№ з/п |
Тема уроку |
6-Б |
6-В |
6-Д |
Приміт ка |
Модуль : «Панна», «Доджбол», «Рухливі ігри» |
|||||
1 |
Інструктаж з БЖ. Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір. Ознайомлення з обраними модулями. Рухливі ігри |
02.09 |
02.09 |
02.09 |
|
2 |
Інструктаж з БЖ. Доджбол. Загальна характеристика гри доджбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри). Рухлива гра «Вибивний». Рухливі ігри. Передумови та історія розвитку рухливих ігор в Україні та регіонах. Ознайомити з варіативним модулем «Панна». Рухливі ігри з м’ячем. |
05.09 |
03.09 |
03.09 |
|
3 |
Інструктаж з БЖ.. Панна. Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі гра. Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Потримай м’яч». Доджбол. Історія розвитку українського доджболу. Стійка доджболіста. Рухлива гра «Вибивний» |
06.09 |
06.09 |
05.09 |
|
4 |
Інструктаж з БЖ.Стійка доджболіста.Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Рухлива гра з ел. доджболу. Ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. Правила безпеки та дисципліни на уроці під ігор. |
09.09 |
09.09 |
09.09 |
|
5 |
Інструктаж з БЖ. Рухливі ігри у системі фізичного виховання ті історичні аспекти їх розвитку. Олімпійські ігри. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Рухлива гра з ел доджболу. Ведення м’яча по прямій в середньому, а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. |
12.09 |
10.09 |
10.09 |
|
6 |
Інструктаж з БЖ. Ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Коники». |
13.09 |
13.09 |
12.09 |
|
7 |
Інструктаж з БЖ. Гра у «Доджбол». Рухливі ігри: «Потяг», «Квач», «Квач зі стрічками». Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Повторити удар по м’ячу серединою лоба. Жонглювання м’ячем. |
16.09 |
16.09 |
16.09 |
|
8 |
Інструктаж з БЖ. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча». Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах. |
19.09 |
17.09 |
17.09 |
|
9 |
Інструктаж з БЖ. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: «панни»- двостороння гра. Рухливі ігри. |
20.09 |
20.09 |
19.09 |
|
10 |
Інструктаж з БЖ. Поєднання прийомів пересування з веденням м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. «Естафета звичайна», «Індійська естафета», «Човник». |
23.09 |
23.09 |
23.09 |
|
11 |
Інструктаж з БЖ.Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни.Рухлива гра «Хто найвлучніший?» Рухливі ігри. Зупинка м’яча підошвою (в парах, в колонах) |
26.09 |
24.09 |
24.09 |
|
12 |
Інструктаж з БЖ. Рухливі ігри для розвитку сили: «Влуч у ціль», «Козак», «Два цапки». Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. |
27.09 |
27.09 |
26.09 |
|
13 |
Інструктаж з БЖ. Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Рухлива гра «Вибивний». Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Переправа через річку», «Квач парами». |
30.09 |
30.09 |
30.09 |
|
14 |
Інструктаж з БЖ. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Удари по м’ячу в ворота на точність. Українські народні рухливі ігри: «Козачок», «Ми українці». «Садіння і збір картоплі» |
03.10 |
01.10 |
01.10 |
|
15 |
Інструктаж з БЖ. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи», «Боксери». Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний». Двостороння гра. |
04.10 |
04.10 |
03.10 |
|
16 |
Інструктаж з БЖ. Удари по м’ячу вивченими способами, з 7-10 метрів з місця. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний». Рухлива гра «М’яч ведучому». |
07.10 |
07.10 |
07.10 |
|
17 |
Інструктаж з БЖ. Імітаційні вправи . Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Гра у «Доджбол». Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Жонглювання м’ячем. Естафети: «Швидко передай», «Старти спортсменів», «Тачка і м’яч» |
10.10 |
08.10 |
08.10 |
|
18 |
Інструктаж з БЖ. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний». Двостороння гра. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафети комбіновані» |
11.10 |
11.10 |
10.10 |
|
19 |
Інструктаж з БЖ. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Мяч капітану». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах., ведучому. К.Н.- удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Жонглювання м’ячем. |
14.10 |
14.10 |
14.10 |
|
20 |
Інструктаж з БЖ. Повторення технік удару , прийому і ведення м’яча. Двост. гра. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху. Гра. Естафети комбіновані: «Жабки», «Кенгуру», «Жук», |
17.10 |
15.10 |
15.10 |
|
21 |
Інструктаж з БЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: «доджбол» - навчальна гра; «панни»-двостороння гра; Рухливі ігри за вибором учнів. |
18.10 |
18.10 |
17.10 |
|
22 |
Інструктаж з БЖ. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому м’ячу. Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». Рухливі ігри для розвитку швидкості «Садіння і збір картоплі», «Потримай м’яч». Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху, від стіни, в парах, в колонах; |
21.10 |
21.10 |
21.10 |
|
23 |
Інструктаж з БЖ. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому м’ячу. Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». Елементи рухливих та народних ігор, естафети. |
24.10 |
22.10 |
22.10 |
|
24 |
Інструктаж з БЖ. Елементи рухливих та народних ігор, естафети. Доджбол. Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол. Панна. Навчальна гра. |
25.10 |
25.10 |
24.10 |
|
1. Панна. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 2. Доджбол. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 3. Рухливі ігри. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ[6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] |
|||||
Модуль: «Волейбол», «Гімнастика», «Футзал» |
|||||
25 |
Інструктаж з БЖ. Правила безпеки життєдіяльності з фізичної культури, волейболу, гімнастики та футзалу. Ознайомлення з обраними модулями, з історією розвитку волейболу, гімнастики, футзалу, правилами гри. |
04.11 |
04.11 |
04.11 |
|
26 |
Інструктаж з БЖ.. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. Пересування. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра. Історія розвитку гімнастики. Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики. |
07.11 |
05.11 |
05.11 |
|
27 |
Інструктаж з БЖ. Досягнення видатних гімнастів України. Загальнорозвивальні вправи з гантелями, еспандерами. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад. Волейбол. Стійки. Пересування. Рухливі ігри. Пересування. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра. |
08.11 |
08.11 |
07.11 |
|
28 |
Інструктаж з БЖ. Ведення м'яча. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «Виклик номерів». Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад. Передача м'яча двома руками зверху. |
11.11 |
11.11 |
11.11 |
|
29 |
Інструктаж з БЖ. Передача м'яча двома руками зверху. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Ведення м’яча підошвою,та зі зміною напрямку. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад. Лазіння по вертикальному канату |
14.11 |
12.11 |
12.11 |
|
30 |
Інструктаж з БЖ. Акробатичні вправи: стійка на лопатках; стійка на голові. Навчити передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Ведення та зупинки м'яча. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «Ривок за м'ячем». |
15.11 |
15.11 |
14.11 |
|
31 |
Інструктаж з БЖ. Зародження футзалу в світі. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад,. Вправи на рівновагу. Навчити передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах |
18.11 |
18.11 |
18.11 |
|
32 |
Інструктаж з БЖ. Передача м'яча двома руками зверху над собою - Н.Н. Вправи для розвитку фізичних якостей та швидкості. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться. Акробатичні вправи: стійка на лопатках; стійка на голові . |
21.11 |
19.11 |
19.11 |
|
33 |
Інструктаж з БЖ. ЗРВ з гімнастичними палицями. Підтягування (хл.).Згинання рук в упорі лежачи (д.). Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача. Відволікальні дії. Відбирання м'яча.. |
22.11 |
22.11 |
21.11 |
|
34 |
Інструктаж з БЖ. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача. Гра. |
25.11 |
25.11 |
25.11 |
|
35 |
Інструктаж з БЖ. Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача. Естафети. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). |
28.11 |
26.11 |
26.11 |
|
36 |
Інструктаж з БЖ. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид вперед і назад, напівшпагат. Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Верхня пряма подача. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. |
29.11 |
29.11 |
28.11 |
|
37 |
Інструктаж з БЖ. Передача м’яча двома руками зверху та знизу від стіни. Гра «Мінібол». Жонглювання м'ячем. Естафети з м'ячем. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). |
02.12 |
02.12 |
02.12 |
|
38 |
Інструктаж з БЖ. Акробатичні вправи: стійка на лопатках; стійка на голові (хлопчики). Гра «Мінібол». Навчальний норматив передача м’яча двома руками знизу від стіни. Верхня пряма подача. Жонглювання м'ячем. Естафети з м'ячем. |
05.12 |
03.12 |
03.12 |
|
39 |
Інструктаж з БЖ. Жонглювання м'ячем – Н.Н. Естафети з м'ячем. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). Нижня пряма подача. Гра «Мінібол». |
06.12 |
06.12 |
05.12 |
|
40 |
Інструктаж з БЖ. Нижня пряма та бокова подача. Гра «Малюкбол. Елементи гри воротаря. Рухлива гра «Виштовхни з кола». Акробатика. Перекид вперед, назад. Танцювальні кроки. |
09.12 |
09.12 |
09.12 |
|
41 |
Інструктаж з БЖ. Індивідуальні та групові дії в нападі та захисті. Рухлива гра . Акробатика. Перекид вперед, назад. Стійка на лопатках. «Міст». Танцювальні кроки. Рівновага. Прийом м’яча двома руками знизу. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. Гра «Мінібол». |
12.12 |
10.12 |
10.12 |
|
42 |
Інструктаж з БЖ. ЗРВ з гантелями. Акробатичні вправи: перекати та перекиди, «міст». КН: передача м’яча в стіну двома руками зверху з відстані 3м (хл. до 4-4-5-6; дівч до 3-3-4-5). Гра волейбол за спрощеними правилами. |
13.12 |
13.12 |
12.12 |
|
43 |
Інструктаж з БЖ. КН: 4 передачі м’яча з місця на точність партнеру одним із вивчених способів з відстані 7 м. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Гра волейбол за спрощеними правилами. |
16.12 |
16.12 |
16.12 |
|
44 |
Інструктаж з БЖ. Нижня пряма подачі з-за лицьової лінії. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. |
19.12 |
17.12 |
17.12 |
|
45 |
Інструктаж з БЖ. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами. |
20.12 |
20.12 |
19.12 |
|
4. Волейбол. Працює в естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1 -1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1 -1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно -ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1 -2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1 -5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1 -1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1 -1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1 -3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1 -2] демонструє володіння технікою фізичнихвправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 5. Гімнастика. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1-1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками[6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 6. Футзал. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх таестафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] |