Календарне планування
Фізична культура
4 – А клас
І семестр
(3 год на тиждень)
Відповідно до Типової освітньої програми,
Розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
Наказ МОН Україна від 12.08.2022 № 743-22
«Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти»
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Рухова діяльність. Ігрова діяльність |
|||
1 |
|
Бесіда з ТБ. Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Роль фізичних вправ. Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. Естафети. |
має уявлення про фізичне виховання в Запорізькій Січі; розуміє роль фізичних вправ для розвитку; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
2 |
|
Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму. Організовуючі вправи. Рухливі ігри. |
виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири); розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістковом'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
3 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Рухливі ігри. |
виконує організовуючі вправи ; володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
4 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Естафети. |
виконує організовуючі вправи ; володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
5 |
|
Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Рухливі ігри. |
складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
6 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Естафети. |
виконує організовуючі вправи ; володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
7 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в парах. Ходьба по спіралі; шеренговим кроком. Біг до 1000 м. Рухливі ігри. |
володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
8 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’язем. Біг до 1000 м. Естафети. |
володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
9 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Біг 30 м з низького старту, біг по прямій, фінішування; біг зі зміною лідера. Рухливі ігри. |
володіє навичками пересувань: біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
10 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручем. Біг 30 м з низького старту, біг по прямій, фінішування; біг зі зміною лідера. Естафети. |
володіє навичками пересувань: біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
11 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Рухливі ігри. |
володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
12 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Метання м’яча у вертикальну ціль. Естафети. |
володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1м х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
13 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Метання м’яча у вертикальну ціль. Рухливі ігри. |
володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1м х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
14 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухливі ігри. |
виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
15 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Естафети. |
виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
16 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» Рухливі ігри. |
Виконує удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
17 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Естафети. |
Виконує удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
18 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Віднімання м’яча вибиванням у суперника. Рухливі ігри. |
Виконує удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
19 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Віднімання м’яча вибиванням у суперника. Естафети. |
Виконує удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
20 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Віднімання м’яча вибиванням у суперника. Міні-футбол |
Виконує удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
21 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи футболу. Міні-футбол. |
Виконує удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
22 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
23 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри. |
виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
24 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри. |
виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
25 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Cтрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Естафети. |
Виконує стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
26 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом “зігнувши ноги”. Рухливі ігри. |
Виконує стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги”[4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
27 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку сили. Рухливі ігри. |
виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг), з гантелями (500 г); сидячи згинання та розгинання рук в упоріззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
28 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку сили. Естафети. |
виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг), з гантелями (500 г); сидячи згинання та розгинання рук в упоріззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
29 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку швидкості. Рухливі ігри. |
виконує фізичні вправи для розвитку швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом; [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
30 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку швидкості. Рухливі ігри. |
виконує фізичні вправи для розвитку швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом; [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
31 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку витривалості. Рухливі ігри. |
виконує фізичні вправи для розвитку витривалості – повторний біг 3-5 по 30 м; стрибки зі скакалкою до 2хв.; рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
32 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку витривалості. Естафети.. |
виконує фізичні вправи для розвитку витривалості – повторний біг 3-5 по 30 м; стрибки зі скакалкою до 2хв.; рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
33 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку гнучкості. Рухливі іги. |
виконує фізичні вправи для розвитку гнучкості – вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
34 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку гнучкості. Естафети. |
виконує фізичні вправи для розвитку гнучкості – вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
35 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку координації. Рухливі ігри. |
виконує фізичні вправи для розвитку координації – подолання смуги перешкод: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
36 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку координації. Естафети. |
виконує фізичні вправи для розвитку координації – подолання смуги перешкод: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
37 |
|
Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Рухливі ігри. |
складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
38 |
|
Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Естафети. |
складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
39 |
|
Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Елементи акробатики. Рухливі ігри. |
Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
40 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи. Рухливі ігри. |
Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
41 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи. елементи акробатики: стійка на голові й руках із зігнутими ногами. Рухливі ігри. |
Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові й руках із зігнутими ногами (хлопці, з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2] |
42 |
|
Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Елементи акробатики. Танцювальні кроки. |
Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; |
43 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики. Танцювальні кроки. Рухливі ігри. |
Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; |
44 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по вертикальному та горизонтальному канату. Танцювальні кроки. Рухливі ігри. |
лазіння по вертикальному канату в три прийоми; лазіння по горизонтальному канату; подолання лазінням [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1]; |
45 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по вертикальному канату. Танцювальні кроки. Естафети. |
лазіння по вертикальному канату в три прийоми; [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1]; |
46 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по вертикальному канату. Танцювальні кроки. Рухливі ігри. |
лазіння по вертикальному канату в три прийоми; [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1]; |
47 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Естафети. |
бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1]; |
48 |
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухливі ігри. |
бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1]; |