Розгорнутий план-конспект інноваційного уроку фізичної культури
для учнів 4-го класу
План-конспект інноваційного уроку фізичної культури
для учнів 4-го класу
Тема уроку: розвиток фізичних якостей: швидкості та спритності.
Мета уроку: формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів, використовуючи нестандартне обладнання, спеціальні вправи та рухливі ігри.
Завдання уроку:
1.Повторити правила безпеки під час проведення уроку фізичної культури.
2.Розвивати в учнів фізичні якості: швидкість та спритність.
3. Сприяти вихованню морально-вольових якостей, почуття колективізму під час проведення рухливих ігор.
Інвентар: секундомір, фішки, обручі, тенісні м’ячики, координаційні драбинки, дидактичний матеріал, музичне та відео обладнання.
Місце проведення: спортивна зала.
Дата: 07.04.2021
Частини уроку |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
ОМР |
1 |
2 |
3 |
4 |
Підго-товча частина (10 хв) |
1.Шикування в одну шеренгу, повідомлення теми, мети та завдань уроку. 2.Правила безпеки під час проведення уроку. 3.Інформація про найшвидшу дитину світу. 4. Вимірювання ЧСС за 15 с 5.Рухлива гра- розминка «До своїх обручів» (різновиди ходьби, бігу та ЗРВ).
|
3 хв.
7 хв.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Використання ІКТ.
У нормі 70-80 уд/хв. Під музичний супровід. Учні розподіляються на три команди. По команді учні виконують завдання. За сигналом вчителя, вони присідають і заплющують очі, а в цей час вчитель міняє місцями обручі. По команді «До своїх обручів» , учні повинні зайняти місце навколо свого обруча. Виграє команда, яка зайняла місце першою. |
Основна частина (26 хв) |
Перешикування у колону по два для виконання вправи на спритність. 1.Перенесення тенісного м’ячика приставними кроками від однієї фішки до другої. 2.Стрибкові та бігові вправи на координаційній драбинці: -стрибок ноги нарізно, ноги разом в кожну клітинку; -стрибок на двох ногах в кожну клітинку; -біг почергово в кожну клітинку з максимальною частотою рухів; -біг в кожну клітинку з високим підніманням стегна. 3.Перехід для виконання спеціальних вправ на швидкість. Почергово всі групи виконують: 1)біг на місці в упорі від гімнастич-ної лави; 2)біг на місці через лінію; 3)робота руками. -Вимірювання ЧСС Перешикування в колони по чотири. 4. Прискорення з різних стартових положень: -прискорення з упору присів; -прискорення з упору лежачи; -прискорення з упору сидячи позаду. 5. Рухлива гра «Виклик номерів».
|
2 рази
3 хв.
8-10 сек. з відпо-чинком 30 сек.
15 сек
8-9 м.
4-5 хв.
|
Вправу виконувати в напівприсіді.
Вправи виконувати в швидкому темпі 1 підхід.
Всі вправи виконувати з макси-мальною частотою рухів. Учні розподіляю-ться на три групи.
Вправи виконувати за звуковим сигналом.
Учні розподіляю-ться на 3 команди. Стають у колони навколо централь-ного баскетболь-ного кола та розра-ховуються за порядком номерів. В центрі кола ле-жать 3 обручі. За викликом вчителя певного номера , учні оббігають команди і проповза-ють під своїми командами, які стоять ноги нарізно. Виграє команда, гравець якої перший забіжить в обруч. |
Заключ-на частина (4 хв) |
1.Шикування в одну шеренгу. 2. Рухлива гра на увагу і відновлення дихання «Їстівне - не їстівне».
3.Підбиття підсумків уроку. Вимірювання ЧСС за 15 сек.
- Організований вихід із спортивної зали. |
30 сек 2 хв.
1 хв
30 сек. |
Учитель називає предмети англій-ською мовою. Якщо слово означає їстівний предмет, то учень виконує нахил вперед. А якщо не їстівний - піднімає руки вгору. Якщо учень помиляється вико-нує крок вперед.
|