Математика 2 клас НУШ Тема" Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння виразів. "

Про матеріал
ОР: відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами; визначає розрядний склад двоцифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; обчислює усно зручним для себе способом; розв’язує прості і складені сюжетні задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами.
Перегляд файлу

Математика         16.09.20

Тема: Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння  виразів. (с.16-17)

ОР: відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа, утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами;

визначає розрядний склад двоцифрового числа;

подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;

обчислює усно зручним для себе способом; 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

створює допоміжну модель задачі різними способами.

Хід уроку:

І. Ок

Добрий день!

Всі сідайте тихо, діти,

На уроці – не шуміти,

Руку гарно піднімати.

Чітко всім відповідати.

ІІ. МНД

Діти, нагадайте, про що ми говоримо у вересні… Так, про зміни…

Яка зараз пора року? (Осінь) Які зміни відбуваються в природі, зокрема з деревами.

Але погляньте (сумно)… на дошці чомусь білі листочки… Що ж таке?  Це що зима?

Але ми можемо виправити ситуацію…

Будемо гарно працювати на уроці, то допоможемо листочкам.

Готові?! Тоді вперед!!!

ІІІ. АОЗ

  1. Каліграфічна хв

Яке сьогодні число? (16 вересня)

Подивіться, я правильно написала? Чому?

В скількох клітинка в зошиті житиме число 16? ( В двох)

Чому? (Бо це двоцифрове число)

Давайте пропишемо число 16.

2. Фронтальне опитування

Пригадайте назви чисел при додаванні.

Пригадайте назви чисел при відніманні.

Якщо НА БІЛЬШЕ, ми… (+)

Якщо НА МЕНШЕ, ми…(-)

Якщо задача запитує НА СКІЛЬКИ, ми завжди виконуємо дію … (віднімання)

Знайти суму – це … (+)

Знайти різницю – це (-)

Знайдіть суму чисел 1 і 8. (9)

3.М.д.

Запишіть «сусідів» числа 94. (93, 95)

Запишіть суму чисел 9 і 2. (11)

Запишіть різницю чисел 80 і 40. (40)

Запишіть число, що на 5 більше, ніж 25. (30)

Запишіть цифрою, скільки дітей можуть взути 6 кросівок. (3)

Самоперевірка

- Молодці! Я б не змогла краще.

V. ПТ

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з таблицею «+» і «-» числа 4. Будемо розв’язувати задачі на зменшення числа на кілька одиниць, порівнювати вирази.

VІ. Психоформула

Люблю я свій розум,

Увагу та пам'ять,

Працює мій мозок,

І вчусь я старанно.

Сприймаю все нове

І мислю логічно.

Вчителя слово

Здійсню практично.

VІІ. ВТ

1. Ознайомлення з таблицею + пояснення вчителя 7+4, 8+4, 9+4;  11-4, 12-4, 13-4

2. Задача №5, с. 16

См.чит задачі

Читання вчителем

Аналіз числових даних задачі

Короткий запис

 

 

Запис розв’язування в зошити

Перевірка. Зачитування відповіді

Ви гарно попрацювали, можна й відпочити

Фізкультхвилинка

VІІІ. Закріплення

  1. Творча робота над задачею (усно)
  2. Біля дошки (почергово діти підходять чи до асистента чи до вчителя) №3, 4, с. 16
  3. №5, с. 16 усно
  4. Накреслити ламану лінію в зошиті будь-яку

ІХ. Рефлексія

 Що ми робили сьогодні на уроці?

 Щоб порівняти вирази, треба виміряти їх лінійкою?

 А чи все тут правильно? (Вчитель показує плакат з неправильно розв’язаним виразом)

Оцінювання

Вербальна оцінка учнів.

Ви молодці, наполегливо та старанно працювали. Привітайте себе! Ви стаєте супергероями і можете спасти природу.

Розмальовують листочки.

д/з

Сфотографувати об’єкти, в яких можна побачити ламану лінію, виміряти її довжину.

ClassDojo

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 вересня 2020
Переглядів
1829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку