Фізкультура 2 клас І семестр
Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Кількість годин: 3
Фізкультура
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
|
Тема 1: Рухова діяльність |
|
|
|
|
1. |
Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я. |
1 |
02.09 |
Учень/учениця: має уявлення про руховий режим для учня 2-го класу; значення ранкової гігієнічної гімнастики та інших фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі дня учня; основні гімнастичні терміни; контроль самопочуття під час виконання гімнастичних вправ; дотримується правил поведінки та гігієни на уроках фізичної культури; ;правил безпеки при проведенні занять, вимог до спортивної форми та взуття; орієнтується в спортивному залі та на майданчику; має елементарне уявлення про значення дихання для життя людини; вдих, видих; правильне дихання та під час виконання гімнастичних вправ; виконує динамічні дихальні вправи; рівномірне носове дихання в поєднанні з повільною ходьбою; підготовче дихання; розрізняє основні частини тіла, задіяні при виконанні вправи; основні просторово-часові характеристики конкретної рухової дії; бере та передає предмети, що |
|
2. |
Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи. |
1 |
03.09 |
|
|
3. |
Рухова активність протягом дня. Фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей. |
1 |
05.09 |
|
|
4. |
Режим дня. Особиста гігієна. |
1 |
09.09 |
|
|
5. |
Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!». |
1 |
10.09 |
|
|
6. |
Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. |
1 |
12.09 |
|
|
7. |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» |
1 |
16.09 |
|
|
8. |
Загально-розвивальні вправи на місці. |
1 |
17.09 |
|
|
9. |
Контроль самопочуття під час виконання гімнастичних вправ. |
1 |
19.09 |
|
|
10. |
Попередження травматизму під час занять гімнастичними вправами. |
1 |
23.09 |
|
|
11. |
Значення дихання для життя людини. |
1 |
24.09 |
|
|
12. |
Правильне дихання та під час виконання фізичних вправ. |
1 |
26.09 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
13. |
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три. |
1 |
30.09 |
використовуються при виконанні рухової дії; виконує нахили тулуба; випад; нахили тулуба з рухами руками; симетричні та асиметричні махи руками; похитування в випаді; повороти тулуба праворуч, ліворуч з нахилом в той же бік; розрізняє предмети, використані на уроці, за розміром, формою, кольором; називає основні предмети, задіяні при виконанні вправи; основні просторові характеристики переміщення; здійснює передачу м’яча в шерензі, по колу, в колоні над головою; виконує передачу предмета з руки в руку з обмеженням зорового сприйняття, симетричні та асиметричні махи руками з предметами в руках; здійснює котіння, передачу та перекидання м’яча в парах; стрибки через коротку скакалку; підкидання малого м’яча вгору та ловлю його двома руками; перекидання малого м’яча з однієї руки в іншу; виконує захват і підкидання стопами предметів у в.п. сидячи. |
|
14. |
Загально-розвивальні вправи з м’ячем. |
1 |
01.10 |
|
|
15. |
Загально-розвивальні вправи з м’ячем. |
1 |
03.10 |
|
|
16. |
Загально-розвивальні вправи з м’ячем. |
1 |
07.10 |
|
|
17. |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності. |
1 |
08.10 |
|
|
18. |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності. |
1 |
10.10 |
|
|
19. |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності. |
1 |
14.10 |
|
|
20. |
Загально-розвивальні вправи без предметів. |
1 |
15.10 |
|
|
21. |
Загально-розвивальні вправи без предметів. |
1 |
17.10 |
|
|
22. |
Загально-розвивальні вправи без предметів. |
1 |
21.10 |
|
|
23. |
Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. |
1 |
22.10 |
|
|
24. |
Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. |
1 |
24.10 |
|
|
25. |
Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. |
1 |
04.11 |
|
|
26. |
Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. |
1 |
05.11 |
|
|
27. |
Загально-розвивальні вправи з прапорцями. |
1 |
07.11 |
|
|
28. |
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. |
1 |
11.11 |
|
|
29. |
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. |
1 |
12.11 |
|
|
30. |
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. |
1 |
14.11 |
|
|
31. |
Загально-розвивальні вправи з обручем. |
1 |
18.11 |
|
|
32. |
Загально-розвивальні вправи з обручем. |
1 |
19.11 |
|
|
33. |
Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. |
1 |
21.11 |
|
|
34. |
Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. |
1 |
25.11 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
35. |
Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. |
1 |
26.11 |
|
|
36. |
Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. |
1 |
28.11 |
|
|
37. |
Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. |
1 |
02.12 |
|
|
38. |
Загально-розвивальні вправи зі обручем. |
1 |
03.12 |
|
|
39. |
Загально-розвивальні вправи зі обручем. |
1 |
05.12 |
|
|
40. |
Загально-розвивальні вправи зі обручем. |
1 |
09.12 |
|
|
41. |
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. |
1 |
10.12 |
|
|
42. |
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. |
1 |
12.12 |
|
|
43. |
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. |
1 |
16.12 |
|
|
44. |
Дихальні вправи. |
1 |
17.12 |
|
|
45. |
Вправи на розтягування. |
1 |
19.12 |
|
|
46. |
Вправи на розтягування. |
1 |
23.12 |
|
|
47. |
Вправи для розвитку координаційних здібностей. |
1 |
24.12 |
|
|
48. |
Вправи для розвитку координаційних здібностей. |
1 |
26.12 |
|