Повторення. Порівняння двоцифрових чисел . Розв’язування задач на різнецеве порівняння

Про матеріал
Вдосконалювати навички порівнювати двоцифрові числа, вправляти учнів у розв’язанні задач на різнецеве порівняння; розвивати спостережливість, увагу.
Перегляд файлу

 

Тема. Повторення. Порівняння двоцифрових чисел . Розв’язування задач на різнецеве порівняння

Мета: Вдосконалювати навички порівнювати двоцифрові числа, вправляти учнів у розв’язанні задач на різнецеве порівняння; розвивати спостережливість, увагу.

Обладнання:  презентація

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Уже дзвінок нам дав сигнал

 Працювати час настав,

 Тож і ми часу не гаймо,

 Роботу швидше починаймо.

-     Діти, сьогодні на уроці  ми з вами будемо  пригадувати як, додавати, віднімати, вміло й чітко рахувати, щоб усе запам’ятати. А в цьому нам допоможе чарівний капелюх гнома,  сам він заховався, щоб гном до нас прийшов і забрав свого капелюха потрібно виконати його завдання. Ну що ж розпочнемо.

 II. Актуалізація знань учнів

Завдання 1

1. Усна лічба

Рахунок чисел від 1 до 10; від 13 до 18;

2.Назвіть сусідів числа 11, 15, 12, 8, 6.

3. На які два види поділяються числа ? ( числа до першого десятку називаються одноцифрові, а числа другого десятку до 100 називаються двоцифровими)

4. Скільки розрядів має двоцифрове число?  ( Двоцифрове число має два розряди) Як вони називаються?- десятки і одиниці).

- З усним завданням ми чудово справилися, тому давайте виконувати завдання далі, для того, щоб швидши прийшов до нас гном.

 Завдання 2. Робота в зошитих

( розгортиємо наші зошити , від останього запису зліва відступаємо 5 клітинок вниз і 10 клітинок вправо, на 11 клітинці записуємо дату і місяць). Слідкуємо за осанкою, за нахилом зошита)

  1. Каліграфічна хвилинка число у якому 2 десятки і 5 одиниць ( 25), наступне число схоже але у ньому уже 5 десятків і 2 одиниці (52).
  2. Математичний диктант
  • Записуємо лише число яке має: 3 десятки і 5 одиниць, 7 десятків і 1 одиниця, 6 десятків і 9 одиниць, 8 десятків і 3 одиниці, 9 десятків 7 одиниць .
  • Перевіряємо: 35, 71, 69, 83, 97.
  • Скажіть які цифри ми записали у математичному диктанті ( двоцифрові, непарні, мають два розряди одиниць і десятків).
  • Гном слідкує за нашою роботою, він нею задоволений, тому приготував наступне завдання.

 Завдання 3

Фізкультхвилинка

Раз — піднятись, потягнутись,

Два — зігнутись, розігнутись,

 Три — в долоні три плеска.

 На чотири — руки ширше!

 П’ять — руками помахать,

Шість — за парту тихо сісти.

  • Ми дуже гарно відпочили, тому давай виконувати наступні завдання
  1. Поторення  і закріплення вивченого матеріалу

Завдання 4

У цьому завдані потрібно пригадати як правильно порівнювати двоцифрові числа. Пригадуємо правило (Щоб порівняти двоцифрові числа, потрібно спочатку порівняти в них кількість десятків, а тоді, якщо їх кількість однакова, порівнюємо одиниці.)

  • Які знаки для порівняння ми знаємо ( Більше, менше, дорівнює)

Розпочнемо порівнювати:

25   52        45    43       

78     56       34   39

  • Пригадали усі разом, а зараз давайте покажемо гному, що ми робимо це і самостійно. (Кожен ряд порівнює свої числа)
  1.  Ряд - 54   45          66    69
  2. Ряд -   34   43          74    71
  3.  Ряд – 22    28          14     90
  4.  Ряд – 18   15            23   67
  5.  Ряд – 45   89           58   51
  • Перевіряємо, як ви порівняли двоцифрові числа самостійно. Пригадаємо що раз правило.
  • Ви так швидко справилися з цим завданням, а для чого нам порівнювати числа? А чи знадобиться нас це коли ми будемо на вулиці грати у гру?

А зараз ми це і перевіримо, за допомогою наступного завдання.

Завдання 5 Задача

На дитячому майданчику у хованки гралося 9 хлопчиків і 5 дівчаток. На скільки більше було задіяно у грі хлопчиків ніж дівчаток?

-Хто грав у гру?

-Який тип задачі? ( задача на різнецеве порівняння)

- Щоб правильно розвязати потрібно правило згадати? ( що дізнатися різницю потрібно від більшого числа відняти менше).

 - Отже ми усе правильно виконали і завдання уже закінчилися, а гнома усе немає.

(Мати купила 14 груш і 10 яблук. На скільки більше мати купила груш, ніж яблук?)

III.Підсумки уроку

  1. Як можна порівняти двоцифрові числа?
  2. Який тип задачі можна використати для порівняння?
  3. На картинці обведи по цифрах, і ти мене знайдеш.
  4. Молодці ви дуже гарно працювали .

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 серпня 2021
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку