Календарне планування інформатика 4 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 4 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.

Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.

Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

інформатики

для 4 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Скоригована

Тема уроку

Тема 1. Графіка (7 годин)

  1.                      

__.__.__

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

  1.                      

__.__.__

 

Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.

  1.                      

__.__.__

 

Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).

  1.                      

__.__.__

 

Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

  1.                      

__.__.__

 

Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

  1.                      

__.__.__

 

Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

  1.                      

__.__.__

 

Інструктаж з БЖД. Створення колажу із зображень.

Тема 2. Текст (7 годин)

  1.                      

__.__.__

 

Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки.

  1.                      

__.__.__

 

Середовище текстового редактора.

  1.                 

__.__.__

 

Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

  1.                 

__.__.__

 

Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

  1.                 

__.__.__

 

Списки. Послідовні списки у текстах.

  1.                 

__.__.__

 

Таблиці. Доповнення готових таблиць.

  1.                 

__.__.__

 

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

Тема 3. Співпраця в Інтернеті (5 годин)

  1.                 

__.__.__

 

Правила безпечного користування Інтернетом.

  1.                 

__.__.__

 

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

  1.                 

__.__.__

 

Інформаційні ресурси Інтернету.

  1.                 

__.__.__

 

Співпраця в мережі. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.

  1.                 

__.__.__

 

Сучасні пристрої для співпраці.

Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7 годин)

  1.                 

__.__.__

 

Алгоритми з розгалуженням.

  1.                 

__.__.__

 

Цикли: повторення задану кількість разів.

  1.                 

__.__.__

 

Алгоритми з циклами.

  1.                 

__.__.__

 

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

  1.                 

__.__.__

 

Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

  1.                 

__.__.__

 

Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

  1.                 

__.__.__

 

Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

Тема 5. Інформація (9 годин)

  1.                 

__.__.__

 

Перетворення інформації.

  1.                 

__.__.__

 

Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації.

  1.                 

__.__.__

 

Складові комп’ютера.

  1.                 

__.__.__

 

Пристрої введення та виведення інформації.

  1.                 

__.__.__

 

Зберігання інформації. Носії інформації.

  1.                 

__.__.__

 

Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

  1.                 

__.__.__

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

  1.                 

__.__.__

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

  1.                 

__.__.__

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Малашина Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
1730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку