Календарне планування з предмета Українська мова та читання 1 клас до підручника М.Вашуленко, О.Вашуленко НУШ
Складено за Типовою освітньою програмою (за ред. Савченко) 8 год/тиждень
67 |
|
Звуки [л], [л’], позначення їх буквою Лл. |
-читає склади, слова; -доповнює речення 1-2 словами за змістом; -правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові. |
|
|
68 |
|
Письмо рядкової букви л, складів і слів з нею. |
-пише букви правильної форми; -поєднує букви за типами поєднань. |
|
|
69 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою л. Інтонаційне читання речень. Вправи на доповнення незавершених речень. |
-читає слова складами; -правильно інтонує речення; -доповнює речення 1-2 словами за змістом. |
|
|
70 |
|
Письмо великої літери Л. Письмо слів і речень з великою літерою Л. Списування з друкованих слів. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова |
|
|
71 |
|
Звуки [с], [с']; позначення їх буквою С с. Закріплення аналітико-синтетичних умінь на рівні складів, слів та речень. |
- читає склади, слова; - правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - визначає кількість слів у реченні; -- складає графічні моделі простих речень. |
|
|
72 |
|
Письмо рядкової букви с, складів і слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань. |
|
|
73 |
|
Закріплення звукового значення букви с. Читання складів, слів, речень, текстів. |
- читає букварні тексти; - переказує сюжетний текст букварного типу. |
|
|
74 |
|
Письмо великої літери С, складів і слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - записує слова правильно. |
|
|
75 |
|
«На кого сварилися, а кому дісталося». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.
|
- виділяє, показує назву книжки, прізвище письменника; - розглядає дитячу книжку;
- розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних |
|
|
76 |
|
Закріплення письма вивчених букв. Написання під диктовку вивчених букв, складів і слів з ними. |
- поєднує букви за типами поєднань; - пише під диктування слова, речення. |
|
|
77 |
|
Закріплення звукового значення букви с, умінь читати склади,слова з нею, речення. |
- поєднує окремі звуки у склад відповідної структури; - читає склади, слова; - читає тексти букварного типу. |
|
|
78 |
|
Закріплення письма вивчених букв. Складання і записування слів з вивченими буквами. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
79 |
|
Звук [к], позначення його буквою К к. Словниково -логічні вправи. Робота з текстом. |
- поєднує окремі звуки у склад відповідної структури; - читає склади, слова; - читає тексти букварного типу |
|
|
80 |
|
Письмо рядкової букви К к, складів і слів з нею |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
81 |
|
Продовження роботи над звуком [к], буквою К к. |
- читає тексти букварного типу; - доповнює речення 1-2 словами за змістом. |
|
|
82 |
|
Письмо великої літери К, складів, слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
83 |
|
Закріплення звукового значення букви к. Читання тексту «Лиска». |
- читає тексти букварного типу |
|
|
84 |
|
Написання складів і слів з вивченими буквами. Складання і записування слів з вивченими буквами. |
- пише букви правильної форми; - правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
85 |
|
Звуки [р], [р'], позначення їх буквою Р р. Словниково-логічні вправи. |
- читає склади, слова; - правильно інтонує речення. |
|
|
86 |
|
Письмо рядкової букви р. Письмо складів, слів з буквою р. Списування з друкованих слів. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
87 |
|
Закріплення звукового значення букви р. Інтонаційне читання. |
- читає букварні тексти; - правильно інтонує речення. |
|
|
88 |
|
Письмо великої букви Р, складів і слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань. |
|
|
89 |
|
Закріплення букви р. Опрацювання тексту «У полі». |
- правильно інтонує речення; - пояснює зміну значення слова у результаті зміни одного зі звуків. |
|
|
90 |
|
Звук [п], позначення його буквою П п. Удосконалення навичок звуко-складового аналізу слів. |
- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає склади, слова; - читає тексти букварного типу. |
|
|
91 |
|
Письмо рядкової букви п, складів, слів і речень з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
92 |
|
Закріплення букви п, її звукового значення. Читання тексту «Сливи». |
- читає букварні тексти; доповнює речення 1-2 словами за змістом |
|
|
93 |
|
Письмо великої літери П, слів і речень з нею. |
- пише букви правильної форми; поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
94 |
|
Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи. |
- читає букварні тексти; - поєднує окремі звуки у склад відповідної структури. |
|
|
95 |
|
Написання рядкової та великої букв П п. Списування з друкованого тексту. |
- поєднує букви за типами поєднань;
- списує текст, дотримуючись правил каліграфії, перевіряє |
|
|
96 |
|
«Добра рада».Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє дитячі періодичні видання: газету, журнал,правильно називає 1-2 дитячі журнали; - розповідає, про щойдеться в тексті, який прослуховується. |
|
|
97 |
|
Закріплення письма вивчених букв. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань. |
|
|
98 |
|
Закріплення написання рядкових і великих букв п П і р Р. Списування з друкованого тексту. |
- поєднує букви за типами поєднань;
- списує текст, дотримуючись правил каліграфії, перевіряє |
|
|
99 |
|
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою Т т. Читання складів, слів, тексту. |
- читає склади, слова; - читає букварні тексти. |
|
|
100 |
|
Письмо рядкової букви т, складів і слів з буквою т. |
- пише букви правильної форми; - пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв. |
|
|
101 |
|
Закріплення букви т у словах, реченнях, текстах. Інтонаційне читання діалогічного тексту і розповідь казки «Котик і Півник» |
- читає тексти букварноготипу; - розповідає, про що йдеться в тексті; - правильно інтонує речення. |
|
|
102 |
|
Письмо великої букви Т, слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв. |
|
|
103 |
|
Закріплення звукового значення букви т. Скоромовки. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «У кімнаті». |
- регулює силу голосу і темп мовлення у процесі виконання навчальних завдань; - читає напам'ять; - доповнює речення 1-2 словами за змістом; - читає тексти букварного типу. |
|
|
104 |
|
«Барвистий віночок». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої - правильно називає твір; - самостійно будує зв'язне висловлювання. |
|
|
105 |
|
Звуки [д], [д'], позначення їх буквою Д д. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. |
- читає склади, слова; - пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків. |
|
|
106 |
|
Письмо рядкової букви д, складів і слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань. |
|
|
107 |
|
Закріплення звуків [д], [д'], літери Д д. Опрацювання тексту «Парк на пустирі». |
- читає букварні тексти; - правильно інтонує речення; - розрізнює друковане і рукописне письмо. |
|
|
108 |
|
Письмо великої букви Д, слів і речень з нею. |
- пише букви правильної форми; - списує слова, речення з рукописного і друкованого тексту. |
|
|
109 |
|
Зіставлення звуків [д]-[т], [д'Ит'].
|
- пояснює зміну значення слова у результаті зміни одного зі звуків; - читає тексти букварного типу; - самостійно будує зв'язне висловлювання за ілюстрацією. |
|
|
110 |
|
Написання слів, речень з буквою Д д. Поєднання букви д з іншими буквами. |
- поєднує букви за типами поєднань; - списує слова, речення з рукописного і друкованого тексту. |
|
|
111 |
|
Звуки [з], [з'], позначення їх буквою 3 з. Відпрацювання літературної вимови слів з виучуваними звуками. |
- читає склади, слова; - читає букварні тексти; - правильно інтонує речення; - пояснює зміну значення слова у результаті зміни одного |
|
|
112 |
|
Письмо рядкової букви з, складів, слів, речень з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - списує слова, речення з рукописного і друкованого |
|
|
113 |
|
Закріплення звуків [з].[з'] та букви 3 з. Зіставлення звуків [з]-[с], [з']-[С] за " вимовою і звучанням. Опрацювання тексту «У зоопарку». |
- пояснює зміну значення слова у результаті зміни одного зі звуків; - читає букварні тексти; - розрізнює друковане і рукописне письмо; - переказує сюжетний текст букварного типу. |
|
|
114 |
|
Письмо великої букви 3, слів і речень з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова |
|
|
115 |
|
Закріплення букви з. Бесіда на тему «Зимові розваги». Опрацювання тексту «Зима». |
- повторює услід за вчителем зразок зв'язного висловлювання; - читає тексти букварного типу. |
|
|
116 |
|
«Буду я природі другом». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- правильно називає твір; - показує в середині книжки назву твору, прізвище письменника; - будує речення за поданим початком. |
|
|
117 |
|
Звук [б], позначення його буквою Б б. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б ]. |
- пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків; - читає склади, слова; - правильно інтонує речення. |
|
|
118 |
|
Письмо рядкової букви б, складів і слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
119 |
|
Звук [б], позначення його буквою Б б. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б ]. |
- пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків; - читає склади, слова; - правильно інтонує речення. |
|
|
120 |
|
Письмо великої букви б, складів і слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - правильно записує слова. |
|
|
121 |
|
Закріплення букв Б, б. Опрацювання тексту «Білки»
Закріплення звуків [б], [б], букв Б, б. Читання текстів діалогічної форми. Зіставлення звуків б – п за вимовою і звучанням |
|
|
|
122 |
|
Закріплення написання рядкової і великої букв Б,б, слів і речень з ними. |
букв |
|
|
123 |
|
Звук [й], буква Й й. Вправи з розвитку фонематичного слуху. |
читає букварні тексти; |
|
|
124 |
|
Письмо рядкової букви й, слів і речень з нею. |
|
|
|
125 |
|
Закріплення звука [й], букви й. Ознайомлення з буквосполученням йо. Читання букварних текстів діалогічної форми. |
читає слова з буквосполученням йо |
|
|
126 |
|
Письмо великої букви Й та слів з буквосполученням йо. Знак питання. Питальні речення. |
списує речення з друкованого тексту |
|
|
127 |
|
Закріплення букви й. Читання тексту «Пасіка». |
читає букварні тексти |
|
|
128 |
|
Закріплення написання вивчених букв. Запис під диктовку. Підсумковий урок за І семестр. |
пише під диктування слова, речення |
|
|
129 |
|
Звук [г], Буква Гг. Засвоєння українських слів з буквою г (вимова, читання) |
|
|
|
130 |
|
Письмо рядкової букви г, складів і слів з нею. |
|
|
|
131 |
|
Закріплення звуків [г], [г], букв г, г. Читання текстів діалогічної форми. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних текстів. |
|
|
|
132 |
|
Письмо великої літери Г, складів, слів і речень з нею. |
|
|
|
133 |
|
Закріплення букв г-к, Г-К. Опрацювання текстів |
|
|
|
134 |
|
Закріплення написання рядкової і великої букв г-к, Г-К.
|
букв |
|
|
135 |
|
«У різні пори року приваблива земля». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
136 |
|
Повторення письма вивчених букв. |
|
|
|
137 |
|
Звук [г], [г]. Буква Гг. Вправи з розвитку фонетичного слуху. |
виконання навчальних завдань |
|
|
138 |
|
Письмо рядкової букви г, складів і слів з нею. |
|
|
|
139 |
|
Закріплення звука [г],букви Гг. Читання тексту. |
читає слова з буквою г |
|
|
140 |
|
Письмо великої літери Г, складів, слів і речень з нею. |
пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв |
|
|
141 |
|
Закріплення звуків [г], [г]. Читання тексту. |
читає слова з буквою г |
|
|
142 |
|
Закріплення написання букв г-к, Г-К. |
пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв |
|
|
143 |
|
Буква ь (м'який знак). Позначення ним на письмі м'якості приголосних звуків. |
читає склади і слова з буквою ь; - читає тексти букварного типу; - пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків. |
|
|
144 |
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Письмо речення із словами, у яких є м'який знак. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв. |
|
|
145 |
|
Закріплення букви ь. Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів із м'якими приголосними в кінці слова і складу. Буквосполучення ьо. Опрацювання букварних текстів. |
- читає склади і слова з буквою ь; - правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає букварні тексти; - складає розповідь за ілюстрацією. |
|
|
146 |
|
Написання складів і слів із буквосполученням ьо. Написання під диктовку слів із м'яким знаком у різних позиціях. |
- поєднує букви за типами поєднань; - списує речення з друкованого тексту; - пише під диктування слова з м'яким знаком. |
|
|
147 |
|
Закріплення вивчених звуків. Читання текстів. |
- читає склади і слова з вивченими буквами; - правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає букварні тексти; - складає розповідь за ілюстрацією. |
|
|
148 |
|
Закріплення написання складів і слів з буквою ь, ь-ьо, й-йо. |
- поєднує букви за типами поєднань; - списує речення з друкованого тексту; - пише під диктування слова з м'яким знаком, ьо, й,йо. |
|
|
149 |
|
Звук [х], буква X х. Гра на розвиток уяви «Подорож до лісу». |
читає склади, слова |
|
|
150 |
|
Письмо рядкової букви х, слів і речень з нею. |
|
|
|
151 |
|
Закріплення звука [х], букви X х. Інтонаційне читання букварних текстів. |
|
|
|
152 |
|
Письмо великої букви X. Написання слів з великої букви X. Знак оклику. Окличні речення. |
|
|
|
153 |
|
Закріплення букви х. Читання тексту «Казкові хмаринки». |
- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає склади, слова; - читає букварні тексти |
|
|
154 |
|
Закріплення написання вивчених букв к-х, К-Х. Запис під диктовку. |
пише під диктування слова, речення |
|
|
155 |
|
«Дарунки природи». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
ілюстрацією (картиною) |
|
|
156 |
|
Списування з друкованих текстів |
пише під диктування слова, речення |
|
|
157 |
|
Звук [ж], буква Ж ж. Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах. |
читає букварні тексти |
|
|
158 |
|
Письмо рядкової букви ж. |
поєднує букви за типами поєднань |
|
|
159 |
|
Закріплення звука [ж]. Опрацювання української народної казки «Лисичка і Журавель». |
відтворює в особах прослуханий діалог |
|
|
160 |
|
Письмо великої букви Ж. |
|
|
|
161 |
|
«Машини- помічники людини». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
162 |
|
Звук [ш], буква Ш ш. Читання слів, речень, тексту. |
- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає склади,слова; - читає букварні тексти |
|
|
163 |
|
Письмо рядкової букви ш, складів і слів з нею. |
поєднує букви за типами поєднань |
|
|
164 |
|
Закріплення звука [ш]. Розвиток зв'язного мовлення на тему «Допомога тваринам взимку». Читання букварних текстів. |
|
|
|
165 |
|
Письмо великої букви Ш. |
поєднує букви за типами поєднань |
|
|
166 |
|
Закріплення звука [ш]. Опрацювання тексту «Кожушок». |
доповнює речення 1 -2 словами за змістом |
|
|
167 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Словниковий диктант. |
пише під диктування слова, речення. |
|
|
168 |
|
Звук [ч], буква Чч Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]. |
письмі позначаються буквами |
|
|
169 |
|
Письмо рядкової букви ч, складів і слів з нею. |
букв |
|
|
170 |
|
Закріплення букви ч. Бесіда про українські Карпати, життя і працю людей. Вивчення напам'ять вірша «Карпати». |
- регулює силу голосу і темп мовлення у процесі виконання навчальних завдань |
|
|
171 |
|
Письмо великої букви Ч, складів, слів з нею. |
|
|
|
172 |
|
Закріплення букви ч та вивчених букв. Опрацювання тексту «На полонині». |
переказує сюжетний текст букварного типу |
|
|
173 |
|
Закріплення знань про вивчені букви. Написання під диктовку складів, слів, речень. |
пише під диктування слова, речення |
|
|
174 |
|
Звуки [ц], [ц], буква Ц ц. Читання тексту «Циркова залізниця». |
читає букварні тексти |
|
|
175 |
|
Письмо рядкової букви ц. |
поєднує букви за типами поєднань |
|
|
176 |
|
Закріплення звукових значень букви ц. Опрацювання тексту «Родичі». |
доповнює речення 1 -2 словами за змістом |
|
|
177 |
|
Письмо великої букви Ц. |
поєднує букви за типами поєднань |
|
|
178 |
|
«Хто живе поруч з нами». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; - правильно називає твір; - самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
179 |
|
Перевірка навичок написання вивчених букв. Письмо під диктовку. |
пише під диктування слова, речення |
|
|
180 |
|
Буква я. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м'якими приголосними. |
слові |
|
|
181 |
|
Письмо рядкової букви я. |
поєднує букви за типами поєднань |
|
|
182 |
|
Читання слів, речень і текстів з буквою я в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення [йа], м'яких приголосних з наступним голосним [а]. |
переказує сюжетний текст букварного типу |
|
|
183 |
|
Письмо великої букви Я. |
|
|
|
184 |
|
Закріплення знань про букву я. |
відновлює деформований текст |
|
|
185 |
|
Буква ю, позначення нею м'якості при голосних у сполученні з голосним [у]. Робота над віршем «Я матусю дожидаю». |
- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає склади,слова; - читає букварні тексти - відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювання |
|
|
186 |
|
Письмо малої букви ю, складів і слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань |
|
|
187 |
|
Буква ю, позначення нею звукосполучення [йу]. Робота над оповіданням М. Коцюбинського "Десять робітників». |
- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає букварні тексти; - читає слова з буквою ї в різних позиціях; - правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання |
|
|
188 |
|
Письмо великої букви Ю. |
списує речення з друкованого тексту |
|
|
189 |
|
Закріплення звукового значення букви ю на початку слова і складу та після приголосного. Читання вірша «Руки». |
читає слова з буквою ю в різних позиціях |
|
|
190 |
|
Закріплення навиків письма рядкової та великої букв Ю ю. Письмо буквосполучень, слів, речень під диктовку. |
|
|
|
191 |
|
«Хто живе поруч з нами». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; - правильно називає твір; - самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
192 |
|
Буква Є є на позначення звукоспо -лучення [йе]. Читання тексту «Барвисте коромисло». |
читає слова з буквою є в різних позиціях |
|
|
193 |
|
Письмо малої букви є. |
поєднує букви за типами поєднань; |
|
|
194 |
|
Закріплення звукового значення букви є. |
висловлювання |
|
|
195 |
|
Письмо великої букви Є. |
списує речення з друкованого тексту |
|
|
196 |
|
Буква ї, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ -столицю України. Опрацювання тексту «На екскурсії». |
висловлювання |
|
|
197 |
|
Написання рядкової букви ї, закріплення її звукового значення. |
списує речення з друкованого тексту |
|
|
198 |
|
Закріплення букви ї. Опрацювання тексту «Гроші України». |
|
|
|
199 |
|
Написання великої букви Ї. |
поєднує букви за типами поєднань |
|
|
200 |
|
Закріплення знань про роль букв я, ї, ю, є в українській мові. Робота над віршем : виразне читання, читання в особах. |
слові |
|
|
201 |
|
Закріплення вмінь написання вивчених букв. Письмо слів та речень з рукописного і друкованого шрифту. |
правильно вживає розділові знаки під час списування |
|
|
202 |
|
Буква щ, позначення нею букво-сполучення [шч]. Опрацювання тексту «Наша Батьківщина». |
прочитаного тексту |
|
|
203 |
|
Письмо рядкової букви щ.звуковий аналіз слів зі звукосполученням [шч]. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - списує речення з друкованого тексту |
|
|
204 |
|
Закріплення звукового значення букви щ. Читання вірша «Що для чого треба» |
слові |
|
|
205 |
|
Письмо великої букви Щ, складів, слів з нею. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - списує речення з друкованого тексту |
|
|
206 |
|
«В саду гуляли -ягідки збирали». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; - правильно називає твір; - самостійно будує зв'язне висловлювання
|
|
|
207 |
|
Закріплення знань про вивчені букви. Написання під диктовку складів, слів, речень. |
пише під диктування слова, речення |
|
|
208 |
|
Звук [ф], буква Ф ф. Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф]. Бесіда про професії людей. |
самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
209 |
|
Письмо малої букви ф. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; -списує речення з друкованого тексту |
|
|
210 |
|
Закріплення букви ф. Читання текстів «Жирафи», «Жарт». |
виконання навчальних завдань |
|
|
211 |
|
Письмо великої букви Ф. |
списує речення з друкованого тексту |
|
|
212 |
|
Звуки [дз], [дз*], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз]. Опрацювання тексту «Лісовий майстер». |
|
|
|
213 |
|
Письмо буквосполучень Дз, дз. Звуко - буквене зіставлення слів. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; -списує речення з друкованого тексту |
|
|
214 |
|
Закріплення звуків [дз], [дз], зіставлення їх зі звуками [ц], [ід] у складах і словах. Читання текстів у «Супутнику букваря». |
- читає слова з буквосполученням дз; - правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання; - читає букварні тексти; переказує сюжетний текст букварного типу |
|
|
215 |
|
Закріплення навичок написання складів, слів з буквосполученням ДЗ. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - пише слова з однаковим нахилом букв |
|
|
216 |
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Опрацювання тексту «Бджілка». |
слові |
|
|
217 |
|
Письмо буквосполучень Дж, дж. Порівняння з буквосполученням Дз, дз. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - списує речення з друкованого тексту |
|
|
218 |
|
Закріплення навиків письма слів з буквосполученнями дз і дж. Звуко -буквене зіставлення слів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
|
219 |
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. |
- читає склади і слова з апострофом;
- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - читає напам'ять вірш |
|
|
220 |
|
Письмо слів з апострофом. |
списує речення з друкованого тексту |
|
|
221 |
|
Закріплення навиків вимови слів з апострофом. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання тексту «Комп’ютерна мишка». |
- читає склади і слова з апострофом;
- правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; - самостійно будує зв'язне висловлювання за ілюстрацією та планом |
|
|
222 |
|
Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифту. |
списує речення з друкованого тексту |
|
|
223 |
|
«У чому сила і краса природи». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; - правильно називає твір; - самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
224 |
|
Алфавіт. Повторення письма великих і рядкових літер. Списування з друкованого тексту. |
- пише букви правильної форми; -поєднує букви за типами поєднань; - писує речення з друкованого тексту; - пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв |
|
|
225 |
|
Т. Г. Шевченко -великий український поет. Читання уривків віршів поета. |
формулює запитання за змістом прочитаного тексту |
|
|
226 |
|
Письмо складів і слів з вивченими буквами. Подвоєння приголосних у словах. Написання слів з подвоєними приголосними. |
- пише слова зв'язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв; - розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення; - пише під диктування склади,слова,речення
|
|
|
227 |
|
Ознайомлення з творчістю українського письменника І. Я. Франка. Казка «Лисичка і рак». |
- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання; - читає букварні тексти; - переказує сюжетний текст букварного типу |
|
|
228 |
|
Леся Українка -велика українська поетеса. Інтонаційне читання. Заучування напам'ять вірша «Вишеньки». |
читає напам'ять вірш |
|
|
229 |
|
Повторення написання вивчених букв. Списування. |
|
|
|
230 |
|
Творчість українського письменника М. Коцюбинського. Казка «Про двох цапків». |
|
|
|
231 |
|
Повторення написання вивчених букв. Малюнковий диктант. |
пише під диктування склади, слова, речення |
|
|
232 |
|
Закріплення навичок письма. Письмо слів, речень, текстів з вивченими буквами. |
-розташовує слова і речення в основному рядку; -списує склади, слова, речення; - пише під диктування склади, слова, речення |
|
|
233 |
|
Закріплення навичок письма. Словниковий диктант. |
пише під диктування склади, слова, речення |
|
|
234 |
|
Підсумковий урок «Мрія збулася», «Буде дощ веселий». |
- читає букварні тексти |
|
|
235 |
|
Списування прислів'їв з Букваря. Виконання творчих вправ. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення |
|
|
236 |
|
«Ким я мрію стати». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
-практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; - правильно називає твір; - самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
237 |
|
Закріплення письма вивчених букв. Письмо під диктовку. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - пише під диктування склади, слова, речення |
|
|
Післябукварний період
|
|||||
238 |
|
Читаю і відгадую загадки. |
|
|
|
239 |
|
Списування загадок.складання і запис речень. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення; - складає, записує речення |
|
|
240 |
|
Читаю і слухаю дитячі пісні. |
|
|
|
241 |
|
Звертання, слова ввічливості. Списування слів ввічливості. |
списує склади, слова, речення; |
|
|
242 |
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. |
- знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами; - доповнює речення 1 -2 словами за змістом; - читає тексти букварного типу |
|
|
243 |
|
Алфавіт. Запис слів в алфавітному порядку. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення; |
|
|
244 |
|
Діалог. Голосні звуки. Наголос. Склад. |
|
|
|
245 |
|
Закріплення письма вивчених букв. Творче списування. |
|
|
|
246 |
|
Діалог. Приголосні звуки. |
|
|
|
247 |
|
Повторення написання вивчених букв. Диктант. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - пише під диктування склади, слова, речення |
|
|
248 |
|
Лічилки . |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
249 |
|
Закріплення знань про роль букви ю в українській мові. Творче списування. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення; |
|
|
250 |
|
«Ми - пасажири». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; - самостійно будує зв'язне висловлювання |
|
|
251 |
|
Перевірка графічних навичок та техніки письма. Списування з друкованого тексту. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення; - дотримується гігієнічних вимог у процесі письма |
|
|
252 |
|
Українська народна казка «Рукавичка». |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
253 |
|
Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Творче списування. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення; |
|
|
254 |
|
Авторська казка. Ольга Зубер «Як заєць сон шукав» |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
255 |
|
Закріплення знань про роль букви є в українській мові. Творчі вправи. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади, слова, речення; |
|
|
256 |
|
Вірші про пори року |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
257 |
|
Повторення написання вивчених букв. Диктант. |
пише під диктування склади, слова, речення |
|
|
258 |
|
Читаю про дні тижня |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
259 |
|
Закріплення письма вивчених букв. Вибіркове списування. Самодиктант. |
дотримується гігієнічних вимог у процесі письма |
|
|
260 |
|
Кольори у природі |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
261 |
|
Закріплення навичок письма. Письмо речень, текстів з вивченими буквами. |
дотримується гігієнічних вимог у процесі письма |
|
|
262 |
|
Читаю про родину |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
263 |
|
Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. |
- пише букви правильної форми; - поєднує букви за типами поєднань; - списує речення з друкованого тексту |
|
|
264 |
|
«Буду чемним і привітним». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
- практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; - правильно називає твір; - відтворює в особах прослуханий діалог |
|
|
265 |
|
Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - списує склади,слова, речення; |
|
|
266 |
|
Оповідання про дітей.Дружба і друзі |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
267 |
|
Повторення письма вивчених букв. Словниковий диктант. |
- розташовує слова і речення в основному рядку; - пише під диктування склади,слова, речення
|
|
|
268 |
|
Дитячі ігри.Спорт |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
269 |
|
Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ. |
списує склади, слова, речення; |
|
|
270 |
|
Про домашніх тварин. Чарівні слова нашої мови. |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|
271 |
|
Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ. |
списує склади, слова, речення; |
|
|
272 |
|
Канікули. Підсумковий урок за рік. |
- читає букварні тексти цілими словами; - розуміє і адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань |
|
|