Тема. Повторення. Порівняння двоцифрових чисел . Розв’язування задач на різнецеве порівняння
Мета: Вдосконалювати навички порівнювати двоцифрові числа, вправляти учнів у розв’язанні задач на різнецеве порівняння; розвивати спостережливість, увагу.
Обладнання: презентація
Хід уроку
Уже дзвінок нам дав сигнал
Працювати час настав,
Тож і ми часу не гаймо,
Роботу швидше починаймо.
- Діти, сьогодні на уроці ми з вами будемо пригадувати як, додавати, віднімати, вміло й чітко рахувати, щоб усе запам’ятати. А в цьому нам допоможе чарівний капелюх гнома, сам він заховався, щоб гном до нас прийшов і забрав свого капелюха потрібно виконати його завдання. Ну що ж розпочнемо.
II. Актуалізація знань учнів
Завдання 1
1. Усна лічба
Рахунок чисел від 1 до 10; від 13 до 18;
2.Назвіть сусідів числа 11, 15, 12, 8, 6.
3. На які два види поділяються числа ? ( числа до першого десятку називаються одноцифрові, а числа другого десятку до 100 називаються двоцифровими)
4. Скільки розрядів має двоцифрове число? ( Двоцифрове число має два розряди) Як вони називаються?- десятки і одиниці).
- З усним завданням ми чудово справилися, тому давайте виконувати завдання далі, для того, щоб швидши прийшов до нас гном.
Завдання 2. Робота в зошитих
( розгортиємо наші зошити , від останього запису зліва відступаємо 5 клітинок вниз і 10 клітинок вправо, на 11 клітинці записуємо дату і місяць). Слідкуємо за осанкою, за нахилом зошита)
Завдання 3
Фізкультхвилинка
Раз — піднятись, потягнутись,
Два — зігнутись, розігнутись,
Три — в долоні три плеска.
На чотири — руки ширше!
П’ять — руками помахать,
Шість — за парту тихо сісти.
Завдання 4
У цьому завдані потрібно пригадати як правильно порівнювати двоцифрові числа. Пригадуємо правило (Щоб порівняти двоцифрові числа, потрібно спочатку порівняти в них кількість десятків, а тоді, якщо їх кількість однакова, порівнюємо одиниці.)
Розпочнемо порівнювати:
25 52 45 43
78 56 34 39
А зараз ми це і перевіримо, за допомогою наступного завдання.
Завдання 5 Задача
На дитячому майданчику у хованки гралося 9 хлопчиків і 5 дівчаток. На скільки більше було задіяно у грі хлопчиків ніж дівчаток?
-Хто грав у гру?
-Який тип задачі? ( задача на різнецеве порівняння)
- Щоб правильно розвязати потрібно правило згадати? ( що дізнатися різницю потрібно від більшого числа відняти менше).
- Отже ми усе правильно виконали і завдання уже закінчилися, а гнома усе немає.
(Мати купила 14 груш і 10 яблук. На скільки більше мати купила груш, ніж яблук?)
III.Підсумки уроку