Урок -практикум "Створення мультфільма"

Про матеріал

В розробці конспекта урока надані матеріали на допомогу вчителю в роботі саме за цією темою.Рекомендовано проводити парний урок, щоб діти встигли виготовити медіапродукт.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з курсу «Я у медіапросторі» в 3 класі

 

Тема: Урок – практикум «Створюємо мультфільм»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель початкових класів: Теодорович Людмила Олександрівна           

 

 

 

 

 

Урок з курсу «Я у медіапросторі» у 3 класі

Тема: Урок  - практикум «Створюємо мультфільм»

Мета: Вчити учнів створювати міні  - мультфільм на основі власно створеного сюжету, підбирати матеріал для  озвучування сюжетів, розвивати творче мислення,  художній смак, уяву, фантазію, виховувати  самостійність, охайність при роботі, взаєморозуміння між членами групи.

Обладнання: Інтернет – ресурси, комп’ютер, телевізор, матеріали для створення мультфільму (пластилін, олівці, ляльки, телефони тощо)

Тип уроку: урок – практикум

       Література:

1.Навчальна програма для початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів 1-й рік вивчення "Я у медіапросторі, І. Б. Іванова, А. Ю. Кожанова

2.Матеріали Інтернету

 

                                          Структура уроку

  1. Організація класу

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться!

Пролунав уже дзвінок -

Починаємо урок.

 

Відкриваємо ми простори Інтернету

Його глибин незвідані шляхи,

Корисні посилання і веб – сайти,

 І скриньки, і домашні сторінки.

                              Комп’ютер та телефон – це буденні речі,

                               І кожен їх має.

                              На уроці  мультик робить

                              Мені допомагає…

  1. Актуалізація учбової діяльності
  • Правила  з техніки безпеки на уроці.
  • Мозковий штурм. Які ми знаємо  види анімації? (графічна, об’ємна, пластилінова, лялькова, аніме тощо)
  • Перегляд презентації « Анімація. Створення мультфільму»

 

 https://nsportal.ru/sites/default/files/2011/10/25/kinoiskusstvo._sozdanie_multfilm.raskadrovka.a.ppt

 

Руханка

Вже і сонечко пригріло,

Вже посунулись сніги.

Де було геть зовсім біло,

Проталин стеляться круги.

Як же вітер, діти, дише?

Як дерева він колише?

Як прогинаються берізки?

Як же чешуть свої кіски?

Як же птахи прилітають?

Як радіють і співають?

А тепер присіли й встали.

Втому нашу геть прогнали.

 

  1. Мотивація учбової діяльності
  • Вступне слово вчителя. Пояснення завдань.
  • Об’єднання учнів в групи, вибір матеріалів для створення сюжету.
  • Розподіл завдань між членами групи.(сценарист, оператор, звукорежисер, художник – мультиплікатор)
  • Повторення правил роботи в групі.
  • Кожен учасник має можливість висловитися, якщо у нього є бажання.
  • Всі учасники групи поважають цінності і погляди кожного, навіть якщо не згодні з ними.
  • Обговорюються ідеї,  пропозиції, а не люди, що їх висловили.
  • Всі учасники роблять зауваження коротко і по суті.
  • Кожен учасник, навіть захищаючи свою точку зору, відкритий для сприйняття чужих ідей, думок та інтересів інших учасників.
  • Усі розбіжності, конфлікти, що виникають під час роботи, розв’язуються мирним шляхом з урахуванням інтересів учасників і правил роботи.
  • Всі учасники прагнуть створити відкриту, дружню, ділову атмосферу.

 

4.Практична робота учнів

Учитель надає допомогу учням індивідуально, допомагає, заохочує їх.

5.Підсумок уроку.

Перегляд мультсюжетів.

                                     Додаток ( медіа-продукт)

Робота учнів по створенню пластилінового мультфільму(використовувався телефон)

 

 

docx
Додано
21 листопада 2018
Переглядів
2415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку