Календарне планування до підручника Full Blast 4 (ІІ семестр),5 годин

Про матеріал

Календарне планування до підручника Full Blast 4 (автор H.Q.Mitchell) для ІІ семестру.

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 


Навчальний  рік 2024-2025  Підручник: Full Blast 4


ІІСеместр  


Клас 8-А 


 

Дата/ уроки

Тематика ситуативног о        спілкування

Мовленнєві функції та очікувані результати

 

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчання

Мовний

інвентар

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Рецептивні

Продуктивні

/Інтеракційні

Лексика

Граматика/ Фонетика

 

81.

Module 5 Globetrotting

SB p. 61

Подорож по Амазонці

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Інтерв'ю з тими, хто потрапив в лавину

 

Подорож по Амазонці

Розповідь про подію

 

Монологічне мовлення з опорою на картинку

Подорожі Групування слів Виконавці дій Ідіоми для опису почуттів

Past perfect simple - Past perfect progressive Непряма мова, твердження

82.

Module 5 Globetrotting

A

SB p. 62

Подорожі

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

 

 

 

 

 

83.

Module 5 Globetrotting

A

SB p. 63

Пожорожування

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

84.

Module 5 Globetrotting

A

SB p. 64

Типи подорожування

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

85.

Module 5 Globetrotting

A

SB p. 65

Небезпечні види подорожей

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

 

86.

 

Module 5 Globetrotting

B

SB p. 66

Історії із подорожей

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності

жити разом у мирі

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Монологи про подорожі

 

Подорож до Марокко

Неофіційний лист за підказками

 

Порівняння видів транспорту

Подорож літаком Засоби транспорту

Непряма мова: питання, команди, прохання

87.

Module 5 Globetrotting

B

SB p. 67

Моє подорожування

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

88.

Module 5 Globetrotting

B

SB p. 68

Подорож до Марокко

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

 

89.

Module 5 Globetrotting

SB p. 69

Чому потрібно подорожувати?

 

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

Подорожі Транспорт Ідіоми

Непряма мова Present perfect simple- present

perfect progressive

90.

Culture page

р.142

 

 

 

Must-visit sights...

 

 

 

91.

Module 5 Globetrotting

SB p. 70

Засоби пересування під час подорожей

 

 

 

 

 

 

 

92.

Module 5 Globetrotting

SB p. 71

Недоліки та переваги подорожування

 

розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 


93.

Module 5 Globetrotting

SB p. 72

Запрошення.Неофіцийний лист

 

 

 

 

 

Узагальнення лексичного

матеріалу

Узагальнення граматичного

матеріалу

94.

Module 5 Globetrotting

SB p. 73

Екскурсія

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

95.

Module 5 Globetrotting

Екскурсії під час подорожей

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

96.

Проєктна робота «Подорожування»

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

97.

А мені розповідали

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

98.

Як туди дістатися?

Test 5

 

 

 

 

 

 

99.

Це було одного дня

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

100.

Тобі залишили повідомлення

Round-up 5

 

 

 

 

 

 

101.

Переваги та недоліки

 

 

 

 

 

 

 

102.

 

Module 6 Time out

SB p. 75

Вільний час

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури

і спорту.

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Розмови в різних ситуаціях

 

Журнальна стаття про екстримальний спорт

Напівофіційний лист

 

Обговорення подарунків

Фразові дієслова Суфікси іменників

Passive voice Дієслова з двома додатками

103.

Module 6 Time out

A

SB p. 76

Екстремальні види спорту

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

104.

Module 6 Time out

A

SB p. 77

Паркур

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

105.

Module 6 Time out

A

SB p. 78

Види спорту

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

106.

Module 6 Time out А

SB p. 79

Заняття спортом

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими

можливостями

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Радіопрограма про телепередачі Реклама

 

Тінейджери і їх ігри

Опис фільму

 

Дискусія про телебачення

Словосполученн я з take Телепрограми

Підрядні причини, результату, поступки

107.

Module 6 Time out А

SB p. 80

Подарункова карта

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

108.

Module 6 Time out А

SB p. 81

Незабутній досвід

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

109.

Module 6 Time out Round-up

SB p. 88

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

Вирази зі словом take     Телепрограми

Підрядні причини, наслідку,

поступки Пасивний стан

110.

Module 6 Time out В

SB p. 82

Ігри

 

 

 

Get my groove on

 

Діалогічне мовлення

 

Слова, що

римуються

111.

Module 6 Time out В

SB p. 83

Комп’ютерні ігри

 

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

Узагальнення лексичного

матеріалу

Узагальнення граматичного

матеріалу

112.

Module 6 Time out В

SB p. 84

Мої уподобання

 

 

 

 

 

 

 

113.

Module 6 Time out В

SB p. 85

Телевізійні програми

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

114.

Module 6 Time out В

SB p. 86

Рев’ю на фільм

 

 

 

 

 

 

 

115.

Module 6 Time out В

SB p. 87

Написання рев’ю

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

116.

Будь ласка, допоможіть

Test 6

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

117.

Для чого, навіщо та чому

Round-up 6

 

 

 

 

 

 

118.

Моє дозвілля

 

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

119.

 

Module 7 Mother nature

SB p. 89

Матінка-природа

 

 

Опис країни Дивовижні тварини

Стаття з описом місця

 

Обговорення шкільної подорожі

Збірні іменники Фразові дієслова з up/down Суфікси прикметників

Інфінітив

-ing form

Кличні речення

120.

Module 7 Mother nature

SB p. 90

Неймовірні тварини

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

121.

Module 7 Mother nature

SB p. 91

Тваринний світ

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

122.

Module 7 Mother nature

SB p. 92

Види тварин

 

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

 

 

 

123.

 

 

Module 7 Mother nature

А

SB p. 93

Тварини світу

 

 

Еко-Опитування

 

Текст про захист навколишнього середовища

Лист з описом власної думки

 

Порівнювати місця

Проблеми навколишнього середовища

Modal verbs+have+past participle

124.

 

 

Module 7 Mother nature

А

SB p. 94

Похід

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

125.

 

 

Module 7 Mother nature

А

SB p. 95

Цікаві місця дикого світу

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

126.

 

Module 7 Mother nature

B

SB p. 96

Захист навколишнього середовища

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

 

 

127.

 

Module 7 Mother nature

B

SB p. 97

Еко продукти

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

Фразові дієслова Проблеми навколишнього середовища Словотворення

Інфінітив

-ing form Модальні дієслова


128.

Culture page р.143

 

 

Seven wonders of the

natural world

 

 

 

129.

Module 7 Mother nature

B

SB p. 98

Проблеми навколишнього середовища

 

 

 

 

 

 

 

130.

Module 7 Mother nature

B

SB p. 99

Місце проживання та рівень забруднення

 

розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

131.

Module 7 Mother nature

B

SB p. 100

Навколишнє середовище мого містечка

 

 

 

 

 

 

 

 

132.

Module 7 Mother nature

B

SB p. 101

Забруднення

 

 

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

Узагальнення лексичного

матеріалу

Узагальнення граматичного

матеріалу

133.

Module 7 Mother nature

B

SB p. 98

 

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

134.

Test 7

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

135.

Написання статті у газету про навколишнє середовище

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

136.

Оце так сюрприз!

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

137.

Я так вважаю

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

138.

Це було недоцільно

Round-up 7

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

139.

Зелене життя

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

140.

Переваги життя у місті та селі

 

 

 

 

 

 

 

 

141.

 

Module 8 Image

SB p. 103

Мистецтво

 

 

Опис зовнішності і одягу

 

'Фотоманіпуляції'

Лист з порадою Рольова гра

Словотворення: суфікси, префікси Фразові дієслова

Causative form Conditional III

142.

Module 8 Image

A

SB p. 104

Фотоілюзії

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

143.

Module 8 Image

A

SB p. 105

Фотоманіпуляції

 

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

144.

Module 8 Image

A

SB p. 106

Мода та зовнішність

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

145.

Module 8 Issue

А

SB p. 107

Одяг та зовнішність

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

Діалог в галереї Короткі ситуації Інсталяції

Доповідь Обговорення різних видів мистецтва

Кольори

Wish / If only

146.

Module 8 Issue

А

SB p. 108

Проблеми та поради

 

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Діалог в галереї Короткі ситуації Інсталяції

Доповідь Обговорення різних видів мистецтва

Кольори

Wish / If only

147.

Module 8 Issue

А

SB p. 109

Поради.Лист-порада

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчаль­ні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

Діалог в галереї Короткі ситуації Інсталяції

Доповідь Обговорення різних видів мистецтва

Кольори

Wish / If only

148.

Module 8 Issue

В

SB p. 110

Мистецькі галереї

 

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

Доповнювати текст Складати речення

 

Діалогічне мовлення

 

Causative form Conditional III Wish / If only

149.

Module 8 Issue

В

SB p. 111

Інсталяція як вид мистецтва

 

 

 

It's what's on the

inside that counts

Діалогічне мовлення

 

Слова, що

римуються

150.

Module 8 Issue

В

SB p. 112

Мистецтво та витвори мистецтва

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

151.

Module 8 Issue

В

SB p. 113

Митці

 

 

 

 

 

 

 

152.

Module 8 Issue

В

SB p. 114

Шкільна газета

 

 

 

 

 

 

 

153.

Module 8 Issue

В

SB p. 115

Випуск шкільної газети

 

розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них

Математична:

уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

 

154.

Module 8 Issue

В

Проєктна робота «Шкільна газета»

 

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

155.

Test 8

 

 

 

 

 

 

156.

Проблеми над випуском газети

 

Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

 

 

 

 

157.

Незвичні види мистецтва

 

вступає без підготовки в розмови на знайомі теми

висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

158.

Думки підлітків

 

Інформаційно-цифрова:

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

 

159.

Поради

 

 

 

 

 

 

160.

Погляди й думки

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка­тивного завдання

 

 

 

 

 

161.

 

Україна

 

 

 

 

 

 

162.

Екскурсія Україною

розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них

 

 

 

 

 

163.

Велика Британія

 

 

 

 

 

 

164.

Екскурсія Великою Британією

 

 

 

 

 

 

165.

Київ

 

 

 

 

 

 

166.

Лондон

 

 

 

 

 

 

167.

Стиль життя та звички українців

 

 

 

 

 

 

 

168.

Життя англійців

 

 

 

 

 

 

169.

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

170.

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

171.

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

172.

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

173.

Канікули

 

 

 

 

 

 

174.

Відпочинок влітку

 

 

 

 

 

 

175.

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
9 січня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку