Календарне планування "Фізична культура І семестр 1 клас"

Про матеріал
Календарне планування "Фізична культура І семестр 1 клас" (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

І семестр (32 години)

2 години на тиждень (1година – хореографія)

   

Дата

Кор.

Тема

Очікувані результати

1

 

 

Правила безпечної поведінки на уроках фізичної культури. Рухливі ігри та естафети.

Бере на себе роль у рухливих іграх.

Виконує вправи для формування правильної постави.

2

 

 

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети.

Бере на себе роль у рухливих іграх.

Виконує організовуючі вправи, вправи для формування правильної постави.

3

 

 

Життєво важливі способи пересування людини. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети.

Бере на себе роль у рухливих іграх.

Виконує організовуючі вправи, вправи для формування правильної постави.

4

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати, програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру.

5

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

6

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30м. Рухлива гра.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати, програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру.

7

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30м. Рухлива гра.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати, програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру.

8

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг зі зміною напрямку. «Човниковий біг». Рухлива гра.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

Переконує в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я.

9

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий біг». Рухлива гра.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

Переконує в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я.

10

 

 

Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою.  Рухлива гра.

Виконує різновиди ходьби.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

Переконує в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я.

11

 

 

Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою.  Рухлива гра.

Виконує різновиди ходьби.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

Переконує в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я.

12

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.

Виконує бігові та стрибкові вправи.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

Переконує в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я.

13

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на  двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.

Виконує бігові та стрибкові вправи.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

Переконує в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я.

14

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

Виконує бігові та стрибкові вправи.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

Переконує в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я.

15

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

16

 

 

Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати, програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру.

17

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг, вправи з великим м’ячем.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

18

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг, вправи з великим м’ячем.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

19

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг, вправи з великим м’ячем.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

20

 

 

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Перекидання м’яча у парах. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг, вправи з великим м’ячем.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

21

 

 

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг, вправи з великим м’ячем.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

22

 

 

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, ходьбу, біг, вправи з великим м’ячем.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

23

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні кроки. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

24

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні кроки. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

25

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачі та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Підтягується у висі.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

26

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачі та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Підтягується у висі.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

27

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи.  Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Згинає та розгинає руки в упорі лежачи.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати, програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру.

28

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи.  Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Згинає та розгинає руки в упорі лежачи.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати, програючи, тисне руку супротивникові та дякує за гру.

29

 

 

Постава як основа здоров’я. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи.  Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати, програючи.

30

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи.  Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки.

Згинає та розгинає руки в упорі лежачи.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

31

 

 

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки, стрибки зі скакалкою.

Згинає та розгинає руки в упорі лежачи.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

32

 

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. Рухлива гра.

Виконує організовуючі вправи, зазальнорозвивальні вправи, танцювальні кроки, стрибки зі скакалкою.

Згинає та розгинає руки в упорі лежачи.

Бере участь у рухливих іграх.

Обирає роль у рухливих іграх та естафетах. Співпрацює й досягає спільних командних цілей під час естафет, рухливих ігор.

Діє відповідно до узгоджених правил.

Уміє програвати.

 

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку