Календарний план на 2 семестр до підручника 1 клас Бєляєва Т.Ю.

Про матеріал

Календарний план на 2 семестр до підручника 1 клас Бєляєва Т.Ю.

Календарне планування 2018–2019 до підручника «Англійська мова.1 клас» (автор Т. Ю. Бєляєва) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Перегляд файлу

п/п

Дата

Тематика спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Наскрізні змістові лінії

Очікуваний результат

Корекція

лексика

граматика

фонетика

аудіювання

читання

говоріння

письмо

Тема 4. «Мій вільний час — My Free Time»

30

 

Я, моя родина, дозвілля

Введення ЛО з теми

ice, jacket, Jack, hide, slide, jug, jam

I can, you can, she can, he can, it can

П:

в. 2–4,

с. 42;

 

П:

в. 1,

с. 42;

в. 6,

с. 43

Літери

I, i, J, j

П:

в. 6,

с. 43

П:

в. 6,

с. 43

РЗ:

в. 1–3,

с. 16

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати свої дії, предмети

 

31

 

Я, моя родина, дозвілля

Введення ЛО з теми

Read, write, jump, hide,

а key, a kitten, a lion

I can .

Can you .?

Yes, I can.

П:

в. 2–5,

с. 44;

 

П:

в. 1,

с. 44

Літери K, k, L, l

П:

в. 8,

с. 45

П:

в. 7,

с. 45

РЗ:

в. 4–6,

с. 17

Громадянська відповідальність

Називати свої дії, предмети

 

32

 

Я, моя родина, дозвілля

Формування навичок говоріння

Yes, please.

No, thanks.

Mum, Mila, muesli, nuts

Can you ?

My number is  .

П:

в. 2–4, с. 46;

 

П:

в. 1,

с. 46;

в. 6,

с. 47

Літери M, m,

N, n

П:

в. 6,

с. 47

П:

в. 7,

с. 47

РЗ:

в. 7–9,

с. 18

Підприємливість і фінансова грамотність

Називати свої дії, предмети, номер телефона

 

33

 

Я, моя родина, дозвілля

 

Формування навичок аудіювання

Toys, numbers, currencies, road signs

How much is it? How much are they?

Singular, plural,

 

П:

в. 2–5,

с. 48–49;

 

П:

в. 1, 3,

с. 48

Літери O, o,

P, p

П:

в. 2–5,

с. 48–49;

в. 7,

с. 49

П:

в. 6,

с. 49

РЗ:

в. 10–12,

с. 19

Підприємливість і фінансова грамотність

Називати предмети, ціну, ставити запитання й відповідати на них

 

34

 

Я, моя родина, дозвілля

 

Формування навичок читання

A queen, a quilt, rain, a ring, a crown, a rose

Put on

your .

Can you ?

Yes, I can.

П:

в. 2–4,

с. 50–51;

 

П:

в. 1,

с. 50;

в. 5,

с. 51

Літери

Q, q, R, r

 

П:

в. 2–4,

с. 50–51;

в. 6,

с. 51

П:

в. 5,

с. 51

РЗ:

в. 13–15,

с. 20

Громадянська відповідальність

Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них

 

35

 

Я, моя родина, дозвілля

 

Формування навичок

письма

A teapot, a table, a carpet, a train, a spoon, a tablet, a robot, a tractor, a tiger, a snake

Turn right, turn left,

ski, skate

Can you … .?

Yes, I can.

No, I can’t.

П:

в. 2–4,

с. 52–53

 

П:

в. 1,

с. 52;

в. 5,

с. 53

Літери S, s, T, t

 

П:

в. 2–4,

с. 52–53

 

П:

в. 5,

с. 53

РЗ:

в. 16–18,

с. 21

Громадянська відповідальність

Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них

 

36

 

Я, моя родина, дозвілля

 

Формування навичок діалогічного мовлення

A vulture, a village, a van, an uncle, Victor, a vase, a unicorn, vegetables

Can you see a  ?

I see .

How many ?

П:

в. 2–6,

с. 54–55

П:

в. 1,

с. 54

Літери U, u,

V, v

 

П:

в. 2–6,

с. 54–55

П:

в. 3,

с. 56

РЗ:

в. 19–21,

с. 22

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них

 

37

 

Я, моя родина, дозвілля

 

Формування навичок монологічного

мовлення

A fox, a worm, pups, a wolf

Can you see a  ?

I see a .

How many are there?

There are … .

On the left.

On the right.

 

П:

в. 5, 6,

с. 57

П:

в. 1,

с. 56

Літери W, w,

X, x

 

П:

в. 5, 6,

с. 57

П:

в. 7,

с. 57

РЗ:

в. 22–24,

с. 23

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них

 

38

 

Я, моя родина, друзі, дозвілля

A yo-yo, yogurt, a zebra, a zipper, zero, crayons.

Draw, take, share

Can you … ? I can … , too.

 

П:

в. 25,

с. 59

П:

в. 1,

с. 58

Літери

Y, y, Z, z

 

П:

в. 25,

с. 59

П:

в. 6,

с. 59

РЗ:

в. 25–27,

с. 24

Громадянська відповідальність

Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них

 

39

 

Я, моя родина, друзі, дозвілля

 

Play football.

Play chess.

Play music.

Play tennis.

Sing.

Together

 

I can .

We can .

Can we ? Yes, we can.

П:

в. 2,

с. 60;

 

П:

в. 1,

с. 60;

в. 4,

с. 61

П:

в. 2,

с. 60;

в. 3, 5, 6,

с. 61

П:

в. 4,

с. 61

 

Громадянська відповідальність

Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них

 

40

 

Повторення — Revision

П: вправи на с.62, 63

РЗ:

с. 25

 

 

 

 

Тема 5. «Вдома - At Home»

41

 

Я, моя родина

A bed-room, a bath-room, a living room, a kitchen

my our

This is my .

This is our

Where is my  .

Where are our  .

In .

П:

в. 3–5,

с. 65

П:

в. 1,

с. 64

П:

в. 1, 2,

с. 64;

 

П:

в. 6,

с. 65

П:

в. 6,

с. 65.

 

РЗ:

в. 1А,

с. 26

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати приміщення в будинку, місце знаходження предметів

 

42

 

Я, моя родина, іграшки

Books, toys, things, clothes

This is … .

This are .

Are these your  ?

Yes, they are.

No, they aren’t.

П:

в. 4, 5,

с. 67

П:

в. 1,2,

с. 66

П:

в. 2,3,

с. 66;

 

П:

в. 6,

с. 67

П:

в. 6,

с. 67.

 

РЗ:

в. 1В,

с. 26

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати предмети в спальні

 

43

 

Іграшки, друзі

A spinner, a car, a dinosaur, a Transformer, a doll house, a toy, joy, bricks, trees.

Yes, sure!

 

I have got a  .

I’ve got a .

Can I play with a  ?

What is your favourite toy?

П:

в. 4–6,

с. 69

П:

в. 1,

с. 68;

в. 6,

с. 69

П:

в. 2,

с. 68;

 

П:

в. 6,7,

с. 69

П:

в. 7,

с. 69.

 

РЗ:

в. 1С,

с. 27

Громадянська відповідальність

Називати іграшки

 

44

 

Мої речі

Jeans,

a T-shirt, a dress, a skirt, a sweater, socks.

Put on, put away

 

I’ve got .

They are .

П:

в. 3,

с. 71

П:

в. 1,

с. 70;

в. 4,

с. 71

П:

в. 1, 2,

с. 70;

 

П:

в. 3, 4,

с. 71

П:

в. 4,

с. 71.

 

РЗ:

в. 1В,

с. 26

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати предмети одягу

 

45

 

Дні тижня, я, моя родина, дії

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Hooray!

Build a house, play computer games, make clothes, cook

On Mondays I  .

With my .

П:

в. 3,

с. 73

П:

в. 1,

с.72;

 

П:

в. 1, 2,

с. 72

П:

в. 1,

с. 72

П:

в. 5,

с. 73.

 

РЗ:

в. 2,

с. 27

Підприємливість і фінансова грамотність

Називати дні тижня, свої дії

 

46

 

Харчування, дії

Help, water the flowers,

clean the room, wash the dishes, vacuum, pick up toys, make a bed.

Yes, please.

Yes, of course.

Thank you very much!

Glad to help!

 

Can I ?

Can you ?

 

П:

в. 1, 2, 4,

с. 74

П:

в. 1,

с. 74

П:

в. 1, 2, 4,

с. 74

П:

в. 4, 6,

с. 75

П:

в. 5, 6,

с. 75.

 

РЗ:

в. 3,

с. 28

Громадянська відповідальність

Називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них

 

47

 

Харчування, моя родина

Breakfast, enjoy your meal, bread, butter, tea, milk, bananas, apples, grapes, cheese, juice

Can I have a  ?

Can I have some , please?

П:

в. 1, 2,

с. 76

П:

в. 1,

с. 76

П:

в. 1, 2,

с. 76

П:

в. 2, 4, 5,

с. 76–77

П:

в. 4, 5,

с. 77

 

Здоров’я та безпека

Називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них

 

48

 

Харчування, моя родина

Nuts, pasta, meat, vegetables, fish, fruit.

Food, healthy, unhealthy.

Delicious, meals

I eat.

My favourite food is .

We have lunch.

П:

в. 3,

с. 79

П:

в. 1,

с. 78

П:

в. 1, 2,

с. 78;

 

П:

в. 4,

с. 79

П:

в. 5,

с. 79

Здоров’я та безпека

Називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них

 

49

 

Харчування, моя родина

Family dinner, cook dinner,

teach, make a salad, chop, add, mix

We talk and eat.

We have fun.

Can you help me ?

П:

в. 3,

с. 81

П:

в. 1,

с. 80;

в. 3,

с. 81

П:

в. 1, 2,

с. 80;

 

П:

в. 4,

с. 81

РЗ:

в. 4А,

с. 29

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

 

50

 

Повторення — Revision

П: вправи на с.86, 87

 

 

РЗ:

в. 1,

с. 30

 

 

 

Тема 6. «Це весна! — It’s Spring!»

51

 

Природа

A cloud, a bird, rain, a rainbow, buds, puddles, blossoms

I see .

I see a .

I can see .

П:

в. 3,

с. 89

П:

в. 1,

с. 88;

в. 4,

с. 89

П:

в. 1, 2,

с. 88;

 

П:

в. 3, 5,

с. 89

П:

в. 5,

с. 89.

 

РЗ:

в. 1А,

с. 31

 

Громадянська відповідальність

Називати ознаки весни

 

52

 

Моя родина, свята

A greeting card, a present, a cake, flowers

give

Eyes, hair

Love

Happy Mother’s Day!

Her hair is .

Her eyes are  .

I love her.

We are happy.

П:

в. 4, 5,

с. 91

П:

в. 1,

с. 90

П:

в. 1–3,

с. 90;

 

П:

в. 4,

с. 89

П:

в. 6,

с. 91.

 

РЗ:

мал.

2,

с. 47

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати свої дії, описувати маму, вітати зі святом

 

53

 

Природа

A swallow, a starling, a black-bird, a house sparrow

A hatchling, a chick, a chicken, a hen

I see a … .

I can see a .

П:

в. 3,

с. 93

П:

в. 1,

с. 92

П:

в. 1, 2,

с. 92;

 

П:

в. 2,

с. 92

П:

в. 5,

с. 93.

 

РЗ:

в. 1В, с. 31;

в. 4А,

с. 34

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати весінніх птахів

 

54

 

Природа

An ant, a butterfly, a cater-pillar, a dragon-fly, a ladybird, a spider.

A chrysalis

Modal verb Can

П:

в. 4, 5,

с. 95

П:

в. 1,

с. 94

П:

в. 1–3,

с. 94,

 

П:

в. 2, 3,

с. 94

П:

в. 6,

с. 95.

 

РЗ:

в. 1С, с. 32;

в. 4В,

с. 35

Громадянська відповідальність

Називати комах і павука

 

55

 

Свята в Україні та в англомов-них країнах

Easter, an Easter basket, Easter eggs, an Easter cake, the Easter bunny,

Decorate,

Branches.
cut out, stick, a ribbon

Imperatives

П:

в. 4,

с. 97

П:

в. 1,

с. 96

П:

в. 1, 2,

с. 96;

 

П:

в. 4,

с. 97

П:

в. 6,

с. 97.

 

РЗ:

мал. 3,

с. 47

Громадянська відповідальність

Описувати свої дії, називати атрибути Великодня, вітати зі святом

 

56

 

Свята

Easter Egg Hunt, ground, Stones, Pillow, shoe

leaf

On, in, under, between

П:

в. 4, 5,

с. 99

П:

в. 1, 2,

с. 98

П:

в. 1, 2,

с. 98;

 

П:

в. 5,

с. 99

П:

в. 6,

с. 99

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати місцезна-ходження предметів

 

57

 

Природа

 

A tulip, a daffodil, a snow-drop, a violet.

Smell, leaves, stem, roots.

The life cycle

I can see and smell .

П:

в. 1,

с. 100

П:

в. 1,

с. 100

П:

в. 1, 2, 3,

с. 100

П:

в. 4, 6,

с. 101

П:

в. 6,

с.101.

 

РЗ:

в. 1D,

c. 3233;

в. 4С,

с. 35

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати весняні квіти, описувати свої дії

 

58

 

Природа, дії

A watering can, a trowel, a rake, a lawn mower.

Sun, air, soil

Cut the grass, dig the soil, rake the leaves.

Plant a seed, observe

 

I can .

П:

в. 3, 4,

с. 103

П:

в. 1,

с. 102

П:

в. 1, 2,

с. 102;

 

П:

в. 1–3,

с. 102–103

П:

в. 5,

с. 103

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати садові інструменти, описувати свої дії

 

59

 

Свята в Україні та англомов-них країнах

The Earth, Earth Day, celebrate, a planet.

Switch off the light, save water, pick up trash.

Paper, glass, metal, plastic

I can .

П:

в. 1,

с. 104

П:

в. 1,

с. 104

П:

в. 1, 2,

с. 104

П:

в. 2, 3,

с. 104–105

П:

в. 4,

с. 105.

 

РЗ:

в. 2,

с. 33

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати нашу планету, види сміття, описувати свої дії

 

60

 

Природа, родина, друзі, дії

A park.

Ride a bike.

Play hopscotch.

Play ball.

Skip rope.

A slide, a bin, a picnic table, a Ferris wheel, a roundabout, swings

I can.

Can you see a  ?

Where is ?

How many ?

П:

в. 4,

с. 107

П:

в. 1,

с. 106

 

П:

в. 1–3,

с. 106;

 

П:

в. 2, 3,

с. 106–107

П:

в. 5,

с. 107.

 

РЗ:

в. 3,

с. 34

Екологічна безпека та сталий розвиток

Називати предмети в парку, описувати свої дії

 

61

 

Природа, родина, друзі, харчування, дії

A Frisbee, a cloud, ducks, food.

Watch the ducks, climb a tree, a picnic basket, a blanket, a first-aid kit

On, in, next to, above.

Where is ?

П:

в. 5,

с. 109

П:

в. 1–3,

с. 108

П:

в. 1, 2,

с. 108;

 

П:

в. 5, 6,

с. 109

П

в. 6,

с. 109

Здоровя та безпека

Називати предмети на пікніку, описувати свої дії

 

62

 

Повторення —Revision

П: вправи на с.110, 111

РЗ:

с. 36

 

 

 

63

 

Проект / Повторення — Project / Revision

 

 

 

 

 

 

РЗ:

с. 37–46

 

 

 

64

 

Проект / Повторення — Project / Revision

 

 

 

 

 

 

РЗ:

с. 37–46

 

 

 

65

 

Проект / Повторення — Project / Revision

 

 

 

 

 

 

РЗ:

с. 37–46

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 січня 2019
Переглядів
2760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку