Календарне планування до підручника Full Blast 4 (автор H.Q.Mitchell) для ІІ семестру.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2024-2025 Підручник: Full Blast 4
ІІСеместр
Клас 8-А
Дата/ уроки |
Тематика ситуативног о спілкування |
Мовленнєві функції та очікувані результати
|
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчання |
Мовний інвентар |
|||
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Рецептивні |
Продуктивні /Інтеракційні |
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
|||
81. |
Module 5 Globetrotting SB p. 61 Подорож по Амазонці |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Інтерв'ю з тими, хто потрапив в лавину
Подорож по Амазонці |
Розповідь про подію
Монологічне мовлення з опорою на картинку |
Подорожі Групування слів Виконавці дій Ідіоми для опису почуттів |
Past perfect simple - Past perfect progressive Непряма мова, твердження |
|
82. |
Module 5 Globetrotting A SB p. 62 Подорожі
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
|
|
|
|
|
|
83. |
Module 5 Globetrotting A SB p. 63 Пожорожування |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
|
84. |
Module 5 Globetrotting A SB p. 64 Типи подорожування |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
|
85. |
Module 5 Globetrotting A SB p. 65 Небезпечні види подорожей |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
|
86. |
Module 5 Globetrotting B SB p. 66 Історії із подорожей |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Монологи про подорожі
Подорож до Марокко |
Неофіційний лист за підказками
Порівняння видів транспорту |
Подорож літаком Засоби транспорту |
Непряма мова: питання, команди, прохання |
|
87. |
Module 5 Globetrotting B SB p. 67 Моє подорожування |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
|
88. |
Module 5 Globetrotting B SB p. 68 Подорож до Марокко |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
|
89. |
Module 5 Globetrotting SB p. 69 Чому потрібно подорожувати?
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
Подорожі Транспорт Ідіоми |
Непряма мова Present perfect simple- present perfect progressive |
|
90. |
Culture page р.142 |
|
|
Must-visit sights... |
|
|
|
|
91. |
Module 5 Globetrotting SB p. 70 Засоби пересування під час подорожей
|
|
|
|
|
|
|
|
92. |
Module 5 Globetrotting SB p. 71 Недоліки та переваги подорожування
|
■ розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
|
93. |
Module 5 Globetrotting SB p. 72 Запрошення.Неофіцийний лист
|
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
94. |
Module 5 Globetrotting SB p. 73 Екскурсія |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
95. |
Module 5 Globetrotting Екскурсії під час подорожей
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
96. |
Проєктна робота «Подорожування» |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
97. |
А мені розповідали |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
98. |
Як туди дістатися? Test 5 |
|
|
|
|
|
|
99. |
Це було одного дня |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
100. |
Тобі залишили повідомлення Round-up 5 |
|
|
|
|
|
|
101. |
Переваги та недоліки |
|
|
|
|
|
|
102. |
Module 6 Time out SB p. 75 Вільний час |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розмови в різних ситуаціях
Журнальна стаття про екстримальний спорт |
Напівофіційний лист
Обговорення подарунків |
Фразові дієслова Суфікси іменників |
Passive voice Дієслова з двома додатками |
103. |
Module 6 Time out A SB p. 76 Екстремальні види спорту |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
104. |
Module 6 Time out A SB p. 77 Паркур |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
105. |
Module 6 Time out A SB p. 78 Види спорту |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
106. |
Module 6 Time out А SB p. 79 Заняття спортом |
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Радіопрограма про телепередачі Реклама
Тінейджери і їх ігри |
Опис фільму
Дискусія про телебачення |
Словосполученн я з take Телепрограми |
Підрядні причини, результату, поступки |
107. |
Module 6 Time out А SB p. 80 Подарункова карта |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
108. |
Module 6 Time out А SB p. 81 Незабутній досвід |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
109. |
Module 6 Time out Round-up SB p. 88 |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
Вирази зі словом take Телепрограми |
Підрядні причини, наслідку, поступки Пасивний стан |
110. |
Module 6 Time out В SB p. 82 Ігри
|
|
|
Get my groove on |
Діалогічне мовлення |
|
Слова, що римуються |
111. |
Module 6 Time out В SB p. 83 Комп’ютерні ігри
|
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
112. |
Module 6 Time out В SB p. 84 Мої уподобання
|
|
|
|
|
|
|
113. |
Module 6 Time out В SB p. 85 Телевізійні програми
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
114. |
Module 6 Time out В SB p. 86 Рев’ю на фільм
|
|
|
|
|
|
|
115. |
Module 6 Time out В SB p. 87 Написання рев’ю
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
116. |
Будь ласка, допоможіть Test 6
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
117. |
Для чого, навіщо та чому Round-up 6 |
|
|
|
|
|
|
118. |
Моє дозвілля
|
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
119. |
Module 7 Mother nature SB p. 89 Матінка-природа |
|
|
Опис країни Дивовижні тварини |
Стаття з описом місця
Обговорення шкільної подорожі |
Збірні іменники Фразові дієслова з up/down Суфікси прикметників |
Інфінітив -ing form Кличні речення |
120. |
Module 7 Mother nature SB p. 90 Неймовірні тварини |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
121. |
Module 7 Mother nature SB p. 91 Тваринний світ |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
122. |
Module 7 Mother nature SB p. 92 Види тварин
|
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
123. |
Module 7 Mother nature А SB p. 93 Тварини світу |
|
|
Еко-Опитування
Текст про захист навколишнього середовища |
Лист з описом власної думки
Порівнювати місця |
Проблеми навколишнього середовища |
Modal verbs+have+past participle |
124. |
Module 7 Mother nature А SB p. 94 Похід |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
125. |
Module 7 Mother nature А SB p. 95 Цікаві місця дикого світу |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
126. |
Module 7 Mother nature B SB p. 96 Захист навколишнього середовища |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
127. |
Module 7 Mother nature B SB p. 97 Еко продукти
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
Фразові дієслова Проблеми навколишнього середовища Словотворення |
Інфінітив -ing form Модальні дієслова |
128. |
Culture page р.143 |
|
|
Seven wonders of the natural world |
|
|
|
129. |
Module 7 Mother nature B SB p. 98 Проблеми навколишнього середовища
|
|
|
|
|
|
|
130. |
Module 7 Mother nature B SB p. 99 Місце проживання та рівень забруднення
|
■ розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них |
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
131. |
Module 7 Mother nature B SB p. 100 Навколишнє середовище мого містечка
|
|
|
|
|
|
|
132. |
Module 7 Mother nature B SB p. 101 Забруднення
|
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
133. |
Module 7 Mother nature B SB p. 98
|
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
134. |
Test 7 |
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
135. |
Написання статті у газету про навколишнє середовище |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
136. |
Оце так сюрприз! |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
137. |
Я так вважаю
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
138. |
Це було недоцільно Round-up 7 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
139. |
Зелене життя |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
140. |
Переваги життя у місті та селі |
|
|
|
|
|
|
141. |
Module 8 Image SB p. 103 Мистецтво |
|
|
Опис зовнішності і одягу
'Фотоманіпуляції' |
Лист з порадою Рольова гра |
Словотворення: суфікси, префікси Фразові дієслова |
Causative form Conditional III |
142. |
Module 8 Image A SB p. 104 Фотоілюзії |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
143. |
Module 8 Image A SB p. 105 Фотоманіпуляції
|
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
144. |
Module 8 Image A SB p. 106 Мода та зовнішність
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
145. |
Module 8 Issue А SB p. 107 Одяг та зовнішність |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
Діалог в галереї Короткі ситуації Інсталяції |
Доповідь Обговорення різних видів мистецтва |
Кольори |
Wish / If only |
146. |
Module 8 Issue А SB p. 108 Проблеми та поради |
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Діалог в галереї Короткі ситуації Інсталяції |
Доповідь Обговорення різних видів мистецтва |
Кольори |
Wish / If only |
147. |
Module 8 Issue А SB p. 109 Поради.Лист-порада |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Діалог в галереї Короткі ситуації Інсталяції |
Доповідь Обговорення різних видів мистецтва |
Кольори |
Wish / If only |
148. |
Module 8 Issue В SB p. 110 Мистецькі галереї
|
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Доповнювати текст Складати речення
Діалогічне мовлення |
|
Causative form Conditional III Wish / If only |
149. |
Module 8 Issue В SB p. 111 Інсталяція як вид мистецтва
|
|
|
It's what's on the inside that counts |
Діалогічне мовлення |
|
Слова, що римуються |
150. |
Module 8 Issue В SB p. 112 Мистецтво та витвори мистецтва
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
151. |
Module 8 Issue В SB p. 113 Митці
|
|
|
|
|
|
|
152. |
Module 8 Issue В SB p. 114 Шкільна газета
|
|
|
|
|
|
|
153. |
Module 8 Issue В SB p. 115 Випуск шкільної газети
|
■ розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
|
|
|
|
154. |
Module 8 Issue В Проєктна робота «Шкільна газета»
|
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
155. |
Test 8 |
|
|
|
|
|
|
156. |
Проблеми над випуском газети |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
|
|
|
|
157. |
Незвичні види мистецтва
|
■ вступає без підготовки в розмови на знайомі теми ■ висловлює власні погляди й думки та запитує про погляди й думки співрозмовника, обговорюючи тему вивчення англійської мови |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
158. |
Думки підлітків |
|
Інформаційно-цифрова: ■ застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань ІЗЛ: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
159. |
Поради |
|
|
|
|
|
|
160. |
Погляди й думки |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
|
161. |
Україна |
|
|
|
|
|
|
162. |
Екскурсія Україною |
■ розуміє просту презентацію на знайомі теми, якщо її підкріплено засобами візуальної наочності (напр., слайди, роздаткові матеріали), розуміючи пояснення до них |
|
|
|
|
|
163. |
Велика Британія |
|
|
|
|
|
|
164. |
Екскурсія Великою Британією |
|
|
|
|
|
|
165. |
Київ |
|
|
|
|
|
|
166. |
Лондон |
|
|
|
|
|
|
167. |
Стиль життя та звички українців
|
|
|
|
|
|
|
168. |
Життя англійців |
|
|
|
|
|
|
169. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
170. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
171. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
172. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
173. |
Канікули |
|
|
|
|
|
|
174. |
Відпочинок влітку |
|
|
|
|
|
|
175. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|