Календарне планування І семестр 6 клас з фізичної культури НУШ

Про матеріал
Календарне планування І семестр з фізичної культури 6 клас НУШ за новими критеріями за модулями: Панна, Доджбол, Рухливі ігри, Волейбол, Футзал, Гімнастика
Перегляд файлу

з/п

Тема уроку

6-Б

6-В

6-Д

Приміт

ка

Модуль : «Панна»,  «Доджбол»,  «Рухливі ігри»

1

Інструктаж з БЖ. Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір. Ознайомлення з обраними модулями. Рухливі ігри

02.09

02.09

02.09

 

2

 Інструктаж з БЖ. Доджбол. Загальна характеристика гри доджбол  (розмітка  ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри).   Рухлива гра «Вибивний». Рухливі ігри. Передумови та історія розвитку рухливих ігор в Україні та регіонах. Ознайомити з варіативним модулем «Панна».  Рухливі ігри з м’ячем.

05.09

03.09

03.09

 

3

Інструктаж з БЖ.. Панна. Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі гра. Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Потримай м’яч».  Доджбол. Історія розвитку українського доджболу.  Стійка доджболіста. Рухлива гра «Вибивний»

06.09

06.09

05.09

 

4

Інструктаж з БЖ.Стійка доджболіста.Розміщення гравців на         ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Рухлива гра з ел. доджболу. Ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. Правила безпеки та дисципліни на уроці під ігор.

09.09

09.09

09.09

 

5

Інструктаж з БЖ. Рухливі ігри у системі фізичного виховання ті історичні аспекти їх розвитку. Олімпійські ігри. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Рухлива гра з ел доджболу. Ведення м’яча по прямій в середньому, а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи.

12.09

10.09

10.09

 

6

Інструктаж з БЖ. Ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча.  Рухливі ігри для  розвитку швидкості: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Коники».

13.09

13.09

12.09

 

7

Інструктаж з БЖ. Гра у «Доджбол».  Рухливі ігри: «Потяг», «Квач», «Квач зі стрічками». Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Повторити удар по м’ячу серединою лоба. Жонглювання м’ячем.

16.09

16.09

16.09

 

8

Інструктаж з БЖ. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча». Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на               місці, від стіни, в парах, в колонах.

19.09

17.09

17.09

 

9

Інструктаж з БЖ. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з: «панни»- двостороння  гра. Рухливі  ігри.

20.09

20.09

19.09

 

10

Інструктаж з БЖ. Поєднання прийомів пересування з веденням м’яча.  Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. «Естафета звичайна», «Індійська естафета», «Човник».

23.09

23.09

23.09

 

11

Інструктаж з БЖ.Кидки м’яча знизу однією рукою, від   стіни.Рухлива гра «Хто найвлучніший?» Рухливі ігри. Зупинка м’яча підошвою (в парах, в колонах)

26.09

24.09

24.09

 

12

Інструктаж з БЖ. Рухливі ігри для розвитку сили: «Влуч у ціль», «Козак», «Два цапки». Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.

27.09

27.09

26.09

 

13

Інструктаж з БЖ. Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Рухлива гра  «Вибивний». Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Переправа через річку»,  «Квач парами».

30.09

30.09

30.09

 

14

Інструктаж з БЖ. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Удари по м’ячу в ворота на точність. Українські народні рухливі ігри: «Козачок», «Ми українці». «Садіння і збір картоплі»

03.10

01.10

01.10

 

15

Інструктаж з БЖ. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи», «Боксери». Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний». Двостороння гра.

04.10

04.10

03.10

 

16

Інструктаж з БЖ. Удари по м’ячу  вивченими способами, з 7-10 метрів з місця. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний».  Рухлива гра «М’яч ведучому».

07.10

07.10

07.10

 

17

Інструктаж з БЖ. Імітаційні вправи . Кидки м’яча знизу однією рукою, від   стіни.  Гра у «Доджбол». Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Жонглювання м’ячем. Естафети: «Швидко передай», «Старти спортсменів», «Тачка і м’яч»

10.10

08.10

08.10

 

18

Інструктаж з БЖ. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний». Двостороння гра. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафети комбіновані»

11.10

11.10

10.10

 

19

Інструктаж з БЖ. Рухливі ігри для  розвитку швидкості: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Мяч капітану». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах., ведучому. К.Н.- удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Жонглювання м’ячем.

14.10

14.10

14.10

 

20

Інструктаж з БЖ. Повторення технік  удару , прийому і ведення  м’яча. Двост. гра.  Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху. Гра. Естафети комбіновані: «Жабки», «Кенгуру», «Жук»,

17.10

15.10

15.10

 

21

Інструктаж з БЖ. Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з: «доджбол» - навчальна гра; «панни»-двостороння  гра; Рухливі  ігри за вибором учнів.

18.10

18.10

17.10

 

22

Інструктаж з БЖ.  Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому м’ячу. Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». Рухливі ігри для розвитку швидкості «Садіння і збір картоплі», «Потримай м’яч». Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху, від стіни, в парах, в колонах;

21.10

21.10

21.10

 

23

Інструктаж з БЖ. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому м’ячу. Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч».  Елементи рухливих та народних ігор, естафети.

24.10

22.10

22.10

 

24

Інструктаж з БЖ. Елементи рухливих та народних ігор, естафети. Доджбол. Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.  Панна. Навчальна гра.

25.10

25.10

24.10

 

1. Панна.  Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

2.  Доджбол.  Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

3. Рухливі ігри. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ[6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

Модуль: «Волейбол», «Гімнастика», «Футзал»

25

Інструктаж з БЖ. Правила безпеки життєдіяльності  з фізичної культури, волейболу, гімнастики  та футзалу. Ознайомлення з обраними модулями, з історією розвитку  волейболу, гімнастики,  футзалу,  правилами гри.

04.11

04.11

04.11

 

26

Інструктаж з БЖ.. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. Пересування.  Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра. Історія розвитку гімнастики. Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики.

07.11

05.11

05.11

 

27

Інструктаж з БЖ. Досягнення видатних гімнастів України. Загальнорозвивальні вправи з гантелями, еспандерами. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад.  Волейбол. Стійки. Пересування. Рухливі ігри. Пересування.  Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра.

08.11

08.11

07.11

 

28

Інструктаж з БЖ. Ведення м'яча. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «Виклик номерів». Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад. Передача м'яча двома руками зверху.

11.11

11.11

11.11

 

29

Інструктаж з БЖ. Передача м'яча двома руками зверху. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу.  Ведення м’яча підошвою,та зі зміною напрямку. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад. Лазіння по вертикальному канату

14.11

12.11

12.11

 

30

Інструктаж з БЖ. Акробатичні вправи:  стійка на лопатках; стійка на голові. Навчити  передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.  Ведення та зупинки м'яча. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «Ривок за м'ячем».

15.11

15.11

14.11

 

31

Інструктаж з БЖ. Зародження футзалу в світі. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться.   Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад,. Вправи на рівновагу.  Навчити  передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах

18.11

18.11

18.11

 

32

Інструктаж з БЖ. Передача м'яча двома руками зверху над собою - Н.Н. Вправи для розвитку фізичних якостей та  швидкості. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться.  Акробатичні вправи:  стійка на лопатках; стійка на голові .

21.11

19.11

19.11

 

33

Інструктаж з БЖ. ЗРВ з  гімнастичними палицями. Підтягування (хл.).Згинання рук в упорі лежачи (д.). Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача. Відволікальні дії. Відбирання м'яча..

22.11

22.11

21.11

 

34

Інструктаж з БЖ. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача. Гра.

25.11

25.11

25.11

 

35

Інструктаж з БЖ. Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача. Естафети. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд).

28.11

26.11

26.11

 

36

Інструктаж з БЖ. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид вперед і назад, напівшпагат. Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача.  Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем.

29.11

29.11

28.11

 

37

Інструктаж з БЖ. Передача м’яча двома руками зверху та знизу від стіни.   Гра «Мінібол».  Жонглювання м'ячем. Естафети з м'ячем.  Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2).

02.12

02.12

02.12

 

38

Інструктаж з БЖ. Акробатичні вправи:  стійка на лопатках; стійка на голові (хлопчики).  Гра «Мінібол». Навчальний норматив передача м’яча двома руками знизу від стіни.  Верхня пряма подача. Жонглювання м'ячем. Естафети з м'ячем.

05.12

03.12

03.12

 

39

Інструктаж з БЖ. Жонглювання м'ячем – Н.Н. Естафети з м'ячем. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд).   Нижня пряма подача. Гра «Мінібол».

06.12

06.12

05.12

 

40

Інструктаж з БЖ. Нижня пряма та бокова подача. Гра «Малюкбол.  Елементи гри воротаря. Рухлива гра «Виштовхни з кола». Акробатика. Перекид вперед, назад.    Танцювальні кроки.

09.12

09.12

09.12

 

41

Інструктаж з БЖ. Індивідуальні та групові дії в нападі та захисті. Рухлива гра . Акробатика. Перекид вперед, назад. Стійка на лопатках. «Міст». Танцювальні кроки.  Рівновага. Прийом м’яча двома руками знизу. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. Гра «Мінібол».

12.12

10.12

10.12

 

42

Інструктаж з БЖ. ЗРВ з гантелями. Акробатичні вправи: перекати та перекиди, «міст». КН:  передача м’яча в стіну двома руками зверху з відстані 3м (хл. до 4-4-5-6; дівч до 3-3-4-5). Гра волейбол за спрощеними правилами.

13.12

13.12

12.12

 

43

Інструктаж з БЖ. КН: 4 передачі м’яча з місця на точність партнеру одним із ви­вчених способів з відстані 7 м.  Навчальна гра. Естафети з м'ячем.

Комбінація акробатичних    вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Гра волейбол за спрощеними правилами.

16.12

16.12

16.12

 

44

Інструктаж з БЖ. Нижня пряма подачі з-за лицьової лінії. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши.

19.12

17.12

17.12

 

45

 Інструктаж з БЖ. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами.

20.12

20.12

19.12

 

4.  Волейбол. Працює в естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1 -1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1 -1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно -ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1 -2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1 -5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1 -1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1 -1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1 -3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1 -2] демонструє володіння технікою фізичнихвправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

5. Гімнастика.  Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1-1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками[6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під  час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

6. Футзал. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх таестафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
4
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку