Календарне планування до уроків математики для 2 класу НУШ за підручником Гісь, за освітньою програмою Р. Б. Шияна

Про матеріал
Календарно- тематичне планування до підручника Математика Гісь, Філяк, 2 клас Нової Української Школи за програмою Шияна
Перегляд файлу

Математика

1 семестр

3 години на тиждень

Підручник : Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти / Ольга Гісь, Ірина Філяк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 224 с. : іл

№ з.п.

Дата

Тема уроку

Примітки

Сторінки

П.      РЗ.

І. ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ. СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас. Нумерація чисел першої сотні. Математичні вирази. Рівності. Нерівності. Загальні прийоми розв’язування задач (14 год)

Тиждень 1

 

02.09

Послідовність чисел першої сотні. Утворення чисел у межах 100. Кількість десятків у сотні. Місце кожного числа першої сотні

 

6

4

 

і

Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди чисел. Позиційний принцип запису числа

 

9

5

 

04.09

Урок закріплення знань і вмінь визначати десятковий склад чисел

 

12

7

Тиждень 2

 

07.09

Лічба одиницями, двійками, п’ятірками, десятками. Числові послідовності

 

16

8

 

09.09

Порівняння чисел. Числові рівності й нерівності: істинні та хибні

 

19

10

 

і

Додавання чисел на основі десяткової нумерації. Спосіб порозрядного додавання

 

21

12

 

11.09

Віднімання чисел на основі десяткової нумерації. Спосіб порозрядного віднімання

 

24

13

Тиждень 3

 

14.09

Додавання й віднімання чисел на основі десяткової нумерації. Розклад числа на розрядні доданки

 

24

14

 

16.09

Розв’язування простих задач на знаходження суми, різниці, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Аналіз тексту задачі. Сутність процесу розв’язування задачі. Повна форма запису

 

28

15

 

18.09

Числовий вираз. Сімейство рівностей. Числовий вираз на дві дії. Складання і обчислення числових виразів за запитаннями

 

30

16

 

і

Натуральні числа і число 0. *Творча робота над задачею

 

33

17

Тиждень 4

 

21.09

Аналітичні вправи з парними та непарними числами. *Творча робота над задачею

 

36

18

 

23.09

Повторення вивченого про число. *Нестандартні завдання з числами на аналіз

 

38

19

 

і

Круглі числа. *Розв’язування задач з логічним навантаження

 

40

20

I I . В Е Л И Ч И Н И

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас (6 год)

 

25.09

Довжина як властивість предметів навколишнього світу. Порівняння об’єктів за зростом і за довжиною «на око». Одиниці вимірювання довжини. Добір відповідних одиниць довжини, опираючись на життєвий досвід учня

 

42

22

Тиждень 5

 

28.09

Порівняння довжини предметів, які знаходяться у вертикальному і горизонтальному положенні. Вимірювання довжин предметів у сантиметрах, метрах

 

45

23

 

30.09

Час. Визначення тривалості відомих учням життєвих ситуацій. Орієнтування у днях тижня. Розв’язування задач на тривалість подій

 

47

24

 

і

Розв’язування задач на встановлення віку

 

49

25

 

02.10

Вартість. Грошові одиниці — гривня, копійка. Співвідношення між грошовими одиницями. Розв’язування практично зорієнтованих задач

 

51

26

Тиждень 6

 

 

05.10

Маса і місткість як властивості предметів навколишнього світу. Їх одиниці вимірювання. Розв’язування практично зорієнтованих задач

 

53

27

ІІІ. ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ

Арифметичні дії додавання й віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд (10 год)

 

07.10

Назви компонентів та результату дії додавання. Читання рівностей на додавання різними способами. Додавання частинами в межах 100. Знаходження невідомого доданка

 

56

29

 

і

Переставний закон додавання

 

60

31

 

09.10

Назви компонентів і результату дії віднімання. Читання рівностей на віднімання різними способами. Віднімання частинами в межах 100

 

62

31

Тиждень 7

 

12.10

Закріплення розуміння змісту арифметичних дій додавання і віднімання. Обчислення виразів і розв’язування задач на додавання і віднімання

 

64

32

 

і

Знаходження невідомого зменшуваного

 

67

33

 

16.10

Знаходження невідомого від’ємника

 

69

34

Тиждень 8

 

19.10

Закріплення вмінь знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання. Розвиток логічного мислення

 

71

35

 

21.10

Розв’язування задач на знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання. Підбір двох доданків із запропонованих чисел, якщо відома сума

 

73

36

 

і

Взаємозв’язок дій додавання та віднімання

 

75

37

 

23.10

Перевірка дій додавання та віднімання

 

 

78

39

I V. П Р О СТ О Р О В І  В І Д Н О Ш Е Н Н Я . ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас. Геометричні фігури. Кути (5 год)

Тиждень 9

 

02.11

Пряма. Відрізок. Характерні ознаки прямої, відрізка. Побудова прямих та відрізків за допомогою лінійки

 

 

82

Ч2

4

 

04.11

Промінь і його характерні ознаки. Кут. Прямі та непрямі кути. Розрізнення їх на малюнках. Побудова прямого кута на аркуші в клітинку. Кути у фігурах

 

85

5

 

І

Прямі та криві лінії. Розпізнавання многокутників. Знаходження прямих кутів у многокутниках

 

89

6

 

06.11

Пояснення належності геометричної фігури до певного виду многокутників. Виділення геометричних фігур на кресленні. Креслення відрізків заданої довжини. *Закономірності в малюнках та у фігурах

 

92

8

Тиждень 10

 

09.11

Повторення вивченого про геометричні тіла. Аналітичні вправи на розпізнавання геометричних тіл за їх описом. Розв’язування задач

 

95

10

V. ВЕЛИЧИНИ

Іменовані числа (3 год)

 

11.11

Одиниці довжини і співвідношення між ними. Поняття «іменоване число». Порівняння іменованих чисел, виражених у різних одиницях довжини (см, дм, м)

 

97

12

 

13.11

Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях довжини двох найменувань

 

99

13

 

і

Закріплення вивченого про одиниці довжини

 

102

14

V I . С Ю Ж Е Т Н І З А Д АЧ І . Ч И С Л А . Д І Ї З Ч И С Л А М И . МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТІ. НЕРІВНОСТІ

Прості задачі (2 год)

Тиждень 11

 

16.11

Прості задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших («стільки, скільки»)

 

103

15

 

18.11

Задачі на знаходження суми трьох доданків. *Задачі на опрацювання даних таблиці. Задачі із недостачею даних або із зайвими числовими даними (добір числових даних, достатніх для відповіді на запитання задачі)

 

106

16

Додавання чисел з переходом через розряд у межах 20 (8 год)

 

і

Додавання одноцифрових чисел частинами

 

109

19

 

20.11

Додавання одноцифрових чисел до числа 9. Розв’язування задач

 

111

21

Тиждень 12

 

 

23.11

Додавання одноцифрових чисел до числа 8. Розв’язування задач

 

114

23

 

25.11

Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Підготовча робота до розв’язування складеної задачі. Задачі з двома запитаннями

 

117

24

 

27.11

Додавання одноцифрових чисел до числа 6. Розв’язування задач

 

119

26

 

і

Урок закріплення вивченого

 

124

29

Тиждень 13

 

30.11

Узагальнюючі таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Вправи на запам’ятовування таблиць

 

122

28

 

і

Урок удосконалення знань, умінь і навичок

 

126

31

Поняття складеної задачі. Розв’язування складених задач. Віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. Числові вирази без дужок і з дужками (13 год)

 

02.12

Дві послідовні прості задачі, що пов’язані за змістом. Ознайомлення зі складеною задачею як такою, яку неможливо розв’язати однією арифметичною дією

 

128

32

 

04.12

Віднімання одноцифрового числа з переходом через 10: віднімання частинами і табличний спосіб віднімання. Доповнення скороченого запису умови складеної задачі. Розв’язування складеної задачі за планом. Складання задачі за скороченим записом. Обґрунтування вибору розв’язку

 

131

33

Тиждень 14

 

07.12

Віднімання одноцифрових чисел від числа 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної задачі двома способами. Неможливість розв’язку задачі. Доповнення задачі числовими даними. Порівняння числових виразів

 

134

35

 

09.12

Віднімання одноцифрових чисел від числа 12 з переходом через десяток. Доповнення запитання до складеної задачі. Задачі на 2 дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів

 

136

36

 

І

Віднімання одноцифрових чисел від числа 13 з переходом через десяток. Постановка запитання до складеної задачі. Виділення зі складеної задачі двох простих задач

 

138

38

 

11.12

Віднімання одноцифрових чисел від числа 14 з переходом через десяток. Розв’язування задачі за даними таблиці. Задача на 2 дії додавання, які є комбінаціями простих задач вивчених видів

 

140

40

Тиждень 15

 

14.12

Числові вирази з дужками. Призначення дужок у числових виразах. Покроковий алгоритм складання виразу до задачі. Складена задача, яка є комбінацією двох простих задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць

 

142

42

 

16.12

Віднімання одноцифрових чисел від числа 15 з переходом через десяток. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задачі за планом. *Складання виразу до задачі за поданою схемою.

 

144

44

 

І

Віднімання одноцифрових чисел від числа 16 з переходом через десяток. Перевірка правильності визначення порядку дій у виразах з дужками. Розв’язування складеної задачі з наступним кресленням знайдених відрізків

 

146

45

 

18.12

Віднімання одноцифрових чисел від числа 17 і від числа 18 з переходом через десяток. Порівняння числових виразів. Доповнення числових рівностей знаками арифметичних дій

Поняття про «магічний трикутник». Шляхи розв’язку

 

148

150

47

48

Тиждень 16

 

21.12

Урок закріплення знань, умінь і навичок з розділу «Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20». Практичне застосування правил знаходження невідомих доданка, зменшуваного і від’ємника

 

153

50

 

23.12

Розв’язування простих задач різних типів для перевірки свідомості вибору арифметичної дії, якою розв’язується кожна задача, і для вдосконалення умінь і навичок додавати і віднімати числа з переходом через десяток у межах 20.

Підсумковий урок

 

156

51

 

                                       ПОГОДЖЕНО :

                                               Заступник директора

                                                               з навчально – виховної роботи 

                                                                                   _________О. В. Мартиненко

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
15 вересня 2020
Переглядів
4991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку