоріння

 

 

 

  1. Робота з ілюстраціями: Назви предмет
  2. Вправа «Підбери до букв слово»
  3. Вдосконалення монологічного мовлення

29.

 

Як справи? Чим займаєшся? Активізація л.о.

 

could, may, can, must

Повторити модальні дієслова: could, may, can, must, повторити розваги

  1. Фонетична зарядка:

 Hickory, dickory, dock

The mouse ran up the clock.

The clock struck one,

The mouse ran down,

Hickory, dickory, dock.

  1. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення

 

30.

 

Протягом дня. Активізація л.о.

I am late. May I come in? Could you give... Can Ihelp...

 

 

  1. Фонетична зарядка:

She sells sea shells

On the sea shore.

  1. Розвиток навичок письма (списування тексту)

 

31.

 

Правила поведінки в школі. Узагальнення теми «Школа»  

 

 

 

  1. Фонетична зарядка:

Why do you cry, Willy?

Why do you cry?

Why, Willy? Why, Willy?

Why, Willy, why?

  1. Вправа-гра «Запамятай-повтори слово»

 

32.

 

Підсумковий урок

 

 

 

  1. Фонетична зарядка:

Little lady Lilly lost her lovely locket,

Lucky little Lucy found the lovely locket.

Lovely little locket lay in Lucy’s pocket,

Lazy little Lucy lost the lovely locket.

  1. Вправа «Розклади предмети»
  2. Робота  зх. Казкою, текстом.
  3. 4. Вправа «Опиши предмет».

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
3284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку