Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 6 класу за новою програмою НУШ
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори: Завадський І.О., Коршунова О.В., Лапінський В.В. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). |
Підручник: Інформатика. Підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. Автори: О. В. Коршунува, І. О. Завадський Видавничий дім "Освіта", 2023 р. |
Назва теми, змістова лінія |
Кількість годин |
Змістова лінія «Прикладні інформаційні технології» Тема 1 Електронна пошта. Спільна робота з документами |
19 год. |
Змістова лінія «Прикладні інформаційні технології», «Моделювання та структури даних» Тема 2 Електронні таблиці |
14 год. |
Змістова лінія «Алгоритми та програми» Тема 3 Алгоритми та програми |
19 год. |
Всього |
52 години |
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
||
Клас |
|||||
|
6А |
6Б |
6В |
||
|
|
|
|
Змістова лінія «Прикладні інформаційні технології», «Теоретичні основи» Тема 1 Електронна пошта. Спільна робота з документами (19 год.) |
|
|
|
|
|
Інструктаж по інструкції №КІ-1,2,3,4,5. Онлайн-ресурси для навчання |
|
|
|
|
|
Поштові служби Інтернету Створення електронної скриньки |
|
|
|
|
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою |
|
|
|
|
|
Виконання вправ і завдань на дотримання етикету електронного спілкування |
|
|
|
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів |
|
|
|
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів |
|
|
|
|
|
Практична робота №1 Електронне листування. Інструктаж по інструкції №КІ-3,5 |
|
|
|
|
|
Хмарні сервіси. Використання інтернет ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів |
|
|
|
|
|
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті. Керування спільним доступом до них |
|
|
|
|
|
Програмне забезпечення для опрацювання текстів |
|
|
|
|
|
Правила введення і редагування текстів |
|
|
|
|
|
Введення, редагування та форматування символів і абзаців. Виконання творчого проєкту |
|
|
|
|
|
Введення, редагування та форматування символів і абзаців |
|
|
|
|
|
Додавання зображень із файлу та їх форматування |
|
|
|
|
|
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування |
|
|
|
|
|
Виконання практичних вправ щодо створення та редагування графічних об’єктів |
|
|
|
|
|
Робота над проєктом з теми "Електронна пошта. Спільна робота з документами" |
|
|
|
|
|
Захист проєктів. Тематична робота |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Прикладні інформаційні технології», «Моделювання та структури даних» Тема 2 Електронні таблиці (14 год.) |
|
|
|
|
|
Поняття електронної таблиці |
|
|
|
|
|
Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора |
|
|
|
|
|
Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка. Введення, редагування й форматування даних |
|
|
|
|
|
Об’єкти електронних таблиць –діапазон клітинок. Введення, редагування й форматування даних |
|
|
|
|
|
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. |
|
|
|
|
|
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів |
|
|
|
|
|
Адресація. |
|
|
|
|
|
Адресація. Формули. |
|
|
|
|
|
Редагування та форматування електронних таблиць |
|
|
|
|
|
Діаграми. Вибір типу та побудова діаграм |
|
|
|
|
|
Розв’язання задач на вибір типу й побудову діаграм. |
|
|
|
|
|
Візуальне розв’язання задач на відсотки за допомогою кругових діаграм |
|
|
|
|
|
Використання табличного процесора для виконання обчислень зі звичайними та десятковими дробами |
|
|
|
|
|
Проєктна діяльність. Тематична робота |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Алгоритми та програми» Тема 3 «Алгоритми та програми» (19 год.) |
|
|
|
|
|
Об’єкти і події |
|
|
|
|
|
Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів |
|
|
|
|
|
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. Створення подійноорієнтованих програм |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на координатній площині |
|
|
|
|
|
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі |
|
|
|
|
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення |
|
|
|
|
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення |
|
|
|
|
|
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження |
|
|
|
|
|
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів, що містять вкладені алгоритмічні структури |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів, що містять вкладені алгоритмічні структури |
|
|
|
|
|
Змінні величини в програмуванні |
|
|
|
|
|
Створення програм, що візуалізують дії зі звичайними дробами з різними знаменниками |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на координатній площині |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів з використанням паралельних та перпендикулярних прямих |
|
|
|
|
|
Створення подійноорієнтованих програм |
|
|
|
|
|
Робота над проєктом з теми "Алгоритми та програми" |
|
|
|
|
|
Робота над проєктом з теми "Алгоритми та програми" |
|
|
|
|
|
Захист проєктів. Тематична робота |
|
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І та ІІ семестр. |
|