№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
ПРИКМЕТНИК |
||
64 |
Прикметник як частина мови. Навчаюся визначати прикметники в тексті (частина 1, ст. 110-111 Впр. 4) |
10.01 |
65 |
Урок розвитку мовлення. Робота над есе «Пташка красна пір'ям, а людина — добрими справами». |
12.01 |
66 |
Рід і число прикметників. Навчаюся змінювати прикметники за родами і числами (частина 1, ст. 112-113 Впр. 4) |
13.01 |
67 |
Відмінювання прикметників. Навчаюся правильно записувати прикметники із твердими приголосними основи в різних відмінкових формах |
14.01 |
68 |
Навчаюся правильно записувати прикметники з м’якими приголосними основи у різних відмвнкових формах (частина 1, ст. 116-118 Впр. 10) |
17.01 |
69 |
Навчаюся визначати рід, число, відмінок прикметника за іменником, з яким він зв’язаний (частина 1, ст. 118-119 Впр. 14) |
19.01 |
70 |
Утворення ступенів порівняння прикметників. Навчаюся утворювати фори прикметників (частина 1, ст. 120-121 Впр. 5) |
20.01 |
71 |
Вимова і написання прикметників на –ський, -зький, -цький. Навчаюся правильно вимовляти і записувати прикметники на –ський, -зький, -цький |
21.01 |
72 |
Урок розвитку змовлення. Письмовий переказ |
24.01 |
73 |
Пряме і переносне значення прикметників. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. навчаюсЯ використовувати прикметники у прямому і переносному значеннях, синоніми, антонвми (частина 1, ст. 124-125 Впр. 6) |
26.01 |
74 |
Узагальнення і систематизаціяя знань учнів за розділом «Прикметник» |
27.01 |
ЧИСЛІВНИК |
||
75 |
Аналіз діагностичної роботи. Числіник як частина мови. Навчаюся розпізнавати в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? котрий? (частина 1, ст. 126-128 Впр. 4) |
28.01 |
76 |
Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 (частина 1, ст. 128-129 Впр. 7) |
31.01 |
77 |
Навчаюся вживати правильні кмет форми числівників на позначення часу протягом доби (частина 1, ст. 129-130 Впр. 10) |
02.02 |
78 |
Навчаюся вживати числівники у власному мовленні (частина 1, ст. 131-132 Впр. 14) |
03.02 |
79 |
Урок розвитку мовлення. Порівняльний опис дерев. Складання есе «Горобина і ялина в зимовому лісі » |
04.02 |
80 |
Узагальнення і систематизаціяя знань учнів за розділом «Числівник» |
07.02 |
ЗАЙМЕННИК |
||
81 |
Аналіз діагностичної роботи. Займенник як частина мови. Особові займенники. Навчаюся розпізнавати займенники і пояснюю їхню рооль (частина 1, ст. 132-133 Впр. 4) |
09.02 |
82 |
Навчаюся визначати особові займенники, ставити до них питання (частина 1, ст. 134-135 Впр. 8) |
10.02 |
83 |
Навчаюся відмінювати особові займенники |
11.02 |
84 |
Навчаюся правильно вживати займеннки з прийменниками (частина 1, ст. 138-139 Впр. 14) |
14.02 |
85 |
Контрольна робота: письмове складання діалогу |
16.02 |
86 |
Навчаюся використовувати займенники у власному мовленні |
17.02 |
87 |
Урок розвитку мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням |
18.02 |
88 |
Узагальнення і систематизаціяя знань учнів за розділом «Займенник» |
21.02 |
ДІЄСЛОВО |
||
89 |
Аналіз діагностичної роботи. Дієслово як частина мови. Навчаюся визначати дієслова в реченнях і текстах (частина 1, ст. 140-141 Впр. 3) |
23.02 |
90 |
Неозначена форма дієслова. Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслів (частина 1, ст. 142-143 Впр. 3) |
24.02 |
91 |
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах |
25.02 |
92 |
Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі (частина 1, ст. 145-147 Впр. 6) |
28.02 |
93 |
Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі |
02.03 |
94 |
Розвиток мовлення. Складання есе на основі прочитаного оповідання В. Сухомлинського «Співуча пір'їнка» |
03.03 |
95 |
Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ої особи однини і множини теперішньго і майбутнього часу (частина 1, ст. 148-149 Впр. 11) |
04.03 |
96 |
Навчаюся писати закінчення дієслів 2-ої особи однини і множини теперішньго і майбутнього часу (частина 1, ст. 150-151 Впр. 15) |
09.03 |
97 |
Навчаюся писати закінчення дієслів 3-ої особи однини і множини теперішньго і майбутнього часу (частина 1, ст. 151-153 Впр. 19) |
10.03 |
98 |
Навчаюся ставити дієслова минулого часу у відповідну родову форму |
11.03 |
99 |
Вимова і написання дієслів на –ся. Навчаюся правильно вимовляти і записувати дієслова на –ся |
12.03 |
100 |
Навчаюся вживати дієслова у власному мовленні . розбір дієслова як частини мови (частина 1, ст. 158-159 Впр. 8) |
14.03 |
101 |
Контрольна робота: списування |
16.03 |
102 |
Урок розвитку мовлення. Написання твору «Зима» |
17.03 |
103 |
Узагальнення і систематизаціяя знань учнів за розділом «Дієслово» |
18.03 |
ПРИСЛІВНИК |
||
104 |
Аналіз діагностичної роботи. Прислівник як частина мови. Навчаюся розпізнавати прислівники (частина 1, ст. 160-161 Впр. 5) |
21.03 |
105 |
Прислівники-синоніми й прислівники-антоніми. Навчаюся добирати до прислівникі синоніми та антоніми (частина 1, ст. 162-163 Впр. 5) |
23.03 |
106 |
Урок розвитку мовлення. Переказ тексту за колективно складеним планом |
24.03 |
107 |
Написання найуживаніших прислівників. Навчаюся правильно писати найуживаніші прислівники |
25.03 |
108 |
Прислівники, близькі й протилежні за значенням |
04.04 |
109 |
Поширення речень прислівниками |
06.04 |
110 |
Поширення речень прислівниками |
07.04 |
111 |
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками
|
08.04 |
112 |
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками |
11.04 |
113 |
Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання |
13.04 |
114 |
Узагальнення і систематизаціяя знань учнів за розділом «Прислівник» |
14.04 |
115 |
Аналіз діагностичної роботи |
15.04 |
116 |
Урок розвитку мовлення. Складання есе «Що таке доброта?» |
18.04 |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 4-МУ КЛАСІ |
||
117 |
Повторення - Основні ознаки тексту |
20.04 |
118 |
Закріплення - Розпізнаю текст за його основними ознаками |
21.04 |
119 |
Удосконалення - складання плану до тексту, створення тексту за планом. |
22.04 |
120 |
Закріплення - Головні і другорядні члени речення |
27.04 |
121 |
Закріплення - Розпізнаю головні і другорядні члени речення |
28.04 |
122 |
Урок розвитку мовлення. Складання есе «Великдень» |
29.04 |
123 |
Повторення - Будова слова. Частини слова |
04.05 |
124 |
Удосконалення - Творення слів за допомогою префіксів та суфіксів |
05.05 |
125 |
Повторення - Поняття про іменник з абстрактним значенням |
06.05 |
126 |
Урок розвитку мовлення. Складання привітання до Дня матері |
10.05 |
127 |
Закріплення - Рід і число іменників. Навчаюся визначати рід і число іменників |
11.05 |
128 |
Закріплення - Відмінки іменників. Відмінювання іменників |
12.05 |
129 |
Удосконалення - Навчаюся змінювати іменники за числами і відмінками |
13.05 |
130 |
Удосконалення - використовування в мовленні паралельних форм іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини |
16.05 |
131 |
Удосконалення – написання закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини |
18.05 |
132 |
Закріплення – теми Будова слова |
19.05 |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1-4 КЛАСІ |
||
133 |
Що ми знаємо про текст, речення, слово |
20.05 |
134 |
Що ми знаємо про іменник і прикметник |
23.05 |
134 |
Що ми знаємо про займенник і числівник |
25.05 |
136 |
Що ми знаємо про займенник і числівник |
26.05 |
137 |
Що ми знаємо про дієслово та прислівник |
27.05 |