Календарне планування з інформатики 8 клас. Індивідуальне навчання за програмою закладу ))

Про матеріал
Календарне планування з інформатики 8 клас. Індивідуальне навчання за програмою закладу (1 год на тиждень)
Перегляд файлу


Календарно-тематичне планування уроків

інформатики

для 8 класу

(за підручником Морзе Н. В. Інформатика:

Підручник для 8 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. В. Морзе, О. В. Варна. - Київ : УОВЦ «Оріон», 2021. —224 с. :іл.)

(35 годин, 1 години на тиждень)

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

за навчальною програмою 2017 року

 

Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення

  1.                      

 

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. Двійкове кодування. Кодування тексту. Таблиці кодів символів

с. 4-12

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування графічних даних. Практична робота 1

с. 12-17

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв Види сучасних комп’ютерів та їх застосування

с. 18-21

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД.  Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор Пристрої пам’яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристрої Тематичне оцінювання.

с. 21-25

Тема 2. Опрацювання текстових даних

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Пошук та заміна фрагментів тексту Форматування з використанням стилів

с. 41-49

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Додавання формул у текстовий документ. Практична робота 2

с. 49-52

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Створення колонок, розділів у текстовому документі Колонтитули Структура документа. Гіперпосилання в текстових документах

с. 53-71

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Автоматизоване створення змісту документа. Практична робота 3

с. 71-76

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Робота із складним документом. Спільна робота з документом

с. 76-82

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Спільна робота з документом.

Практична робота 4 Тематичне оцінювання.

с. 82-86

Тема 3. Опрацювання мультимедійних об’єктів

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих Формати аудіо- та відеофайлів

с. 87-94

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відеофрагментів

с. 95-100

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів. Практична робота 5

с. 100-103

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Побудова аудіо- й відеоряду Додавання до кліпу ефектів

с. 104-114

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Публікування аудіо- й відеоданих в Інтернеті. Практична робота 6.

с. 115-123

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Виконання навчальних проєктів. Тематичне оцінювання.

 

Тема 4. Алгоритми та програми

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Сучасні мови програмування. Середовища програмування

с. 124-132

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Структура  Введення й виведення даних. Вирази програми. Типи даних у програмуванні

с. 133-137

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом

с. 140-144

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Кнопка Обробники подій, пов’язаних з елементами керування.

с. 148-153

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Вікно повідомлень. Практична робота 7.

с. 153-155

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Текстове поле Опрацювання текстових величин мовою програмування. Тематичне оцінювання.

с. 155-163

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Умовні оператори (коротка та повна форма) Складання програм на розгалуження

с. 164-169

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Прапорець, перемикач

с. 169-173

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Пошук найбільшого та найменшого серед кількох значень. Практична робота 8

с. 169-173

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Оператори циклу. Вкладені цикли. Складання програм на опрацювання повторень

с. 174-179

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Шкала вибору

с. 179-181

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 9  Складання програм з використанням вкладених циклів.

с. 179-181

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Графічне відображення даних мовою програмування Додавання малюнків та підписів у програмах

с. 182-187

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД.  Складання програм з використанням графічних даних. Практична робота 10

с. 187-190

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Виконання навчальних проєктів. Тематичне оцінювання.

 

Тема 5. Створення та публікація веб-ресурсів

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Структура сайту. Види сторінок сайту Поняття про веб-дизайн. Вимоги до сайтів Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці

с. 191-203

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Створення веб-сторінок завтоматизованими засобами.  Практична робота 11

с. 203-207

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Поняття про мову гіпертекстової розмітки Додавання до веб-сторінки графічних та мультимедійних елементів Додавання до веб-сторінки гіпертекстових елементів

с. 209-219

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки.  Практична робота 12 Тематичне оцінювання

с. 220-221

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойчук Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Шинкарюк Ольга
Пов’язані теми
Інформатика, 8 клас, Планування
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
4874
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку