Календарне планування. Фізична культура. 4 клас. І семестр.

Про матеріал
Календарне планування з очікувальними результатами. Фізична культура. 4 клас. І семестр.
Перегляд файлу

Календарне планування

Фізична культура

 4 – А клас

І семестр

(3 год на тиждень)

Відповідно до Типової освітньої програми,

Розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

Наказ МОН Україна від  12.08.2022 № 743-22

 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти»

п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Рухова діяльність. Ігрова діяльність

1

 

Бесіда з ТБ. Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Роль фізичних вправ. Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. Естафети.

має уявлення про фізичне виховання в Запорізькій Січі; розуміє роль фізичних вправ для розвитку; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

2

 

Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму. Організовуючі вправи. Рухливі ігри.

виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири); розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістковом'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

3

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Рухливі ігри.

виконує організовуючі вправи ; володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

4

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Естафети.

виконує організовуючі вправи ; володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

5

 

Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Рухливі ігри.

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

6

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості.  Естафети.

виконує організовуючі вправи ; володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

7

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в парах. Ходьба по спіралі; шеренговим кроком.  Біг до 1000 м.  Рухливі ігри.

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

8

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’язем. Біг до 1000 м.  Естафети.

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

9

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Біг 30 м з низького старту, біг по прямій,  фінішування; біг зі зміною лідера. Рухливі ігри.

володіє навичками пересувань: біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

10

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручем. Біг 30 м з низького старту, біг по прямій,  фінішування; біг зі зміною лідера. Естафети.

володіє навичками пересувань: біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

11

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Рухливі ігри.

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

12

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Метання м’яча у вертикальну ціль. Естафети.

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1м х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

13

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Метання м’яча у вертикальну ціль. Рухливі ігри.

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1м х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

14

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухливі ігри.

виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

15

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Естафети.

виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

16

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» Рухливі ігри.

Виконує  удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

17

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Естафети.

Виконує  удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; виконує вправи з великим м’ячем: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

18

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Віднімання м’яча вибиванням у суперника.  Рухливі ігри.

Виконує  удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

19

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Віднімання м’яча вибиванням у суперника.  Естафети.

Виконує  удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

20

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Удари м’яча; фінти «відходом» , «ударом», «зупинкою» . Віднімання м’яча вибиванням у суперника.  Міні-футбол

Виконує  удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

21

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи футболу. Міні-футбол.

Виконує  удари м’яча вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

22

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

23

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри.

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

24

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри.

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

25

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Cтрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Естафети.

Виконує стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

26

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом “зігнувши ноги”. Рухливі ігри.

Виконує стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги”[4 ФІО 1.1]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

27

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку сили. Рухливі ігри.

виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг), з гантелями (500 г); сидячи згинання та розгинання рук в упоріззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

28

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку сили. Естафети.

виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг), з гантелями (500 г); сидячи згинання та розгинання рук в упоріззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45˚ у положенні лежачи на спині [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

29

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку швидкості. Рухливі ігри.

виконує фізичні вправи для розвитку швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом;  [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

30

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку швидкості. Рухливі ігри.

виконує фізичні вправи для розвитку швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом;  [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

31

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку витривалості. Рухливі ігри.

виконує фізичні вправи для розвитку витривалості – повторний біг 3-5 по 30 м; стрибки зі скакалкою до 2хв.; рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

32

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку витривалості. Естафети..

виконує фізичні вправи для розвитку витривалості – повторний біг 3-5 по 30 м; стрибки зі скакалкою до 2хв.; рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

33

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку гнучкості. Рухливі іги.

виконує фізичні вправи для розвитку гнучкості – вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

34

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку гнучкості. Естафети.

виконує фізичні вправи для розвитку гнучкості – вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

35

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку координації. Рухливі ігри.

виконує фізичні вправи для розвитку координації – подолання смуги перешкод: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

36

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Фізичні вправи для розвитку координації. Естафети.

виконує фізичні вправи для розвитку координації – подолання смуги перешкод: бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

37

 

Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Рухливі ігри.

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

38

 

Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Естафети.

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

39

 

Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Елементи акробатики. Рухливі ігри.

Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

40

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи. Рухливі ігри.

Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

41

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи. елементи акробатики: стійка на голові й руках із зігнутими ногами. Рухливі ігри.

Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові й руках із зігнутими ногами (хлопці, з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]

42

 

Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Елементи акробатики. Танцювальні кроки.

Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1];

43

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики. Танцювальні кроки. Рухливі ігри.

Виконує елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1];

44

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по вертикальному та горизонтальному канату. Танцювальні кроки. Рухливі ігри.

лазіння по вертикальному канату в три прийоми; лазіння по горизонтальному канату; подолання лазінням [4 ФІО 1.1];  бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки:  ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1];

45

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по вертикальному канату. Танцювальні кроки. Естафети.

лазіння по вертикальному канату в три прийоми;  [4 ФІО 1.1];  бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки:  ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1];

46

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по вертикальному канату. Танцювальні кроки. Рухливі ігри.

лазіння по вертикальному канату в три прийоми;  [4 ФІО 1.1];  бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки:  ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1];

47

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Естафети.

бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки:  ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1];

48

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухливі ігри.

бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 3.2]танцювальні кроки:  ритмічні завдання; [4 ФІО 1.1];

 

docx
Додано
2 серпня
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку