Математика 16.09.20
Тема: Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння виразів. (с.16-17)
ОР: відтворює послідовність чисел у межах сотні;
читає і записує числа, утворює числа різними способами;
порівнює числа різними способами;
визначає розрядний склад двоцифрового числа;
подає числа у вигляді суми розрядних доданків;
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;
обчислює усно зручним для себе способом;
розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
створює допоміжну модель задачі різними способами.
Хід уроку:
І. Ок
Добрий день!
Всі сідайте тихо, діти,
На уроці – не шуміти,
Руку гарно піднімати.
Чітко всім відповідати.
ІІ. МНД
Діти, нагадайте, про що ми говоримо у вересні… Так, про зміни…
Яка зараз пора року? (Осінь) Які зміни відбуваються в природі, зокрема з деревами.
Але погляньте (сумно)… на дошці чомусь білі листочки… Що ж таке? Це що зима?
Але ми можемо виправити ситуацію…
Будемо гарно працювати на уроці, то допоможемо листочкам.
Готові?! Тоді вперед!!!
ІІІ. АОЗ
Яке сьогодні число? (16 вересня)
Подивіться, я правильно написала? Чому?
В скількох клітинка в зошиті житиме число 16? ( В двох)
Чому? (Бо це двоцифрове число)
Давайте пропишемо число 16.
2. Фронтальне опитування
Пригадайте назви чисел при додаванні.
Пригадайте назви чисел при відніманні.
Якщо НА БІЛЬШЕ, ми… (+)
Якщо НА МЕНШЕ, ми…(-)
Якщо задача запитує НА СКІЛЬКИ, ми завжди виконуємо дію … (віднімання)
Знайти суму – це … (+)
Знайти різницю – це (-)
Знайдіть суму чисел 1 і 8. (9)
3.М.д.
Запишіть «сусідів» числа 94. (93, 95)
Запишіть суму чисел 9 і 2. (11)
Запишіть різницю чисел 80 і 40. (40)
Запишіть число, що на 5 більше, ніж 25. (30)
Запишіть цифрою, скільки дітей можуть взути 6 кросівок. (3)
Самоперевірка
- Молодці! Я б не змогла краще.
V. ПТ
Сьогодні на уроці ми ознайомимося з таблицею «+» і «-» числа 4. Будемо розв’язувати задачі на зменшення числа на кілька одиниць, порівнювати вирази.
VІ. Психоформула
Люблю я свій розум,
Увагу та пам'ять,
Працює мій мозок,
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Вчителя слово
Здійсню практично.
VІІ. ВТ
1. Ознайомлення з таблицею + пояснення вчителя 7+4, 8+4, 9+4; 11-4, 12-4, 13-4
2. Задача №5, с. 16
См.чит задачі
Читання вчителем
Аналіз числових даних задачі
Короткий запис
Запис розв’язування в зошити
Перевірка. Зачитування відповіді
Ви гарно попрацювали, можна й відпочити
Фізкультхвилинка
VІІІ. Закріплення
ІХ. Рефлексія
• Що ми робили сьогодні на уроці?
• Щоб порівняти вирази, треба виміряти їх лінійкою?
• А чи все тут правильно? (Вчитель показує плакат з неправильно розв’язаним виразом)
Оцінювання
Вербальна оцінка учнів.
Ви молодці, наполегливо та старанно працювали. Привітайте себе! Ви стаєте супергероями і можете спасти природу.
Розмальовують листочки.
д/з
Сфотографувати об’єкти, в яких можна побачити ламану лінію, виміряти її довжину.
ClassDojo