Пропоную календарне планування до підручника Карпюк О. на ІІ семестр зі змістовими лініями. Буду вдячний за відгуки =))
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
Тема 5. Їжа та напої. |
Вміти надавати інформацію про здо- рову їжу |
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
Yummy! I love … |
|
Ex.1, p.92 |
Ex.2, p.93 |
Ex.4, p.94
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51. |
Їжа для зоровя |
Вміти запитувати та надавати інформацію про різні види їжі |
Особистісна |
Diet, grains, mealtime |
|
Ex.2,p.94- 95 |
Ex.3, p.96 |
Ex.3,p.96
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52.
|
Що ми їмо? |
Вміти охарактеризувати деякі види їжі |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Snack, vegetarian |
|
Ex.4, p.96 |
|
Ex.6,.97
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
Харчові звички. |
Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається |
Обговорює особливості харчування у підлітково-му віці та харчові звички |
Boiled, fried, habit |
дієслова to be. Much, many |
Ex.1, p.98 |
|
В.5.с.97(розп. про свої звички їжі) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54. |
Здорова та шкідлива їжа. |
|
, to put on weight, to loose weight |
Present Simple
|
Ex.4,p.99 |
Ex.3, p.99 |
Ex.3, p.99 Доповнити діалог |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55. |
Харчові уподобання |
Вміти розповідати про свої уподобання в їжі |
Обговор. різні способи Пригот їжі для збереж здоров’я та дотр безпеки |
a\an; a slice of, a cup of |
Would\ wouldn’t like. |
Ex.1,3 p.101-102 |
Ex.2, p.102
|
Ex.6,p.104
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56. |
Улюблена їжа та напої |
Вміти розповідати про улюблені страви та напої |
Наводить приклади збалансованості влас- ного раціону |
It looks, smells |
|
Ex.2, p.105-106 |
Ex.1, p.105 |
Ex.5,p.108
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57. |
Улюблена їжа мого друга |
Вміти надавати інформацію про їжу своїх друзів |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
|
Ex.2, p.100 |
Ex.1,2 p.109 |
Ex.3,p.109
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58. |
Проектна робота «Традиційна укр. їжа» |
Вміти аргументувати власнудумку |
|
ЛО теми |
|
|
|
Розп. про здорову їжу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59. |
Здорова іжа. Підсумковий урок . |
Особистісна |
|
|
|
|
Повт. тему «Харчування» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60. |
Тема6. Покупки Робимо покупки |
Вміти розповідати про відвідування магазині |
Розподіляє кошти на продукти харчув-ня |
Newsagent’s, baker’s |
Загальні та спеціальні запитання |
Ex.2, p.110 |
Ex.1, p.110
|
Ex.4,p.111
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61. |
Шопінг у Великій Британії |
Вміти висловлювати свої враження |
Складає перелік покупок |
Cash,cashier,cheap |
|
Ex.5, p.115 |
Ex.1, p.112- 113 |
Ex.3,4,p.114 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62. |
Магазини Великої Британії |
характеризувати види магазинів |
Ідентифікує власні |
Bargain, store silk |
|
Ex.1, p.116- 117 |
Ex.1,p.116- 117 |
Ex.4,p.119
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63. |
У супермаркеті |
Ставить запитання про можливість купівлі товарів |
expensive, to suit |
|
|
|
Ex.2, p.117 |
Ex.2, p. 117
|
Ex.6, p.121
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64. |
Магазини Лондона.
|
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент |
|
Advertisement, customer, |
|
|
Ex.1,2p.123- 124 |
Ex.1, p.123 |
Ex.4,p.125-126
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65. |
Товари, щ найкраще продаються |
|
Особистісна |
ЛО теми |
|
|
Скла-дання діа-логів |
В.7.с.127 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66. |
Магазини Лондона |
|
Тлумачить функцію грошей у сусп.-ві |
item,selection, paradise, stall, |
|
Ex.6, p.127 |
Ex.3, p.125 |
Розп. про покупки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67. |
Проектна робота «Магазини у моєму місті»
|
Вміти висловлювати свою точку зору |
Особистісна |
|
|
Ex.2, p.128 |
Ex.1, p.128 |
p.129 підготувати проект |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
Покупки |
|
|
Much, many. There is |
Ex.1, p.130 |
Ex.4,p.131 |
С.134- читати
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69. |
«Dragon Soup» |
Вміти аргументу-вати думку |
Особистісна |
|
|
Ex.1,p.134 |
Ex.2, p.134-136 |
В.4.с.137 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70. |
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повт. слова |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71. |
Тема 7. Подорож Транспорт для подорожей |
Вміти відстоювати свою думку
|
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Bike, car,spaceship, |
Ужив. прийм-ів з дієсл.
|
Ex.2, p.143 |
Ex.1, p.142
|
Ex.4,p.143
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72. |
Що таке подорож? |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Публічна Планує краєзнавчу подорож. |
An advantage, an airhostess, |
PastSimple/ Past Cont |
Ex.2,3 p.145 |
Ex.1, p.144 |
Ex.5,p.146
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73. |
Подорож літаком |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
arrive, to get on a trip |
|
Ex.4, p.146 |
Ex.5, p.146 |
Ex.7,p.147
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74. |
Подорож є популярна. |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у
|
Пояснює життєво потребу дотримання правил дорожнього руху |
A journey,a sailor, enjoyable, tiring, troublesome |
|
|
Ex.1, p.148 |
Ex.1, p.148 |
Ex.3,p.149
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75. |
Подорож поїздом |
Публічна |
|
|
Ex.2, p.148 |
Ex.6, p.150 |
Ex.6, p.150
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76. |
Наша подорож |
|
|
Past Simple, Present Perfect |
Ex.2, p.151 |
Ex.1,3 p.151 |
Ex.6,p.152
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77. |
Повтор. вивченого граматич. |
Демонструє розуміння цінності культ.о розмаїття |
|
|
|
Ex.4,5 p.152 |
Ex.7,р.153
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78. |
Враження від подорожування |
|
|
|
Запитання у Present Perfect |
Ex.3, p.154 |
Ex.1, p.153 |
Ex.3,p.154
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79. |
Проектна робота« Подорож» |
Публічна |
|
ЛО теми |
|
Ex.2,p.156
|
Ex.4, p.154-155 |
Підготувати проект
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80. |
Найкращий вид подорожування |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
Розп. про подорожі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81. |
Контрольна робота |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Аналізує наслідки порушення правил
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82. |
Тема 8 Україна. Велика Британія |
Вміти надавати інформацію про країни |
Демонструє розуміння цінності культур.
|
|
Утворення прикметників
|
|
Ex.2, p.158
|
Ex.4, p.158 Заповнити пропуски
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83. |
Визначні пам’ятки Лондона |
Вміти вести бесіду |
Публічна |
|
|
Ex.1, p.160 |
Ex.2, p.161-162 |
Ex.3,p.163 Опрацювати текст |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84. |
Визначні місця
|
|
|
|
|
p/163 |
|
В.4.с.164 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85. |
Визначні місця Києва |
інформувати про визначні місця |
Робить gовідо-ня про основні пам’ятки |
Century, castle |
|
Ex.5, p.164-166 |
Ex.5, p.164-166 |
Ex.6,p.167
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86. |
Визначні місця Лондона |
Вміти подати пропозицію |
|
Double-decker |
Ступені порівняння |
Ex.1, p.167 |
Ex.2,4 p.167-168 |
В.3б.с.168 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87. |
Які місця ти Відвідав? |
|
|
|
|
p.169 |
|
Ex.5,p.170 Письмово |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88. |
Міста. Континенти |
|
|
уживання. артикля |
|
Ex.1,2 p.172 |
Ex.3,p.173
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89. |
Уявна подорож |
|
|
|
уживання означеного та неозначен. артикля. |
Ex.1, p.174 |
Ex.2, p.174-175 |
Ex.1,p.174
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90. |
Що ти знаєш про Київ? |
Вміти аргументувати свій вибір |
|
|
P,176 |
|
Скласти розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91. |
Тури для іноземців |
Вміти висловлювати свої враження |
Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття |
|
Ex.3,4 p.177 |
|
Ex.6, p.177
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92. |
Подорож до Єгипту |
Вміти аргументувати свій вибір |
|
|
|
|
Ex.2, p.178 |
Підгот листівку
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93. |
Подорож Великобританією |
|
Порівнює вартість подорожі |
|
. |
|
|
В.1.с.180
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94. |
Моя остання подорож |
Вміти \аргументувати свій вибір |
Публічна |
ЛО теми |
|
Ex.3, p.181 |
Ex.4 p.182 |
Ex.7, p.183
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95. |
Вікторина про подорожі |
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
|
|
|
Ex.6, p.183 |
Ex.8, p.184 |
Ex.9, p.184 |
Ex.10, p.185- розп. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96. |
Проектна Робота
|
Визначає орієнтовну вартість перебування |
|
|
Ex.12, p.186 |
Ex.2, p.187 |
Закінчити проект «Визначні місця України» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
97. |
Англомовні країни |
|
|
|
|
Ex.1, p.187 |
Публічна |
Ex.5, p.189 Закінчити речення |
|
|
Ex.4, p.189 |
Ex.3, p.187-188 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98. |
Повторення вивченого |
|
Публічна |
ЛО теми |
|
|
|
Повт. лексику та грамм. теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
99. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
103 |
Підсумок за семестр. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
104 |
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
105 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||