Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 3 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.
Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 3 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Скоригована |
Тема уроку |
Тема 1. Інтернет (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
__.__.__ |
|
Поняття про мережі. |
|
__.__.__ |
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
__.__.__ |
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. |
|
__.__.__ |
|
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). |
|
__.__.__ |
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. |
Тема 2. Людина та інформація (5 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Роль інформації в житті людини. |
|
__.__.__ |
|
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
__.__.__ |
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
|
__.__.__ |
|
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. |
|
__.__.__ |
|
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
Тема 3. Графіка (5 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. |
|
__.__.__ |
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
__.__.__ |
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
__.__.__ |
|
Створення та змінювання простих зображень. |
|
__.__.__ |
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
Тема 4. Алгоритми і виконавці (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
__.__.__ |
|
Середовища програмування. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
__.__.__ |
|
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
__.__.__ |
|
Істинні й хибні висловлювання. |
|
__.__.__ |
|
Логічне слідування. |
|
__.__.__ |
|
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
Тема 5. Текст (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Середовища для читання текстів. |
|
__.__.__ |
|
Текстові редактори. |
|
__.__.__ |
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
__.__.__ |
|
Доповнення текстів зображеннями. |
|
__.__.__ |
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
__.__.__ |
|
Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
Тема 6. Презентації (7 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
|
__.__.__ |
|
Середовище створення презентацій. |
|
__.__.__ |
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
__.__.__ |
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
__.__.__ |
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
__.__.__ |
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
__.__.__ |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |