Календарне планування ІІ семестр Українська мова та читання 1 клас НУШ

Про матеріал

Календарне планування з предмета Українська мова та читання 1 клас до підручника М.Вашуленко, О.Вашуленко НУШ

Складено за Типовою освітньою програмою (за ред. Савченко) 8 год/тиждень

Перегляд файлу

67

 

Звуки [л], [л’], позначення їх буквою Лл.

-читає склади, слова;

-доповнює речення 1-2 словами за змістом;

-правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові.

 

68

 

Письмо рядкової букви л, складів і слів з нею.

-пише букви правильної форми;

-поєднує букви за типами поєднань.

 

69

 

Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою л. Інтонаційне читання речень. Вправи на доповнення незавершених речень.

-читає слова складами;

-правильно інтонує речення;

-доповнює речення 1-2 словами за змістом.

 

70

 

Письмо великої літери Л. Письмо слів і речень з великою літерою Л. Списування з друкованих слів.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова

 

71

 

Звуки [с], [с']; позначення їх буквою С с. Закріплення аналітико-синтетичних умінь на рівні складів, слів та речень.

-   читає склади, слова;

-   правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

-   визначає кількість слів у реченні;

--    складає графічні моделі простих речень.

 

72

 

Письмо рядкової букви с, складів і слів з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань.

 

73

 

Закріплення звукового значення букви с. Читання складів, слів, речень, текстів.

-   читає букварні тексти;

-   переказує сюжетний текст букварного типу.

 

74

 

Письмо великої літери С, складів і слів з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   записує слова правильно.

 

75

 

«На кого сварилися, а кому дісталося». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

 

-   виділяє, показує назву книжки, прізвище письменника;

-   розглядає дитячу книжку;

-   розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних
завдань.

 

76

 

Закріплення письма вивчених букв. Написання під диктовку вивчених букв, складів і слів з ними.

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   пише під диктування слова, речення.

 

77

 

Закріплення звукового значення букви с, умінь читати склади,слова з нею, речення.

-   поєднує окремі звуки у склад відповідної структури;

-   читає склади, слова;

-   читає тексти букварного типу.

 

78

 

Закріплення письма вивчених букв. Складання і записування слів з вивченими буквами.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

79

 

Звук [к], позначення його буквою К к. Словниково -логічні вправи. Робота з текстом.

-   поєднує окремі звуки у склад відповідної структури;

-   читає склади, слова;

-   читає тексти букварного типу

 

80

 

Письмо рядкової букви К к, складів і слів з нею

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

81

 

Продовження роботи над звуком [к], буквою К к.

-   читає тексти букварного типу;

-   доповнює речення 1-2 словами за змістом.

 

82

 

Письмо великої літери К, складів, слів з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

83

 

Закріплення звукового значення букви к. Читання тексту «Лиска».

-    читає тексти букварного типу

 

84

 

Написання складів і слів з вивченими буквами. Складання і записування слів з вивченими буквами.

-   пише букви правильної форми;

-   правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

85

 

Звуки [р], [р'], позначення їх буквою Р р. Словниково-логічні вправи.

-   читає склади, слова;

-   правильно інтонує речення.

 

86

 

Письмо рядкової букви р. Письмо складів, слів з буквою р. Списування з друкованих слів.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

87

 

Закріплення звукового значення букви р. Інтонаційне читання.

-   читає букварні тексти;

-   правильно інтонує речення.

 

88

 

Письмо великої букви Р, складів і слів з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань.

 

89

 

Закріплення букви р. Опрацювання тексту «У полі».

-   правильно інтонує речення;

-   пояснює зміну значення слова у результаті

зміни одного зі звуків.

 

90

 

Звук [п], позначення його буквою П п. Удосконалення навичок звуко-складового аналізу слів.

-   правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

-   читає склади, слова;

-   читає тексти букварного типу.

 

91

 

Письмо рядкової букви п, складів, слів і речень з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

92

 

Закріплення букви п, її звукового значення. Читання тексту «Сливи».

-   читає букварні тексти; доповнює речення 1-2 словами за змістом

 

93

 

Письмо великої літери П, слів і речень з нею.

-   пише букви правильної форми; поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

94

 

Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи.

-   читає букварні тексти;

-   поєднує окремі звуки у склад відповідної структури.

 

95

 

Написання рядкової та великої букв П п. Списування з друкованого тексту.

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   списує текст, дотримуючись правил каліграфії, перевіряє
написане.

 

96

 

«Добра рада».Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

-   практично розрізняє дитячі періодичні видання:

 газету, журнал,правильно називає 1-2 дитячі

журнали;

-   розповідає, про щойдеться в тексті, який

прослуховується.

 

97

 

Закріплення письма вивчених букв.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань.

 

98

 

Закріплення написання рядкових і великих букв п П і р Р. Списування з друкованого тексту.

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   списує текст, дотримуючись правил каліграфії, перевіряє
написане.

 

99

 

Звуки [т], [т'],  позначення їх буквою Т т. Читання складів, слів, тексту.

-   читає склади, слова;

-   читає букварні тексти.

 

100

 

Письмо рядкової букви т, складів і слів з буквою т.

-   пише букви правильної форми;

-   пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв.

 

101

 

Закріплення букви т у словах, реченнях, текстах. Інтонаційне читання діалогічного тексту і

розповідь казки «Котик і Півник»

-   читає тексти букварноготипу;

-   розповідає, про що йдеться в тексті;

-   правильно інтонує речення.

 

102

 

Письмо великої букви Т, слів з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв.

 

103

 

Закріплення звукового значення букви т. Скоромовки. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «У кімнаті».

-   регулює силу голосу і темп мовлення у процесі виконання навчальних завдань;

-   читає напам'ять;

-   доповнює речення 1-2 словами за змістом;

-   читає тексти букварного типу.

 

104

 

«Барвистий віночок». Робота з дитячою

книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

-   практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої
книжки;

-   правильно називає твір;

-   самостійно будує зв'язне висловлювання.

 

105

 

Звуки [д], [д'], позначення їх буквою Д д. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіста­вленні з [т], [т'].

-   читає склади, слова;

-   пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків.

 

106

 

Письмо рядкової букви д, складів і слів з нею.

-  пише букви правильної форми;

-  поєднує букви за типами поєднань.

 

107

 

Закріплення звуків [д], [д'], літери Д д. Опрацювання тексту «Парк на пустирі».

-  читає букварні тексти;

-  правильно інтонує речення;

-  розрізнює друковане і рукописне письмо.

 

108

 

Письмо великої букви Д, слів і речень з нею.

-  пише букви правильної форми;

-  списує слова, речення з рукописного і

друкованого тексту.

 

109

 

Зіставлення звуків [д]-[т],

[д'Ит'].

 

-  пояснює зміну значення слова у результаті зміни одного зі звуків;

-  читає тексти букварного типу;

-  самостійно будує зв'язне висловлювання за

ілюстрацією.

 

110

 

Написання слів, речень з буквою Д д. Поєднання букви д з іншими буквами.

-  поєднує букви за типами поєднань;

-  списує слова, речення з рукописного і друкованого тексту.

 

111

 

Звуки [з], [з'], позначення їх буквою 3 з. Відпрацювання літературної вимови слів з виучуваними звуками.

-  читає склади, слова;

-  читає букварні тексти;

-  правильно інтонує речення;

-  пояснює зміну значення слова у результаті зміни одного

 

112

 

Письмо рядкової букви з, складів, слів, речень з нею.

-  пише букви правильної форми;

-  поєднує букви за типами поєднань;

-  списує слова, речення з рукописного і друкованого

 

113

 

Закріплення звуків [з].[з'] та букви 3 з. Зіставлення звуків [з]-[с], [з']-[С] за " вимовою і звучанням. Опрацювання тексту «У зоопарку».

-   пояснює зміну значення слова у результаті зміни одного зі звуків;

-   читає букварні тексти;

-   розрізнює друковане і рукописне письмо;

-   переказує сюжетний текст букварного типу.

 

114

 

Письмо великої букви 3, слів і речень з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова

 

115

 

Закріплення букви з. Бесіда на тему «Зимові розваги». Опрацювання тексту «Зима».

-   повторює услід за вчителем зразок зв'язного висловлювання;

-   читає тексти букварного типу.

 

116

 

«Буду я природі другом». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного

мовлення.

-   правильно називає твір;

-   показує в середині книжки назву твору, прізвище письменника;

-   будує речення за поданим початком.

 

117

 

Звук [б], позначення його буквою Б б. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б ].

-   пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків;

-   читає склади, слова;

-   правильно інтонує речення.

 

118

 

Письмо рядкової букви б, складів і слів з нею.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   правильно записує слова.

 

119

 

Звук [б], позначення його буквою Б б. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б ].

- пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного  зі звуків;                              

 -  читає склади, слова;

 -  правильно інтонує речення.

 

120

 

Письмо великої букви б, складів і слів з нею.

- пише букви правильної форми;

  - поєднує букви за типами поєднань;

 - правильно записує слова.

 

121

 

Закріплення букв Б, б. Опрацю­вання тексту «Білки»

 

Закріплення зву­ків [б], [б], букв Б, б. Читання текс­тів діалогічної форми. Зіставлення звуків б – п за вимовою і звучанням

  • відтворює за зразком інтонацію речень, -
  • різних за метою висловлю­вання;
  • формулює запитання за змістом прочитаного тексту; читає слова

 

122

 

Закріплення  написання рядкової і великої букв Б,б, слів і речень з ними.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом

букв

 

123

 

Звук [й], буква Й й. Вправи з розвитку фонематичного слуху.

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади,слова;

читає букварні тексти;

 

124

 

Письмо рядкової букви й, слів і речень з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише слова зв'язно, ритмі­чно, з однаковим нахилом

 

125

 

Закріплення звука [й], букви й. Ознайомлення з буквосполученням йо. Читання букварних текстів діалогічної форми.

  • відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювання;
  • формулює запитання за змістом прочитаного тексту;

читає слова з буквосполученням йо

 

126

 

Письмо великої букви Й та слів з буквосполученням йо. Знак питання. Питальні речення.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

списує речення з друкованого тексту

 

127

 

Закріплення букви й. Читання тексту «Пасіка».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади, слова;

читає букварні тексти

 

128

 

Закріплення написання вивчених букв. Запис під диктовку. Підсумковий урок за І семестр.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише під диктування  слова, речення

 

129

 

Звук [г], Буква Гг. Засвоєння українських слів з буквою г (вимова, читання)

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади, слова;
  • регулює силу голосу і темп мовлення у процесі виконання навчальних завдань

 

130

 

Письмо рядкової букви г, складів і слів з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань

 

131

 

Закріплення зву­ків [г], [г], букв г, г. Читання текс­тів діалогічної форми. Побудова усних діалогів за змістом прочи­таних текстів.

  • відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлю­вання;
  • формулює запитання за змістом прочитаного тексту;
  • читає слова з буквою г

 

132

 

Письмо великої літери Г, складів, слів і речень з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв

 

133

 

Закріплення букв г-к, Г-К. Опрацю­вання текстів

  • читає напам'ять;
  • читає тексти букварного типу;
  • правильно інтонує речення

 

134

 

Закріплення  написання рядкової і великої букв г-к, Г-К.

 

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом

букв

 

135

 

«У різні пори року приваблива земля». Робота з дитячою книж­кою. Розвиток зв'язного мов­лення.

  • практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої  книжки
  • правильно називає твір;

  самостійно будує зв'язне       висловлювання

 

136

 

Повторення письма вивчених букв.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв

 

137

 

Звук [г], [г].  Буква Гг. Вправи з розвитку фонетичного слуху.

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади, слова;
  • регулює силу голосу і темп мовлення у процесі

виконання навчальних завдань

 

138

 

Письмо рядкової букви г, складів і слів з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань

 

139

 

Закріплення звука [г],букви Гг. Читання тексту.

  • відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлю­вання;
  • формулює запитання за змістом прочитаного тексту;

читає слова з буквою г

 

140

 

Письмо великої літери Г, складів, слів і речень з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв

 

141

 

Закріплення звуків [г], [г].  Читання тексту.

  • відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлю­вання;
  • формулює запитання за змістом прочитаного тексту;

читає слова з буквою г

 

142

 

Закріплення написання букв г-к, Г-К.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв

 

143

 

Буква ь (м'який знак). Позначення ним

на письмі м'якості приголосних звуків.

читає склади і слова з буквою ь;

-   читає тексти букварного типу;

-   пояснює зміну значення слова у

результаті заміни одного зі звуків.

 

144

 

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Письмо речення із словами, у яких є м'який знак.

-   пише букви правильної форми;

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   пише слова зв'язно, ритмічно, з

однаковим нахилом букв.

 

145

 

Закріплення букви ь. Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів із м'якими приголосними в кінці слова і складу.

Буквосполучення ьо. Опрацювання букварних текстів.

-   читає склади і слова з буквою ь;

-   правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

-   читає букварні тексти;

-   складає розповідь за ілюстрацією.

 

146

 

Написання складів і слів із буквосполученням ьо.

Написання під диктовку слів із м'яким знаком у різних позиціях.

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   списує речення з друкованого тексту;

-   пише під диктування слова з м'яким

знаком.

 

147

 

Закріплення вивчених звуків. Читання текстів.

-   читає склади і слова з вивченими буквами;

-   правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

-   читає букварні тексти;

-   складає розповідь за ілюстрацією.

 

148

 

Закріплення написання складів і слів з буквою ь, ь-ьо, й-йо.

-   поєднує букви за типами поєднань;

-   списує речення з друкованого тексту;

-   пише під диктування слова з м'яким

знаком, ьо, й,йо.

 

149

 

Звук [х], буква X х. Гра на розвиток уяви «Подорож до лісу».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

читає склади, слова

 

150

 

Письмо рядкової букви х, слів і речень з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань

 

151

 

Закріплення звука  [х], букви X х. Інтонаційне читання буквар­них текстів.

  • відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювання;
  • читає букварні тексти

 

152

 

Письмо великої букви X. Написа­ння слів з великої букви X. Знак оклику. Окличні речення.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань
  •  списує речення з друкованого тексту

 

153

 

Закріплення букви х. Читання тексту «Казкові хмаринки».

- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

- читає склади, слова;

- читає букварні тексти

 

154

 

Закріплення написання вивчених букв к-х, К-Х. Запис під диктовку.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише під диктування  слова, речення

 

155

 

«Дарунки природи». Робота з дитячою книж­кою. Розвиток зв'язного мов­лення.

  • практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;
  • правильно називає твір;
  • самостійно будує зв'язне висловлювання за

ілюстрацією (картиною)

 

156

 

Списування з друкованих текстів

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;  

пише під диктування  слова, речення

 

157

 

Звук [ж], буква Ж ж. Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах.

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади,слова;

читає букварні тексти

 

158

 

Письмо рядкової букви ж.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань

 

159

 

Закріплення звука [ж]. Опрацювання української народної казки «Лисичка і Журавель».

  • відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювання;
  • читає букварні тексти;

відтворює в особах прослуханий діалог

 

160

 

Письмо великої букви Ж.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань

 

161

 

«Машини- поміч­ники людини». Робота з дитячою книжкою. Розви­ток зв'язного мовлення.   

  • практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;
  • правильно називає твір;

самостійно будує зв'язне висловлювання

 

162

 

Звук [ш], буква Ш ш. Читання слів, речень, тексту.

   - правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

   -  читає склади,слова;

 - читає букварні тексти

 

163

 

Письмо рядкової букви ш, складів і слів з нею.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань

 

164

 

Закріплення зву­ка [ш]. Розвиток зв'язного мовле­ння на тему «До­помога тваринам взимку». Чита­ння букварних текстів.

  • відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювання;
  •  формулює запитання за змістом прочитаного тексту;
  • самостійно будує зв'язне висловлювання

 

165

 

Письмо великої букви Ш.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань

 

166

 

Закріплення звука [ш]. Опрацювання тексту «Кожушок».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади, слова;
  • читає букварні тексти;

доповнює речення 1 -2 словами за змістом

 

167

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Словниковий диктант.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише під диктування слова, речення.

 

168

 

Звук [ч], буква Чч Робота над орфо­епічно правиль­ним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім [і].

  • читає напам'ять;
  • знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на

 письмі позначаються буквами

 

169

 

Письмо рядкової букви ч, складів і слів з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом

букв

 

170

 

Закріплення букви ч. Бесіда про українські Карпати, життя і працю людей. Вивчення напам'ять вірша «Карпати».

  • читає напам'ять;
  • слухає і розуміє усне висловлювання;
  • переказує сюжетний текст букварного типу;

- регулює силу голосу і темп мовлення у

процесі виконання навчальних завдань

 

171

 

Письмо великої букви Ч, складів, слів з нею.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв

 

172

 

Закріплення букви ч та вивчених букв. Опрацювання тексту «На полонині».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади,слова;
  • читає букварні тексти;

переказує сюжетний текст букварного типу

 

173

 

Закріплення знань про вивчені букви. Написання під диктовку складів, слів, речень.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише під диктування слова, речення

 

174

 

Звуки [ц], [ц], буква Ц ц. Читання тексту «Циркова залізниця».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади, слова;

читає букварні тексти

 

175

 

Письмо рядкової букви ц.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань

 

176

 

Закріплення звукових значень букви ц. Опра­цювання тексту «Родичі».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади,слова;
  • читає букварні тексти;  

доповнює речення 1 -2 словами за змістом

 

177

 

Письмо великої букви Ц.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань

 

178

 

«Хто живе поруч з нами». Робота з дитячою книж­кою. Розвиток зв'язного мов­лення.

- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;

- правильно називає твір;

 - самостійно будує зв'язне висловлювання

 

179

 

Перевірка нави­чок написання вивчених букв. Письмо під диктовку.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише під диктування слова, речення

 

180

 

Буква я. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м'якими приголосними.

  • читає слова з буквою я в різних позиціях;
  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому

слові

 

181

 

Письмо рядкової букви я.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань

 

182

 

Читання слів, речень і текстів з буквою я в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення [йа], м'яких приголосних з наступним голосним [а].

  • читає слова з буквою я в різних позиціях;
  •  правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;
  • формулює запитання за змістом прочитаного;

переказує сюжетний текст букварного типу

 

183

 

Письмо великої букви Я.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • списує речення з друкованого тексту

 

184

 

Закріплення знань про букву я.

  • читає слова з буквою я в різних позиціях;
  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;

відновлює деформований текст

 

185

 

Буква ю, позна­чення нею м'я­кості при голос­них у сполученні з голосним [у]. Робота над віршем «Я матусю дожидаю».

-  правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

- читає склади,слова;

- читає букварні тексти

   - відтворює за зразком інтонацію речень,

 різних за метою висловлювання

 

186

 

Письмо малої букви ю, складів і слів з нею.

-    пише букви правильної форми;

      - поєднує букви за типами поєднань

 

187

 

Буква ю, позначення нею звукосполучення [йу]. Робота над оповіданням М. Коцюбинського "Десять робітників».

- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;

-    читає букварні тексти;

- читає слова з буквою ї в різних позиціях;

- правильно інтонує речення, різні за метою

висловлювання

 

188

 

Письмо великої букви Ю.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

списує речення з друкованого тексту

 

189

 

Закріплення звукового зна­чення букви ю на початку слова і складу та після приголосного. Читання вірша «Руки».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;

читає слова з буквою ю в різних позиціях

 

190

 

Закріплення навиків письма рядкової та великої букв Ю ю. Письмо буквосполучень, слів, речень під диктовку.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • пише під диктування слова, речення

 

 

191

 

«Хто живе поруч з нами». Робота з дитячою книж­кою. Розвиток зв'язного мов­лення.

- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;

- правильно називає твір;

 - самостійно будує зв'язне висловлювання

 

192

 

Буква Є є на позначення звукоспо -лучення [йе]. Читання тексту «Барвисте коромисло».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;

читає слова з буквою є в різних позиціях

 

193

 

Письмо малої букви є.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань;

 

194

 

Закріплення звукового значення букви є.

  • читає букварні тексти;
  • читає слова з буквою є в різних позиціях;
  • правильно інтонує речення, різні за метою

висловлювання

 

195

 

Письмо великої букви Є.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

списує речення з друкованого тексту

 

196

 

Буква ї, позна­чення нею звуко­сполучення [йі]. Бесіда про Київ -столицю Украї­ни. Опрацювання тексту «На екскурсії».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;
  • читає слова з буквою ї в різних позиціях;
  • правильно інтонує речення, різні за метою

висловлювання

 

197

 

Написання рядкової букви ї, закріплення її звукового значення.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

списує речення з друкованого тексту

 

198

 

Закріплення букви ї. Опрацю­вання тексту «Гроші України».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає склади, слова;
  •  читає букварні тексти відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювання

 

199

 

Написання великої букви Ї.

  • пише букви правильної форми;

поєднує букви за типами поєднань

 

200

 

Закріплення знань про роль букв я, ї, ю, є в українській мові. Робота над віршем : виразне читання, читання в особах.

  • читає букварні тексти цілими словами, правильно інтонуючи речення, різні за метою висловлювання;
  • читає склади і слова з буквами я, ї, ю, є в різних позиціях;
  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому

слові

 

201

 

Закріплення вмінь написання вивчених букв. Письмо слів та речень з рукописного і друкованого шрифту.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • списує речення з друкованого тексту;

правильно вживає розділові знаки під час списування

 

202

 

Буква щ, позна­чення нею букво-сполучення [шч]. Опрацювання тексту «Наша Батьківщина».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;
  • читає слова з буквою щ;
  • самостійно будує зв'язне висловлювання на основі

прочитаного тексту

 

203

 

Письмо рядкової букви щ.звуковий аналіз слів зі звукосполученням [шч].

-    пише букви правильної форми;

     - поєднує букви за типами поєднань;

   - списує речення з друкованого тексту

 

204

 

Закріплення звукового значення букви щ. Читання вірша «Що для чого треба»

  • читає букварні тексти цілими словами, правильно інтонуючи речення, різні за метою висловлювання;
  • читає склади і слова з буквами я, ї, ю, є в різних позиціях;
  •  правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому

слові

 

205

 

Письмо великої букви Щ, складів, слів з нею.

-       пише букви правильної форми;

-       поєднує букви за типами поєднань;

     -  списує речення з друкованого тексту

 

206

 

«В саду гуляли -ягідки збирали». Робота з дитячою книжкою. Розви­ток зв'язного мовлення.

- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;

- правильно називає твір;

 - самостійно будує зв'язне висловлювання

 

 

207

 

Закріплення знань про вивчені букви. Написання під диктовку складів, слів, речень.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

пише під диктування слова, речення

 

208

 

Звук [ф], буква Ф ф. Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф]. Бесіда про професії людей.

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;

самостійно будує зв'язне висловлювання

 

209

 

Письмо малої букви ф.

-    пише букви правильної форми;

- поєднує букви за типами поєднань;

 -списує речення з друкованого тексту

 

210

 

Закріплення букви ф. Читання текстів «Жирафи», «Жарт».

  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • читає букварні тексти;
  • регулює силу голосу і темп мовлення у процесі

виконання навчальних завдань

 

211

 

Письмо великої букви Ф.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

списує речення з друкованого тексту

 

212

 

Звуки [дз], [дз*], буквосполучення дз. Відпрацю­вання правильної вимови африкат [дз], [дз]. Опрацювання тексту «Лісовий майстер».

  • читає слова з буквосполученням дз;
  • читає букварні тексти;
  • правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання;
  • відтворює в особах прослуханий діалог

 

 

213

 

Письмо буквосполучень Дз, дз. Звуко - буквене зіставлення слів.

-      пише букви правильної форми;

-      поєднує букви за типами поєднань;

     -списує речення з друкованого тексту

 

214

 

Закріплення звуків [дз], [дз], зіставлення їх зі звуками [ц], [ід] у складах і словах. Читання текстів у «Супутнику букваря».

- читає слова з буквосполученням дз;

- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання;

-    читає букварні тексти; переказує

сюжетний текст букварного типу

 

215

 

Закріплення навичок написання складів, слів з буквосполученням

ДЗ.

-    пише букви правильної форми;

- поєднує букви за типами поєднань;

- пише слова з однаковим нахилом букв

 

216

 

Звук [дж], позна­чення його букво­сполученням дж. Опрацювання тексту «Бджілка».

  • читає слова з буквосполученням дж;
  • читає букварні тексти;
  • правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому

слові

 

217

 

Письмо букво­сполучень Дж, дж. Порівняння з буквосполученням

Дз, дз.

- пише букви правильної форми;

-    поєднує букви за типами поєднань;

-  списує речення з друкованого тексту

 

218

 

Закріплення нави­ків письма слів з буквосполученнями дз і дж. Звуко -буквене зіставлення слів. Списування з друкованого тексту.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;
  • списує речення з друкованого тексту

 

219

 

Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом.

-      читає склади і слова з апострофом;

-      правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
-       читає букварні тексти;

      -    читає напам'ять вірш

 

220

 

Письмо слів з апострофом.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

списує речення з друкованого тексту

 

221

 

Закріплення навиків вимови слів з апострофом. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання тексту «Комп’ютерна мишка».

- читає склади і слова з апострофом;

- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
- читає букварні тексти;

- самостійно будує зв'язне висловлювання за ілюстрацією та планом

 

222

 

Письмо слів з апострофом.

Коментоване письмо.

Списування з друкованого шрифту.

  • пише букви правильної форми;
  • поєднує букви за типами поєднань;

списує речення з друкованого тексту

 

223

 

«У чому сила і краса природи». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;

 - правильно називає твір;

- самостійно будує зв'язне висловлювання

 

224

 

Алфавіт. Повторення письма великих і рядкових літер. Списування з друкованого тексту.

- пише букви правильної форми;

-поєднує букви за типами поєднань;

- писує речення з друкованого тексту;

- пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим

нахилом букв

 

225

 

Т. Г. Шевченко -великий

український поет. Читання уривків віршів поета.

  • читає цілими словами тексти букварного типу;
  • читає вірші напам'ять;

формулює запитання за змістом прочитаного тексту

 

226

 

Письмо складів і слів з вивченими буквами. Подвоєння приголосних у словах. Написання слів з подвоєними приголосними.

- пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв;

- розташовує слова і речення в основному рядку;

- списує склади, слова, речення;

 - пише під диктування склади,слова,речення

 

 

227

 

Ознайомлення з творчістю україн­ського письмен­ника І. Я. Франка. Казка «Лисичка і рак».

- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання;

-    читає букварні тексти;

- переказує сюжетний текст букварного типу

 

228

 

Леся Українка -велика українська поетеса. Інтонаційне читання. Заучування напам'ять вірша «Вишеньки».

  • читає букварні тексти;

читає напам'ять вірш

 

229

 

Повторення написання вивчених букв. Списування.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;
  • списує склади, слова, речення

 

230

 

Творчість українського письменника М. Коцюбинського. Казка «Про двох цапків».

  • читає букварні тексти;
  • переказує сюжетний текст букварного типу

 

231

 

Повторення написання вивчених букв. Малюнковий диктант.

  • пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв;
  • розташовує слова і речення в основному рядку;

пише під диктування склади, слова, речення

 

232

 

Закріплення навичок письма. Письмо слів, речень, текстів з вивченими буквами.

-розташовує слова і речення в основному рядку;

 -списує склади, слова, речення;

- пише під диктування склади, слова,

речення

 

233

 

Закріплення навичок письма. Словниковий диктант.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;

пише під диктування склади, слова, речення

 

234

 

Підсумковий урок «Мрія збулася», «Буде дощ веселий».

- читає букварні тексти

 

235

 

Списування прислів'їв з Букваря. Виконання творчих вправ.

-    розташовує слова і речення в основному рядку;

- списує склади, слова, речення

 

236

 

«Ким я мрію стати». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного

мовлення.

-практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;

-   правильно називає твір;

- самостійно будує зв'язне висловлювання

 

237

 

Закріплення письма вивчених букв. Письмо під диктовку.

- розташовує слова і речення в основному рядку;

-    пише під диктування склади, слова,

речення

 

Післябукварний  період

 

238

 

Читаю і відгадую загадки.

  • читає напам'ять загадки;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  •    читає текст цілими словами

 

 

239

 

Списування загадок.складання і запис речень.

-    розташовує слова і речення в основному рядку;

- списує склади, слова, речення;

- складає, записує речення

 

240

 

Читаю і слухаю дитячі пісні.

  • читає напам'ять пісні;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  •    читає текст цілими словами

 

241

 

Звертання, слова ввічливості. Списування слів ввічливості.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;

списує склади, слова, речення;

 

242

 

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви.

- знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами;

-       доповнює речення 1 -2 словами за змістом;

 - читає тексти букварного типу

 

243

 

Алфавіт. Запис слів в алфавітному порядку.

- розташовує слова і речення в основному рядку;

- списує склади, слова, речення;

 

244

 

Діалог. Голосні звуки. Наголос. Склад.

  • поділяє на склади слова з двох - трьох слів;
  • визначає наголос у дво-трискладових словах;
  • розрізняє голосні і приголосні звуки;
  • відтворює в особах прослуханий діалог

 

245

 

Закріплення письма вивчених букв. Творче списування.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;
  • списує склади, слова,речення;

 

246

 

Діалог. Приголосні звуки.

  • розрізняє голосні і приголосні звуки;
  • відтворює в особах прослуханий діалог

 

247

 

Повторення написання вивчених букв. Диктант.

- розташовує слова і речення в основному рядку;

- пише під диктування склади, слова,

речення

 

248

 

Лічилки .

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

249

 

Закріплення знань про роль букви ю в українській мові. Творче списування.

- розташовує слова і речення в основному рядку;

 - списує склади, слова, речення;

 

250

 

«Ми - пасажири». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;
- правильно називає твір;

-  самостійно будує зв'язне висловлювання

 

251

 

Перевірка графічних навичок та техніки письма. Списування з друкованого тексту.

-    розташовує слова і речення в основному рядку;

- списує склади, слова, речення;

- дотримується гігієнічних вимог у процесі

письма

 

252

 

Українська народна казка «Рукавичка».

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

253

 

Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Творче списування.

- розташовує слова і речення в основному рядку;

-    списує склади, слова, речення;

 

254

 

Авторська казка. Ольга Зубер «Як заєць сон шукав»

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

255

 

Закріплення знань про роль букви є в українській мові. Творчі вправи.

- розташовує слова і речення в основному рядку;

-    списує склади, слова, речення;

 

256

 

Вірші про пори року

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

257

 

Повторення написання вивчених букв. Диктант.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;

пише під диктування склади, слова, речення

 

258

 

Читаю про дні тижня

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

259

 

Закріплення письма вивчених букв. Вибіркове списування. Самодиктант.

  • розташовує слова і речення в основному рядку:
  • списує склади, слова.речення;

дотримується гігієнічних вимог у процесі письма

 

260

 

Кольори у природі

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

261

 

Закріплення навичок письма. Письмо речень, текстів з вивченими буквами.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;
  • списує склади, слова, речення;

дотримується гігієнічних вимог у процесі письма

 

262

 

Читаю про родину

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

263

 

Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту.

- пише букви правильної форми;

          -  поєднує букви за типами поєднань;

         - списує речення з друкованого тексту

 

264

 

«Буду чемним і привітним». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;

- правильно називає твір;

 -    відтворює в особах прослуханий діалог

 

265

 

Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ.

-      розташовує слова і речення в основному рядку;

      -    списує склади,слова, речення;

 

266

 

Оповідання про дітей.Дружба і друзі

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

267

 

Повторення письма вивчених букв.

Словниковий диктант.

- розташовує слова і речення в основному рядку;

 -    пише під диктування склади,слова,

 речення

 

 

268

 

Дитячі ігри.Спорт

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

269

 

Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;

списує склади, слова, речення;

 

270

 

Про домашніх тварин. Чарівні слова нашої мови.

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

271

 

Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ.

  • розташовує слова і речення в основному рядку;

списує склади, слова, речення;

 

272

 

Канікули.  Підсумковий урок за рік.

- читає букварні тексти цілими словами;

-    розуміє і адекватно виконує короткі

інструкції до навчальних завдань

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
31 липня 2020
Переглядів
3121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку