Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі
до підручника “Start up” Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В. ІI семестр.
Розробила: вчитель вищої категорії з англійської мови Куп'янського НВК "Школа-гімназія №3" Городілова Лариса Іванівна
Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 1 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.
ІI семестр
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||
UNIT 4. Animals.Тварини. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські ставлення до тварин |
|||||||||||
33 |
|
У мене є кролик. Формування навичок іншомовного мовлення. Рольові ігри. |
Розпізнає англійські звуки, ключові слова, називає тварин |
Parrot,rabbit,dog,bird I have got… |
Letters G,H |
Впр.1,2,3 c.59-60 |
Впр.4 c.60 |
Впр.1,2,3,4,5 c.59-60 |
|
Letters G,H |
|
34 |
|
Мої домашні улюбленці. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 10. |
Називає тварин, рахує до 10 |
Puppy,kitten,hamster, chinchilla |
Letters I,J |
Впр.1,2,3 с.61-62 |
Впр.4 с.62 |
Впр.1,2,3 c.60-61 |
Впр.4,5с.61 |
Letters I,J |
|
35 |
|
Велике чи маленьке? Розвиток навичок усного висловлювання. |
порівнює |
Big,small I’ve got… |
Letters K,L |
Впр.1,2,3 с.63-64 |
Впр. 4,5 с.64-65 |
Впр. 4,5 с.64-65 |
Впр. 4,5 с.64-65 |
Letters K,L |
|
36 |
|
Це велика свиня? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує інших та відповідає на запитання про тварин |
Chicken, pig, cow, sheep |
Letters M,N |
Впр.1,2,3 с.66-67 |
Впр.4 с.67 |
Впр.2,4 с.67 |
Впр.2,4 с.67 |
Letters M,N |
|
37 |
|
Наскільки велика свиня? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
Запитує інших та відповідає на запитання про тварин, розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, розпізнає числа |
Mouse, lion, cat I can see… |
Letters O,P |
Впр.1,2,3 с.68 |
|
Впр.4,5 с.69 |
Впр.4,5 с.69 |
Letters O,P |
|
38 |
|
Я вмію бігати. Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази |
Run,jump, climb,fly I can run. |
Letters Q,R |
Впр.1,2,3 с.70-71 |
|
Впр.4,5 с.71 |
Впр.4,5 с.71 |
Letters Q,R |
|
39 |
|
Ми бачимо вовка. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
Розуміє короткі, прості запитання, виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх невербально |
Wolf, monkey, bear, fox |
Letters S,T |
Впр.1,2,3 с.72-73 |
Впр.4 с.73 |
Впр.2,4 с.73 |
|
Letters S,T |
|
40 |
|
Риби вміють плавати. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота з малюнками. |
Запитує та повідомляє інформацію про тварин, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести , здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком
|
Giraffe, fish, crocodile, horse It can walk and swim. |
|
Впр.1,2,3 с.74 |
Впр.4,5 с.75 |
Впр.1,2,4 с.74-75 |
Впр.4,5 с.75 |
|
|
41 |
|
Повторення. Розвиток навичок усного висловлювання. Розповіді учнів.
|
Описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази |
Draw, cut out, stick, let’s play What colour is it? |
|
Впр.1,2,3 с.76-77 |
Впр.1,2 с77 |
Впр.1,2,4 с.76-78 |
Впр.2,4 с.78 |
|
|
42 |
|
Повторення. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 18. |
Описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази, рахує до 10 |
Draw, cut out, stick, let’s play What colour is it? |
|
Впр.1,2,3 с76-77 |
Впр.1,2 с77 |
|
Впр2,.4 с.78 |
|
|
43 |
|
Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Запитує інших та відповідає на запитання про тварин
|
Draw, cut out, stick, let’s play What colour is it? |
|
Впр.1,2,3,4 с.76-78 |
Впр.2,4 с.78 |
Впр. 4 с.78 |
Впр.2,4 с.78 |
|
|
UNIT 5. Holidays. Свята.
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку
|
|||||||||||
44 |
|
З днем народження! Розвиток навичок усного висловлювання. Назви іграшок. |
Називає іграшки, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , запитує інших та відповідає на запитання
|
Present, flower, cake, balloon Happy birthday, dear. |
Letters U,V |
Впр.1,2,3 с.79 |
Впр.1,2,3 с.79-80 |
Впр.2,4, с.79-80 |
Впр.4 с.80 |
Letters U,V |
|
45 |
|
Скільки тобі років? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність
|
How old are you? |
Letters W,X |
Впр.1,2,3 с.81-82 |
Впр. 2,4 с.81-82 |
Впр. 2,4, с.81-82 |
Впр. 2,4, с.81-82 |
Letters W,X |
|
46 |
|
Скільки їй років? Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 10. |
Розпізнає числа, якщо мовлення повільне та чітке, рахує до 10, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність
|
How old is she/he? |
Letters Y,Z |
Впр.1,2,3, с.83-84 |
Впр.1,2,4 с83-84 |
|
Впр.1,2,4 с.83-84 |
Letters Y,Z |
|
47 |
|
Щасливого Великодня! Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками. |
Розпізнає кольори з опорою на наочність та під час сприймання усної інформації
|
Easter, basket, Easter Bunny, egg Happy Easter day! |
|
Впр.1,2,3 с.85-86 |
Впр.4,5 с.86 |
Впр.4,5 с.86 |
Впр.4,5 с.86 |
|
|
48 |
|
Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Запитує інших та відповідає на запитання про кольори та розпізнає їх якщо супроводжуються малюнками
|
What is this? What colour is it? |
|
Впр.1,2 с.87-88 |
Впр.1,2 с.87-88 |
Впр.1,2 с.87-88 |
Впр.1,2 с.87-88 |
|
|
49 |
|
Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них, запитує інших та відповідає на запитання про активний відпочинок
|
What is this? What colour is it? |
|
Впр.3,4 с.88-89 |
Впр.3,4 с.88-89 |
Впр.3,4 с.88-89 |
|
|
|
50 |
|
Повторення.. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком
|
What is this? What colour is it? |
|
Впр.1,2,3,4 с.87-89 |
Впр.1,2,3,4 с.88-89 |
Впр.1,2,3,4 с.88-89 |
|
|
|
UNIT 6. Food.Їжа. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
|||||||||||
51 |
|
У тебе є сендвіч із рибою? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Sandwich, Meat, fish, cheese Have you got a…? |
|
Впр. 1,2,3 с.90 |
Впр. 3,4 с.90-91 |
|
Впр. 3,4,5 с.90-91
|
|
|
52 |
|
Що в твоєму ланч-боксі? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує та повідомляє інформацію про їжу, вживаючи короткі сталі вирази, уточнює інформацію |
Orange, banana, kiwi, lunchbox What’s in your lunch? |
|
Впр.1,2 ,3 с. 92-93 |
Впр.3,4 с.92-93 |
Впр.3,4 с.92-93 |
Впр.3,4,5 с. 92-93 |
|
|
53 |
|
Я люблю чай. Формування навичок писемного продукування.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Potato, tomato, glass of milk, cup of tea I like tea. |
|
Впр. 1,2,3 с.94
|
Впр. 3,4,5 с.94-95
|
Впр. 3,4,5 с.94-95
|
Впр. 3,4,5 с.94-95
|
Впр.5 с.95 |
|
54 |
|
Що на ланч? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує та повідомляє інформацію про їжу, вживаючи короткі сталі вирази,уточнює інформацію |
Rice, sausage, soup, bread What is for lunch? |
|
Впр.1,2,3 с.96 |
Впр.3,4 с.97 |
Впр.3,4 с.97 |
Впр. 3,4,5 с.94-97
|
Впр.5 c.97
|
|
55 |
|
Який сьогодні день? Формування навичок писемного продукування. |
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Days of week What day is it today? |
|
Впр.1,2,3 с.98 |
Впр.3,4 с.99 |
|
Впр.4 с.99
|
Впр.5 с.99 |
|
56 |
|
Меню. Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота. |
Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками, описує малюнки |
Let’s have lunch! |
|
Впр.1,2,3 с.100 |
Впр.3,4,5 с.100-101 |
Впр.3,4,5 с.101 |
Впр.4 с.101 |
Впр.5 с.101 |
|
57 |
|
У кафе. Узагальнення вивченого матеріалу. |
Пише літери з опорою на наочність, модель, запитує та повідомляє інформацію про їжу, вживаючи короткі сталі вирази
|
Pizza, cola, ice cream, juice Give me an ice cream, please. |
|
Впр. 1,2,3 с.102 |
Впр.3,4,5 с.102-103 |
|
Впр.4,5 С.103 |
Впр.5 С.103 |
|
58 |
|
Удома. Проектна робота. |
Уточнює інформацію, уміє привітати зі святом |
Salad, chocolate, biscuit, jam Give me two sausages, please. |
|
Впр. 1,2,3 с.104 |
Впр.3,4,5 с.104-105 |
Впр.3,4,5 с.104-105 |
Впр.3,4,5 с.104-105 |
Впр.5 с.104-105 |
|
59 |
|
Повторення. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
Розуміє короткі, прості запитання, твердження та реагує на них. Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації. Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність. Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази. Описує їжу короткими фразами. |
Give me a cake, please |
|
Впр. 1,2,3 с.106-108 |
Впр. 1,2,3 с.106-108 |
Робота в парах |
Розповіді учнів |
|
|
UNIT 7. School. Школа. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
|||||||||||
60 |
|
Довге чи коротке? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Pen, pencil, ruler, long, short Is it a long pen? |
|
Впр.1,2, 3 с.109-110 |
Впр. 3,4,5 с.110-111
|
|
Впр. 3,4,5 с.110-111
|
Впр. 5 с.111
|
|
61 |
|
Що в твоєму портфелі? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує та повідомляє інформацію про шкільні предмети, вживаючи короткі сталі вирази, уточнює інформацію |
Book, copybook, pencil case, schoolbag, rubber What is in your schoolbag? |
|
Впр.1,2,3 с. 112 |
Впр 2,4 с.112-113 |
Впр.4,5 с.112-113 |
Впр.5 с. 113 |
|
|
62 |
|
Це наша школа. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
School, teacher, pupil, blackboard This is a pupil. |
|
Впр.1,2, 3 с.114
|
Впр. 4,5 с.115
|
Впр. 4,5,6 с.115
|
Впр. 4,5,6 с.115
|
Впр.6 с.115 |
|
63 |
|
Це моя класна кімната. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує та повідомляє інформацію про клас, вживаючи короткі сталі вирази, уточнює інформацію, |
Classroom, table, desk, chair It is my classroom. |
|
Впр.1,2,3 с.116-117 |
Впр.2,3 с.116-117 |
Впр.2,3,4 с.116-117 |
|
Впр.4с.117 |
|
64 |
|
Розгорни свою книжку. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту. |
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Open your book. Close your book! |
|
Впр.1,2,3 с.118-120
|
Впр.1,2,4 с.118-120 |
|
Впр 4,5 с.120 |
|
|
65 |
|
Повторення. Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота. |
Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками, описує малюнки |
What is in your schoolbag? |
|
Впр.1,2 с.121-122 |
Впр.1,2 с.121-122 |
Впр.1,2 с.121-122 |
Впр.1,2 с.121-122 |
|
|
66 |
|
Повторення. Узагальнення вивченого матеріалу. |
Пише літери з опорою на наочність, модель, запитує та повідомляє інформацію про шкільні предмети, вживаючи короткі сталі вирази
|
ЛО теми |
|
Впр. 3 с.122 |
Впр. 3 с.122 |
|
Впр. 3 с.122 |
|
|
67 |
|
Повторення. Проектна робота. |
Уточнює інформацію, уміє назвати шкільні предмети |
ЛО теми |
|
Впр.1,2,3 с.123-124 |
Впр.1,2,3 с.123-124 |
|
Впр.1,2,3 с.123-124 |
|
|
68 |
|
Повторення. Все, що я знаю. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
Розуміє короткі, прості запитання, твердження та реагує на них. Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації. Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність. Запитує та повідомляє інформацію про шкільні предмети, вживаючи короткі сталі вирази.
|
ЛО з вивчених тем |
|
|
|
Робота в парах |
Розповіді учнів |
|
|