Казка “Вовк та лисиця” (засвоєння таблиці множення числа 2)

Про матеріал
Закріплювати знання таблиць множення числа2 та ділення на 2,продовжувати формувати обчислювальні навички, навички роз’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; розвивати вміння читати вирази на сумісні дії, творчу уяву,кмітливість, просторову уяву; виховувати прагнення до набуття нових знань, наполегливість у роботі,почуття дружби,взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення 2 та ділення на 2.

Мета. Закріплювати знання таблиць множення числа2 та ділення на 2,продовжувати формувати обчислювальні навички, навички роз’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; розвивати вміння читати вирази на сумісні дії, творчу уяву,кмітливість, просторову уяву; виховувати прагнення до набуття нових знань, наполегливість у роботі,почуття дружби,взаємодопомоги.

 

Обладнання : комп’ютерно – орієнтовне середовище, запис пісні « Таблиця множення»,  підручник « Математика» 2 клас ( авт.. М. Богданович), картки – опори для роз’язування задачі.

 

Тип уроку: узагальнення знань.

 

                                                      Хід уроку

 

Вовк та лисиця.

Автор: На дворі була люти зима, хурделиця.  Ішов дід додому з рибалки та й загубив мішок з рибою.

От біжить лисичка, побачила мішок  та й каже:

    Лисичка : Тут  для мене є подарунок!

    Автор: Дістала дві рибки  та й  промовила:

    Лисичка: Один додати один дорівнює два. У лісовій школі нам пояснювали, що додавання можна замінити множенням. Зараз пригадаю: «Два помножити на один дорівнює два.» (записує на дошці)

   Автор: Поки лисичка на дошці записувала приклад, бачить тут до неї  Заєць приплигав.

   Заєць:  А що в цім мішку?

Лисичка : Рибка до Новорічного столу.

   Заєць:  Лисико, дай мені трішечки рибки для моєї родини.

Автор: Заєць весь тремтів від холоду.

    Тим часом, Лисичка так захопилась математикою, що почала рахувати всю рибку, яка була в мішку.

   Лисичка : Давай порахуємо, скільки всього риби в мішку, а потім вирішимо, як ділити рибу.

   Заєць: Два додати два дорівнює чотири.

  Лисичка: Заєць, а чи знаєш ти, що можна по-іншому розв’язати цей приклад?

   Заєць: Як?

   Лисичка: Треба два помножити на два – отримаємо чотири. Запиши на дошці. (Жабка записує на дошці 2*2=4)

  Автор: От уже їх двоє. Коли біжить Їжак

  Їжак : А що це ви тут робите?

  Лисичка та Заєць: Вчимося рахувати.

  Їжак: Візьміть і мене, я допоможу вам.

  Автор: Почали вони рахувати утрьох.

От уже їх троє. Їжаку теж стало цікаво, скільки рибки в мішку, почав він  міркувати вголос:

Жабка:  У Лисички – 2 риби, у мене – 2 рибки, у Зайчика , теж 2 рибки. Можна  два додати два додати два….

Їжак: Але це не зручно! Треба  два помножити на три одержимо шість. (Записує на дошці 2*3=6)

   Автор: Коли це біжить Вовк — та до мішка:

   Вовк : А що такого цікавого ви тут рахуєте?

   Всі звірі  (разом):вчимося рахувати!

   Вовк : Та я Вовчик-братик. Хочу теж рибку рахувати!

   Їжак: Та йди, але за умови, що будеш разом з нами вчити таблицю множення!

   Вовк: Добре!

   Автор: Лисичка надягла білі, як сніг рукавички та почала рахувати.

Ото вже їх четверо сидить. (Мишка запитала  в лисички)

    Лисичка: Порахуй всю рибку,яка у нас в руках.

Лисичка: Вас було троє, до вас приєдналася я. Нас стало четверо. У кожного з нас по дві лапки-ручки. Складаємо приклад (записує на дошці) 2*4 =8.

    Автор: Аж бачать, суне Ведмідь — та й собі до мішка, питається:

   Ведмідь: А що в цім мішку ?

   Ведмідь:  Я дуже гарну вмію лічити, особливо рибу. Давайте вам допоможу.

   Лисиця: Та вже йди, будеш з нами рахувати !

   Автор:  Уже їх п'ятеро. Вирішили зробити інвентаризацію.

   Їжак: Вовчик-братик порахуй : 2+2+2+2+2…. Скільки буде?

   Ведмідь: 2+2=4+2=6+2=8+2=10

   Їжак: Вовчик,так рахувати – це минуле століття! Дивись та запам’ятовуй! Нас п’ятеро, у кожного 2 рибки. 2*5 =10.

    Автор: Де не взявся — біжить Кабан.

    Кабан: Хро-хро-хро! Можна з вами ?

   Лисичка: Оце лихо! Хто не набреде — та всі до мішка з рибою! Так нікому риби не вистачить.

   Кабан:Вистачить! Я правильно вмію рахувати!

   Лисичка: Та що вже з тобою робити,— йди!

   Автор:  Уже їх шестеро. Вовчик простягнув дві рибки Кабану.

   Кабан: Я знаю як швидко перерахувати всю рибу.

   Жабка: І як?

(Кабан сунеться поміж звірів, рахує)

  Кабан: один, два, три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім, дев’ять, десять , одинадцять, дванадцять! (голосно)

  Лисичка: Існує таблиця множення на два. Два помножити на шість буде дванадцять (записує на дошці 2*6=12)

  Автор: Коли це тріщать кущі, вилазить Собака — та й собі до мішка, гавкає

  питається:

  Собака: І що це таке смачне ви рахуєте?

  Жабка:  Рибку. Але на тебе не вистачить.

  Собака:Та якось будемо.

  Жабка:  Та вже йди, тільки рахуй уважно!

 Лисичка: Нас вже семеро. Два на сім помножимо  чотирнадцять вийде рукавичок .

Ось так в Новорічну ніч лісні звірі порахували всю рибу и гарно зустріли свято.

 

docx
Додано
21 вересня 2020
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку