Календарне планування І семестр. Робототехніка 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарне планування "Робототехніка" За модельною навчальною програмою «Робототехніка. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Сокол І. М., Ченцов О. М.)
Перегляд файлу

Календарне планування "Робототехніка"

 

За модельною навчальною програмою  «Робототехніка. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Сокол І. М., Ченцов О. М.)

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795

 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 № 1031)

 

5-В

 

Дата проведення

Тема

Примітка

Наскрізні результати навчання впродовж вивчення всіх розділів:

  • генерує задум та обирає об’єкт проєктування для його втілення з допомогою

вчителя чи інших осіб, пояснює свій вибір;

  • розробляє алгоритми, поєднуючи базові структури, для розв’язання задач та

корегує алгоритм за потреби;

  • складає і налагоджує програмні проєкти для розв’язання задач/проблем;
  • виявляє наполегливість, коли стикається з помилками і проблемами під час

роботи над проєктом;

  • оцінює результати власної чи спільної проєктно-технологічної діяльності на

основі заданих критеріїв, усуває наслідки допущених помилок;

  • презентує результати власної чи спільної проєктно-технологічної діяльності.

Знайомство з  мікрокомп'ютером та середовищем програмування

1

 

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером

Мікрокомп'ютери. Можливості мікрокомп'ютерів

 

2

 

Інструктаж з БЖД. Додаткові пристрої для мікрокомп'ютерів

Проєкт «Іменний бейдж»

 

3

 

Інструктаж з БЖД.  Правила безпечного  використання мікрокомп'ютерів

 

4

 

Інструктаж з БЖД Знайомство з програмним середовищем Arduino.

 

5

 

Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми

 

6

 

Інструктаж з БЖД. Команди в середовищі Arduino.

Проєкт «Емоції смайлика»

 

7

 

Інструктаж з БЖД. Словничок команд. Контекстне меню команд.

 

8

 

Інструктаж з БЖД. Написання алгоритмів.

Проєкт «Дихальна гімнастика»

 

9

 

Інструктаж з БЖД. Написання алгоритмів та створення проектів.

 

10

 

Інструктаж з БЖД. Створення найпростіших прототипів.

Проєкт «Власний малюнок

 

Очікувані результати навчання

  • знає: що таке мікрокомп’ютер; алгоритм; види алгоритмів; способи подання алгоритмів; програма; середовище програмування, блокове програмування; подія, обробник подій;
  • пояснює що таке емулятор фізичного пристрою та вміє його використовувати;
  • наводить приклади лінійних алгоритмів;
  • дотримується правил безпечного використання мікрокомп’ютера;
  • уміє оперувати з інтерфейсом середовища програмування:
  • відкриває, створює новий проєкт, зберігає; використовує контекстне меню команд; розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач;
  • розпізнає навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології

Анімація за допомогою світлодіодів

11

 

Інструктаж з БЖД. Світлодіодна анімація. Світлодіодна анімаціяу побутових  речах, рекламній індустрії, організації  безпечного  середовища.

 

12

 

Інструктаж з БЖД. Приклади анімації в повсякденному житті. Команди для роботи зі світлодіодами.

Проєкт «Серцебиття людини»

 

13

 

Інструктаж з БЖД. Світлодіодна анімація та її використання в школі.

 

14

 

Інструктаж з БЖД. Пошук інформації в мережі Інтернет  та створення анімації  за її результатами.

Проєкт «Фази Місяця»

 

15

 

Інструктаж з БЖД. Словничок нових  команд

 

16

 

Інструктаж з БЖД. Моделювання процесів.

Проєкт «Політ ракети»

 

17

 

Інструктаж з БЖД.  Алгоритми для світлодіодів в середовищі  Arduino.

 

18

 

Інструктаж з БЖД. Написання алгоритмів для світлодіодів в середовищі Arduino.

Проєкт «Аналог руху годинникової стрілки»

 

19

 

Інструктаж з БЖД. Написання алгоритмів для світлодіодів в середовищі  Arduino.

 

20

 

Інструктаж з БЖД.  Створення найпростіших прототипів

Проєкт «Анімовані тварини»

 

Очікувані результати навчання

  • знає, що таке анімація;
  • наводить приклади використання світлодіодів, зокрема, із застосуванням анімації у побутових речах, рекламній індустрії, організації безпечного середовища тощо;
  • створює проєкти з анімаційними ефектами

Кнопки та датчики

21

 

Інструктаж з БЖД. Кнопки. Керування мікрокомп'ютером за допомогою кнопок

 

22

 

Інструктаж з БЖД. Словничок нових команд. 

 

23

 

Інструктаж з БЖД. Написання алгоритмів для кнопок в середовищі Arduino.

Проєкт «Настрій смайлика»

 

24

 

Інструктаж з БЖД.  Написання алгоритмів для кнопок в середовищі Arduino.

Проєкт «Вправа для очей»

 

25

 

Інструктаж з БЖД. Датчики (сенсори). Використання датчиків.

 

26

 

Інструктаж з БЖД. Калібрування пристроїв Характеристики датчиків.. 

 

27

 

Інструктаж з БЖД. Фізичні явища.

 

28

 

Інструктаж з БЖД. Словничок нових команд.  Написання алгоритмів для датчиків в середовищі  Arduino.

 

29

 

Інструктаж з БЖД. Датчики температури,  їх  характеристики та способи застосування.

Проєкт «Температура приміщення»

 

30

 

Інструктаж з БЖД. Датчики освітлення, їх характеристики та способи застосування.

Проєкт «Освітлення приміщення

 

31

 

Інструктаж з БЖД. Створення власних програм на використання датчиків.

Проєкт "Компас"

 

32

 

Інструктаж з БЖД. Створення власних програм на використання датчиків.

 

33

 

Інструктаж з БЖД. Створення власних програм на використання датчиків. Захист проєктів.

 

Очікувані результати навчання

  • наводить приклади подій та обробників подій, які реалізуються за допомогою кнопок;
  • створює проєкти, у яких відбувається керування процесами за допомогою кнопок
  • наводить приклади сигналів різної фізичної природи; розуміє різницю між сигналами й даними;
  • знає, що таке датчики (сенсори), наводить їх приклади;
  • наводить приклади отримання теплових та світлових сигналів датчиками та співвідносить їх із числовими даними;
  • використовує команди для отримання даних за допомогою датчиків температури та світла; має уявлення про процес калібрування пристроїв;
  • використовує готові чи створені моделі для дослідження, експериментує з ними;
  • досліджує проблемну ситуацію, отримує дані, перевіряє вірогідність даних;
  • аналізує дані, описує зв’язки між ними, подає дані в різних формах;
  • визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних; перетворює, представляє та поширює інформацію математичного змісту з використанням різних засобів, зокрема цифрових

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.2
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Горбатко Святослав
    Автори розробили свою програму під конкретну платформу, для он лайну підійде, а от для других оф лайн платформ, геморой. Мене також цікавить той же смайлик для Ардуріно, це що треба мати для його реалізації? Лего, Roborobo взагалі мовчу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олександр Ченцов
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    3.0
  3. Сокол Ірина
    Шановний пане Івану!! Ми з Олександром дуже раді, що ви обрали нашу модельну програму та запропонували своє календарне планування. Проте, у нас є декілька рекомендацій щодо покращення: - в другому стовпчику прописується навчальна тему уроку, але в уроці 7 написано - словничок команд. В модельній програмі - це рекомендований вид діяльності, а не навчальна тема, тож вписувати її в другий стовпчик не доцільно. - урок 14 - пошук інформації в Інтернет - такої теми в модельній програмі немає. - урок 15 - знову словничок нових команд - це діяльність, а не тема уроку. - урок 22 -аналогічно - урок 27 - фізичні явища - це мабуть до фізики))) - урок 28 - знову словничок))) - в самому плануванні у вас не прописано, що це на І семестр, і колеги можуть не зрозуміти куди поділись навчальні розділи Музика, Змінні, Прототипування, Математичні моделі. Також нас зацікавила ваша адаптація програми під Arduino, просимо вас потім надати зворотній зв'язок. Дуже цікаво, чи вийшло чи ні, чи всі проєкти змогли реалізувати тощо. Будемо дуже вдячні, ідея цікава!!
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додав(-ла)
Токар Іван
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
5403
Оцінка розробки
3.2 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку