Календарне планування перероблене із старого зразка календарно-тематичного планування для підручника О.Д. Карпюк 10 класу. Представлено перші 2 теми. Розрахунок на 3 години
Календарно-тематичне планування з англійської мови в 10 класі
за підручником О. Карпюк
на 2018-2019 навчальний рік
№ |
Дата |
Тема |
Лексичний |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||||||
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
|
|
||||||||||
Вступ. Повторення
|
|||||||||||||||
|
|
Англійська мова в сучасному світі |
р. 8 |
Present Simple |
Ex. 1, 2 p. 6 |
Ех. 4 р.7 |
Ex. 3 p. 6-7 |
Ex. 5 p. 8 |
Ех. 6 р. 8 |
|
|
||||
|
|
Методи вивчення іноземної мови
|
Р. 11
|
Present Simple
|
Ex. 9 p. 11 Ex. 10 p. 12
|
|
Ex. 7 p. 8-9 Ex. 8 p. 10-11
|
Ex. 11b p. 14
|
Ex 10 b p. 12
|
|
|
||||
UNIT 1. People and Relationship |
|||||||||||||||
|
|
Сім’я. |
P. 16 Антоніми. |
|
Ex.3 p. 16 |
Ex. 2 p.16 |
Ex. 2 p.16 |
Ex. 5-а p. 18 |
Що впливає на особистість. (доповідь) |
|
|
||||
|
|
Що впливає на особистість. |
Прикметники. p.18 |
Словотворення. Префіксація. |
Ex. 5-в p.18 |
|
|
|
Ex. 6 p.18 |
|
|
||||
|
|
Риси характеру. |
Ex.1 p. 19 |
Used to |
Риси характеру мого друга. |
|
|
Ex. 2-3 p.19 |
Ex. 4-5 p.20 |
|
|
||||
|
|
Друзі дитинства. |
p. 24 |
Used to with Infinitive P. 8 |
Ex. 6 p.23 |
Ex. 3-4 p.24 |
Ex. 2 p.23 |
Ex. 2ст.21 |
Ex. 4-5 p.22 |
|
|
||||
|
|
Відкрий себе. |
p. 26 |
Used to + infinitive |
Ex. 2, p.26 |
|
Ex. 1 p. 25 |
|
Ex. 3 p.26 |
|
|
||||
|
|
Особистість. Позакласне читання. |
p. 26-27 |
|
Ex. 1 p. 26 Зовнішність мого друга. |
Ex. 3,4 p.28 |
Ex.2 p.27 |
Ex. 5-6 p.28-29 |
Описати зовнішність друга. |
|
|
||||
|
|
Особистість і її стосунки з іншими. |
p. 30 |
Used to + infinitive |
Ех. 2 р. 30-31 Ex. 3 p.31 |
|
Ex. 4 p.31 |
Ex. 1 p.30 |
Ех. 5 р. 32. |
|
|
||||
|
|
Який я? |
Р. 31 |
Used to + infinitive |
Ех. 6 р. 33 |
|
Ex. 7 p. 33 |
Ех.6 b p. 33 |
Якості характеру креативної особистості (твір) |
|
|
||||
|
|
Проектна робота. Англомовний друг. |
Р. 18; 20 |
|
|
|
|
Ех. 5 р. 35 (review) |
Мої стосунки з друзями. (усне повідомлення) |
|
|
||||
|
|
Друг по листуванню. |
Презентація проектів |
|
|
|
|||||||||
|
|
Поповнення мовного портфоліо. |
|
Перевір себе. Ex. 2 p.34 |
Ех. 1 р. 34 |
Ех. 3 р. 35 |
Ex. 4 p. 35 |
Ex. 4 p. 35 |
Мій найкращій друг.(твір) |
|
|
||||
|
|
Сім’я |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
|
|
|||||||||
UNIT 2. Choose the Career |
|||||||||||||||
|
|
Робота. |
p. 38 |
Словотворення. Суфіксація. |
Ex.5, 6 p.41 |
|
Ex.2-3 p.38-40 |
Ex.4 p.40 |
Ex.1 p.38
|
|
|
||||
|
|
Сучасні професії. |
|
p. 42 |
Ex.5-6 p.41 |
|
Ex.1 p.41 |
Ex.2-3 p.42 |
Ex. 4 p.42 |
|
|
||||
|
|
Трудові вміння та навички. |
p. 43 |
Tense Revision Present Perfect Continuous p. 25 |
Ex.6 p.46 |
Ex. 7 p. 46 |
Ex 1-3 p.43-45 |
Ex.4 p.45 |
Ex.5 p.46 |
|
|
||||
|
|
Професії та професійні навички. |
p. 47 |
Present Perfect Continuous |
Ex 2 p.47 |
Ex 1, 6 p.47 Ex 2b, 3,4 p.47 |
Ex 4-5 p.48 |
Ex 3ст.47
|
Ex 2a p.47 |
|
|
||||
|
|
Вимоги до особистісних якостей. |
p. 49 |
|
Ex 3 p.49 |
Ex 1 p.48 |
Ex 2 p.49 |
|
Ex 4 p.49 |
|
|
||||
|
|
Листування. Стилі листів. |
Ex 2-а p.50 |
p. 50-51 |
Ex 2-b p.51 |
Ex 3-а p.52 |
|
|
Ex 4 р. 53 |
|
|
||||
|
|
Ділові листи. Заяви. Оголошення |
Ex 3-b p.52 |
p. 53 |
Написати резюме про прийом на роботу. |
Ex 4ст.53 Презентація листів |
|
|
Написати оголошення про прийом на роботу. |
|
|
||||
|
|
Вимоги до кваліфікації. |
Ex 1,2 p.54 |
p. 54 |
|
Ex 3 p.55-56 |
|
|
«Шукаю роботу» Написати електронне оголошення |
|
|
||||
|
|
Освіта та професії. |
|
p. 54 |
|
Ex 6 p.57 |
Ex 4-5 p.56-57 |
|
Написати об’яву «Є вакансії». |
|
|
||||
|
|
Професії |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
|
|
|||||||||