Календарне планування Гісь 1 клас

Про матеріал
Календарне - тематичне планування, За підручником О.М.Гісь, І.В.Філяк «Математика, 1 клас»
Перегляд файлу

Математика

І семестр

 За підручником О.М.Гісь, І.В.Філяк «Математика, 1 клас»

та робочим зошитом О.М.І'ісь, І.В.Філяк, М.М.Зелінська «Математика.

Робочий зошит, 1 клас».

Дата

Тема уроку

Примітки

Сторінки

(П-підручник,

РЗ-роб. зошит)

 

1.

 

 Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період

Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення

Порівняння предметів за кольором, розміром, формою, при­зна­ченням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…»

Урок у

Додатку.

РЗ –с.5-6

2.

 

Аналіз спільних та відмінних ознак предметів. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів  на підгрупи за спільною ознакою.

Урок у Додатку. РЗ- с 6-7

3.

 

Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

Урок у Додатку. РЗ с 8-9

4.

 

Просторові відношення. Напрямки руху.

 

 

Урок у Додатку.

 РЗ с 10-13

 

5.

 

Числа. Дії з числами

Лічба. Натуральні числа 1 - 10

Сукупність предметів  (множина). Кількість предметів сукупності (множини).  Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10.

П с. 4-7

РЗ-с.13-14

6.

 

Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж».

П-с. 8-10,

РЗ-с.15-18

7

 

Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення. Число «один». Цифра 1. Написання цифри 1

 

П-с.10-14

РЗ-с.18-21

8.

 

Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами – об’єднання, вилучення.

П-с.14-15

РЗ - с.22-23

9.

 

Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та

«–». Доповнення записів знаками «+» і «–».

П-с.16-17

РЗ-с.24

10.

 

Число «три». Цифра 3.  Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел.

Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох. 

П-с.17-20

РЗ-с.24-28

11.

 

Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел.

П - с. 20-22

 РЗ – с.28-30

12.

 

Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант.

П – с.22-24

РЗ – с.30

13.

 

Число  «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4  способом відлічування одиниці. Написання цифри 5.  Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел.

П — с. 24-26

РЗ-с.31-32

14.

 

Число  «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5

способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел.

П - с. 27-28

РЗ-с.5-6

15.

 

Число  «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка.

П-с.29-30

РЗ-с.6-8

16.

 

Число  «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів.

П-с.31-32

РЗ-с.8-11

17.

 

Число  «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел.

П-с. 33-34

РЗ-с.11-14

18.

 

Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа.

П - с 35-37

РЗ-с.14-17

19.

 

Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.

П - с. 38 -40

РЗ-с.17-20

20.

 

Величини

Час. Доба. Тиждень

Час. Доба та її частини.

П-с. 40-41

РЗ-с.20-23

21.

 

Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує».

П-с.42-43

РЗ-с.23

22.

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

Геометричні поняття

Точка. Пряма. Крива.

П-с.44-4

РЗ –с.24

23.

 

Замкнена лінія. Незамкнена лінія.

 

П-с. 46-47

РЗ-с.24-25

24.

 

Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків.

 

П-с. 47-51

РЗ-с. 25-27

25.

 

Ламана. Ланки і вершини ламаної.

 

П-с.51-52

РЗ-с.2-8

26.

 

Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.

 

П-с.53-54

РЗ – с. 28-29

27.

 

Числа. Дії з числами

Натуральні числа 1 - 10

Склад чисел 2, 3, 4, 5.

П-с.55-58

РЗ-с.29-30

28.

 

Закріплення складу чисел 2 – 5.

 

П-с.58-61

РЗ-с.30-31

29.

 

Склад чисел 6, 7.

 

П-с. 62-64

РЗ-с.32-33

30.

 

Склад числа 8.

 

П-с.65-67

 РЗ – с. 33-34

31.

 

Склад числа 9.

 

П-с. 67-69

РЗ с. 35

32.

 

Склад числа 10.

 

П-с. 70-71

РЗ – с. 36

33

 

Закріплення складу чисел 6–10.

 

П-с. 72-73

РЗ - с. 37-39

34.

 

Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10

Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів.

 

П-с. 74-75

РЗ – с. 39-40

35.

 

Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади.

П-с.76-77

РЗ -с. 40-41

36.

 

Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка. Додавання і віднімання нуля.

П-с. 77-80

РЗ-с. 41-43

37.

 

Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем.

П-с.81-83

РЗ-с.44

38.

 

Додавання й віднімання за числовим променем.

 

П-с. 84-85

РЗ - с. 45

39.

 

Поняття «пара». Парні й непарні числа. Лічба парами.

П-с.86-87

РЗ – с.46-47

40.

 

Додавання в межах 10. Віднімання в межах 10.

 

 

П-с. 88-91

РЗ – с. 48-49

41.

 

Сюжетні задачі

Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розвязування задач

Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці.

П-с.92-93

РЗ – с.50

42.

 

Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування.

Постановка запитання до задачі.

П-с. 94-95

РЗ-с. 51-52

43.

 

Скорочений запис умови задачі. Задача із зайвими даними.

 

 

П-с. 95-96

РЗ - с.52-54

44

 

Збільшення та зменшення числа. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

 

 

П – с. 97-101

РЗ –с. 54-56

45

 

Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

П-с. 101-102

РЗ –с. 56

46.

 

Розв’язування задач вивчених типів.

 Задача на різницеве порівняння.

 

П -с. 102-104

РЗ-с. 57

47.

 

Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами.

 

П-с. 104-105

РЗ - с. 58-59

48.

 

Взаємозв’язок  дій додавання  і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.

 

П-с. 106-107

РЗ -с.59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

ІІ семестр

 За підручником О.М.Гісь, І.В.Філяк «Математика, 1 клас»

та робочим зошитом О.М.І'ісь, І.В.Філяк, М.М.Зелінська «Математика.

Робочий зошит, 1 клас».

Дата

Тема уроку

Примітки

Сторінки

(П-підручник,

РЗ-роб. зошит)

 

49

 

Читання прикладів різними способами. Закріплення вмінь встановлювати взаємозв’язок між додаванням і відніманням

П-с. 110-111

РЗ-с. 5

50.

 

МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТІ. НЕРІВНОСТІ

Математичні вирази

Числовий вираз та його значення. Числові вирази на 2 дії

П-с. 111-113

РЗ – с.6

51.

 

Порівняння числа та значення числового виразу

П-с.113-114

РЗ-с.6-7

52.

 

Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком. Порівняння двох числових виразів

П-с.115-118

РЗ – с.7-8

53.

 

Числові рівності та нерівності

Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності

П-с. 118-121

РЗ-с. 9

54.

 

Складання, запис і читання числових нерівностей

П-с. 121-122

РЗ -  с.9-10

55.

 

Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10 Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання

П-с

РЗ- с. 10-12

56.

 

Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому

У Додатку

57.

 

Назви компонентів та результату дії віднімання

П-с. 125-126

РЗ-с. 13

58.

 

Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику

 

У Додатку

59.

 

Закріплення вивченого. Розв’язування задач

П-с. 127-130

 РЗ-с. 14-17

60.

 

ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ 

Геометричні фігури
Геометрична фігура — круг. Предмети, круглі за формою

П-с. 132-133

РЗ-с.17-18

61.

 

Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу.
Зображення кутів на папері

П-с.134-135

РЗ-с.18-19

62.

 

Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу

П - с.136-138

РЗ-с.19-21

63.

 

Форми многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками

П-с. 138-139

РЗ-с. 21 -22

64.

 

Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.

Закріплення вивченого

П –с. 140-144

РЗ-с. 22-25

65.

 

ВЕЛИЧИНИ

Довжина. Сантиметр. Дециметр. Дії з іменованими числами (величинами)

Вимірювання довжини предметів іншими предметами, умовними одиницями

П-с. 144-148

РЗ - с. 25-27

66.

 

Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини

П-с.148-150

РЗ- с.28

67.

 

Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах

П – с.150-151

РЗ -с.29

68.

 

Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач

П-с. 152-153

РЗ-с.30

69.

 

Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини

П-с.153-154

РЗ-с.30-31

70.

 

Порівняння іменованих чисел

П-с. 155-156

РЗ-с.31-32

71.

 

ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ

Нумерація чисел у концентрі «Сотня». Десяток
Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа

П-с.156-159

РЗ-с .32-33

72.

 

Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків

П-с.160-163

РЗ –с.33-35

73.

 

Усна та письмова нумерація в межах 100
Усна і письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20

П-с.163-166

РЗ – с. 35

74.

 

Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20

П-с.166-168

РЗ- с.36-38

75.

 

Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка

П-с.168-170

 

76

 

Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа

П-с.170-172

 

77.

 

Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2. Розв’язування задач

П-с.173-174

 

78.

 

Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів

П-с. 174-175

 

79.

 

Знаходження невідомого компонента арифметичних дій Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка

П-с. 175-176

80.

 

Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів з невідомим доданком. . Задача на знаходження невідомого зменшуваного

П -с. 181-182

 

81.

 

Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника Творча робота над задачею

Урок у Додатку.

 

82.

 

Усна та письмова нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд (ознайомлення)
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 на основі порядку слідування

П-с.183-185

 

83.

 

Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількос- ті одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями

П-с. 185-186

 

84

 

Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач

П-с. 187-188

 

85.

 

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового

П-с. 188-189

 

86

 

Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел

П-с. 189-191

 

87

 

Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел

П-с. 192-193

 

88.

 

ВЕЛИЧИНИ

Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр–дециметр, метр–сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини

П – с. 193-195

 

89.

 

Час. Одиниця часу — година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику

П –с. 195-196

 

90.

 

*Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події

П-с.197-199

 

91

 

Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події

П-с. 200-201

 

92

 

Закріплення вивченого в розділі «Час»

П - с.201-204

 

93

 

Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування

П-с. 204-207

 

94

 

Одиниця вимірювання маси — кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах

П-с.207-209

 

95

 

Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками

П – с.210-212

 

96

 

Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах

П-с.212-215

 

97

 

Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах

П-с.216-220

 

98

 

Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач на місткість

 

99

 

Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». *Підбір копійок та гривень на задану суму

П - с.220-222

 

100

 

Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості

Урок у Додатку

 

101

 

Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість

Урок у Додатку

102

 

Порівняння вартостей. Розв’язування задач на різницеве порівняння грошей

Урок       у

Додатку.

 

103

 

Формування поняття решти (здачі). Розв’язування задач на знаходження залишку

Урок  у

Додатку

 

104

 

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від’ємника у задачах про вартість

Уроку

Додатку

 

105

 

Закріплення вмінь розв’язувати різні типи задач з одиницями вартості. *Формування уявлень: «ви- стачить грошей», «не вистачить грошей»

Уроку

Додатку.

 

106

 

ДОДАТКОВІ ТЕМИ

Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм

 

107

 

Діаграми Вена. Істинні та хибні висловлювання

 

108

 

Повторення за рік

 

109

 

Повторення за рік

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ірина Удовіка Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
7 серпня 2021
Переглядів
30065
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку