Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.
Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 2 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Скоригована |
Тема уроку |
Тема 1. Інформація (4 години) |
|||
|
__.__.__ |
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». |
|
__.__.__ |
|
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. |
|
__.__.__ |
|
Приватна та публічна інформація. |
|
__.__.__ |
|
Пристрої для роботи з інформацією. |
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. |
|
__.__.__ |
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. |
|
__.__.__ |
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
__.__.__ |
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання. |
|
__.__.__ |
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
__.__.__ |
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
Тема 3. Інтернет (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Початкові уявлення про Інтернет. |
|
__.__.__ |
|
Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. |
|
__.__.__ |
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. |
|
__.__.__ |
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
__.__.__ |
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
__.__.__ |
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. |
Тема 4. Графіка (9 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Поняття ком’ютерної графіки. |
|
__.__.__ |
|
Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
|
__.__.__ |
|
Змінювання готових зображень. |
|
__.__.__ |
|
Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. |
|
__.__.__ |
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
__.__.__ |
|
Створення зображень за зразком |
|
__.__.__ |
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
__.__.__ |
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
|
__.__.__ |
|
Пошук зображень в Інтернеті. |
Тема 5. Команди та виконавці (10 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Поняттям команди й виконавця. |
|
__.__.__ |
|
Послідовність дій. |
|
__.__.__ |
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
|
__.__.__ |
|
Порівняння двох або більше предметів. |
|
__.__.__ |
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. |
|
__.__.__ |
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях. |
|
__.__.__ |
|
Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
|
__.__.__ |
|
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. |
|
__.__.__ |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. |
|
__.__.__ |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |