Презентація на тему: "Волейбол"

Про матеріал
Мета гри - направити м'яч над сіткою, щоб він торкнувся корту суперника та запобігти такій самій спробі суперника. Команда має три удари для переведення м'яча (окрім блоку).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ПРАВИЛА ГРИ У ВОЛЕЙБОЛ

Номер слайду 3

ХАРАКТЕРИСТИКА ГРИВолейбол – це спорт, у якому змагаються дві команди на ігровому корті, який розділений сіткою. Мета гри – направити м'яч над сіткою, щоб він торкнувся корту суперника та запобігти такій самій спробі суперника. Команда має три удари для переведення м'яча (окрім блоку). М'яч вводиться в гру подачею. Розігрування триває до приземлення м'яча на ігровий корт, виходу м'яча «за» або помилки одної з команд. Команда, що виграла розігрування, отримує очко.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

М'ЯЧ М’яч повинен бути сферичним, з покриттям еластичної натуральної або синтетичної шкіри і з внутрішньою камерою. Його окружність 65-67 см, вага 260-280 гр. Внутрішній тиск - від 0,30 до 0,325 кг/см2. На офіційних змаганнях повинно використовуватися п'ять м'ячів.

Номер слайду 7

СКЛАД КОМАНДИ ЕКІПІРУВАННЯСклад команди на матч може бути до 12 гравців, плюстренерський склад: один тренер, до двох асистентів тренера;медичний склад: один масажист і один лікар. Один з гравців є капітаном команди. Екіпірування гравця складають футболка, шорти, шкарпетки (форма) і спортивне взуття. Колір і дизайн форми повинні бути однаковими для команди (виняток для Ліберо). Форма повинна бути чистою. Взуття повинно бути легким і гнучким, з гумовими підошвами без підборів. Футболки пронумеровані від 1 до 20. Заборонено носити предмети, які можуть призвести до травмування, або надати штучну перевагу гравцю, винятком є окуляри чи лінзи.

Номер слайду 8

КАПІТАНПЕРЕД МАТЧЕМ капітан команди представляє свою команду на жеребкуванні. ПІД ЧАС МАТЧУ капітан команди є ігровим капітаном, доки він/вона на корті. Коли капітан команди не на корті, тренер або капітан зобов’язаний призначити іншого гравця на корті, який стає ігровим капітаном. Коли м’яч знаходиться поза грою, тільки капітану дозволено звертатися до рефері: - запитувати роз’яснення щодо застосування Правил і представляти прохання/питання своїх партнерів по команді. - просити дозволу: а) змінити ігрову форму; б) перевірити розташування команд; в) перевірити підлогу, сітку, м’яч і т. д.; - за відсутності тренера, просити тайм-аути і заміни. ПІСЛЯ МАТЧУ капітан команди: - дякує рефері і підписує рахунковий аркуш, підтверджуючи результат; - може підтвердити офіційний протест і записати його в рахунковий аркуш.

Номер слайду 9

ТРЕНЕРВпродовж матчу тренер керує грою своєї команди, знаходячись за межами ігрового корту. Він/вона визначає стартові розташування, їх заміни, та бере тайм-аути. З цих питань тренер контактує з 2м рефері.І капітан команди, і тренер відповідають за поведінку і дисципліну членів своєї команди.

Номер слайду 10

НАБІР ОЧКА КОМАНДА НАБИРАЄ ОЧКО:при успішному приземленні м’яча на корт суперника;коли команда суперника здійснює ПОМИЛКУ;коли команда суперника отримує ЗАУВАЖЕННЯ. ПОМИЛКАКоманда здійснює помилку виконуючи ігрову дію всупереч Правилам. Якщо дві або більше помилки здійснені послідовно, то береться до уваги тільки перша помилка. Якщо дві або більше помилки здійснені суперниками одночасно, то це вважається ПОДВІЙНОЮ ПОМИЛКОЮ і розігрування переграється. Якщо команда, що подає, виграє розігрування - вона набирає очко і продовжує подавати. Якщо команда, що приймає, виграє розігрування – вона набирає очко і подає наступною.

Номер слайду 11

ПЕРЕМОГА У СЕТІ (ПАРТІЇ) ПЕРЕМОГА У МАТЧІСет (за винятком вирішального 5го) виграється командою, яка першою набирає 25 очок з перевагою мінімум в два очки. У разі рівного рахунку 24-24, гра триває до досягнення переваги в 2 очки (26-24; 27-25). Переможцем матчу є команда, яка виграє три сети. При рівному рахунку 2-2, вирішальний сет 5й грають до 15 очок з мінімальною перевагою в 2 очки.

Номер слайду 12

НЕЯВКА ТА НЕПОВНА КОМАНДАЯкщо команда відмовляється грати після вимоги зробити це чи без поважних причин не виходить вчасно на ігровий корт, вона оголошується такою, що не з’явилася і програє матч з результатом 0-3 і 0-25 в кожному сеті. Команда, оголошена НЕПОВНОЮ в сеті або в матчі, програє сет або матч при цьому зберігаючи свої очки і сети.

Номер слайду 13

ЖЕРЕБКУВАННЯПеред матчем 1й рефері проводить жеребкування для визначення першої подачі і сторін корту. Якщо потрібно зіграти вирішальний сет, проводять нове жеребкування. Жеребкування відбувається у присутності двох капітанів команд. Переможець жеребкування вибирає: ОДИН З ВАРІАНТІВ АБО право подавати чи приймати подачу, АБО сторону ігрового корту. Той, хто програв, приймає варіант, що залишився.

Номер слайду 14

РОЗМИНКАРозминки команд на сітці триває 6-10 хв. Якщо будь-який з капітанів просить про роздільну (послідовну) розминку на сітці, то команди будуть робити це 3 або 5 хвилин кожна. У разі послідовних розминок, першою розминається на сітці команда, яка подає першою. У грі завжди повинні брати участь по шість гравців від кожної команди.

Номер слайду 15

СТАРТОВЕ РОЗТАШУВАННЯ КОМАНДИСтартове розташування команди вказує порядок переходу гравців на корті. Цей порядок повинен бути збережений впродовж усього сету (партії). Перед початком кожного сету тренер повинен надати стартове розташування своєї команди, заповнивши картку розташування. Гравці, які не включені в стартове розташування на даний сет, є резервними. Якщо невідповідність між позиціями гравців та карткою розташування виявлені пізніше, помилка в розташуванні команди повинна бути виправлена. Всі очки набрані командою з моменту порушення – анулюються. Очки набрані командою суперника зберігаються, а також вона отримує очко та право подачі. Після удару на подачі гравці можуть вільно пересуватися і займати будь-яке місце на своєму корті і у вільній зоні.

Номер слайду 16

РОЗТАШУВАННЯ ГРАВЦІВ НА КОРТІ

Номер слайду 17

ПОМИЛКА РОЗТАШУВАННЯКоманда здійснює помилку в розташуванні якщо будь-який гравець не знахо-диться в своїй правильній позиції у момент подачі м’яча. Якщо гравець, що подає, здійснив помилку на подачі при її виконанні, його помилка є першою ніж помилка в розташуванні. Помилка в розташуванні призводить до наступних наслідків: - команда карається очком і право подачі переходить супернику; - гравці займають свої правильні позиції.

Номер слайду 18

ПЕРЕХІДКоли команда, яка приймає, отримує право подавати, її гравці переходять на одну позицію за годинниковою стрілкою:гравець позиції 2 переходить на позицію 1 для подачі; гравець позиції 1 переходить на позицію 6 і т. д. Помилка при переході вважається здійсненою, коли ПОДАЧА не виконана згідно з порядком переходу. Це призводить до наступних наслідків в такому порядку:секретар/рефері зупиняє гру;суперник виборює очко і право на подачу;гравці займають правильні позиції.

Номер слайду 19

СТАН ГРИ М’ЯЧ В ГРІМ’яч знаходиться в грі з моменту удару на подачі, дозволеної 1м рефері. М’ЯЧ ПОЗА ГРОЮМ’яч знаходиться поза грою з моменту помилки, яка зафіксована свистком одного з рефері; за відсутності помилки, з моменту свистка. М’ЯЧ «В»М’яч вважається «в», якщо в будь-який момент його контакту з підлогою, частина м’яча контактує з кортом, включно з обмежувальними лініями.

Номер слайду 20

СТАН ГРИ М’ЯЧ «ЗА»М’яч вважається «за» коли:вся частина м’яча, яка контактує з підлогою, знаходиться повністю за обмежувальними лініями;він контактує із стелею, предметом або людиною за межами корту, яка не бере участь у грі;він контактує з антенами, шнурами, стійками або сіткою за межами обмежувальних стрічок;він пересікає вертикальну площину сітки повністю або частково ЗА МЕЖАМИ ПЛОЩИНИ ПЕРЕХОДУ, за винятком, правила 10.1.2;він повністю пересікає нижню площину під сіткою.

Номер слайду 21

ГРА З М’ЯЧЕМКожна команда повинна грати в межах свого власного ігрового поля і простору (крім Правила 10.1.2). М’яч може бути повернений з-за меж своєї вільної зони. УДАР – це будь-який контакт з м’ячем у грі. Команді надано право максимум на три удари (окрім блокування) для повернення м’яча. ОДНОЧАСНІ КОНТАКТИДва або три гравці можуть контактувати з м’ячем одночасно. Коли два (три) члени команди торкаються м’яча одночасно, це вважається як два (три) контакти. Якщо вони намагаються дотягнутися до м’яча, але тільки один з них торкається його, то зараховується один удар. Зіткнення гравців не вважається помилкою. Гравець, який знаходиться на межі контакту із сіткою чи перехід центральної лінії може бути зупинений/затриманий партнером по команді. М’яч може контактувати з будь-якою частиною тіла.

Номер слайду 22

ПОМИЛКИ У ГРІ З М’ЯЧЕМЧОТИРИ УДАРИ: команда контактує з м’ячем чотири рази. УДАР ПРИ ПІДТРИМЦІ: гравець використовує підтримку партнера або будь-якого пристрою/предмету, для того щоб вдарити м’яч. КИДОК: м’яч схоплений і/або кинутий; він не відскакує при ударі. ПОДВІЙНИЙ КОНТАКТ: гравець контактує з м’ячем двічі поспіль, або м’яч торкається різних частин тіла послідовно.

Номер слайду 23

М’ЯЧ БІЛЯ СІТКИМ’яч, що летить на корт суперника, повинен пройти над сіткою в межах площини переходу. Площина переходу обмежена: - знизу – верхнім краєм сітки; - з боків – антенами та їх уявним продовженням; - зверху – стелею. М’яч, який пересік площину сітки у вільну зону суперника через ЗОВНІШНІЙ ПРОСТІР, може бути повернений без порушення кількості командних контактів, за умови, що гравець не контактує з кортом суперника та м’яч повертає через зовнішній простір на цій же стороні корту. Команда суперника не може перешкоджати такій дії. Під час переходу через сітку м’яч може контактувати з нею. М’яч, який направляється на корт суперника через нижній простір, залишається в грі до моменту, поки повністю не перетнув вертикальної площини сітки.

Номер слайду 24

М’ЯЧ В СІТЦІМ’яч, що потрапив у сітку, може бути повернений в гру, якщо команда не порушила правило трьох контактів. Якщо м’яч прориває комірку сітки або призводить до її падіння, тоді розігрування переграється.

Номер слайду 25

ГРАВЕЦЬ БІЛЯ СІТКИ ПЕРЕНЕСЕННЯ РУК ЧЕРЕЗ СІТКУПри блокуванні, гравець, що блокує може контактувати з м’ячем на іншому боці сітки, за умови, що це не заважає грі суперника. ПРОНИКНЕННЯ ПІД СІТКОЮДозволено проникати в простір суперника під сіткою, якщо це не заважає його грі. Дозволено контактувати з кортом суперника стопою (стопами), за умови, що яка-небудь частина стопи (стоп) контактує з центральною лінією або знаходиться над нею і це не заважає грі суперника. Дозволено контактувати з кортом суперника будь-якою іншою частиною тіла вище стоп, за умови, що це не заважає грі суперника.

Номер слайду 26

ГРАВЕЦЬ БІЛЯ СІТКИ КОНТАКТ ІЗ СІТКОЮГравці можуть контактувати із стійкою, шнурами, сіткою за межами антени, за умови, що це не заважає грі. Коли м’яч потрапляє в сітку і сітка торкається суперника, це не є помилкою. ПОМИЛКИ ГРАВЦЯ БІЛЯ СІТКИКонтакт гравця з м’ячем або суперником в просторі суперника до або під час атакуючого удару суперника. Гравець заважає грі суперника проникаючи в його простір під сіткою. Гравець повністю стопою (стопами) проникає на корт суперника. Гравець контактує з сіткою між антенами або з самою антеною під час ігрової дії з м’ячем.

Номер слайду 27

ПОДАЧАПодача - це дія введення м’яча в гру правим гравцем задньої лінії, який знаходиться в зоні подачі. Перша подача у першому сеті, як і у вирішальному 5му сеті, виконується командою, яка вибрала право на подачу згідно жеребкування. В інших сетах першою подає команда, яка не подавала першою в попередньому сеті.1й рефері дозволяє подачу після перевірки того, що обидві команди готові до гри і гравець, що подає, володіє м’ячем.

Номер слайду 28

ПОДАЧАКоли команда, яка подавала, виграє розігрування, гравець, який подавав до цього, подає знову. Коли команда, яка приймала, виграє розігрування, вона отримує право подавати і робить перехід для виконання подачі. Удар по м’ячу повинен бути завданий однією кистю або будь-якою частиною руки після того, як він буде підкинутий або випущений з руки (рук). Дозволяється підкинути або випустити м’яч тільки один раз. Постукування м’ячем або перекидання його в руках дозволяється. Після удару він/вона може наступити або приземлитися на корт. Гравець, що подає, повинен здійснити удар по м’ячу протягом 8 секунд після свистка. Подача, здійснена до свистка рефері, не зараховується і повторюється.

Номер слайду 29

ПОМИЛКИ ПРИ ПОДАЧІ:гравець, що подає, порушує черговість подачі;не виконує подачу правильно;в момент удару по м’ячу або стрибка для подачі, гравець торкається корту(лицьової лінії) або підлоги за межами зони подачі;після правильного удару м’яч торкається гравця власної команди або не пересікає вертикальну площину сітки;виходить «за»;проходить над заслоном.

Номер слайду 30

ПОМИЛКА ПРИ ПОДАЧІ / РОЗТАШУВАННІЯкщо гравець, що подає, здійснює помилку у момент удару при подачі (неправильне виконання, порушення черговості і т. д.), а суперник порушує розташування, то фіксується помилка при подачі. Якщо виконання подачі було правильним, але подача згодом стає помилковою (вихід «за», заслон і т. д.), то першою фіксується помилка в розташуванні команди суперника.

Номер слайду 31

АТАКУЮЧИЙ УДАРУсі дії, в результаті яких м’яч направляється на сторону суперника, крім подачі і блоку, вважаються атакуючими ударами. Гравець передньої лінії може завершити атакуючий удар на будь-якій висоті. Гравець задньої лінії може завершити атакуючий удар на будь-якій висоті з місця, що знаходиться позаду передньої зони: - під час відштовхування для стрибка, стопа (стопи) гравця не повинні контактувати, чи переходити за лінію атаки; - після удару, гравець може приземлятися в межах передньої зони. Гравець задньої лінії може завершити атакуючий удар з передньої зони, якщо у момент контакту частина м’яча знаходиться нижче верхнього краю сітки.

Номер слайду 32

ПОМИЛКИПРИ АТАКУЮЧОМУ УДАРІГравець контактує з м’ячем в межах ігрового простору команди суперника. Гравець направляє м’яч «ЗА». Гравець задньої лінії завершує атакуючий удар з передньої зони, якщо у момент удару м’яч знаходиться повністю вище верхнього краю сітки. Гравець завершує атакуючий удар відразу з подачі суперника, коли м’яч знаходиться в передній зоні і повністю вище верхнього краю сітки. Ліберо завершує атакуючий удар, якщо у момент удару м’яч знаходиться повністю вище верхнього краю сітки.

Номер слайду 33

БЛОКУВАННЯБлокування – це дія гравців поблизу сітки для перехоплення м’яча, що рухається від суперника, яке здійснюється винесенням будь-якої частини тіла вище верхнього краю сітки. Тільки гравцям передньої лінії дозволено брати участь у блоці. При блокуванні гравець може переносити свої кисті і руки на інший бік сітки за умови, що ця дія не заважає грі суперника. Контакт на блоці не вважається за командний удар. Отже, після блоку, команді надається три удари для повернення м’яча. Перший удар після блоку може здійснити гравець, який торкався м’яча при блокуванні.

Номер слайду 34

ПОМИЛКИ ПІД ЧАС БЛОКУВАННЯГравець, що блокує, контактує з м’ячем в просторі суперника раніше атакуючого удару суперника. Гравець задньої лінії або Ліберо здійснює блокування. Блокування подачі суперника. М’яч від блоку виходить «за».

Номер слайду 35

ТАЙМ-АУТКожна команда має право максимум на два тайм-аути у кожному сеті. Тайм-аут надається на запит тренера або ігрового капітана. Запит тайм-ауту повинен бути зроблений відповідним жестом, коли м’яч знаходиться поза грою та до свистка на подачу. Під час тайм-ауту гравці повинні підійти у вільну зону, ближче до своєї лавки. Тривалість тайм-ауту - 30 секунд.

Номер слайду 36

ЗАМІНАЗаміна – це дія, при якій гравець входить в гру, щоб зайняти позицію іншого гравця, який залишає корт у цей момент. Кожна команда має право на шість замін гравців у кожному сеті. Заміна надається на запит тренера, а при відсутності тренера – ігрового капітана. Гравець стартового розташування може вийти з гри (заміна) і повернутися на корт знову, але тільки один раз в сеті, і лише на свою колишню позицію. Заміна повинна проводитися з дозволу рефері в межах зони заміни.

Номер слайду 37

ВИКЛЮЧНА ЗАМІНА НЕПРАВОМІРНА ЗАМІНАТравмований гравець (за винятком Ліберо), який не може продовжувати грати через травму/хворобу/видалення чи дискваліфікацію, повинен бути замінений згідно правил заміни. Якщо це неможливо, команді надається право зробити ВИКЛЮЧНУ ЗАМІНУ, яка означає, що будь-який гравець може замінити травмованого/хворого/видаленого чи дискваліфікованого гравця. Заміненому травмованому/хворому/видаленому чи дискваліфікованому гравцю не дозволяється повернутися в матч. Якщо неможливо зробити звичайну чи виключну заміни, команда оголошується НЕПОВНОЮ. Заміна є НЕПРАВОМІРНОЮ, якщо вона перевищує обмеження, вказані в Правилі 15.6 або в ній бере участь незареєстрований гравець. Коли команда провела неправомірну заміну і гра була відновлена, то вона карається очком та право подачі переходить супернику; заміна виправляється.

Номер слайду 38

ЗАТРИМКА ГРИ / САНКЦІЇ ЗА ЗАТРИМКУНеправильні дії команди, що затримують продовження гри, розцінюються як затримка гри. Санкції за затримку дійсні протягом матчу. Перша затримка в матчі членом команди карається застосуванням санкції «ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗА ЗАТРИМКУ». Друга та наступні затримки є помилкою і караються застосуванням санкції «ЗАУВАЖЕННЯ ЗА ЗАТРИМКУ» - очко та подача команді-суперника. Якщо відбувається серйозний нещасний випадок, рефері повинен негайно зупинити гру і дозволити медичному персоналу вийти на корт. Це розігрування переграється. Якщо травмований гравець не може бути замінений, тоді він отримує 3 хвилини часу для відновлення (один раз в матчі). Якщо гравець не відновився, команда оголошується неповною.

Номер слайду 39

ІНТЕРВАЛИІ ЗМІНИ СТОРІН КОРТУІнтервал – це час між сетами. Інтервали між сетами тривають три хвилини. Протягом цього часу відбувається зміна сторін корту і запис розташування команд. Після кожного сету команди міняються сторонами корту, за винятком вирішального (додаткове жеребкування). У вирішальному сеті, як тільки одна з команд набирає 8 очок, команди міняються сторонами корту і розташування гравців залишається попереднім. Якщо зміна сторін корту не була проведена у момент, коли команда-лідер набрала 8 очок, тоді вона повинна бути проведена відразу після виявлення цієї помилки. Рахунок залишається незмінним.

Номер слайду 40

ГРАВЕЦЬ ЛІБЕРОКожна команда має право призначити не більше двох захисних гравців Ліберо. На корті може знаходитись тільки один Ліберо. Гравці Ліберо повинні носити форму (накидку), яка має інший колір. ІГРОВІ ДІЇ: Ліберо дозволяється заміщувати будь-якого гравця на задній лінії. Ліберо не дозволяється завершувати атакуючий удар з будь-якого місця, якщо в момент торкання м’яч знаходиться повністю вище верхнього краю сітки.він/вона не може подавати, блокувати або здійснювати спробу блокування.

Номер слайду 41

СПОРТИВНА ПОВЕДІНКА / ЧЕСНА ГРАУчасники повинні знати «Офіційні Правила Волейболу» та дотримуватись їх. Учасники повинні по спортивному сприймати рішення суддів без їх обговорення. У разі сумніву просити пояснення може тільки ігровий капітан. Учасники повинні поводити себе з повагою і ввічливо в дусі ЧЕСНОЇ ГРИ не тільки по відношенню до суддів, але і до суперників, партнерів по команді і глядачів. Спілкування між членами команди протягом матчу дозволяється.

Номер слайду 42

НЕПРАВИЛЬНА ПОВЕДІНКА І САНКЦІЇ ЗА НЕЇВнаслідок незначної неправильної поведінки гравцю виносять ПОПЕРЕДЖЕННЯ (усне чи жовта картка). Груба поведінка: дія всупереч хорошому тону або нормам моралі карається ЗАУВАЖЕННЯМ - очко і право подачі переходить супернику. Друга груба поведінка в цьому ж матчі того ж члена команди карається ВИЛУЧЕННЯМ – член команди/тренер повинні негайно піти в роздягальню до закінчення даного сету. Третя груба поведінка в цьому ж матчі того ж члена команди карається ДИСКВАЛІФІКАЦІЄЮ - член команди/тренер повинні негайно піти в роздягальню до кінця матчу.

Номер слайду 43

НЕПРАВИЛЬНА ПОВЕДІНКА І САНКЦІЇ ЗА НЕЇОбразлива поведінка: образливі слова, жести караються ВИЛУЧЕННЯМ. Друга образлива поведінка в цьому ж матчі того ж члена команди карається ДИСКВАЛІФІКАЦІЄЮ. Агресія: фізичний напад або агресивні та загрозливі дії чи спроба таких дій караються ДИСКВАЛІФІКАЦІЄЮ. Член команди, який покараний вилученням/дискваліфікацією, повинен бути замінений згідно правил заміни/виключної заміни. Будь-яка неправильна поведінка до або між партіями застосовується в наступній партії.

Номер слайду 44

КАРТКИ ЗА НЕПРАВИЛЬНУ ПОВЕДІНКУПопередження: без санкції – Етап 1: усне попередження; Етап 2: Жовта картка;Зауваження: санкція – Червона картка;Вилучення: санкція – Червона + Жовта картки разом;Дискваліфікація: санкція – Червона + Жовта картки окремо.

Номер слайду 45

1й РЕФЕРІ1й рефері керує матчем від початку до кінця. Під час матчу рішення 1го рефері є остаточними. Він/вона має право відмінити рішення інших членів команди рефері. На прохання ігрового капітана, 1й рефері повинен дати пояснення щодо застосування/інтерпретації Правил, на основі яких він прийняв своє рішення. Якщо ігровий капітан не згоден з поясненням рефері, то він має право опротестувати це рішення.1й рефері відповідає за відповідність обладнання до і під час матчу та умов ігрового поля ігровим вимогам. Після закінчення матчу він/вона перевіряє рахунковий аркуш і підписує його.

Номер слайду 46

2й РЕФЕРІ2й рефері знаходиться на протилежній стороні корту від 1го.2й рефері є асистентом 1го рефері. При потребі 2й рефері може замінити 1го.2й рефері може без свистка сигналізувати про помилки, але не може наполягати на їх прийнятті. Він/вона контролює роботу секретаря(ів). Він/вона спостерігає за членами команди на лавці. Він/вона контролює гравців у місцях розминки. Він/вона контролює кількість тайм-аутів та замін.

Номер слайду 47

СЕКРЕТАРСекретар виконує свої функції сидячи за столиком біля 2го рефері. Секретар веде рахунковий аркуш:записує назви команд; записує набрані очки;сповіщає рефері про закінчення сетів і про набір 8-го очка у вирішальному сеті;записує санкції і інші події гри (заміни, час для відновлення і т. д.);контролює інтервали між сетами. В кінці матчу секретар:записує остаточний результат;у разі протесту (з дозволу 1го рефері) записує зміст опротестованого епізоду;підписує протокол, отримує підписи капітанів команд та рефері. Секретареві може допомагати асистент секретаря.

Номер слайду 48

ЛІНІЙНІ РЕФЕРІЯкщо використовуються двоє лінійних рефері, то вони стоять в 1-2 м від кутів корту. Кожен з них контролює бокову і лицьову лінії на його/її стороні. Лінійні рефері, використовуючи прапорці (40х40 см) сигналізують: - м’яч «в» і «за» завжди, коли приземляється біля ліній; - торкання м’яча, що вийшов «за» від приймаючої команди; - заступ гравця, що подає.

Номер слайду 49

ЖЕСТИ РЕФЕРІРефері повинні показувати офіційними жестами причину своїх свистків (характер помилки). Жест повинен утримуватися деякий час, і якщо він показується однією рукою, то рука відповідає стороні команди, яка зробила помилку або запит.

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Номер слайду 59

Номер слайду 60

Номер слайду 61

Номер слайду 62

Номер слайду 63

Номер слайду 64

Номер слайду 65

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!ГРАЙ У ВОЛЕЙБОЛ! Адже ця гра покращує кровообіг, зміцнює опорно-руховий апарат, тренує м'язи очей, а також сприяє розвитку сили, спритності, витривалості, реакції та координаційних рухів!Волейбол виховує почуття відповідальності перед колективом, позитивно впливає на нервову систему та покращує настрій!

pptx
Додано
6 серпня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку