Календарне планування (інклюзія) 2 клас

Про матеріал
Календарне-тематичне планування з очікуваними результатами для дитини з ООП з 4 рівнем ступеня важкості, немовний
Перегляд файлу

Я досліджую світ                                                                                                  

Перший семестр

 

Дата

Тема

Очікувані

результати

  1.                     

 

Ми — другокласники і другокласниці

(с. 3-6).    

Якою була школа колись і якою є тепер?                                      Історія школи     (с. 7).

                                                                         

Знає однокласників

 

  1.                     

 

Як поводитися в колективі.

Правила спілкування     (с. 8-10).

Показує картинки

  1.                     

 

Яка наша адреса.

Земля — планета. Глобус   (с. 16-18).

Знає дорогу до дому

  1.                     

 

Для чого країнам державні символи   

 (с. 21-24).

 

Показує символи держави

5.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

Природа восени

 

6.

 

Яку форму має наша Земля.

Чому буває день і ніч  (с. 28- 31).

Розмальовує

Показує сторони горизонту

Розкладає і сортує картинки

 

7.

 

Що таке горизонт?

Основні сторони горизонту  (с. 31-33).

8.

 

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

9.

 

Явища природи.

Скільки місяців у році  (с. 35-39).

10.

 

Для чого потрібний календар (с. 40-44).

11.

 

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

12.

 

Якого я роду, якого народу (с. 57-58).

13.

 

Права та обов’язки дитини (с. 58-59).

14.

 

Історичні пам’ятки України   (с. 59-61).

15.

 

Як здобути козацьке здоров’я.

Енергія  (с. 61-63).

16.

 

Що таке експеримент (с. 64-67).

 Бере участь у дослідженнях.

Дотримується правил ТБ

17.

 

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

18.

 

Які в осені ознаки (с. 73-76).

19.

 

Які осінні місяці.

Складання казки «Три сини осені» (с. 77).

20.

 

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

21.

 

Чи зустрічається світло з тінню.

Природні і штучні джерела світла.

Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

22.

 

Чи зустрічається світло з тінню.                                                         Як утворюється тінь.                                                                         Сві­тлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 82-84).

23.

 

Які властивості має повітря.

Виконання дослідів (с. 85-87).

24.

 

 

Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду  (с. 89).

25.

 

 

Як погода впливає на здоров’я людей.

Створення хмарки слів на тему «Погода».

Моделювання дощу у склянці  (с. 89-91).

Вміє підбирати одяг відповідно до пори року

26.

 

Як термометр знає, тепло чи холодно.

Види термометрів.

Вимірювання температури води  (с. 91-94).

27.

 

Які властивості має вода  (с. 96-99).

з допомогою використовує здобуті знання у житті

Розрізняє предмети живої неживої природи

28.

 

Дослідження властивостей води.

Виконання дослідів  (с. 99- 101).

29.

 

Як мандрує вода  (с. 101-104).

30.

 

Як берегти воду  (с. 104-105).

31.

 

Як рослини готуються до зими  (с. 106-108).

32.

 

Чи всі гриби їстівні (с. 108-111).

33.

 

Правила збирання грибів.

Правила поведінки в лісі  (с. 111-112).

34.

 

Як тварини готуються до зими  (с. 112-114).

35.

 

Як осінні зміни впливають на комах  (с. 115-116).

36.

 

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

37.

 

Як птахи готуються до зими  (с. 118-119).

38.

 

Як звірі готуються до зими  (с. 120-121).

39.

 

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).

40.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Природа взимку

41.

 

Які ознаки в зими. Зимові місяці.

Дослідження сніжинок  (с. 124-128).

42.

 

Екскурсія.

Як змінилась природа взимку.

43.

 

Зимові розваги.                                                                                 Правила поведінки під час зимових розваг  (с. 128-130).

44.

 

Одяг і взуття для зимових прогулянок.                                       Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131).                                                                                             Яка погода взимку   (с. 133).

45.

 

Природні і штучні джерела тепла.                                           Обігрівальні прилади.                                                                           Правила поведінки з обігрівальними приладами                                  (с. 136-137)

 

46.

 

Який у зими святковий календар.

День Святого Миколая .

Новий рік.                                                                               Традиції святкування Різдва      (с. 138-140).

 

47.

 

Правила безпеки під час новорічних святкувань                           (с. 141- 142).

 

48.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.                              Підсумок за семестр.                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ                                                                

ІІ семестр

Природа взимку (продовження)

 

49.

 

Як утворюється лід на водоймах.

Дослідження властивостей льоду (с. 3-4).

Бере участь у спостережен-нях.

Дотримується правил ТБ

50.

 

Правила безпечної поведінки взимку.                                    Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5).

51.

 

Хто такий споживач      (с. 8)

Упаковка та етикетка.

Моделювання купівлі товару (с. 10).

 

52.

 

Чому важливо сортувати сміття? (с. 11).

53.

 

Як почуваються рослини взимку (с. 13-14).

Розпізнає тіла неживої і жи-вої природи, рукотворні обєкти.

Спостерігає за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року.

Дотримується правил поведінки в природі.

 

 

54.

 

Як зимують комахи та риби (с. 16-18).

55.

 

Як зимують птахи та звірі.

Проект «Птахам на допомогу!» (с. 18-21).

56.

 

Як зимують птахи та звірі (с. 21-23).

57.

 

Які бувають потреби.

Міні-проект «Мої потреби» (с. 24-26).

58.

 

Яка користь від знань.

«Мова» тварин (с. 27-28).

59.

 

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпри­тульними тваринами (с. 29-31).

60.

 

Чи завжди треба бути добрими (с. 31-32).

61.

 

Друзі.

проект «Правила дружби» (с. 32-33).

62.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота №1

Природа навесні

 

63.

 

Як упізнати весну (с. 38-42).

  • з допомогою вчителя бере участь у груповій роботі;
  • дотримується правил поведінки в природі;
  • бере посильну участь в природоохоронній діяльності;
  • з допомогою використовує здобуті знання у повсякденному житті;
  • за малюнками впізнає свята з народного календаря;
  • з допомогою батьків готується до свята;
  • може назвати 2-3 традиції святкування Великодня

 

64.

 

Правила поведінки під час грози (с. 42-43).

65.

 

Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45).

66.

 

Якою буває погода навесні. Відлига.                                    Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?»                      (с. 45-46).                                                                                            

67.

 

Якою буває погода навесні.

Льодохід. Повінь (с. 46-47).

68.

 

Як здійснити задумане (с. 48-49).

69.

 

Як стати підприємливим (с. 49-51).

70.

 

Як стати винахідником (с. 52-54).

71.

 

Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55).

72.

 

Як почуваються рослини навесні (с. 56-58).

73.

 

Які комахи з’являються першими навесні.                                     Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?»    (с. 59-61).

74.

 

Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63).

75.

 

Діагностувальна робота № 2

 

76.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Які приймати рішення Корисні звички (с. 65-67).

З допомогою батьків го-тується до свята;

може показати на малюнку  2-3 традиції святкування Великодня

 

 

77.

 

Чи є у весни святковий календар.

Свято Матері (с. 68-69).

78.

 

Чи є у весни святковий календар.

Великдень (с. 69-71).

79.

 

Чи є у весни святковий календар.

Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72).

 

80.

 

Як птахи зустрічають весну                                                                   Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 75-77).  

дотримується  пра-вил поведінки у природі,

з допомогою вчителя бере участь у груповій робот

 

81.

 

Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79).

82.

 

Де птахи в’ють гнізда.

Як птахи доглядають пташенят  (с. 80-81).

83.

 

Користь птахів у природі (с. 82-83).

84.

 

Хто потребує особистого простору (с. 84-86).

85.

 

Як поводитися з іншими (с. 86-87).

86.

 

Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91).

87.

 

Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).

88.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота №3

Природа влітку

 

89.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Із чого починається літо? (с. 96-101).

Розподіляє місяці  по малюнках

 

90.

 

Літні місяці (с. 101-102).

91.

 

Яка шана книжкам (с. 103-105).

 

92.

 

Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109).

має уявленняпро форму Землі;

      показує пори року, місяці;

 

93.

 

Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112).

 

94.

 

Практична робота.                                                                             Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113).

95.

 

Як утворюється ґрунт.

Дослідження складу ґрунту (с. 114-117).

 

96.

 

3 якої ягоди намисто.

Їстівні та отруйні ягоди (с. 118-120).

розрізняє за малюнками їстівні та отруйні ягоди;

97.

 

Отруйні речовини (с. 120-121).

бере посильну участь в природоохоронній діяльності

з допомогою використовує здобуті знання у житт

 

98.

 

Які турботи у тварин улітку (с. 122-124).                                            Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125).

   99.

 

Чому природа потребує охорони.

Червона книга України       (с. 131-133).

100.

 

Чому природа потребує охорони.                                             Заповідники.                                                                                   Проект «Книга скарг природи» (с. 133-135)

101.

 

Які наші завдання на літо.                                                                  Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137).

102.

 

Які наші завдання на літо.                                                                      Про що можна дізнатися, подо­рожуючи Україною?                               (с. 137-138).

103.

 

Які наші завдання на літо.

Літні свята (с. 139).

104.

 

Які наші завдання на літо.

Літні розваги (с. 141-142).

105.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 Діагностувальна робота № 4                                                        

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
Інкл
Додано
2 лютого
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку