Календарне планування (інклюзія) 2 клас

Про матеріал
Календарне-тематичне планування з очікуваними результатами для дитини з ООП з 4 рівнем ступеня важкості, немовний
Перегляд файлу

 

 

Математика

 

І семестр

 

Дата

Повторення вивченого в 1 класі

 

  1.                     

 

Вступ. Повторення вивченого матеріалу.

Лічба в межах 10.

Додавання і віднімання в межах 10.

Пряма, відрізок, про­мінь (№ 1-7).

 

 

Розпізнає геометричні фігури точку, пряму, криву_______________

Розпізнає розміщення об’єктів у просторі(на, під, над)____________

Розпізнає колір, розмір, форму предметів

 

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.

Обчислення значень виразів.

 Розв’язування задач.

 Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.

Лічба предметів.

Порівнян­ня чисел.

Додавання і віднімання в межах 10 (№ 15-21).

 

 

Рахує від 1 до 10

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.

Складання і обчислення виразів.

Розпізнавання геометричних фігур.

Розв’язування задач (№ 22-28).

Розпізнає геометричні фігури трикутник, квадрат, круг

____________________

 

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.

Лічба в межах 20.

Нуме­рація чисел 10-20.

Порівняння чисел.

Вимірювання довжи­ни предметів (№ 29-37).

Порівнює групи об’єктів

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.

Нумерація чисел в межах 100.

Розкладання чисел на розрядні доданки.

Розв’язування задач (№ 38-44).

 

Вилучає та об’єднує предмети.

Порівнює групи об’єктів

 

 

Пише дії додавання і віднімання.

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.

Лічба в межах 100.

Попе­реднє і наступне числа.

Розв’язування і порівняння задач (№ 45-51).

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.

Письмова нумерація чисел в межах 100.

Дії з іменованими числами. Лічба десятками.

Обчис­лення довжини ламаної.

Визначення часу за годинником

Розв’язування задач (№ 52-70).

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу.  

Діагностувальна робота №1.                                                    

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

 

  1.                

 

Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач.                                                                        Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79).

Виконує додавання і віднімання на числовому промені.

 

 

  1.                

 

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 80-87).

  1.                

 

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток.                                                                                   Складання і обчислення виразів.                                                   Розв’язування і порівняння задач (№ 88-94).

  1.                

 

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток.                                                                             Порівняння маси тіл.                                                            Розв’язування задач (№ 95-100)

  1.                

 

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 101-110).

  1.                

 

 

  1.                

 

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.                                                                          Об’ємні геометричні фігури (№ 119- 126).

 

  1.                

 

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії.                                                  Розв’язування задач (№ 127-133).

  1.                

 

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником.                                                                 Розв’язування задач (№ 134-140).

  1.                

 

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток.                                                                      Розв’язування задач із двома запитаннями (№ 141-149).

  1.                

 

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток.                                                                  Розв’язування задач (№ 150-158).

  1.                

 

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток.                                                                       Розв’язування задач (№ 159-168).

  1.                

 

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток.                                                                         Розв’язування задач (№ 169-175).

  1.                

 

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток.                                                                                      Розв’язування задач за поданим планом (№ 176- 186).

  1.                

 

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток.                                                                                     Розв’язування задач (№ 187-196).

  1.                

 

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток.                                                                                     Розв’язування задач (№ 197-206).

  1.                

 

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток.                                                                                        Розв’язування задач.                                                                      Визначення часу за годинни­ком (№ 207-213).

  1.                

 

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток.                                                                                                      Дії з іменованими числами.                                                      Розв’язування задач.                                                                              Поділ трикутника відрізком на частини (№ 214-223).

 

 

  1.                

 

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток.                                                                                             Розв’язування задач.                                                                           Поділ квадрата відрізком на частини (№ 224-232).

  1.                

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток.                                                                                  Складання і розв’язування задачі.                                                                     Обчислен­ня довжини ламаної лінії (№ 233-239).

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота №2.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

  1.                

 

Лічба десятками.

Додавання і віднімання розрядних чисел.

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.

Розв’язування задач.

Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249).

 

Визначає кількість об'єктів.

 

Визначає порядковий номер об'єкта.

Називає дні тижня.

Рахує від 1 до 10

 

 

  1.                

 

Попереднє і наступне числа.

Додавання й віднімання 1.

Порівняння виразу і числа.

Розв’язування задач.

Робота з геометричним матеріалом (№ 250-261).

Показує попереднє і наступне число , знає геометричні фігури

  1.                

 

Периметр багатокутника.

Робота з геометричним матеріа­лом.

Обчислення значення виразів.

Розв’язування задач (№ 262-270).

  1.                

 

Вирази із дужками.

Розв’язування задач.

Складання виразу до задач (№ 271-277).

Пише задачі та вирази з допомогою вчителя та асистента

  1.                

 

Способи читання виразів із дужками.

Обчислення значень виразів із дужками.

Розв’язування задач (№ 278-284).

  1.                

 

Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5.

Обчислення зна­чень виразів із дужками.

Розв’язування задач (№ 285-292).

  1.                

 

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15.

Складання і обчислення виразів.

Розв’язування задач (№ 293-300).

  1.                

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 65 - 20.

Складання і розв’язування задач (№ 301-308).

  1.                

 

Додавання двоцифрових чисел виду 25 + 43.

Розв’язування задач (№ 309-316).

  1.                

 

Календар осінніх місяців.

Складання і обчислення виразів.

Розв’язування задач (№ 317-324).

  1.                

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21.

Складання і обчислення виразів.

Розв’язування задач.

Визначення часу за годинником (№ 325-334).

  1.                

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.                                                                                              Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 335-343).

  1.                

 

Доповнення чисел до 10.

Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4.

Розв’язування задач.

Визначення часу за го­динником (№ 344-352).

 

  1.                

 

Віднімання виду 40 - 3.                                                                 Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 353-360).

  1.                

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел.                      Порівняння виразу і числа.                                                       Розв’язування задачі з двома запитаннями (№ 361-369).

  1.                

 

Додавання виду 38 + 4.

Розв’язування задач.

Обчислення довжини ламаної лінії (№ 370-378).

 

  1.                

 

Додавання виду 46 + 5.

Додавання суми до числа.

Розпізнавання геометричних фігур.

Обчислення периметра трикутника (№ 379-387).

  1.                

 

Міліметр.

Вимірювання довжини предметів та відрізків.

Обчислення виразів зручним способом.

  1.                

 

Віднімання виду 34 - 6.

Вимірювання довжини предметів.

Розв'язування задач (№ 400-407).

  1.                

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел.                                                         Складання задачі за виразом.                                                            Обчислення периметра чотирикутника (№ 408-416).

  1.                

 

Додавання двоцифрових чисел виду 38 + 25.

Дії з іменова­ними числами.

Розв’язування задач (№ 417-425).

                                                                                        

 

  1.                

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Вимірювання розмірів предметів.

  1.                

 

Робота з фігурами

  1.                

 

Діагностувальна робота № 3

  1.                

 

Прямий кут.

Розпізнавання геометричних фігур.

Визначення часу за годинником.                                                 (№442-458).

  1.                

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 83 - 46.

Складання і розв’язування задач (№ 459-466).

  1.                

 

Побудова прямого кута.

Обчислення значень виразів.

Розв’язування задач (№ 467-474).

  1.                

 

Прямокутник.                                                                           Віднімання виду 70-46.                                                               Визначення ціни пре­дметів.                                                   Розв’язування задач двома способами (№ 475-483).

  1.                

 

Центнер.

Порівняння іменованих чисел.

Розпізнавання геометричних фігур (№ 484-491).

  1.                

 

Квадрат.                                                                                      Порівняння виразу та числа.                                                  Розв’язування задач двома способами (№ 492-500).

  1.                

 

Календар зимових місяців.

Визначення вартості замовлен­ня. (№ 501-507).

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

  1.                

 

Діагностувальна робота № 4.

 

  1.                

 

Підсумковий урок за семестр

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
2 лютого
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку