Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 8 класу – 2020-2021 н.р.
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за навчальною програмою 2017 року
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||
Тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Кредити. Кредитна історія та її формування. Інструктаж з БЖД. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу. Вибір найкращого варіанту придбання комп’ютера в кредит. |
|
||
Тематична |
|||||
Тема 2. Опрацювання текстових даних |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Податкова система. Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів. Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
||
Тематична |
|||||
Тема 3. Створення та публікація веб-ресурсів |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота. №5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
||
Тематична |
|||||
Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота №7. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Розвиток фінансових відносин в Україні. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. Створення проекту «Фінансова культура українського народу». Розміщення результату виконання в мережі Інтернет. |
|
||
Тематична |
|||||
Тема 5. Алгоритми та програми (Мова програмування Python) |
|||||
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Повторення |
Примітка |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття програми та мови програмування. Мова Python. Інсталяція та ознайомлення з середовищем розробки. |
Опрацювання даних як інформаційний процес. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінні. Прості типи даних Python. Дії з типами даних. |
Кодування та декодування повідомлень. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лінійні програми. Введення та виведення даних. Перша програма в Python. |
Кодування символів. Двійкове кодування. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Урок-практикум. Прості лінійні програми. |
Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №9. Прості лінійні програми. |
Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з цілими та дійсними числами в Python. Дії з текстом. |
Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Підключення додаткових модулів. Модуль math. |
Пристрої введення та виведення даних. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу. |
Пристрої мультимедійного обладнання. |
|
|
Тематична |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №10. Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин. |
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в Python. |
Технічні характеристики, види сучасних комп’ютерів та їх застосування. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Урок-практикум. Розгалуження. Розв’язання задач. |
Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №11. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням. |
Створення, редагування та форматування таблиць в Word. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли мовою Python. Цикл while. |
Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в Word. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Урок-практикум. Цикл while. |
Створення, редагування та форматування формул в Word. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли мовою Python. Цикл for. |
Структура документа. Стильове оформлення абзаців. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Урок-практикум. Цикл for. |
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №12. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням для опрацювання величин. |
Алгоритм опрацювання складного текстового документа. |
|
|
Тематична |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Інтерфейс користувача на мові Python. Створення вікон та налаштування їх властивостей. |
Шаблони документів. Формати файлів текстових документів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Події та обробники подій. Вікно повідомлення. |
Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №13. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. |
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення кнопок та налаштування їх властивостей. |
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Написи та їх властивості. |
Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №14. Створення програм з кнопками та надписами. |
Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Текстове поле, його функції та властивості. |
Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Перемикачі та прапорці. |
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №15. Створення програм з текстовими полями, надписати, кнопками, перемикачами та прапорцями. |
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
Формати аудіо- та відеофайлів. ПЗ для опрацювання об’єктів мультимедіа. |
|
|
Тематична |
|||||
Тема 6. Повторення навчального матеріалу. Виконання індивідуальних проектів. |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу з теми «Кодування даних та апаратне забезпечення». Виконання індивідуальних та групових проектів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу з теми «Опрацювання текстових даних». Виконання індивідуальних та групових проектів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу з теми «Створення та публікація веб-ресурсів». Виконання індивідуальних та групових проектів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу з теми «Алгоритми та програми». Виконання індивідуальних та групових проектів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Захист проекту. |
|
||
Тематична |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
||
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор КГ № 29
«___» вересня 2020 р.
_______
«___» січня 2021 р.
_______
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 9 класу – 2020-2021 н.р.
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за навчальною програмою 2017 року
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Розглянуто та схвалено на засіданні ШМО природничо-математичного циклу
Протокол № 1 від ____ серпня 2020 р.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека |
|||||
1. |
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Налаштування та підтримка роботи операційної системи. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Інтелектуальна власність та авторське право |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Практична робота №1. Інсталяція та деінсталяція програмного забезпечення |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення теми «Кодування даних» за 8 клас. Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Операції над архівами. Практична робота № 2. Архівування та розархівування даних |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття інформаційної безпеки та інформаційної цілісності. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним. Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від шкідливого програмного забезпечення. Основи захисту даних у комп’ютерних системах. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Резервне копіювання даних. Практична робота № 3. Резервне копіювання. Створення диску відновлення. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Безпека в Інтернеті. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. |
|
||
Тематична |
|||||
Тема 2. 3D-графіка |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Витягування (екструдування) форми об’єкта. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 4. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання, клонування та екструдування форми об’єктів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Текстові об’єкти та їх редагування. Рендеринг тривимірної сцени. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення анімованої тривимірної моделі. Поняття про 3D-друк |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6. Створення анімованої тривимірної моделі. |
|
||
Тематична |
|||||
Тема 3. Опрацювання табличних даних |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Абсолютні та мішані посилання. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 7. Абсолютні та мішані посилання. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічні функції if, and, or, not. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. Використання логічних функцій для вирішення поставлених задач. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Математичні та статистичні функції – max, min, sum, average, count, countif. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Текстові функції табличного редактора. Практична робота № 9. Використання логічних, математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Упорядкування даних. Умовне форматування. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 10. Упорядкування даних. Умовне форматування. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Інтерпретування даних у вигляді діаграм. Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора з використанням інтерпретації даних у вигляді діаграм. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 11. Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора з використанням інтерпретації даних у вигляді діаграм. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Експорт та імпорт електронних таблиць. Підсумковий урок із теми «Опрацювання табличних даних» |
|
||
Тематична |
|||||
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Повторення
|
Примітки |
|
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних |
Класифікація ПЗ. ОС, їхні різновиди. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Бази даних в інформаційних системах. Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних. |
Драйвери. Налаштування та підтримка роботи ОС. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області. |
Ліцензії на ПЗ, їх типи. Інтелектуальна власність та авторське право |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні відомості про СКБД Access. Поняття таблиці, поля, запису. Додавання, видалення, редагування даних у базі. |
Поняття інсталяції та деінсталяції ПЗ |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. |
Типи архівних файлів. Операції над архівами. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Властивості полів, типи даних. |
Поняття інформаційної безпеки цілісності. Шкідливе ПЗ та боротьба з ним. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 12. Створення таблиць, означення полів за типом даних. Заповнення таблиць значеннями. |
Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування параметрів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Модифікація структури таблиць. |
Основні дії для захисту ПК від шкідливого ПЗ. Основи захисту. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Уведення, пошук і редагування даних у таблиці |
Резервне копіювання. Створення диску відновлення. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Фільтрація та сортування даних у таблицях. |
Безпека в Інтернеті. Загрози безпеці та пошкодження даних. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №13. Фільтрація та сортування даних у таблицях. |
Класифікація програм для роботи з 3D графікою. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Загальні відомості про запити |
Принципи 3D навігації. Додавання 3D примітивів.Переміщеннямасштабування, групування об’єктів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Автоматизоване створення запитів у базі даних |
Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Витягування форми об’єкта. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №14. Додавання, видалення, редагування даних у базі. Фільтрація та сортування даних у таблицях. Автоматизоване створення запитів у базі даних |
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. |
|
|
|
|
Підсумковий урок із теми «Бази даних. Системи керування базами даних» |
Текстові об’єкти та їх редагування. Рендеринг 3D сцени. |
|
|
Тематична |
|||||
Тема 5. Алгоритми та програми (Мова програмування Python) |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення знань з теми «Алгоритми та програми» за 8 клас. |
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Табличні величини. Основні дії зі списками. |
Створення анімованої тривимірної моделі. Поняття про 3D-друк |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Введення та виведення табличних величин. Командний інтерфейс. |
ЕТ, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Введення та виведення табличних величин. Графічний інтерфейс. |
Абсолютні та мішані посилання. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №15. Введення та виведення табличних величин через командний та графічний інтерфейси. |
Логічні функції if, and, or, not. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми опрацювання списків. Знаходження довжини списку. |
Математичні та статистичні функції – max, min, sum, average, count, countif. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Зміна та видалення значень списку |
Текстові функції табличного редактора |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Знаходження кількості заданих елементів. |
Упорядкування даних. Умовне форматування. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №16. Довжина списку. Зміна, видалення та знаходження заданих елементів списку. |
Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Знаходження мінімального та максимального значення списку. |
Інтерпретування даних у вигляді діаграм. Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Знаходження суми та середнього значення елементів списку. |
Експорт та імпорт електронних таблиць |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №17. Знаходження мінімального, максимального значення списку, сума та середнє значення елементів. |
Поняття БД. Поняття, призначення й основні функції СКБД |
|
|
Тематична |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Застосування циклу for для опрацювання табличних величин. |
БД в інформаційних системах. Основні моделі подання даних. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №18. Застосування циклу for для опрацювання табличних величин. |
Проектування БД. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з рядком тексту. |
Основні відомості про СКБД Access. Поняття таблиці, поля, запису. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Визначення теми програмного проєкту. Побудова етапів реалізації програмного проєкту. |
Додавання, видалення, редагування даних у БД |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка програмного рішення |
Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка програмного рішення |
Властивості полів, типи даних. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка програмного рішення |
Модифікація структури таблиць. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття «бета-тест». Збір та аналіз відгуків користувачів програми. |
Уведення, пошук і редагування даних у таблиці |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Підготовка звіту та презентації проєкту. |
Фільтрація та сортування даних у таблицях. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Презентація проєкту. Підсумковий урок із теми «Алгоритми та програми». |
Загальні відомості про запити |
|
|
Тематична |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація вивченого за рік. |
Автоматизоване створення запитів у БД |
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор закладу
_________Г.С.Маринич
«___»_________2021 р.
«___»_________2022 р.
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
______________ В.П.Огієвич
«___»_________2021 р.
«___»_________2022 р.
Календарно-тематичне планування
вивчення
інформатики
у 9-А,Б,В класах
вчителя інформатики
Дроздинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Старосільської сільської ради Сарненського району
Рівненської області
Маринич Ганни Сергіївни
на 2021/2022 н.р.
Календарне планування з інформатики (5 клас) на 2019-2020 навчальний рік, за навчальною програмою інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 (1 година на тиждень) з очікуваними результатами, ключовими компетентностями та наскрізними лініями. Підручник: Інформатика, 5 клас. Ривкінд