Календарне планування до підручника Карпюк О. на 2 семестр зі змістовими лініями 3 год. на тиждень.

Про матеріал
Промпоную календарне планування до підручника Карпюк О. на 2 семестр зі змістовими лініями 3 год. на тиждень. Буду вдячний за відгуки =))
Перегляд файлу

 

Дата

підр.

Тема.

Очікуваний результат

Лексика

Фонікси
 

 

Комунікативні види діяльності

Змістові лінії

Екол. безпека та сталий ровиток

Громад. відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємли-  вість та фінанс. грамотність

 

 

 

 

 

Пояснює взаємозв’язок людини й природи.

 

 

 

 

 

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та ввічливості

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює вибір особистих символів.

 

Примітки

 

Сприймання на слух/зорове сприйм

Усна/писемна

взаємодія

49

 

1

62-63

Т.5 Природа Тварини в зоопарку.

 

Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile

Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

Mouth, tooth, foot

Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes

shoulders, knees

Elephant, brown

 

CB ex.1-4 p.62-63

АВ p.52 РВ .p.15-16

 

50

 

2

64

Опис тварини. Частини тіла

Надати  інформацію

 

CB ex.2-3 p.64

CB ex.3-5

AB P.53 PB p.16.

 

51

 

3
65

Читаємо,слухаємо і повторюємо разом.

Виділяти головне в почутому

Th

CB ex.1,2,4

СВ ex.1

AB p.54 PB p.16-17

 

52

 

4

66

У мене є…Частини тіла . Нова лексика.

Дати  характеристику

 

CB ex.1,3

CB ex.2

AB p.55 PB p.17-18

 

53

 

5

67

Скільки пальців на моїх руках?

Читати з метою одержання інформації

 

CB ex.1,2,5

 CB ex.4,5,6

AB p.56 PB p.17-18

 

54

 

6    68

Фото в зоопарку.

Порівнювати

Ph, ou,

CB ex.1

CB ex.3 AB p.57

 

55

 

7

69

Скільки тваринок ти бачиш?

Відповідати на питання

 

СB ex.1,2

AB p.58 PB P.19

 

56

 

8

70

Story time. Активізація ЛО

Виділяти головне в почутому

 

CB ex.1

CB ex.3,4

AB p.59

CB ex.2

 

57

 

9-10

72-73

Розкажи про свою тваринку.

 

 

 

 

 

58

 

11-12

72

Перевір себе. Що це за тваринка?

Відповідати на питання

 

СB ex.1

CB ex.3

CB ex.2

 

59

 

11-12

73

Перевір себе. Вгадай, що це?

Підсумовувати вивчене

 

 

CB ex.4

AB p.61

 

60

 

1

74-75

Т.6 Людина.  Як я збираюся до школи

 

Bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

Wake up, get up, catch the bus, have lunch

Teacher, eat, pudding, swing.

I’m playing. I’m jumping

Hes sleeping. She’s putting on her clothes.

 

CB ex. 1,2,4,5

AB p.62

 

61

 

2

76

Я іду до школи. Дні тижня.

Читати з метою одержання інформації

 

CB ex.1-3

AB p.63

 

62

 

 

3

77

Читаємо, слухаємо і говоримо разом.

Виділяти головне в почутому

Ea, ng

CB ex.1,2

CB ex.2,4,6 AB p.64 PB p.19-20

 

63

 

4

78

Я плаваю як рибка. Вчимося співати.

 

 

CB ex.1

CB ex.2,3 CB ex.5

 

64

 

5

79

Що він зараз робить?

Надати  інформацію

 

CB ex.1

 

CB ex.2,3

 

65

 

6    80

Сьогодні понеділок. 

 

Alk, all, o

CB ex.1

 

 

66

 

7  81

Моя сімя на відпочинку.

 

CB ex.1,2

AB p.68 PB p.22

 

67

 

 

8

82

Story time. Сторінки сімейного альбому

 

 

CB ex.1,2

AB p.69 PB. P.22

 

68

 

 

9-10

83

Моє портфоліо. Що я роблю вранці.

Виготовляти книжечки.

 

CB ex.1

AB p.70 PB p.23

 

69.

 

 

9-10

83

Розповідь за малюнками.

Виділяти головне в почутому

 

 

AB p.70

CB ex.3,4

 

70

 

11-12

84

Перевір себе. Який це день тижня?

Підсумовувати вивчене

 

 

CB ex.2,3 AB p. 71

CB ex.4

 

71

 

11-12

85

Розпитай друга про його ранок.

Відповідати на питання

 

 

 

CB ex.5

 

72.

 

1

86

Т.7Свята та традиції.

Вживати  нову лексику

 

Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad

Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange

Food, desserts, drinks

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

Breakfast, lunch, dinner

White, girl, bird

He likes/She likes
Does he like?

 

CB ex.1-3

AB p.72 PB p.23

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює вибір

продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

 

73

 

1

87

Чи любиш ти салат?

Утворювати питальні речення.

 

CB ex.5

AB p. 72 PB p. 24

 

74

 

2

88

Фрукти.

Використовувати

артикль а/an

 

CB ex.1,2,3

CB ex.5 AB p.73  PB p. 24

 

75.

 

88

Улюблені фрукти

Використовувати

артикль а/an

 

CB ex.1

 

 

76.

 

3

89

Дитяче меню. I like/ I don’t like.

Вживаи фонікс Ch

Ch

 

CB ex.5 AB p.74 PB p. 24-25

 

77.

 

4

90

Овочі. У магазині. Мовлення.

 

 

CB ex.1-2

AB p.75

 

78.

 

5

91

Мій режим харчування.

Дати  характеристику

 

CB ex.1-3

AB p.76

 

79.

 

6

92

Що я їм на сніданок.

Слухати і читати разом.

Wh, ir,er,ur

CB ex.1

AB p.77   PB p.25

 

80.

 

 

7

93

Моя подруга любить.

Вживати дієслова 3 особи однини.

 

CB ex.1,2

CB ex.6     AB p.78

 PB p. 26

 

81.

 

 

8

94

Story time. Похід в магазин.

Виділяти головне в почутому

 

CB ex.1,2

 

 

82

 

95

Фрукти

 

 

 

AB p.79

PB p. 26-27

 

83

 

9-10

96

Моє портфоліо.

Виготовляти тарілки з їжею.

 

 

 

 

84

 

9-10

96

Моє портфоліо.

Розповідати: що я люблю їсти

 

2

 

 

85

 

11-12

97

Перевір себе.

Розповідати про овподобання

 

 

AB p. 80

 

86.

 

11-12

98

Гра в покупки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

 

87

 

99

Давай пограємося.

 

Надати  інформацію

 

CB ex.5

CB ex.5

 

88

 

 

1

100

Т.8 Відпочинок і дозвілля.    

Запитувати про  День народження?

 

CB ex.1-2

AB p.82

 

89

 

2

101

Пори року. Погода..

Говорити про заняття

 

CB ex.1

AB p.83

 

90

 

3

102

Читаємо, слухаємо і говоримо разом.

Вживати фонікс ght

Ght

CB ex.1,2

AB p.84 PB p.27

 

91

 

4 103

Одяг.

Вживати his/her,  is/are.

 

CB ex.1-5

CB ex.7 AB p.85 PB p.27-28

 

92

 

 

104

Якого кольору?

 

 

 

 

 

93

 

5

105

У що ти сьогодні одягнений?

Називати предмети одягу.

 

CB ex.1-3

AB p. 86 PB p.28-29

 

94

 

6

106

Читаємо, слухаємо і говоримо разом .

Вживати фонікси  ir, oa, ear, air,ere

Ir, oa, ear, air, ere

CB ex.1,4

AB p. 87 PB p.29

 

95.

 

7

107

Відгадай, у що я одягнений.

Реагувати на питання

 

CB ex.1

AB p.88 PB p.30

 

96.

 

8

108

Story time.

Запитувати про заняття

 

CB ex.1,2

AB p.89

 

97

 

9-10

109

Моє портфоліо.

Співати пісні

 

CB ex.1,2

AB p.90

 

98

 

 

9-10

109

Моє портфоліо.

Виготовляти колекції одягу

 

 

 

 

99

 

 

11-12

110

Моя улюблена пора року.

Надати  інформацію

 

CB ex.1,2

AB p.91-92

 

100

 

 

11-12

110

Яка твоя улюблена пора року?

Дати  характеристику

 

 

AB p. 93

 

101

 

 

111

Зимовий ранок

Виділяти головне в почутому

 

 

 

 

 

102

 

112

Тепер я вмію.

Співати “Goodbye Song

 

CB p.112

 

 

103

 

 

 

Підсумок за семестр

Підсумовувати вивчене

 

 

 

 

104

 

 

 

Узагальнення і системиатизація

 

 

 

 

 

105

 

 

 

Підсумковий урок

Підсумовувати вивчене

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 13
Оцінки та відгуки
  1. віліч юля
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Husachenko Larysa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сидоренко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кошелапова Людмила Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ком'яті Ірина Михайлівна
    Дуже дякую. Все якраз за темами.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6.  Anna
    Чудовий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Когут Галина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Приймак Юлія
    Дуже вдячна за пророблену Вами роботу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ювченко Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Тущенко Віра Володимиріана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Готиляк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Свіженко Надія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Стрілецька Лариса Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 10 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 січня 2020
Переглядів
11947
Оцінка розробки
4.9 (13 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку