Календарний план на 2 семестр до підручника 1 клас Бєляєва Т.Ю.
Календарне планування 2018–2019 до підручника «Англійська мова.1 клас» (автор Т. Ю. Бєляєва) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Наскрізні змістові лінії |
Очікуваний результат |
Корекція |
||||||
лексика |
граматика |
фонетика |
аудіювання |
читання |
говоріння |
письмо |
|||||||
Тема 4. «Мій вільний час — My Free Time» |
|||||||||||||
30 |
|
Я, моя родина, дозвілля Введення ЛО з теми |
ice, jacket, Jack, hide, slide, jug, jam |
I can, you can, she can, he can, it can |
П: в. 2–4, с. 42;
|
П: в. 1, с. 42; в. 6, с. 43 |
Літери I, i, J, j П: в. 6, с. 43 |
П: в. 6, с. 43 |
РЗ: в. 1–3, с. 16 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати свої дії, предмети |
|
|
31 |
|
Я, моя родина, дозвілля Введення ЛО з теми |
Read, write, jump, hide, а key, a kitten, a lion |
I can … . Can you … .? Yes, I can. |
П: в. 2–5, с. 44;
|
П: в. 1, с. 44 |
Літери K, k, L, l П: в. 8, с. 45 |
П: в. 7, с. 45 |
РЗ: в. 4–6, с. 17 |
Громадянська відповідальність |
Називати свої дії, предмети |
|
|
32 |
|
Я, моя родина, дозвілля Формування навичок говоріння |
Yes, please. No, thanks. Mum, Mila, muesli, nuts |
Can you … ? My number is … . |
П: в. 2–4, с. 46;
|
П: в. 1, с. 46; в. 6, с. 47 |
Літери M, m, N, n П: в. 6, с. 47 |
П: в. 7, с. 47 |
РЗ: в. 7–9, с. 18 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Називати свої дії, предмети, номер телефона |
|
|
33 |
|
Я, моя родина, дозвілля
Формування навичок аудіювання |
Toys, numbers, currencies, road signs |
How much is it? How much are they? Singular, plural,
|
П: в. 2–5, с. 48–49;
|
П: в. 1, 3, с. 48 |
Літери O, o, P, p П: в. 2–5, с. 48–49; в. 7, с. 49 |
П: в. 6, с. 49 |
РЗ: в. 10–12, с. 19 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Називати предмети, ціну, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
34 |
|
Я, моя родина, дозвілля
Формування навичок читання |
A queen, a quilt, rain, a ring, a crown, a rose |
Put on your … . Can you … ? Yes, I can. |
П: в. 2–4, с. 50–51;
|
П: в. 1, с. 50; в. 5, с. 51 |
Літери Q, q, R, r
П: в. 2–4, с. 50–51; в. 6, с. 51 |
П: в. 5, с. 51 |
РЗ: в. 13–15, с. 20 |
Громадянська відповідальність |
Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
35 |
|
Я, моя родина, дозвілля
Формування навичок письма |
A teapot, a table, a carpet, a train, a spoon, a tablet, a robot, a tractor, a tiger, a snake Turn right, turn left, ski, skate |
Can you … .? Yes, I can. No, I can’t. |
П: в. 2–4, с. 52–53
|
П: в. 1, с. 52; в. 5, с. 53 |
Літери S, s, T, t
П: в. 2–4, с. 52–53
|
П: в. 5, с. 53 |
РЗ: в. 16–18, с. 21 |
Громадянська відповідальність |
Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
36 |
|
Я, моя родина, дозвілля
Формування навичок діалогічного мовлення |
A vulture, a village, a van, an uncle, Victor, a vase, a unicorn, vegetables |
Can you see a … ? I see … . How many … ? |
П: в. 2–6, с. 54–55 |
П: в. 1, с. 54 |
Літери U, u, V, v
П: в. 2–6, с. 54–55 |
П: в. 3, с. 56 |
РЗ: в. 19–21, с. 22 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
37 |
|
Я, моя родина, дозвілля
Формування навичок монологічного мовлення |
A fox, a worm, pups, a wolf |
Can you see a … ? I see a … . How many are there? There are … . On the left. On the right.
|
П: в. 5, 6, с. 57 |
П: в. 1, с. 56 |
Літери W, w, X, x
П: в. 5, 6, с. 57 |
П: в. 7, с. 57 |
РЗ: в. 22–24, с. 23 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
38 |
|
Я, моя родина, друзі, дозвілля |
A yo-yo, yogurt, a zebra, a zipper, zero, crayons. Draw, take, share |
Can you … ? I can … , too.
|
П: в. 2–5, с. 59 |
П: в. 1, с. 58 |
Літери Y, y, Z, z
П: в. 2–5, с. 59 |
П: в. 6, с. 59 |
РЗ: в. 25–27, с. 24 |
Громадянська відповідальність |
Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
39 |
|
Я, моя родина, друзі, дозвілля
|
Play football. Play chess. Play music. Play tennis. Sing. Together
|
I can … . We can … . Can we … ? Yes, we can. |
П: в. 2, с. 60;
|
П: в. 1, с. 60; в. 4, с. 61 |
П: в. 2, с. 60; в. 3, 5, 6, с. 61 |
П: в. 4, с. 61 |
|
Громадянська відповідальність |
Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
40 |
|
Повторення — Revision |
П: вправи на с.62, 63 |
РЗ: с. 25 |
|
|
|
||||||
Тема 5. «Вдома - At Home» |
|||||||||||||
41 |
|
Я, моя родина |
A bed-room, a bath-room, a living room, a kitchen |
my — our This is my … . This is our … Where is my … . Where are our … . In … . |
П: в. 3–5, с. 65 |
П: в. 1, с. 64 |
П: в. 1, 2, с. 64;
|
П: в. 6, с. 65 |
П: в. 6, с. 65.
РЗ: в. 1А, с. 26 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати приміщення в будинку, місце знаходження предметів |
|
|
42 |
|
Я, моя родина, іграшки |
Books, toys, things, clothes |
This is … . This are … . Are these your … ? Yes, they are. No, they aren’t. |
П: в. 4, 5, с. 67 |
П: в. 1,2, с. 66 |
П: в. 2,3, с. 66;
|
П: в. 6, с. 67 |
П: в. 6, с. 67.
РЗ: в. 1В, с. 26 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати предмети в спальні |
|
|
43 |
|
Іграшки, друзі |
A spinner, a car, a dinosaur, a Transformer, a doll house, a toy, joy, bricks, trees. Yes, sure!
|
I have got a … . I’ve got a … . Can I play with a … ? What is your favourite toy? |
П: в. 4–6, с. 69 |
П: в. 1, с. 68; в. 6, с. 69 |
П: в. 2, с. 68;
|
П: в. 6,7, с. 69 |
П: в. 7, с. 69.
РЗ: в. 1С, с. 27 |
Громадянська відповідальність |
Називати іграшки |
|
|
44 |
|
Мої речі |
Jeans, a T-shirt, a dress, a skirt, a sweater, socks. Put on, put away
|
I’ve got … . They are … . |
П: в. 3, с. 71 |
П: в. 1, с. 70; в. 4, с. 71 |
П: в. 1, 2, с. 70;
|
П: в. 3, 4, с. 71 |
П: в. 4, с. 71.
РЗ: в. 1В, с. 26 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати предмети одягу |
|
|
45 |
|
Дні тижня, я, моя родина, дії |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday Hooray! Build a house, play computer games, make clothes, cook |
On Mondays I … . With my … . |
П: в. 3, с. 73 |
П: в. 1, с.72;
|
П: в. 1, 2, с. 72 |
П: в. 1, с. 72 |
П: в. 5, с. 73.
РЗ: в. 2, с. 27 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Називати дні тижня, свої дії |
|
|
46 |
|
Харчування, дії |
Help, water the flowers, clean the room, wash the dishes, vacuum, pick up toys, make a bed. Yes, please. Yes, of course. Thank you very much! Glad to help!
|
Can I … ? Can you … ?
|
П: в. 1, 2, 4, с. 74 |
П: в. 1, с. 74 |
П: в. 1, 2, 4, с. 74 |
П: в. 4, 6, с. 75 |
П: в. 5, 6, с. 75.
РЗ: в. 3, с. 28 |
Громадянська відповідальність |
Називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
47 |
|
Харчування, моя родина |
Breakfast, enjoy your meal, bread, butter, tea, milk, bananas, apples, grapes, cheese, juice |
Can I have a … ? Can I have some … , please? |
П: в. 1, 2, с. 76 |
П: в. 1, с. 76 |
П: в. 1, 2, с. 76 |
П: в. 2, 4, 5, с. 76–77 |
П: в. 4, 5, с. 77
|
Здоров’я та безпека |
Називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
48 |
|
Харчування, моя родина |
Nuts, pasta, meat, vegetables, fish, fruit. Food, healthy, unhealthy. Delicious, meals |
I eat. My favourite food is … . We have lunch. |
П: в. 3, с. 79 |
П: в. 1, с. 78 |
П: в. 1, 2, с. 78;
|
П: в. 4, с. 79 |
П: в. 5, с. 79 |
Здоров’я та безпека |
Називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них |
|
|
49 |
|
Харчування, моя родина |
Family dinner, cook dinner, teach, make a salad, chop, add, mix |
We talk and eat. We have fun. Can you help me … ? |
П: в. 3, с. 81 |
П: в. 1, с. 80; в. 3, с. 81 |
П: в. 1, 2, с. 80;
|
П: в. 4, с. 81 |
РЗ: в. 4А, с. 29 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
|
|
50 |
|
Повторення — Revision |
П: вправи на с.86, 87
|
РЗ: в. 1, с. 30 |
|
|
|
||||||
Тема 6. «Це весна! — It’s Spring!» |
|||||||||||||
51 |
|
Природа |
A cloud, a bird, rain, a rainbow, buds, puddles, blossoms |
I see … . I see a … . I can see … . |
П: в. 3, с. 89 |
П: в. 1, с. 88; в. 4, с. 89 |
П: в. 1, 2, с. 88;
|
П: в. 3, 5, с. 89 |
П: в. 5, с. 89.
РЗ: в. 1А, с. 31
|
Громадянська відповідальність |
Називати ознаки весни |
|
|
52 |
|
Моя родина, свята |
A greeting card, a present, a cake, flowers give Eyes, hair Love Happy Mother’s Day! |
Her hair is … . Her eyes are … . I love her. We are happy. |
П: в. 4, 5, с. 91 |
П: в. 1, с. 90 |
П: в. 1–3, с. 90;
|
П: в. 4, с. 89 |
П: в. 6, с. 91.
РЗ: мал. 2, с. 47 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати свої дії, описувати маму, вітати зі святом |
|
|
53 |
|
Природа |
A swallow, a starling, a black-bird, a house sparrow A hatchling, a chick, a chicken, a hen |
I see a … . I can see a … . |
П: в. 3, с. 93 |
П: в. 1, с. 92 |
П: в. 1, 2, с. 92;
|
П: в. 2, с. 92 |
П: в. 5, с. 93.
РЗ: в. 1В, с. 31; в. 4А, с. 34 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати весінніх птахів |
|
|
54 |
|
Природа |
An ant, a butterfly, a cater-pillar, a dragon-fly, a ladybird, a spider. A chrysalis |
Modal verb Can |
П: в. 4, 5, с. 95 |
П: в. 1, с. 94 |
П: в. 1–3, с. 94,
|
П: в. 2, 3, с. 94 |
П: в. 6, с. 95.
РЗ: в. 1С, с. 32; в. 4В, с. 35 |
Громадянська відповідальність |
Називати комах і павука |
|
|
55 |
|
Свята в Україні та в англомов-них країнах |
Easter, an Easter basket, Easter eggs, an Easter cake, the Easter bunny, Decorate,
Branches. |
Imperatives |
П: в. 4, с. 97 |
П: в. 1, с. 96 |
П: в. 1, 2, с. 96;
|
П: в. 4, с. 97 |
П: в. 6, с. 97.
РЗ: мал. 3, с. 47 |
Громадянська відповідальність |
Описувати свої дії, називати атрибути Великодня, вітати зі святом |
|
|
56 |
|
Свята |
Easter Egg Hunt, ground, Stones, Pillow, shoe leaf |
On, in, under, between |
П: в. 4, 5, с. 99 |
П: в. 1, 2, с. 98 |
П: в. 1, 2, с. 98;
|
П: в. 5, с. 99 |
П: в. 6, с. 99 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати місцезна-ходження предметів |
|
|
57 |
|
Природа
|
A tulip, a daffodil, a snow-drop, a violet. Smell, leaves, stem, roots. The life cycle |
I can see and smell … . |
П: в. 1, с. 100 |
П: в. 1, с. 100 |
П: в. 1, 2, 3, с. 100 |
П: в. 4, 6, с. 101 |
П: в. 6, с.101.
РЗ: в. 1D, c. 32–33; в. 4С, с. 35
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати весняні квіти, описувати свої дії |
|
|
58 |
|
Природа, дії |
A watering can, a trowel, a rake, a lawn mower. Sun, air, soil Cut the grass, dig the soil, rake the leaves. Plant a seed, observe
|
I can … . |
П: в. 3, 4, с. 103 |
П: в. 1, с. 102 |
П: в. 1, 2, с. 102;
|
П: в. 1–3, с. 102–103 |
П: в. 5, с. 103 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати садові інструменти, описувати свої дії |
|
|
59 |
|
Свята в Україні та англомов-них країнах |
The Earth, Earth Day, celebrate, a planet. Switch off the light, save water, pick up trash. Paper, glass, metal, plastic |
I can … . |
П: в. 1, с. 104 |
П: в. 1, с. 104 |
П: в. 1, 2, с. 104 |
П: в. 2, 3, с. 104–105 |
П: в. 4, с. 105.
РЗ: в. 2, с. 33 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати нашу планету, види сміття, описувати свої дії |
|
|
60 |
|
Природа, родина, друзі, дії |
A park. Ride a bike. Play hopscotch. Play ball. Skip rope. A slide, a bin, a picnic table, a Ferris wheel, a roundabout, swings |
I can. Can you see a … ? Where is … ? How many … ? |
П: в. 4, с. 107 |
П: в. 1, с. 106
|
П: в. 1–3, с. 106;
|
П: в. 2, 3, с. 106–107 |
П: в. 5, с. 107.
РЗ: в. 3, с. 34 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Називати предмети в парку, описувати свої дії |
|
|
61 |
|
Природа, родина, друзі, харчування, дії |
A Frisbee, a cloud, ducks, food. Watch the ducks, climb a tree, a picnic basket, a blanket, a first-aid kit |
On, in, next to, above. Where is … ? |
П: в. 5, с. 109 |
П: в. 1–3, с. 108 |
П: в. 1, 2, с. 108;
|
П: в. 5, 6, с. 109 |
П в. 6, с. 109 |
Здоров’я та безпека |
Називати предмети на пікніку, описувати свої дії |
|
|
62 |
|
Повторення —Revision |
П: вправи на с.110, 111 |
РЗ: с. 36 |
|
|
|
||||||
63 |
|
Проект / Повторення — Project / Revision |
|
|
|
|
|
|
РЗ: с. 37–46 |
|
|
|
|
64 |
|
Проект / Повторення — Project / Revision |
|
|
|
|
|
|
РЗ: с. 37–46 |
|
|
|
|
65 |
|
Проект / Повторення — Project / Revision |
|
|
|
|
|
|
РЗ: с. 37–46 |
|
|
|
|