№ |
Дата |
№ підр. |
Тема. |
Очікуваний результат |
Лексика |
Фонікси |
|
Комунікативні види діяльності |
Змістові лінії Екол. безпека та сталий ровиток Громад. відповідальність Здоровя і безпека Підприємли- вість та фінанс. грамотність
Пояснює взаємозв’язок людини й природи.
У спілкуванні дотримується толерантності та ввічливості
Пояснює вибір особистих символів. |
Примітки
|
|||||||
Сприймання на слух/зорове сприйм |
Усна/писемна взаємодія |
||||||||||||||||
49 |
|
1 62-63 |
Т.5 Природа Тварини в зоопарку. |
|
Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous Mouth, tooth, foot Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes shoulders, knees Elephant, brown |
|
CB ex.1-4 p.62-63 |
АВ p.52 РВ .p.15-16 |
|
||||||||
50 |
|
2 64 |
Опис тварини. Частини тіла |
Надати інформацію |
|
CB ex.2-3 p.64 CB ex.3-5 |
AB P.53 PB p.16. |
|
|||||||||
51 |
|
3 |
Читаємо,слухаємо і повторюємо разом. |
Виділяти головне в почутому |
Th |
CB ex.1,2,4 СВ ex.1 |
AB p.54 PB p.16-17 |
|
|||||||||
52 |
|
4 66 |
У мене є…Частини тіла . Нова лексика. |
Дати характеристику |
|
CB ex.1,3 CB ex.2 |
AB p.55 PB p.17-18 |
|
|||||||||
53 |
|
5 67 |
Скільки пальців на моїх руках? |
Читати з метою одержання інформації |
|
CB ex.1,2,5 CB ex.4,5,6 |
AB p.56 PB p.17-18 |
|
|||||||||
54 |
|
6 68 |
Фото в зоопарку. |
Порівнювати |
Ph, ou, |
CB ex.1 |
CB ex.3 AB p.57 |
|
|||||||||
55 |
|
7 69 |
Скільки тваринок ти бачиш? |
Відповідати на питання |
|
СB ex.1,2 |
AB p.58 PB P.19 |
|
|||||||||
56 |
|
8 70 |
Story time. Активізація ЛО |
Виділяти головне в почутому |
|
CB ex.1 CB ex.3,4 |
AB p.59 CB ex.2 |
|
|||||||||
57 |
|
9-10 72-73 |
Розкажи про свою тваринку. |
|
|
|
|
|
|||||||||
58 |
|
11-12 72 |
Перевір себе. Що це за тваринка? |
Відповідати на питання |
|
СB ex.1 |
CB ex.3 CB ex.2 |
|
|||||||||
59 |
|
11-12 73 |
Перевір себе. Вгадай, що це? |
Підсумовувати вивчене |
|
CB ex.4 |
AB p.61 |
|
|||||||||
60 |
|
1 74-75 |
Т.6 Людина. Як я збираюся до школи |
|
Bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school Wake up, get up, catch the bus, have lunch Teacher, eat, pudding, swing. I’m playing. I’m jumping He’s sleeping. She’s putting on her clothes. |
|
CB ex. 1,2,4,5 |
AB p.62 |
|
||||||||
61 |
|
2 76 |
Я іду до школи. Дні тижня. |
Читати з метою одержання інформації |
|
CB ex.1-3 |
AB p.63 |
|
|||||||||
62
|
|
3 77 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. |
Виділяти головне в почутому |
Ea, ng |
CB ex.1,2 |
CB ex.2,4,6 AB p.64 PB p.19-20 |
|
|||||||||
63 |
|
4 78 |
Я плаваю як рибка. Вчимося співати. |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.2,3 CB ex.5 |
|
|||||||||
64 |
|
5 79 |
Що він зараз робить? |
Надати інформацію |
|
CB ex.1
|
CB ex.2,3 |
|
|||||||||
65 |
|
6 80 |
Сьогодні понеділок. |
|
Alk, all, o |
CB ex.1 |
|
|
|||||||||
66 |
|
7 81 |
Моя сім’я на відпочинку. |
|
CB ex.1,2 |
AB p.68 PB p.22 |
|
||||||||||
67
|
|
8 82 |
Story time. Сторінки сімейного альбому |
|
|
CB ex.1,2 |
AB p.69 PB. P.22 |
|
|||||||||
68
|
|
9-10 83 |
Моє портфоліо. Що я роблю вранці. |
Виготовляти книжечки. |
|
CB ex.1 |
AB p.70 PB p.23 |
|
|||||||||
69.
|
|
9-10 83 |
Розповідь за малюнками. |
Виділяти головне в почутому |
|
|
AB p.70 |
CB ex.3,4 |
|
||||||||
70 |
|
11-12 84 |
Перевір себе. Який це день тижня? |
Підсумовувати вивчене |
|
|
CB ex.2,3 AB p. 71 |
CB ex.4 |
|
||||||||
71 |
|
11-12 85 |
Розпитай друга про його ранок. |
Відповідати на питання |
|
|
|
CB ex.5 |
|
||||||||
72. |
|
1 86 |
Т.7Свята та традиції. |
Вживати нову лексику |
Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange Food, desserts, drinks Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato Breakfast, lunch, dinner White, girl, bird
He likes/She likes |
|
CB ex.1-3 |
AB p.72 PB p.23 |
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
|||||||
73 |
|
1 87 |
Чи любиш ти салат? |
Утворювати питальні речення. |
|
CB ex.5 |
AB p. 72 PB p. 24 |
|
|||||||||
74 |
|
2 88 |
Фрукти. |
Використовувати артикль а/an |
|
CB ex.1,2,3 |
CB ex.5 AB p.73 PB p. 24 |
|
|||||||||
75. |
|
88 |
Улюблені фрукти |
Використовувати артикль а/an |
|
CB ex.1 |
|
|
|||||||||
76. |
|
3 89 |
Дитяче меню. I like/ I don’t like. |
Вживаи фонікс Ch |
Ch |
|
CB ex.5 AB p.74 PB p. 24-25 |
|
|||||||||
77. |
|
4 90 |
Овочі. У магазині. Мовлення. |
|
|
CB ex.1-2 |
AB p.75 |
|
|||||||||
78. |
|
5 91 |
Мій режим харчування. |
Дати характеристику |
|
CB ex.1-3 |
AB p.76 |
|
|||||||||
79. |
|
6 92 |
Що я їм на сніданок. |
Слухати і читати разом. |
Wh, ir,er,ur |
CB ex.1 |
AB p.77 PB p.25 |
|
|||||||||
80.
|
|
7 93 |
Моя подруга любить. |
Вживати дієслова 3 особи однини. |
|
CB ex.1,2 |
CB ex.6 AB p.78 PB p. 26 |
|
|||||||||
81.
|
|
8 94 |
Story time. Похід в магазин. |
Виділяти головне в почутому |
|
CB ex.1,2 |
|
|
|||||||||
82 |
|
95 |
Фрукти |
|
|
|
AB p.79 PB p. 26-27 |
|
|||||||||
83 |
|
9-10 96 |
Моє портфоліо. |
Виготовляти тарілки з їжею. |
|
|
|
|
|||||||||
84 |
|
9-10 96 |
Моє портфоліо. |
Розповідати: що я люблю їсти |
|
2 |
|
|
|||||||||
85 |
|
11-12 97 |
Перевір себе. |
Розповідати про овподобання |
|
|
AB p. 80 |
|
|||||||||
86. |
|
11-12 98 |
Гра в покупки |
|
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
|
||||||||
87 |
|
99 |
Давай пограємося.
|
Надати інформацію |
|
CB ex.5 |
CB ex.5 |
|
|||||||||
88 |
|
1 100 |
Т.8 Відпочинок і дозвілля. |
Запитувати про День народження? |
|
CB ex.1-2 |
AB p.82 |
|
|||||||||
89 |
|
2 101 |
Пори року. Погода.. |
Говорити про заняття |
|
CB ex.1 |
AB p.83 |
|
|||||||||
90 |
|
3 102 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. |
Вживати фонікс ght |
Ght |
CB ex.1,2 |
AB p.84 PB p.27 |
|
|||||||||
91 |
|
4 103 |
Одяг. |
Вживати his/her, is/are. |
|
CB ex.1-5 |
CB ex.7 AB p.85 PB p.27-28 |
|
|||||||||
92
|
|
104 |
Якого кольору? |
|
|
|
|
|
|||||||||
93 |
|
5 105 |
У що ти сьогодні одягнений? |
Називати предмети одягу. |
|
CB ex.1-3 |
AB p. 86 PB p.28-29 |
|
|||||||||
94 |
|
6 106 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом . |
Вживати фонікси ir, oa, ear, air,ere |
Ir, oa, ear, air, ere |
CB ex.1,4 |
AB p. 87 PB p.29 |
|
|||||||||
95. |
|
7 107 |
Відгадай, у що я одягнений. |
Реагувати на питання |
|
CB ex.1 |
AB p.88 PB p.30 |
|
|||||||||
96. |
|
8 108 |
Story time. |
Запитувати про заняття |
|
CB ex.1,2 |
AB p.89 |
|
|||||||||
97 |
|
9-10 109 |
Моє портфоліо. |
Співати пісні |
|
CB ex.1,2 |
AB p.90 |
|
|||||||||
98
|
|
9-10 109 |
Моє портфоліо. |
Виготовляти колекції одягу |
|
|
|
|
|||||||||
99
|
|
11-12 110 |
Моя улюблена пора року. |
Надати інформацію |
|
CB ex.1,2 |
AB p.91-92 |
|
|||||||||
100
|
|
11-12 110 |
Яка твоя улюблена пора року? |
Дати характеристику |
|
|
AB p. 93 |
|
|||||||||
101
|
|
111 |
Зимовий ранок |
Виділяти головне в почутому |
|
|
|
|
|
||||||||
102 |
|
112 |
Тепер я вмію. |
Співати “Goodbye Song” |
|
CB p.112 |
|
|
|||||||||
103
|
|
|
Підсумок за семестр |
Підсумовувати вивчене |
|
|
|
|
|||||||||
104
|
|
|
Узагальнення і системиатизація |
|
|
|
|
|
|||||||||
105
|
|
|
Підсумковий урок |
Підсумовувати вивчене |
|
|
|
|
|||||||||