Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 4 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.
Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 4 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Скоригована |
Тема уроку |
Тема 1. Графіка (7 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
__.__.__ |
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. |
|
__.__.__ |
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
|
__.__.__ |
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
|
__.__.__ |
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
|
__.__.__ |
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Створення колажу із зображень. |
Тема 2. Текст (7 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. |
|
__.__.__ |
|
Середовище текстового редактора. |
|
__.__.__ |
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
|
__.__.__ |
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
|
__.__.__ |
|
Списки. Послідовні списки у текстах. |
|
__.__.__ |
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
|
__.__.__ |
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
Тема 3. Співпраця в Інтернеті (5 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Правила безпечного користування Інтернетом. |
|
__.__.__ |
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
__.__.__ |
|
Інформаційні ресурси Інтернету. |
|
__.__.__ |
|
Співпраця в мережі. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
|
__.__.__ |
|
Сучасні пристрої для співпраці. |
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
__.__.__ |
|
Цикли: повторення задану кількість разів. |
|
__.__.__ |
|
Алгоритми з циклами. |
|
__.__.__ |
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
__.__.__ |
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
|
__.__.__ |
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
|
__.__.__ |
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
Тема 5. Інформація (9 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Перетворення інформації. |
|
__.__.__ |
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. |
|
__.__.__ |
|
Складові комп’ютера. |
|
__.__.__ |
|
Пристрої введення та виведення інформації. |
|
__.__.__ |
|
Зберігання інформації. Носії інформації. |
|
__.__.__ |
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
|
__.__.__ |
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
__.__.__ |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
__.__.__ |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |