Перший семестр |
|
||
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
|
|
Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7).
|
Знає однокласників
|
|
|
Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10). |
Показує картинки |
|
|
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18). |
Знає дорогу до дому |
|
|
Для чого країнам державні символи (с. 21-24).
|
Показує символи держави |
5. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
Природа восени |
|
||
6. |
|
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч (с. 28- 31). |
Розмальовує Показує сторони горизонту Розкладає і сортує картинки
|
7. |
|
Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33). |
|
8. |
|
Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35). |
|
9. |
|
Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39). |
|
10. |
|
Для чого потрібний календар (с. 40-44). |
|
11. |
|
Який в осені святковий календар (с. 52-55). |
|
12. |
|
Якого я роду, якого народу (с. 57-58). |
|
13. |
|
Права та обов’язки дитини (с. 58-59). |
|
14. |
|
Історичні пам’ятки України (с. 59-61). |
|
15. |
|
Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63). |
|
16. |
|
Що таке експеримент (с. 64-67). |
Бере участь у дослідженнях. Дотримується правил ТБ |
17. |
|
Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68). |
|
18. |
|
Які в осені ознаки (с. 73-76). |
|
19. |
|
Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77). |
|
20. |
|
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
|
21. |
|
Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81). |
|
22. |
|
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 82-84). |
|
23. |
|
Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87). |
|
24.
|
|
Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 89). |
|
25.
|
|
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91). |
Вміє підбирати одяг відповідно до пори року |
26. |
|
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94). |
|
27. |
|
Які властивості має вода (с. 96-99). |
з допомогою використовує здобуті знання у житті Розрізняє предмети живої неживої природи |
28. |
|
Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101). |
|
29. |
|
Як мандрує вода (с. 101-104). |
|
30. |
|
Як берегти воду (с. 104-105). |
|
31. |
|
Як рослини готуються до зими (с. 106-108). |
|
32. |
|
Чи всі гриби їстівні (с. 108-111). |
|
33. |
|
Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 111-112). |
|
34. |
|
Як тварини готуються до зими (с. 112-114). |
|
35. |
|
Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116). |
|
36. |
|
Як риби готуються до зими (с. 116-117). |
|
37. |
|
Як птахи готуються до зими (с. 118-119). |
|
38. |
|
Як звірі готуються до зими (с. 120-121). |
|
39. |
|
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123). |
|
40. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа взимку |
|||
41. |
|
Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128). |
|
42. |
|
Екскурсія. Як змінилась природа взимку. |
|
43. |
|
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130). |
|
44. |
|
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131). Яка погода взимку (с. 133). |
|
45. |
|
Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с. 136-137)
|
|
46. |
|
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая . Новий рік. Традиції святкування Різдва (с. 138-140). |
|
47. |
|
Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). |
|
48. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
Я досліджую світ
ІІ семестр |
||||
Природа взимку (продовження) |
|
|||
49. |
|
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4). |
Бере участь у спостережен-нях. Дотримується правил ТБ |
|
50. |
|
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). |
||
51. |
|
Хто такий споживач (с. 8) Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). |
|
|
52. |
|
Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). |
||
53. |
|
Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). |
Розпізнає тіла неживої і жи-вої природи, рукотворні обєкти. Спостерігає за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року. Дотримується правил поведінки в природі.
|
|
54. |
|
Як зимують комахи та риби (с. 16-18). |
||
55. |
|
Як зимують птахи та звірі. Проект «Птахам на допомогу!» (с. 18-21). |
||
56. |
|
Як зимують птахи та звірі (с. 21-23). |
||
57. |
|
Які бувають потреби. Міні-проект «Мої потреби» (с. 24-26). |
||
58. |
|
Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). |
||
59. |
|
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). |
||
60. |
|
Чи завжди треба бути добрими (с. 31-32). |
||
61. |
|
Друзі. проект «Правила дружби» (с. 32-33). |
||
62. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота №1 |
||
Природа навесні |
|
|||
63. |
|
Як упізнати весну (с. 38-42). |
|
|
64. |
|
Правила поведінки під час грози (с. 42-43). |
||
65. |
|
Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45). |
||
66. |
|
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46). |
||
67. |
|
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). |
||
68. |
|
Як здійснити задумане (с. 48-49). |
||
69. |
|
Як стати підприємливим (с. 49-51). |
||
70. |
|
Як стати винахідником (с. 52-54). |
||
71. |
|
Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55). |
||
72. |
|
Як почуваються рослини навесні (с. 56-58). |
||
73. |
|
Які комахи з’являються першими навесні. Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 59-61). |
||
74. |
|
Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). |
||
75. |
|
Діагностувальна робота № 2 |
|
|
76. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Які приймати рішення Корисні звички (с. 65-67). |
З допомогою батьків го-тується до свята; може показати на малюнку 2-3 традиції святкування Великодня
|
|
77. |
|
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68-69). |
||
78. |
|
Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 69-71). |
||
79. |
|
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). |
|
|
80. |
|
Як птахи зустрічають весну Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 75-77). |
дотримується пра-вил поведінки у природі, з допомогою вчителя бере участь у груповій робот
|
|
81. |
|
Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79). |
||
82. |
|
Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81). |
||
83. |
|
Користь птахів у природі (с. 82-83). |
||
84. |
|
Хто потребує особистого простору (с. 84-86). |
||
85. |
|
Як поводитися з іншими (с. 86-87). |
||
86. |
|
Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). |
||
87. |
|
Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95). |
||
88. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота №3 |
||
Природа влітку |
|
|||
89. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Із чого починається літо? (с. 96-101). |
Розподіляє місяці по малюнках
|
|
90. |
|
Літні місяці (с. 101-102). |
||
91. |
|
Яка шана книжкам (с. 103-105). |
|
|
92. |
|
Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). |
має уявленняпро форму Землі; показує пори року, місяці;
|
|
93. |
|
Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). |
||
94. |
|
Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). |
||
95. |
|
Як утворюється ґрунт. Дослідження складу ґрунту (с. 114-117). |
|
|
96. |
|
3 якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди (с. 118-120). |
розрізняє за малюнками їстівні та отруйні ягоди; |
|
97. |
|
Отруйні речовини (с. 120-121). |
бере посильну участь в природоохоронній діяльності з допомогою використовує здобуті знання у житт
|
|
98. |
|
Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125). |
||
99. |
|
Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-133). |
||
100. |
|
Чому природа потребує охорони. Заповідники. Проект «Книга скарг природи» (с. 133-135) |
||
101. |
|
Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137). |
||
102. |
|
Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138). |
||
103. |
|
Які наші завдання на літо. Літні свята (с. 139). |
||
104. |
|
Які наші завдання на літо. Літні розваги (с. 141-142). |
||
105. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 4 |
||