1 КЛАС
ЧИТАННЯ, ПИСЬМО, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: підручник (у двох частинах) для 1 кл. заг. середн. освіт. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальне видання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.
За зошитами: Зошит для письма № 1: навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.
Зошит для письма № 2: навч. посіб. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Вашуленко, О.Ю.Прищепа. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.
І семестр
16 тижнів х 7 годин на тиждень = 112 годин (56 годин читання, 56 годин письма)
№ уроку |
ЧИТАННЯ |
ПИСЬМО |
||||||
Тема |
Сто- рінки буква -ря |
Мета вивчення теми |
Тема |
Сто- рінки зоши- та |
Мета вивчення теми |
|||
Добуквений період – 15 годин |
||||||||
1 |
Буквар – |
перша |
4-5 |
Ознайомити дітей із |
Письмове приладдя. |
Зошит |
Ознайомити учнів з |
|
|
навчальна книга. |
|
|
завданнями уроків читання, із |
(У добуквений період усі |
№ 1, |
письмовим приладдям |
|
|
|
|
|
букварем, правилами роботи з |
завдання (малювання, |
с. 1-3 |
(зошитом, ручкою, олівцем), |
|
|
|
|
|
підручником, правилами |
домальовування, |
|
гігієнічними правилами |
|
|
|
|
|
поведінки на уроці та під час |
розфарбовування) |
|
письма. Звернути увагу дітей |
|
|
|
|
|
перерви; створити умови, які |
виконуються олівцем, а |
|
на обкладинку зошита: зміст |
|
|
|
|
|
сприяють появі інтересу до |
з часу ознайомлення |
|
малюнка. Вправляти у |
|
|
|
|
|
навчальної книги — букваря, |
дітей з рядком |
|
правильному розміщенні в |
|
|
|
|
|
бажання вчитися, ходити у |
(рядковими лініями) |
|
руці олівця, учнів/учениць, |
|
|
|
|
|
школу, опановувати знання. |
вводиться ручка для |
|
які пишуть правою, лівою |
|
|
|
|
|
|
роботи в рядках |
|
рукою. |
|
|
|
|
|
|
графічної сітки зошита. |
|
Обвести руку на порожній |
|
|
|
|
|
|
|
сторінці зошита. Уточнити назви пальчиків руки. Цікаві завдання. Матеріал готується заздалегідь, деталі вибираються учнями самостійно. Робота виконується парами. |
|
2 |
Я вчуся знайомитися, |
6-7 |
Познайомитися з |
Орієнтування |
на |
Зошит |
Вчити учнів/учениць |
|
спілкуватися. |
|
учнями/ученицями класу, |
обмеженій площині. |
|
№ 1, |
орієнтуватися на сторінці |
|
|
|
вчити їх знайомитися, |
|
|
с. 4-5 |
зошита (посередині, вгорі, |
|
|
|
представлятися; ознайомити |
|
|
|
внизу, ліворуч, праворуч), |
|
|
|
дітей з поняттям |
|
|
|
наводити лінії, |
|
|
|
«спілкування», з метою і |
|
|
|
домальовувати, |
|
|
|
результатом мовленнєвого |
|
|
|
розфарбовувати предмети. |
|
|
|
спілкування, з мовленнєвим |
|
|
|
Дозволити дітям самостійно |
|
|
|
етикетом у різних ситуаціях |
|
|
|
обрати предмети для |
|
|
|
навчальної взаємодії. |
|
|
|
малювання. З’ясувати про те, |
|
|
|
|
|
|
|
що і де вони розмістили на |
|
|
|
|
|
|
|
сторінці. |
3 |
Ознайомлення зі |
8-9 |
Сформувати в учнів/учениць |
Програмування |
Зошит |
Вчити учнів/учениць бачити |
|
|
словами – назвами |
|
уявлення про слова – назви |
наступного руху руки. |
№ 1, |
наступний рух руки ― |
|
|
предметів. Що? |
|
неживих предметів, навчити |
|
с. 6-9 |
вибрати безпечну доріжку до |
|
|
|
|
ставити до них питання що?; |
|
|
школи. |
|
|
|
|
збагачувати словниковий |
|
|
Розповідати за малюнком про |
|
|
|
|
запас учнів/учениць словами |
|
|
кожну тваринку, предмет, з |
|
|
|
|
шкільної тематики; розвивати |
|
|
яким вона йде до школи. |
|
|
|
|
вміння розповідати за |
|
|
Розфарбовувати предмети на |
|
|
|
|
малюнком; вчити сприймати |
|
|
вибір (пеньки – коловими |
|
|
|
|
на слух невеликий текст, |
|
|
лініями). |
|
|
|
|
відповідати на запитання за |
|
|
Вправляння пальчиками по |
|
|
|
|
його змістом; формувати |
|
|
доріжці можна виконувати |
|
|
|
|
вміння охайно користуватися |
|
|
під рахунок вчителя. |
|
|
|
|
підручником і навчальним |
|
|
Розвивати увагу. |
|
|
|
|
приладдям; виховувати |
|
|
|
|
|
|
інтерес до навчання, |
|
|
|
4 |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? |
10-11 |
Розширити уявлення дітей про номінативну роль слів, ознайомити їх практично з іменниками – назвами живих істот (без уживання терміна іменник), навчити ставити до них питання хто?; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Сім’я»; формувати вміння уважно слухати вчителя, відповідати на його запитання, виконувати сприйняті на слух завдання; вчити орієнтуватися на сторінці букваря; виховувати любов і повагу до членів сім’ї. |
Координування рухів руки. |
Зошит № 1, с. 10- 11 |
Вчити проводити лінії, не торкаючись сторін доріжки. Розвивати фантазію. |
5 |
Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять? |
12-13 |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?; вчити практично ставити до них питання; формувати вміння орієнтуватися на сторінці букваря, розповідати за малюнками і світлинами, про події з власного життя. |
Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі. |
Зошит № 1, с. 12- 13 |
Вчити проводити подовжені лінії різної форми в обмеженому просторі, розміщувати предмети в обмеженому просторі, розповідати за малюнком. |
6 |
Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які? |
14-15 |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які?; навчити ставити до них питання; |
Виділення окремих предметів з групи предметів. |
Зошит № 1, с. 14- 15 |
Вчити виділяти предмети в складному малюнку, правильно розфарбовувати їх (не заводити кольори один на другий). |
|
|
|
активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Овочі, фрукти, ягоди»; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. |
|
|
|
7 |
Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку? Робота з дитячою книжкою. |
16-17 |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, якими називають кількість предметів; навчити ставити до них питання; збагачувати словниковий запас учнів/учениць словами тематичної групи «Посуд»; розвивати вміння розповідати за малюнком; сприймати на слух невеликий текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. |
Контролювання натиску олівцем на папір.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Мої перші кроки у країні знань». |
Зошит № 1, с. 16- 17, с. 18- 19 |
Вчити учнів/учениць контролювати натиск олівцем з різною силою на сторінку зошита, ставити крапки одним дотиком олівця (більшого розміру крапки робити коловими рухами пальців), порівнювати предмети, візерунки, розфарбовувати, домальовувати предмети різними формами ліній з різним натиском олівця; розвивати зв’язне мовлення дітей. |
8 |
Речення. |
18-19 |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про речення як основний засіб вираження думки; вчити виокремлювати з мовленнєвого потоку слово і речення; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Профе- сії»; вчити складати речення за малюнками, світлинами, схемами; розвивати вміння сприймати на слух невеликий текст, відповідати на |
Орієнтування в напрямку письма. |
Зошит № 1, с. 20- 23 |
Вчити зображувати подовжені лінії різної форми без відриву олівця від паперу. Вправляти учнів у правильному пересуванні руки уздовж рядка. Вправлятися пальчиками у «ходьбі» по слідах ведмедика, не пропускаючи слідів. Вчити наводити лінії різної форми. Цікаві завдання. Вчитель читає всі завдання. |
|
|
|
запитання за його змістом; розширити й уточнити знання дітей про професії, виховувати повагу до людей різних професій. |
|
|
Пропонувати учням самостійно обрати фігуру, яку будуть створювати. |
9 |
Ознайомлення зі |
20-21 |
Сформувати в учнів/учениць |
Основний рядок. |
Зошит |
Ознайомити учнів із |
|
знаками в кінці речення. |
|
уявлення про розповідні, |
|
№ 1, |
положенням ручки в руці, |
|
Крапка. Знак питання. |
|
питальні та окличні речення |
|
с. 24- |
основним рядком: верхньою, |
|
Знак оклику. |
|
(без уживання термінів); |
|
26 |
нижньою рядковими лініями; |
|
|
|
формувати вміння |
|
|
серединою рядка (по висоті і |
|
|
|
розпізнавати їх в усному |
|
|
довжині); інформувати їх про |
|
|
|
мовленні, самостійно |
|
|
те, що в рядках вони будуть |
|
|
|
складати та правильно |
|
|
писати тільки ручкою, а |
|
|
|
інтонувати; ознайомити |
|
|
розфарбовувати, малювати – |
|
|
|
учнів/учениць із назвою і |
|
|
олівцями; учити рівномірно |
|
|
|
зображенням розділових |
|
|
розміщувати предмети в |
|
|
|
знаків у кінці речень – |
|
|
рядку. |
|
|
|
крапкою, знаком питання і |
|
|
Цікаві завдання. Пропонувати |
|
|
|
знаком оклику; розвивати |
|
|
учням (парам) самостійно |
|
|
|
вміння будувати речення і |
|
|
обрати і виконати завдання. |
|
|
|
розповіді за малюнками. |
|
|
|
10 |
Ознайомлення зі |
22-23 |
Ознайомити учнів/учениць зі |
Письмо в рядку прямих |
Зошит |
Вчити писати прямі лінії в |
|
службовими словами в |
|
службовими словами в |
ліній. |
№ 1, |
рядку, зберігати однакову |
|
реченні. |
|
реченні, показати практично |
|
с. 27- |
відстань між прямими |
|
|
|
їхню роль у мові і мовленні |
|
29 |
лініями. |
|
|
|
на прикладі складання речень |
|
|
Цікаві завдання. Пропонувати |
|
|
|
за малюнками. |
|
|
виконувати перші два |
|
|
|
|
|
|
завдання учням, які не вміють |
|
|
|
|
|
|
писати прямі елементи. |
11 |
Поділ слів на склади. |
24-25 |
Сформувати в учнів/учениць |
Допоміжні лінії рядка. |
Зошит |
Ознайомити учнів/учениць з |
|
|
|
уявлення про склад слова; |
|
№ 1, |
міжрядковою лінією сітки |
|
|
|
формувати уміння ділити |
|
с. 30- |
зошита; вчити писати в |
|
|
|
слова на склади, позначати |
|
33 |
графічній сітці з надрядковою |
|
|
|
поділ слів на склади графічно; |
|
|
і підрядковою вигнуті лінії і |
|
|
|
активізувати словниковий |
|
|
прямі із заокругленнями; |
|||||
запас учнів з тематичної |
розвивати увагу. |
||||||||||
групи «Дикі і домашні |
Вправляти пальчики у |
||||||||||
тварини»; розвивати вміння |
сходженні по сходах, |
||||||||||
складати речення і розповіді |
виконувати під самостійний |
||||||||||
за малюнками, серією |
рахунок. |
||||||||||
малюнків; розширити й |
Цікаві завдання. |
||||||||||
уточнити знання дітей про |
|
||||||||||
тварин, виховувати дбайливе |
|
||||||||||
ставлення до них. |
|
||||||||||
12 |
Наголос у словах. |
26-27 |
Сформувати в учнів/учениць |
Письмо в графічній сітці |
Зошит |
Вчити писати півовали, овали |
|||||
|
|
|
уявлення про наголос у слові, |
з допоміжними лініями. |
№ 1, |
в основному рядку з |
|||||
|
|
|
ознайомити з поняттям |
|
с. 34- |
міжрядковою лінією |
|||||
|
|
|
«наголошений» склад; |
|
37 |
(звернути увагу учнів на |
|||||
|
|
|
формувати вміння визначати |
|
|
початок письма овалу), |
|||||
|
|
|
в слові наголошений склад, |
|
|
наводити, домальовувати, |
|||||
|
|
|
позначати його відповідним |
|
|
розфарбовувати предмети |
|||||
|
|
|
значком у схемі слова; |
|
|
різної форми; розвивати |
|||||
|
|
|
удосконалювати вміння |
|
|
окомір, увагу. |
|||||
|
|
|
ділити слова на склади, |
|
|
|
|||||
|
|
|
складати речення і розповідь |
|
|
|
|||||
|
|
|
за серією малюнків. |
|
|
|
|||||
13 |
Мовні і немовні звуки. |
28-29 |
Сформувати уявлення |
Письмо |
в |
повній |
Зошит |
Вчити писати прямі лінії, |
|||
|
Голосні |
і |
|
приголосні |
|
учнів/учениць про немовні |
графічній сітці. |
№ 1, |
прямі із заокругленням в |
||
|
звуки. |
|
звуки і звуки мовлення, |
|
с. 38- |
графічній сітці з похилою |
|||||
|
|
|
голосні і приголосні звуки за |
|
41 |
лінією; відпрацьовувати |
|||||
|
|
|
їхніми істотними ознаками, |
|
|
паралельність елементів, |
|||||
|
|
|
навчити позначати їх |
|
|
однакову відстань між |
|||||
|
|
|
умовними позначками; |
|
|
елементами. |
|||||
|
|
|
формувати вміння виділяти в |
|
|
Цікаві завдання дозволити |
|||||
|
|
|
словах окремі звуки, робити |
|
|
виконувати самостійно (під |
|||||
|
|
|
звуковий аналіз найпростіших |
|
|
контролем вчителя). |
|||||
|
|
|
за будовою слів. |
|
|
|
|||||
14 |
Тверді |
|
і |
м’які |
30-31 |
Сформувати в учнів/учениць |
Письмо |
в |
повній |
Зошит |
Вчити писати півовали, овали |
|
приголосні звуки. |
|
уявлення про тверді і м’які приголосні звуки, навчити розрізняти їх і позначати умовними позначками; удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз найпростіших за будовою слів, складати речення. |
графічній сітці.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся запитувати». |
№ 1, с. 42- 43, с. 44- 45 |
в графічній сітці з похилою лінією (звернути увагу на початок письма півовалів, овалів), поєднувальний елемент овалу; формувати вміння порівнювати предмети, ставити питання. |
|
15 |
Складозвуковий аналіз |
32-33 |
Удосконалення вміння |
Письмо в повній |
Зошит |
Вчити писати петельні |
|
|
слів. Закріплення |
|
виконувати повний звуковий |
графічній сітці. |
№ 1, |
елементи в графічній сітці з |
|
|
вивченого. |
|
аналіз найпростіших за |
|
с. 46- |
похилою лінією (звернути |
|
|
Робота з дитячою |
|
будовою слів, позначати |
|
48 |
увагу на ширину короткої |
|
|
книжкою. Казки. |
|
звуки умовними позначками у |
|
|
петлі та прямий елемент у |
|
|
|
|
звукових схемах слів, |
|
|
верхній, нижній петлі); |
|
|
|
|
складати речення і розповідь |
|
|
розвивати увагу, вміння |
|
|
|
|
за малюнками, розповідати |
|
|
порівнювати предмети. |
|
|
|
|
казки за ілюстраціями; |
|
|
Цікаві завдання. Виконувати |
|
|
|
|
виховувати інтерес до |
|
|
під контролем вчителя. |
|
|
|
|
дитячих книжок. |
|
|
|
|
Буквений період |
|||||||
16 |
Звук [а]. Буква а, А. |
34-35 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви а. |
Зошит |
Звернути увагу на зміст |
|
|
Складання речень за |
|
сприймати на слух |
|
№ 2, |
малюнка обкладинки зошита. |
|
|
схемами і малюнком. |
|
невеликий текст, |
|
с. 1-2 |
Розвивати спритність |
|
|
Звук [а] (буква а, А) в |
|
виокремлювати в ньому |
|
|
пальчиків і чіткість мовлення |
|
|
ролі окремого слова. |
|
слова зі звуком [а];здійснити |
|
|
вправою «Добрий день». |
|
|
|
|
перехід від умовного |
|
|
Виконувати фронтально. |
|
|
|
|
позначення звуків фішками |
|
|
Створювати форму букви а з |
|
|
|
|
до ознайомлення з буквами; |
|
|
пластичних матеріалів. |
|
|
|
|
ознайомити учнів із |
|
|
Вчити порівнювати форму |
|
|
|
|
друкованою буквою а, А; |
|
|
друкованої і рукописної |
|
|
|
|
удосконалювати вміння |
|
|
малої букви а. |
|
|
|
|
робити звуковий аналіз слів, |
|
|
Тренуватися в підготовчих |
|
|
|
|
розрізняти голосні і |
|
|
вправах. Вчити писати букву |
|
|
|
|
приголосні звуки, добирати |
|
|
а в рядку, рівномірно |
|
|
|
|
слова зі звуком [а] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення. |
|
|
розміщувати. Звернути увагу на місце початку письма малої а, поєднання двох букв. |
17 |
Закріплення букви а, А, її звукового значення. |
36-37 |
Закріпити вивчену літеру; ознайомити учнів/учениць із використанням великої букви А для написання імен, прізвищ, назв міст; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати прослуханий текст з опорою на ілюстрації; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. |
Письмо великої букви А. |
Зошит № 2, с. 3 |
Створювати форму букви А з пластичних матеріалів. Тренуватися в підготовчих графічних вправах. Вчити писати букву А в рядку, рівномірно розміщувати. Звернути увагу на нахил першого і другого елементів. |
18 |
Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками. |
38-39 |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [о]; ознайомити дітей із друкованою буквою о, О; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком [о] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення. |
Письмо малої букви о. |
Зошит № 2, с. 4 |
Вчити порівнювати форму друкованої і рукописної букви о. Створювати форму букви о з пластичних матеріалів. Тренуватися в підготовчих вправах. Вчити писати букву о в рядку, рівномірно розміщувати. Звернути увагу на місце початку письма малої букви о, поєднання двох букв. |
19 |
Закріплення букви о, О, її звукового значення. |
40-41 |
Закріпити вивчену літеру; ознайомити учнів/учениць із використанням великої букви О для написання імен, |
Письмо великої букви О. |
Зошит № 2, с. 5 |
Вчити писати велику букву О. Створювати форму великої букви О з пластичних матеріалів. |
|
|
|
прізвищ, назв міст; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати прослуханий текст з опорою на ілюстрації, розгадувати ребуси; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. |
|
|
Тренуватися в підготовчих вправах. Вчити писати букву О в рядку з міжрядковою, рівномірно розміщувати. |
20 |
Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. |
42-43 |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [і]; ознайомити дітей із новою буквою і, І; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, добирати слова зі звуком [і] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення за малюнком; сформувати уявлення про звук і букву і в ролі окремого слова. |
Письмо малої і великої букви і І. |
Зошит № 2, с. 6-7 |
Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Індичата». Створювати форму букви з пластичних матеріалів. Вчити писати малу і велику букву і І. Порівнювати форми друкованої і рукописної великої і малої букви і І. Звернути увагу на заокруглення у великій і малій рукописній букві і І, типи поєднань малої букви з наступною і попередньою, завжди відривне поєднання великої букви з наступною буквою. |
21 |
Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. Робота з дитячою книжкою. |
44-45 |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [и]; ознайомити дітей із друкованою буквою и, И; удосконалювати вміння |
Письмо малої і великої букви и И.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість |
Зошит № 2, с. 8, с. 9 |
Порівнювати форми друкованої і рукописної великої і малої букви и И. Вчити писати малу і велику букву и И. Звертати увагу на паралельність елементів букви, початок письма великої букви; закріплювати |
|
|
|
робити звуковий аналіз слів, добирати слова зі звуком [и], складати речення, розгадувати ребуси. |
предметів». |
|
вміння ставити питання до слів, якими називають кількість предметів; збагачувати словниковий запас; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. |
22 |
Звук [у]. Буква у, У. |
46-47 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви у. |
Зошит |
Розвивати спритність |
|
Складання речень. |
|
сприймати на слух |
|
№ 2, |
пальчиків і чіткість мовлення |
|
|
|
невеликий текст, |
|
с. 10- |
вправою «Кулька». |
|
|
|
виокремлювати в ньому |
|
11 |
Тренуватись у підготовчих |
|
|
|
слова зі звуком [у]; |
|
|
вправах. Вчити писати малу |
|
|
|
ознайомити дітей із |
|
|
букву у в рядку, поєднувати її |
|
|
|
друкованою буквою у, У; |
|
|
з іншими буквами. |
|
|
|
удосконалювати вміння |
|
|
Звернути увагу на |
|
|
|
робити звуковий аналіз слів, |
|
|
паралельність елементів у |
|
|
|
добирати слова зі звуком [у], |
|
|
букві. |
|
|
|
складати речення; |
|
|
|
|
|
|
активізувати словниковий |
|
|
|
|
|
|
запас учнів з тематичної |
|
|
|
|
|
|
групи «Птахи»; розширити й |
|
|
|
|
|
|
уточнити знання дітей про |
|
|
|
|
|
|
птахів, виховувати |
|
|
|
|
|
|
турботливе ставлення до них. |
|
|
|
|
|
|
Ознайомити учнів зі |
|
|
|
|
|
|
службовим словом у, У. |
|
|
|
23 |
Закріплення букви у, У, |
48-49 |
Закріпити форму і звукове |
Письмо великої букви У. |
Зошит |
Вчити писати велику букву У. |
|
її звукового значення. |
|
значення букви у, У; |
|
№ 2, |
Порівнювати форму великої |
|
Складання речень. |
|
розширити знання дітей про |
|
с. 12 |
друкованої і рукописної |
|
|
|
вживання великої букви (а |
|
|
букви, вказати на відмінність. |
|
|
|
початку речення); |
|
|
Звернути увагу на |
|
|
|
удосконалювати вміння |
|
|
паралельність елементів |
|
|
|
робити звуковий аналіз слів, |
|
|
великої букви У. |
|
|
|
складати речення за |
|
|
|
|
|
|
малюнками. |
|
|
|
24 |
Звук [е]. Буква е, Е. |
50-51 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви е. |
Зошит |
Вчити писати малу букву е. |
|
Складання розповіді за |
|
сприймати на слух |
|
№ 2, |
Вправлятися в підготовчих |
|
серією малюнків. |
|
невеликий текст, |
|
с. 13 |
графічних вправах. Звернути |
|
|
|
виокремлювати в ньому |
|
|
увагу на ширину петлі. |
|
|
|
слова зі звуком [е]; |
|
|
Вчитись швидко переводити |
|
|
|
ознайомити дітей із |
|
|
вивчені малі друковані букву |
|
|
|
друкованою буквою е, Е; |
|
|
в рукописні. |
|
|
|
удосконалювати вміння |
|
|
|
|
|
|
робити звуковий аналіз слів, |
|
|
|
|
|
|
добирати слова зі звуком [е] |
|
|
|
|
|
|
на початку, в середині і в |
|
|
|
|
|
|
кінці слова, складати |
|
|
|
|
|
|
речення і розповідь за серією |
|
|
|
|
|
|
малюнків.. |
|
|
|
25 |
Закріплення букви е, Е, |
52-53 |
Закріпити форму і звукове |
Письмо великої букви Е. |
Зошит |
Вчити писати велику букву Е. |
|
її звукового значення. |
|
значення букви е, Е; |
|
№ 2, |
Порівнювати початок її |
|
Складання речень за |
|
закріплювати знання дітей |
|
с. 14 |
письма з початком письма |
|
малюнками. |
|
про вживання великої букви |
|
|
великої О. Вправлятися в |
|
|
|
Е для написання імен, |
|
|
підготовчих графічних |
|
|
|
прізвищ; удосконалювати |
|
|
вправах. Вчитись переводити |
|
|
|
вміння робити звуковий |
|
|
вивчені великі друковані |
|
|
|
аналіз слів, складати речення |
|
|
букви в рукописні. |
|
|
|
за малюнками. |
|
|
|
26 |
Звук [м], позначення |
54-55 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви м. |
Зошит |
Вчити писати малу букву м. |
|
його буквою м, М (ем). |
|
сприймати на слух |
|
№ 2, |
Розвивати спритність |
|
Читання складів і слів із |
|
невеликий текст, |
|
с. 15- |
пальчиків і чіткість мовлення |
|
буквою м. |
|
виокремлювати в ньому |
|
16 |
вправою «Метелик». |
|
|
|
слова зі звуком [м]; |
|
|
Порівнювати форму |
|
|
|
ознайомити дітей із |
|
|
друкованої і рукописної |
|
|
|
друкованою буквою м, М; |
|
|
малої букви. Звернути увагу |
|
|
|
удосконалювати вміння |
|
|
на паралельність другого і |
|
|
|
робити звуковий аналіз слів, |
|
|
третього елементів букви м, |
|
|
|
вчити читати склади-злиття і |
|
|
ширину букви, безвідривне |
|
|
|
слова з буквою м, складати речення. |
|
|
поєднання букв у буквосполученнях: мі, ми, му, ме. |
27 |
Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М. |
56-57 |
Закріпити вивчену літеру; розвивати вміння сприймати на слух і розуміти усне мовлення; закріплювати знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. |
Письмо великої букви М. |
Зошит № 2, с. 17 |
Вчити писати велику букву М, дотримуватись паралельності елементів. Порівнювати елементи великих букв А і М, початок письма. Звернути увагу на поєднання між буквами Ма, Му, Ме. |
28 |
Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою. |
58-59 |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [л] і [л′]; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою л, Л, яка може позначати звуки [л] і [л′]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою л; добирати слова зі звуками [л] і [л′]; дати практичне уявлення про смислорозрізнювальну роль наголосу в слові; розвивати уміння складати речення за світлинами. |
Письмо малої букви л. |
Зошит № 2, с. 18 |
Вчити писати малу букву л. Порівнювати складові елементи малих букв м і л. Звернути увагу на безвідривне поєднання ли, ле, лу, відривне ла. Перед письмом слів, речення їх навести. Вчити розпізнавати друковані й рукописні буквосполучення. |
29 |
Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами. |
60-61 |
Закріпити вивчену літеру, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання; розвивати фонематичний слух, уміння складати речення за малюнками і світлинами. |
Письмо великої букви Л.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів». |
Зошит № 2, с. 19- 20, с. 21 |
Вчити писати велику букву Л. Розвивати спритність пальчиків вправою «Човник». Порівняти елементи великих букв А , М, Л. Звернути увагу на початок письма перших елементів цих букв. Вчити списувати слова і речення, |
|
|
|
|
|
|
промовляючи їх уголос. Вчити визначати ознаки предметів. |
30 |
Звуки [н], [н'], |
62-63 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви н. |
Зошит |
Вчити писати малу букву н. |
|
позначення їх буквою н, |
|
розрізняти звуки [н] і [н′], |
|
№ 2, |
Розвивати спритність |
|
Н (ен). Читання складів |
|
сприймати на слух |
|
с. 22- |
пальчиків і чіткість мовлення |
|
і слів з вивченими |
|
невеликий текст, |
|
23 |
вправою «Ножиці». |
|
буквами. |
|
виокремлювати в ньому |
|
|
Вправлятися в підготовчих |
|
|
|
слова зі звуками [н] і [н′]; |
|
|
графічних завданнях. |
|
|
|
ознайомити учнів/учениць з |
|
|
Порівнювати форми |
|
|
|
друкованою буквою н, Н, яка |
|
|
рукописних букв і, н. |
|
|
|
може позначати звуки [н] і |
|
|
Звернути увагу на поєднання |
|
|
|
[н′]; формувати вміння |
|
|
букв он. |
|
|
|
читати склади-злиття і слова |
|
|
|
|
|
|
з буквою н; добирати слова |
|
|
|
|
|
|
зі звуками [н] і [н′]; |
|
|
|
|
|
|
формувати навичку читання. |
|
|
|
31 |
Закріплення звуків [н], |
64-65 |
Закріпити вивчену літеру, її |
Письмо великої букви Н. |
Зошит |
Вчити писати велику букву |
|
[н'], букви н, Н. |
|
звукові значення, знання |
|
№ 2, |
Н. Порівнювати велику букву |
|
|
|
дітей про вживання великої |
|
с. 24 |
Н з великою І. Звернути увагу |
|
|
|
букви; формувати навичку |
|
|
на третій елемент букви, |
|
|
|
читання слів і речень із |
|
|
порівняти його з петлями, які |
|
|
|
вивченими буквами; |
|
|
писали в підготовчий період. |
|
|
|
розвивати фонематичний |
|
|
Вчити списувати речення з |
|
|
|
слух, уміння складати |
|
|
рукописного тексту, |
|
|
|
речення за малюнками і |
|
|
розміщувати слова на одній |
|
|
|
світлинами. |
|
|
відстані. |
32 |
Звуки [с], [с'], буква с, С |
66-67 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви с. |
Зошит |
Вчити писати малу букву с. |
|
(ес). Читання складів і |
|
розрізняти звуки [с] і [с′], |
|
№ 2, |
Порівнювати початок письма |
|
слів із буквою с. |
|
сприймати на слух |
|
с. 25 |
букви с з початком письма |
|
|
|
невеликий текст, |
|
|
малої букви о. Вправлятись у |
|
|
|
виокремлювати в ньому |
|
|
підготовчих елементах. |
|
|
|
слова зі звуками [с] і [с′]; |
|
|
Безвідривно поєднувати |
|
|
|
ознайомити учнів/учениць з |
|
|
буквосполучення сл, су, сі. |
|
|
|
друкованою буквою с, С, яка може позначати звуки [с] і [с′]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою с; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами. |
|
|
|
33 |
Закріплення звуків [с], |
68-69 |
Закріпити вивчену літеру, її |
Письмо великої букви С. |
Зошит |
Вчити писати велику букву С. |
|
[с'], букви с, С. Читання |
|
звукові значення, знання |
|
№ 2, |
Порівнювати її з письмом |
|
слів, речень, тексту з |
|
дітей про вживання великої |
|
с. 26 |
великої О. Безвідривне |
|
вивченими буквами. |
|
букви; формувати навичку |
|
|
поєднання букв Сі, Су, Сл, |
|
|
|
читання слів і речень із |
|
|
См. Вчити назву малюнка |
|
|
|
вивченими буквами; вчити |
|
|
записувати рукописними |
|
|
|
добирати заголовок до |
|
|
буквами. Закріплювати |
|
|
|
тексту; розвивати уміння |
|
|
уміння переводити друковану |
|
|
|
сприймати на слух текст, |
|
|
букву в рукописну. |
|
|
|
відповідати на запитання за |
|
|
|
|
|
|
його змістом, складати |
|
|
|
|
|
|
речення за малюнками і |
|
|
|
|
|
|
світлинами; виховувати в |
|
|
|
|
|
|
дітей бажання допомагати |
|
|
|
|
|
|
птахам узимку. |
|
|
|
34 |
Звук [к], позначення |
70-71 |
Розвивати в учнів/учениць |
Письмо малої букви к. |
Зошит |
Вчити писати малу букву к. |
|
його буквою к, К (ка). |
|
уміння сприймати на слух |
|
№ 2, |
Порівнювати її з письмом |
|
Читання складів і слів із |
|
невеликий текст, |
|
с. 27- |
малої н. Вправляти в письмі |
|
буквою к. |
|
виокремлювати в ньому |
|
28 |
елементів букви. Звернути |
|
|
|
слова зі звуком [к]; |
|
|
увагу на безвідривне |
|
|
|
ознайомити дітей із |
|
|
поєднання другого і третього |
|
|
|
друкованою буквою к, К; |
|
|
елементів. |
|
|
|
вчити читати склади-злиття і |
|
|
|
|
|
|
слова з буквою к; формувати |
|
|
|
|
|
|
навичку читання слів і |
|
|
|
|
|
|
речень із вивченими |
|
|
|
|
|
|
буквами; розвивати вміння розгадувати ребуси. |
|
|
|
35 |
Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. |
72-73 |
Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; розвивати уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати речення за малюнками; виховувати повагу до старших членів родини, інтерес до дитячої книжки. |
Письмо великої букви К.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені». |
Зошит № 2, с. 29, с. 30 |
Вчити писати велику букву К. Порівнювати форму великої букви К із формами великих букв І Н. Безвідривне поєднання перших двох елементів букви і третього з четвертим. Вправляти в письмі підготовчих елементів. |
36 |
Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в. |
74-75 |
Розвивати в учнів/учениць уміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [в]; ознайомити дітей із друкованою буквою в, В; вчити читати склади-злиття і слова з буквою в; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами. |
Письмо малої букви в. |
Зошит № 2, с. 31- 32 |
Вчити писати малу букву в. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Ворона». Порівнювати форму малої букви в з третім елементом великої букви Н. Вправляти в письмі підготовчих елементів, закритої й відкритої форми букви в. |
37 |
Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові |
76-77 |
Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; |
Письмо великої букви В. |
Зошит № 2, с. 33 |
Вчити писати велику букву В. Порівнювати елементи великої букви В з елементами великих букв І Н. Вчити писати сполучний елемент з основи букви. |
|
займенники він, вона, |
|
розвивати уміння сприймати |
|
|
Закріплювати вміння |
воно, вони (без |
на слух текст, відповідати на |
переводити друковану букву |
||||
уживання термінів). |
запитання за його змістом; |
в рукописну. |
||||
|
сформувати уявлення про |
|
||||
|
особові займенники він, вона, |
|
||||
|
воно, вони (без уживання |
|
||||
|
термінів), уміння замінювати |
|
||||
|
іменники займенниками він, |
|
||||
|
вона, воно, вони (без |
|
||||
|
уживання термінів); |
|
||||
|
виховувати уважність, |
|
||||
|
спостережливість. |
|
||||
38 |
Звуки [р], [р'], буква р, |
78-79 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви р. |
Зошит |
Вчити писати малу букву р. |
|
Р(ер). Читання складів і |
|
розрізняти звуки [р] і [р′], |
|
№ 2, |
Розвивати спритність |
|
слів із буквою р. |
|
сприймати на слух |
|
с. 34- |
пальчиків і чіткість мовлення |
|
|
|
невеликий текст, |
|
35 |
вправою «Рибка». |
|
|
|
виокремлювати в ньому |
|
|
Порівнювати форму малої |
|
|
|
слова зі звуками [р] і [р′]; |
|
|
букви р з третім елементом |
|
|
|
ознайомити учнів/учениць з |
|
|
малої букви к. Звернути увагу |
|
|
|
друкованою буквою р, Р, яка |
|
|
на паралельність елементів |
|
|
|
може позначати звуки [р] і |
|
|
букви. |
|
|
|
[р′]; формувати вміння |
|
|
|
|
|
|
читати склади-злиття і слова |
|
|
|
|
|
|
з буквою р; формувати |
|
|
|
|
|
|
навичку читання слів із |
|
|
|
|
|
|
вивченими буквами; |
|
|
|
|
|
|
виховувати уважність, |
|
|
|
|
|
|
спостережливість. |
|
|
|
39 |
Закріплення букви р, Р, |
80-81 |
Закріпити вивчену літеру, її |
Письмо великої букви Р. |
Зошит |
Вчити писати велику букву Р. |
|
її звукового значення, |
|
звукові значення, знання |
|
№ 2, |
Порівнювати елементи |
|
уміння читати вивчені |
|
дітей про вживання великої |
|
с. 36 |
великої букви Р з |
|
букви в словах, |
|
букви; формувати навичку |
|
|
елементами великих букв В, |
|
реченнях і текстах. |
|
читання слів, речень і тексту |
|
|
І, Н. Вчити писати сполучний |
|
|
|
з вивченими буквами; |
|
|
елемент з основи букви. |
|
|
|
розвивати уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати речення за малюнком, розгадувати ребуси; виховувати любов до природи. |
|
|
|
40 |
Звук [п], позначення |
82-83 |
Розвивати в учнів/учениць |
Письмо малої букви п. |
Зошит |
Вчити писати малу букву п. |
|
його буквою п, П (пе). |
|
уміння сприймати на слух |
|
№ 2, |
Розвивати спритність |
|
Читання складів, слів і |
|
невеликий текст, |
|
с. 37- |
пальчиків і чіткість мовлення |
|
тексту з буквою п. |
|
виокремлювати в ньому |
|
38 |
вправою «Прапорці». |
|
|
|
слова зі звуком [п]; |
|
|
Порівнювати форму малої |
|
|
|
ознайомити дітей із |
|
|
букви п з малою буквою р. |
|
|
|
друкованою буквою п, П; |
|
|
Звернути увагу на |
|
|
|
вчити читати склади-злиття і |
|
|
паралельність елементів |
|
|
|
слова з буквою п; формувати |
|
|
малої букви п. |
|
|
|
навичку читання слів і тексту |
|
|
|
|
|
|
з вивченими буквами; |
|
|
|
|
|
|
виховувати інтерес до |
|
|
|
|
|
|
народних свят і традицій. |
|
|
|
41 |
Закріплення букви п, П, |
84-85 |
Закріпити вивчену літеру, її |
Письмо великої букви П. |
Зошит |
Вчити писати велику букву |
|
її звукового значення, |
|
звукове значення, знання |
|
№ 2, |
П. Знаходити спільні |
|
уміння читати вивчені |
|
дітей про вживання великої |
|
с. 39 |
елементи великої букви П з |
|
букви в словах, |
|
букви; формувати навичку |
|
|
попередньо вивченими. |
|
реченнях і текстах. |
|
читання слів і речень із |
|
|
Вправляти в письмі |
|
|
|
вивченими буквами; |
|
|
підготовчих елементів. |
|
|
|
розвивати вміння |
|
|
Звернути увагу на |
|
|
|
розповідати за малюнком і |
|
|
паралельність елементів |
|
|
|
про події з власного життя; |
|
|
великої букви П. |
|
|
|
виховувати інтерес до |
|
|
|
|
|
|
плавання, як одного із дієвих |
|
|
|
|
|
|
засобів збереження і |
|
|
|
|
|
|
покращення здоров’я. |
|
|
|
42 |
Звуки [т], [т'], |
86-87 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви т. |
Зошит |
Вчити писати малу букву т. |
|
позначення їх буквою т, |
|
розрізняти звуки [т] і [т′], |
|
№ 2, |
Порівнювати форму малої |
Т (те). Читання складів і |
сприймати на слух |
|
с. 40, |
букви т з малою буквою п, р, |
||
слів із буквою т. |
невеликий текст, |
Розвиток зв’язного |
с. 41 |
знаходити спільні елементи. |
||
Робота з дитячою |
виокремлювати в ньому |
мовлення. Тема: «Вчуся |
|
Звернути увагу на |
||
книжкою. |
слова зі звуками [т] і [т′]; |
описувати предмети». |
|
паралельність елементів |
||
|
ознайомити учнів/учениць з |
|
|
малої букви т. Вчити |
||
|
друкованою буквою т, Т, яка |
|
|
описувати предмети. |
||
|
може позначати звуки [т] і |
|
|
|
||
|
[т′]; удосконалювати вміння |
|
|
|
||
|
робити звуковий аналіз слів |
|
|
|
||
|
із твердими і м’якими |
|
|
|
||
|
приголосними звуками; |
|
|
|
||
|
формувати вміння читати |
|
|
|
||
|
склади-злиття і слова з |
|
|
|
||
|
буквою т; формувати |
|
|
|
||
|
навичку читання слів із |
|
|
|
||
|
вивченими буквами; |
|
|
|
||
|
виховувати уважність, |
|
|
|
||
|
спостережливість, інтерес до |
|
|
|
||
|
дитячих книжок. |
|
|
|
||
43 |
Закріплення букви т, Т, |
88-89 |
Закріпити вивчену літеру, її |
Письмо великої букви Т. |
Зошит |
Вчити писати велику букву Т. |
|
її звукового значення, |
|
звукові значення, знання |
|
№ 2, |
Вправляти в письмі |
|
уміння читати вивчені |
|
дітей про вживання великої |
|
с. 42 |
підготовчих елементів. |
|
букви в словах, |
|
букви; формувати навичку |
|
|
Порівнювати форму великої |
|
реченнях і текстах. |
|
читання слів, речень і тексту |
|
|
букви Т з великою П. |
|
Слова однакові за |
|
з вивченими буквами; |
|
|
Визначити відмінність у |
|
звучанням і написанням, |
|
розвивати уміння сприймати |
|
|
формах букв Т і П. |
|
але різні за значенням. |
|
на слух текст, відповідати на |
|
|
|
|
|
|
запитання за його змістом, |
|
|
|
|
|
|
складати речення за |
|
|
|
|
|
|
малюнком, розрізняти |
|
|
|
|
|
|
значення багатозначних слів; |
|
|
|
|
|
|
виховувати інтерес до |
|
|
|
|
|
|
інсценізації. |
|
|
|
44 |
Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д. |
90-91 |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [д] і [д′], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [д] і [д′], правильно вимовляти дзвінкий звук [д] в кінці складу і слова; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою д, Д; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів із твердими і м’якими приголосними звуками; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою д; формувати навичку читання слів із вивченими буквами; виховувати уважність, спостережливість. |
Письмо малої букви д. |
Зошит № 2, с. 43- 44 |
Вчити писати малу букву д. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Деревце». Вправляти в письмі підготовчих елементів. Розвивати вміння знаходити елементи малої букви д у вивчених буквах. Звернути увагу на другий елемент малої букви д, в якому є пряма лінія. |
45 |
Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
92-93 |
Закріпити вивчену літеру, її звукові значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів, речень і тексту з вивченими буквами; розвивати уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати речення за малюнком і світлиною, добирати заголовок до |
Письмо великої букви Д. |
Зошит № 2, с. 45 |
Вчити писати велику букву Д. Вправляти в письмі підготовчих елементів великої букви Д. Вчити бачити подібні елементи в інших вивчених буквах. Вчити писати сполучний елемент з основи букви. |
|
|
|
тексту; виховувати в дітей шанобливе ставлення до рідної природи, бажання зробити свою землю кращою. |
|
|
|
46 |
Звуки [з], [з'], |
94-95 |
Вчити учнів/учениць |
Письмо малої букви з. |
Зошит |
Вчити писати малу букву з. |
|
позначення їх буквою з, |
|
розрізняти звуки [з] і [з′], |
|
№ 2, |
Розвивати спритність |
|
З (зе). Відпрацювання |
|
сприймати на слух |
|
с. 46- |
пальчиків і чіткість мовлення |
|
літературної (дзвінкої) |
|
невеликий текст, |
|
47 |
вправою «Замок». Вправляти |
|
вимови слів з |
|
виокремлювати в ньому |
|
|
в письмі підготовчих |
|
виучуваними звуками. |
|
слова зі звуками [з] і [з′], |
|
|
елементів. Звернути увагу на |
|
Читання складів, слів і |
|
правильно (дзвінко) |
|
|
відривні сполучення букв: зо, |
|
речень із буквою з, З. |
|
вимовляти склади і слова з |
|
|
за. |
|
|
|
виучуваними звуками; |
|
|
|
|
|
|
ознайомити учнів/учениць з |
|
|
|
|
|
|
друкованою буквою з, З; |
|
|
|
|
|
|
формувати вміння читати |
|
|
|
|
|
|
склади-злиття і слова з |
|
|
|
|
|
|
буквою з; формувати |
|
|
|
|
|
|
навичку читання слів із |
|
|
|
|
|
|
вивченими буквами; |
|
|
|
|
|
|
розширити знання дітей про |
|
|
|
|
|
|
слова, однакові за звучанням |
|
|
|
|
|
|
і написанням, але різні за |
|
|
|
|
|
|
значенням; виховувати |
|
|
|
|
|
|
уважність. |
|
|
|
47 |
Закріплення букви з, З, |
96-97 |
Закріпити вивчену літеру, її |
Письмо великої букви З. |
Зошит |
Вчити писати велику букву З. |
|
її звукового значення, |
|
звукові значення, знання |
|
№ 2, |
Вправляти в письмі |
|
уміння читати вивчені |
|
дітей про вживання великої |
|
с. 48 |
підготовчих елементів |
|
букви в словах, |
|
букви; формувати навичку |
|
|
великої букви З. Вчити |
|
реченнях і текстах. |
|
читання слів, речень і тексту |
|
|
бачити подібні елементи в |
|
|
|
з вивченими буквами; |
|
|
інших вивчених буквах. |
|
|
|
розвивати уміння сприймати |
|
|
Вчити писати сполучний |
|
|
|
на слух текст, відповідати на |
|
|
елемент з основи букви. |
|
|
|
запитання за його змістом, складати розповідь за початком і малюнками, розповідати за малюнком і про події з власного життя; |
|
|
|
48 |
Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б. |
98-99 |
Розвивати в учнів/учениць уміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [б]; ознайомити дітей із друкованою буквою б, Б; вчити читати склади-злиття і слова з буквою б; формувати літературну вимову слів із дзвінкими звуками; формувати навичку читання слів і тексту з вивченими буквами, уявлення про залежність значення слова. |
Письмо малої букви б. |
Зошит № 2, с. 49- 50 |
Вчити писати малу букву б. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Драбинка». Вправляти в письмі підготовчих елементів. Звертати увагу на письмо другого елемента малої букви б. Вчити знаходити елементи для заданої букви, складати слова із поданих складів. |
49 |
Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. |
100- 101 |
Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; розвивати вміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати за малюнком; виховувати інтерес до спорту, спортивних занять, дитячих книжок. |
Письмо великої букви Б.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів». |
Зошит № 2, с. 51, с. 52 |
Вчити писати велику букву Б. Вправляти в письмі підготовчих елементів великої букви Б. Порівнювати елементи великої Б з елементами великих букв П, Т. Вчити писати сполучний елемент з основи букви. |
50 |
Звук [й], позначення |
102- |
Розвивати в учнів/учениць |
Письмо малої букви й. |
Зошит |
Вчити писати малу букву й. |
|
його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й. |
103 |
уміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [й]; ознайомити дітей із друкованою буквою й, Й; формувати навичку читання, уявлення про слова, протилежні за значенням; розвивати вміння складати розповідь за серією малюнків. |
|
№ 2, с. 53- 54 |
Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Зайчик». Вправлятись в письмі підготовчих елементів. Звертати увагу на паралельність елементів малої букви й. Порівняти з рукописними буквами і, и, а, виявити спільні елементи. |
51 |
Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
104 |
Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; виховувати інтерес до читання. |
Письмо великої букви Й. |
Зошит № 2, с. 55 |
Вчити писати велику букву Й. Вправляти в письмі підготовчих елементів великої букви Й. Звертати увагу на паралельність елементів великої букви Й. Порівняти з малою й, визначити відмінність. Порівняти з великими рукописними буквами И, П, Т, виявити спільні елементи. |
52 |
Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
105 |
Закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами; розвивати навичку читання, уміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; виховувати інтерес до книжок, бажання читати. |
Закріплення вивчених букв. |
Зошит № 2, с. 56 |
Закріплювати вміння складати букву з елементів, порівнювати форми букв, знаходити друкованій букві відповідну рукописну, виконувати творчі завдання з буквами. |
53 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
106- 107 |
Закріплювати вміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за |
Закріплення вивчених букв. |
Зошит № 2, с. 57- |
Закріплювати вміння знаходити схожість і відмінність у формах |
|
|
|
його змістом, читати текст із вивченими буквами, відповідати на запитання за змістом прочитаного; розвивати навичку читання. |
|
58 |
друкованих і рукописних букв, писати слова, правильно поєднуючи букви. Вчити робити виправлення. Виконувати вправи для розвитку спритності пальців і чіткості мовлення. |
54 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
108 |
Закріплювати вміння читати текст із вивченими буквами, відповідати на запитання за змістом прочитаного; розвивати вміння зіставляти зміст тексту з малюнком, розповідати за малюнком; виховувати уважність і спостережливість. |
Закріплення вміння писати слова, речення. |
Зошит № 2, с. 59- 60 |
Закріплювати вміння писати розбірливо букви, слова, речення, правильно розташовувати їх у рядку, писати розділові знаки. Виконувати вправи для розвитку спритності пальців і чіткості мовлення. |
55 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
109 |
Закріплювати вміння читати текст із вивченими буквами, відповідати на запитання за змістом прочитаного; розвивати вміння складати речення й розповіді за світлинами і про події з власного життя; спонукати дітей провести канікули активно і корисно. |
Закріплення вміння писати слова, речення. |
Зошит № 2, с. 61- 62 |
Закріплювати вміння писати слова, початок речення, правильно розташовувати їх в рядку. Виконувати вправи для розвитку спритності пальців і чіткості мовлення. |
56 |
Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою. |
|
Закріпити знання і вміння, пов’язані з вивченими буквами; розвивати інтерес до дитячих книжок. |
Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Складаю розповідь за малюнками». |
Зошит № 2, с. 63, с. 64 |
Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, уміння складати розповідь за малюнками. |