Коли нам вперше в житті запропонували самостійно обирати підручники з англійської мови для 10 класу, перша думка була: нарешті до нас прислухаються. Та де там – підручників поки що немає, робочі зошити і не обіцяють, аудіо додатки – під питанням, ну а календарні звичайно ж складаємо самі. Ми обрали підручник М.А.Нерсисян. І не жалкую… Матеріал цікавий, всі види мовленнєвої діяльності розкладені по полицях, граматика – чітка, підкріплюється гарними вправами. Єдине, що засмучує, що в 10 класі зменшили кількість годин на тиждень до 2, і весь матеріал підручника охопити не вдається за урок. Дякую адміністрації нашої школи, яка добавила хоч 0,5 години за рахунок варіативної частини. Тож календарне планування я зробила виходячи з 2,5 годин. Ну, а кого зацікавить такий варіант, пропоную його оцінити.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі
за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English» (2,5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Урок по підручнику |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіюван-ня |
Говоріння |
Письмо |
|||||
І семестр. Тема 1: Стиль життя підлітків.
|
||||||||||
1 |
|
День з життя підлітка |
Starter lesson |
Ex.1 p.5 |
|
Ex.2 p.5 |
|
Ex.4 p.5 |
Ex.3 p.5 |
Ex.3 p.6 |
2 |
|
Хатні обов’язки підлітків в сім’ї |
|
Present Simple/ Continuous |
|
Ex. 7-9 p.7 |
Ex.10 p.8 |
Ex.5 p.7 |
Ex.6 p.7 |
|
3 |
|
Твій життєвий досвід |
Unit 1 L.1 |
Ex.1 p.10 |
Present Perfect / Past Simple |
Ex. 3 p.10 |
|
Ex.2 p.10 |
Ex.4 p.11 |
Ex. 6 p.11 |
4 |
|
Пригоди Джулії Вентура |
|
|
|
|
Ex.9,10 p.14 |
Ex.7 p.12 Ex. 11 p.13 |
Ex. 8 p.12 |
Ex.12p.13 |
5 |
|
Особистість і її здібності |
L.2 |
Ex.1 p.14 Ex.8 p.17 |
Gerund / Infinitive |
Ex.3 p.14 Ex. 7 p.18 |
|
Ex.2 p.15 |
Ex.5,6 p.16 |
Ex.8 p.18 про себе |
6 |
|
Досягаючи успіху в спорті |
L.3 |
Ex.1 p.18 |
Present Perfect/ Present Prefect Continuous |
Ex.4 p.19 |
|
Ex.6 p.20 |
|
Ex.12 p.21 |
7 |
|
Параолімпійські рекорди |
|
|
|
|
Ex.7-8 p.20 |
Ex.11 p.21 |
Ex. 9 p.21 |
Ex. 10 p.21 |
8 |
|
Ми те, що ми їмо.
|
L.4 |
Ex.1-4 p.22 |
Countable/ Uncountable nouns |
Ex.6-7 p.24 |
|
Ex.10-11 p.25 |
Ex.5 p.23 Ex. 8 p.24 |
Ex. 12 p.25 |
9 |
|
За здоровий спосіб життя |
L.5 |
Ex.2 p.27 |
|
Ex.1 p.26 |
|
Ex. 7-8 p.29 |
|
Ex.3 p.27 |
10 |
|
Користь здорового харчування |
|
|
Used to / Would |
Ex. 4 p.28 |
|
Ex.9-10 p.29 |
Ex.5 p.28 |
Ex. 6 p.28 |
11 |
|
Я це зможу
|
L.6 |
Ex.4 p.31 |
Prepositions |
Ex.2 p.30 Ex. 5 p.33 |
|
Ex.3 p.31 |
Ex.6 p.33 |
Ex.7 p.33 |
12 |
|
Сторінки історії Великобританії
|
Culture |
|
|
Ex. 1 p.38 |
Ex.4 p.38 |
Ex.5 p.38 |
Ex.3 p.38 |
Ex.6 p.38 |
13 |
|
Контроль навчальних досягнень |
Test |
Ex.2 p.34 Ex. B p.36 |
Ex. A p.36 |
Ex.3 p.35 |
|
|
Ex. 4 p.35 |
Ex. C p.36 |
Тема 2: Людина і суспільство |
||||||||||
14 |
|
Які ми є…
|
Unit 2 L.1 |
Ex.1,2 p.40 |
look, look like, alike |
Ex.3 p.40 Ex.8p.41(*) |
|
Ex. 10 p.42 |
Ex. 4,5 p.40-41 |
Ex. 6 p.41 |
15 |
|
Особистість та її характер
|
L1 |
|
Adjective Order Ex. 11 p.43 |
|
Ex. 12-13 p.43 |
Ex.14 p.43 |
|
Ex. 15 p.43 |
16 |
|
Слідуємо моді
|
L.2 |
Ex. 1-3p.44 Ex. 8 p.46 |
|
Ex. 6,7 p.45 |
|
|
Ex. 4 p.44 |
Ex. 5 p.45 |
17 |
|
Як ми одягаємось…i |
L.2 |
|
Adverbs Ex. 9 p.47 |
|
Ex. 12 p.47 |
Ex. 11 p.47 |
Ex. 10 p.47 |
Ex. 13 p.47 |
18 |
|
Стосунки в родині |
L.3 |
Ex. 1-3 p.48 |
Linking words |
Ex.7 p.49 Ex. 12-13 p.50 |
Ex. 9-10 p.49 |
Ex. 4,8,11 p.48-49 |
Ex. 5-6 p.48 |
Ex. 15-16 p.51 |
19 |
|
Стосунки з однолітками. Твій найкращий друг |
L.4 |
Ex. 1-3 p.52 |
Adjective endings –ed, -ing |
Ex. 5-7 p.53-54 |
|
Ex. 10-11 p.55 |
Ex. 4 p.52 Ex. 8 p.54 |
Ex. 12 p.55 |
20 |
|
Види особистісних стосунків
|
L.5 |
Ex. 1-2p.56 Ex. 5 p.57 |
|
Ex. 3-4 p.57 |
|
Ex. 6 p.58 |
|
Ex. 5 p.57 |
21 |
|
Висловлюємо поради англійською
|
L.5 |
|
Modal verbs |
Ex. 7 p.58 |
Ex. 9-10 p.59 |
Ex. 8 p.59 |
|
Ex. 11 p.59 |
22 |
|
Підлітки: права і обов’язки |
L.6 |
Ex. 1-3 p.60 |
Linking Words and phrases
|
Ex. 7 p.62 |
Ex. 4-6 p.61 |
Ex. 12-13 p.63 |
Ex. 11 p.63 |
Ex. 9 p.62 |
23 |
|
Політичний устрій. Британський Парламент |
Culture |
|
|
Ex. 2 p.67 |
Ex. 3 p.68 |
Ex. 1 p.67 Ex. 4 p.68 |
|
Ex. 5 p.68 |
24 |
|
Людина і суспільство. Повторення Підсумковий урок |
Test |
Ex. 5 p.65 |
Prepositions Ex. A p.66 |
|
|
|
Ex. B p.66 |
|
Тема 3: Мистецтво і ЗМІ
|
||||||||||
25 |
|
Мистецтво в нашому житті |
Unit 3 L.1 |
Ex.1 p.71 |
|
Ex. 4p. 71-72 |
Ex. 6,7p.72 |
Ex. 3p. 71 |
Ex. 2 p.71 |
Ex. 5 p. 72 |
26 |
|
Видатні художники світу |
L.1 |
Ex.8-9 p.73 |
Compound Nouns |
|
|
Ex. 11p.73 |
Ex. 10p.73
|
Ex.12p.73 |
27 |
|
Сучасні мас медіа
|
L.2 |
Ex.1 p.74 |
|
Ex. 5 p.75 |
|
Ex. 4 p.75 |
Ex. 2-3 p74 |
Ex. 6 p.75 |
28 |
|
Шляхи отримання інформації |
L.2 |
|
Direct and Indirect Speech |
Ex.7 p.76 |
Ex. 9 p.77 |
Ex.10 p.77 |
Ex.8 p.76 |
Ex.11 p.77 |
29 |
|
Як ти проводиш свій вільний час? |
L.3 |
Ex.1-2 p.78 |
Reporting Words |
Ex. 3p.79 |
|
|
Ex. 4p.79 |
Ex.5 p.79 |
30 |
|
Мистецтво розваги |
L.3 |
|
|
Ex.9 p.80 |
Ex. 6,7p.79 |
Ex. 10, p.81 |
Ex. 8p.80 Ex.11 p.81 |
Ex. 12 p.81 |
31 |
|
Візит до музею |
L.4 |
Prepositions with dates and time |
Ex.1p.82-83 |
Ex. 6,7p 84 |
Ex. 4p.83 Ex. 5p.83 |
Ex. 3 p.84 Ex.10p.85 |
Ex. 13p.85 |
|
32 |
|
Графіті: мистецтво чи вандалізм |
L.5 |
Ex.1 p.86 |
|
Ex. 3p.87 |
|
|
Ex.2 p. 86 |
Ex. 4p.87 |
33 |
|
Художник вуличного мистецтва Роберт Бенкс |
|
Extreme Adjectives |
Ex. 6 p.88 |
Ex. 8p.89 |
Ex. 10 p. 89 |
Ex. 9 p. 89 |
Ex. 11 p. 89 |
|
34 |
|
Телебачення в нашому житті |
L.6 |
Ex. 1,2 p.90 |
Word building, Prefixes |
Ex. 3 p.91 Ex. 7 p.92 |
Ex. 4,5 p.91 |
Ex. 8 p.92 |
Ex. 9 p.93 |
Ex. 10,11 p.93 |
35 |
|
Дозвілля британців |
Culture |
|
|
Ex. 2, 3 p. 97 |
|
Ex. 5p. 98 |
Ex. 1 p.97 Ex. 4p.98 |
Ex. 6 p.98 |
36 |
|
Підсумковий урок Контроль навчальних досягнень |
Test |
|
|
|
|
Ex. 1p. 94 |
Ex. 2p.94 |
Ex. 3,4 p.95 |
37 |
|
Контроль навичок читання та аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Ex. A p. 96 |
|
38 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. B p. 96 |
39 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. C p. 96 |