Календарне планування 2019/2020н.р.
2 клас
Програма: Типова освітня програма для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко – Київ «Грамота» 2018
Підручник:О. Д. Карпюк.Англійська мова:підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019 рік
І семестр (3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Факт-на дата |
Змістові лінії:Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||
1. |
|
Тема 1. Я, моя родина і друзі. Пам'ятаєш мене? |
Hello! I am … Nice to see you! |
Greeting, introduction |
Alphabet |
Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7 |
Ex.2, p. 6 |
|
|
2. |
|
Моя школа |
Nice to see you! |
School supplies, numbers |
Alphabet |
Ex. 2, p. 8 |
Ex.1, p. 8 |
|
|
3. |
|
Кольори моїх літер |
Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
Colours, letters |
Alphabet |
Ex. 1,2, p. 9
|
Ex. 3, 4, p. 9 |
|
|
4. |
|
Тварини
|
E is for elephant |
Animals |
Alphabet |
|
Ex. 1, 2, p. 10
|
Making ABC-books |
|
5. |
|
Моє ім’я починається з літери … |
|
Names |
Ex. 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
Ex. 4, p. 11 |
|
6. |
|
Познайомся з моєю родиною! |
My name is … . My surname is … .Here’s my family: … . |
Mummy, daddy, brother, sister, family |
|
Ex. 1, p. 12
|
Ex. 2, 3, 4, p. 12
|
|
|
7. |
|
Розповідаємо про себе |
I am a boy / a girl. I am 7 / 8…. |
|
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 3, 4, p. 14 |
|
|
8. |
|
Моя родина |
|
Family, animals, numbers |
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 15 |
Ex. 2, p. 15 |
|
|
9. |
|
Де знаходиться твій будинок? |
What’s your name / surname? Where is your house? |
Names of the streets |
|
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, 3, 4, p. 16 |
|
|
10. |
|
Де твоя мама? |
Where is your mum / dad? |
At work, at school, at home, I don’t know. |
|
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 3, 4, 5, p. 17 |
Ex. 6, p. 17 |
|
11. |
|
Це гарний велосипед! |
|
|
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 1, 2, p. 18 |
Ex. 3, p. 18 |
|
12. |
|
Сім'я твого двоюрідного брата (сестри) |
|
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor |
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 19 |
Ex. 3, 4, p. 19 |
Ex. 2, p. 19 |
|
13. |
|
Оповідання: Сьюзі загубилася |
|
|
|
Ex. 1, p. 20 |
Ex. 2,3,4, p. 20 |
|
|
14. |
|
У твоє портфоліо: Сімейне фото |
|
|
|
Ex. 6, p. 21
|
Ex. 2,4,5, p. 21 |
|
|
15. |
|
У твоє портфоліо: Сімейне фото |
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
Повторення теми «Це моя родина!»
|
|
|
Ex. 6, p. 23
|
Ex. 3, p. 23
|
Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23
|
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||
17 |
|
Тема. 2 Я, моя родина і друзі. Мені подобається мій друг |
We (sing, walk, swim) together. |
I he, she, we they, together |
|
Ex. 1, 2, p. 24
|
Ex. 3, 4, p. 24
|
Ex. 5, p. 24 Ex. 6,7, p. 25 |
|
18 |
|
Ми друзі |
We are… . We like … |
I he, she, we they |
|
Ex. 1, p. 26
|
Ex. 2, 3, 4, p. 26
|
Ex. 5, p. 26
|
|
19 |
|
Почитай про мене та мого друга! |
|
|
Ex. 2, 3, p. 27
|
Ex. 1, p. 27
|
|
Ex. 4, p. 27
|
|
20 |
|
Хто твій друг? |
|
Funny, clever, nice, pretty |
|
Ex. 1, 2, p. 28 |
Ex. 3, 4, p. 28 |
Ex. 5, p. 28 |
|
21 |
|
Мій найкращий друг |
|
|
|
Ex. 1, p. 29 |
Ex. 2, 3, 4, p. 29 |
|
|
22 |
|
Почитай про сім'ю Люка! |
|
|
Ex. 2, 4, 5, p. 30 |
Ex. 1, 2, p. 30 |
|
Ex. 3, p. 30 |
|
23 |
|
Тарас любить комп'ютерні ігри
|
|
|
|
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 2, 3, 4, p. 31 |
Ex. 3, p. 31 |
|
24 |
|
Оповідання: Родина та друзі Трейсі |
|
|
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33 |
|
|
25 |
|
У твоє портфоліо: «Коло друзів» |
|
|
|
Ex. 2, p. 34 |
|
Ex. 3, p. 34 |
|
26 |
|
У твоє портфоліо: «Коло друзів» |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
Повторення: Мої друзі
|
|
|
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 1, 4 p. 35 - 36 |
Ex. 2, p. 35 |
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
|||||||||
28 |
|
Тема 3. Школа та шкільне життя. Помешкання Речі у моєму класі |
We have got a … |
Chair, floor, clock, blackboard, window, door, hair |
|
Ex. 1, 4, p. 38 - 39 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39 |
|
|
29 |
|
«Тік-так» - каже годинник |
It’s … o’clock |
O’clock, numbers 1-12 |
|
Ex. 1, 3, p. 40 |
Ex. 2, 4, 5, 7, p. 40 |
Ex. 6, p. 40 |
|
30 |
|
Я у своєму класі
|
|
Shelf, fish, school, classroom |
Sh Ex. 2, 4, 5, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41
|
|
31 |
|
Моє шкільне Приладдя |
What is this? What is that? |
School supplies |
|
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42 |
|
|
32 |
|
Це мої олівці |
These are … Those are … |
School supplies |
|
Ex. 1, 5, p. 43 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 43 |
|
|
33 |
|
Почитай про моє шкільне приладдя |
This is … That is … These are … Those are … |
Garden, sharpener |
Th, ar, -er |
Ex. 1, 2, 4, p. 44 |
|
|
|
34 |
|
Трейсі та Люк у кімнаті |
Who is that? Who are those? |
|
|
Ex. 1, 2, p. 45 |
Ex. 3, 4, p. 45 |
|
|
35 |
|
Оповідання: Трейсі та Люк їдуть до Африки |
We’re going to … |
Africa |
|
Ex. 1, p. 46 |
Ex. 2, 3, 4, p. 46 |
|
|
36 |
|
У твоє портфоліо: Котра година? |
It’s … o’clock |
|
|
|
|
|
|
37 |
|
Повторення: У моєму класі
|
|
|
|
|
|
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||
38 |
|
Тема 4. Свята і традиції Я щасливий вранці
|
How are you? |
In the morning, at noon, in the evening, in the dark |
|
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 - 51 |
|
|
39 |
|
Ми щасливі. Вони сумні. |
Are you Happy (sad/tired)? |
|
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3, p. 52 |
|
|
40 |
|
Щасливого Різдва! |
Merry X-mas! |
Yak, teddy |
Ex. 2, 3, 4, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
|
41 |
|
Я не можу знайти свого ведмедика
|
I can’t find … |
In, on, under |
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, 3, 4, p. 54 |
|
|
42 |
|
Подивись, що на Моєму столі! |
|
|
|
Ex. 1, p. 55 |
Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55 |
Ex. 5, p. 55 |
|
43 |
|
Джей та його сестра Саллі |
|
Grey, boy |
-ey, -ay Ex. 2,4,5, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 |
|
44 |
|
Повторення: Мої друзі, У моєму класі, Ми щасливі! |
|
|
Ex. 2, p. 57 |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
|
47 |
|
Оповідання: Родина Трейсі у Африці |
|
|
|
Ex. 1, p. 58 |
Ex. 2, 3, 4, p. 58 |
|
|
48 |
|
У твоє портфоліо: Я – Санта Клаус! |
|
|
|
Ex. 1, p. 59 |
Ex. 2, p. 59 |
|
|