Використання інфографіки у викладанні англійської мови

Про матеріал

Прогресивні вчителі завжди цікавляться використанням нових технологій і нових підходів у викладанні та вивченні мов, і стрімке зростання популярності інфографіки змушує нас звернути на неї увагу з цієї точки зору.

Інфографіка - це візуальна подача різноманітної, часто дуже щільної статистичної інформації. У більш традиційному вигляді ті ж дані часто дуже важкі для сприйняття. З ростом популярності інфографіки зросла потреба її використання в навчанні мов.

Виділяємо кілька причин для використання елементів інфографіки в навчанні мов:

  • Вони містять більшу кількість інформації, застосовуючи мінімум мови - ідеально для груп на низьких рівнях.
  • При цьому ж вони часто багаті лексикою!
  • Візуальний і математично-статистичний аспекти допомагають передавати значення.
  • Вони сприймаються набагато краще, ніж щільний текст на екрані комп'ютера.
  • Їх можна використовувати при вирішенні великої кількості завдань.
  • Використання інфографіки корисно для розвитку візуальної грамотності учнів.
  • Ми можемо навчити студентів ставитися до джерел інформації більш критично

Знаходження інфографіки сьогодні не складає проблем: існує достатньо ресурсів, що спеціалізуються на її створенні та розповсюдженні.

Перегляд файлу

Ноздрачова Олена, вчитель англійської мови

Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Чернівецької міської ради

Використання інфографіки у викладанні англійської мови

Прогресивні вчителі  завжди цікавляться використанням нових технологій і нових підходів у викладанні та вивченні мов, і стрімке зростання популярності інфографіки змушує нас звернути на неї увагу з цієї точки зору.

Інфографіка - це візуальна подача різноманітної, часто дуже щільної статистичної інформації. У більш традиційному вигляді ті ж дані часто дуже важкі для сприйняття. З ростом популярності інфографіки зросла потреба її використання  в навчанні мов.

Виділяємо кілька причин для використання елементів інфографіки в навчанні мов:

  • Вони містять більшу кількість інформації, застосовуючи мінімум мови - ідеально для груп на низьких рівнях.
  • При цьому ж вони часто багаті лексикою!
  • Візуальний і математично-статистичний аспекти допомагають передавати значення.
  • Вони сприймаються набагато краще, ніж щільний текст на екрані комп'ютера.
  • Їх можна використовувати при вирішенні великої кількості завдань.
  • Використання інфографіки корисно для розвитку візуальної грамотності учнів.
  • Ми можемо навчити студентів ставитися до джерел інформації більш критично

Знаходження інфографіки сьогодні не складає проблем: існує достатньо ресурсів, що спеціалізуються на її створенні та розповсюдженні.

Сайт Visual.ly пропонує величезну колекцію матеріалів і зручний пошук.

На Daily Infographic не менше великі збори і можливість підписки на оновлення по електронній пошті.

Cool Infographic - ще один якісний сайт.

Як тільки знайдений відповідний матеріал, навколо нього необхідно побудувати заняття. Характерні  запитання і вправи, які підійдуть для більшої частини інфографіки і не зажадають особливої ​​підготовки від вчителя.

1.Попросити учнів:

  • Знайти в інфографіці 5-10 цікавих фактів.
  • Перевірити деякі з них на істинність, намагаючись знайти підтвердження їм у інших джерелах.
  • Написати невелике резюме наведеної в зображенні інформації.
  • Зробити коротку усну презентацію, використовуючи інфографіку.
  • Скласти тест до наведеної інформації для перевірки розуміння іншіми учнями.
  • Відповісти на питання: «Що саме здивувало вас більшого всього в даній інфографіці?»

2.Якщо інфографіка заснована на опитуванні, можна попросити учнів порівняти статистику, наведену в зображенні, з аналізом відповідей на ті ж питання в їхньому класі.

Наприклад, цю інфографіку можна використовувати  для практики Past Perfect Употребление и образование прошедшего совершенного времени

Використання інфографіки не обмежується тільки роботою з навичками сприйняття: в інтернеті є достатня кількість інструментів для створення власних.

І, звичайно ж, можна придумати безліч пов'язаних з підготовкою інфографіки завдань для учнів. Наприклад:

1) Попросіть їх створити інфографіку, засновану на тексті, яких вони щойно прочитали. Це може включати в себе карту відносин між персонажами, тимчасову лінію подій і дій, що сталися і вироблених в певних місцях.

2) Попросіть учнів перевести статистичні дані з якого-небудь тексту в формат інфографіки: це можна застосувати до будь-якого з опитуванням в класі або до інформації з ділового журналу

3) Дайте завдання скласти карту зв'язків слів певних тем, і додати до них зображення

4) Можна створити інфографіку про часи дієслів і включити в неї прямі часу, ілюстровані приклади, правила, присвячені формі та вимови.

Пропоную приклади інфографіки, які я  використовую в процесі навчання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 популярних англійських сленгових скорочень

10 популярных английских сленговых сокращений 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Gonna

Розшифровується як going + to, тобто збиратися щось зробити.

Наприклад: I'm gonna talk to him. - Я збираюся поговорити з ним.

2. Gotta

Друге скорочення це got + to, що можна перекласти як «слід, пора щось робити».

Наприклад: I gotta go! - Мені пора бігти (йти)!

3. Wanna

Скорочено від want + to і означає «хотіти».

Наприклад: I wanna hold your hand. - Я хочу тримати тебе за руку.

4. Lemme

Значення «дай, дайте, дозвольте мені», повна форма let + me.

Наприклад: Lemme go! - Відпусти мене! / Дай мені піти!

5. Gimme

Скорочення від give + me, тобто «Дай, дайте мені».

Наприклад: Gimme a break ... - Дай мені перерву / перепочити.

6. Outta

Повна форма out + of, що перекладається як «звідси, з».

Наприклад: Get outta here! - Забирайся / піди звідси!

7. Kinda

Це скорочення від kind + of - на зразок того, щось на кшталт.

Наприклад: kinda a nice guy - начебто хороший хлопець

8. I'mma

Розшифровується як I'm + going + to, тобто «Я збираюся щось робити».

Наприклад: I'mma talk to him. - Я збираюся поговорити з ним.

9. Hafta

Ця фраза означає «повинен, довелося», повна версія have + to.

Наприклад: I hafta do it. - Я повинен це зробити.

10. Dunno

Вислів означає «не знаю», скорочено від do / does + not + know.

Наприклад: I dunno what to do. - Я не знаю що робити.

 

Як написати лист англійською

C:\Temp\Временные файлы Интернета\Content.Word\letter.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2018
Переглядів
1844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку