Математика
І семестр |
||||
|
Дата |
Повторення вивченого в 1 класі |
|
|
|
|
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь (№ 1-7).
|
Розпізнає геометричні фігури точку, пряму, криву_______________ Розпізнає розміщення об’єктів у просторі(на, під, над)____________ Розпізнає колір, розмір, форму предметів
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14).
|
||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10 (№ 15-21).
|
Рахує від 1 до 10
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 22-28). |
Розпізнає геометричні фігури трикутник, квадрат, круг ____________________
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37). |
Порівнює групи об’єктів
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач (№ 38-44). |
Вилучає та об’єднує предмети. Порівнює групи об’єктів
Пише дії додавання і віднімання.
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне числа. Розв’язування і порівняння задач (№ 45-51). |
||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником Розв’язування задач (№ 52-70). |
||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота №1. |
||
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|
|||
|
|
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79). |
Виконує додавання і віднімання на числовому промені.
|
|
|
|
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 80-87). |
||
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 88-94). |
||
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач (№ 95-100) |
||
|
|
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 101-110). |
||
|
|
|
||
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 119- 126). |
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 127-133). |
||
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 134-140). |
||
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями (№ 141-149). |
||
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 150-158). |
||
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 159-168). |
||
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 169-175). |
||
|
|
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом (№ 176- 186). |
||
|
|
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 187-196). |
||
|
|
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 197-206). |
||
|
|
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 207-213). |
||
|
|
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини (№ 214-223). |
|
|
|
|
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини (№ 224-232). |
||
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 233-239). |
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота №2. |
||
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
|||
|
|
Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249).
|
Визначає кількість об'єктів.
Визначає порядковий номер об'єкта. Називає дні тижня. Рахує від 1 до 10
|
|
|
|
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 250-261). |
Показує попереднє і наступне число , знає геометричні фігури |
|
|
|
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач (№ 262-270). |
||
|
|
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач (№ 271-277). |
Пише задачі та вирази з допомогою вчителя та асистента |
|
|
|
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 278-284). |
||
|
|
Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 285-292). |
||
|
|
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 293-300). |
||
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 65 - 20. Складання і розв’язування задач (№ 301-308). |
||
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 25 + 43. Розв’язування задач (№ 309-316). |
||
|
|
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 317-324). |
||
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 325-334). |
||
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 335-343). |
||
|
|
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 344-352). |
|
|
|
|
Віднімання виду 40 - 3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 353-360). |
||
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задачі з двома запитаннями (№ 361-369). |
||
|
|
Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 370-378). |
|
|
|
|
Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника (№ 379-387). |
||
|
|
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. |
||
|
|
Віднімання виду 34 - 6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач (№ 400-407). |
||
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника (№ 408-416). |
||
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 38 + 25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 417-425). |
|
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. |
||
|
|
Робота з фігурами |
||
|
|
Діагностувальна робота № 3 |
||
|
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Визначення часу за годинником. (№442-458). |
||
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83 - 46. Складання і розв’язування задач (№ 459-466). |
||
|
|
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№ 467-474). |
||
|
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами (№ 475-483). |
||
|
|
Центнер. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур (№ 484-491). |
||
|
|
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами (№ 492-500). |
||
|
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. (№ 501-507). |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
||
|
|
Діагностувальна робота № 4. |
|
|
|
|
Підсумковий урок за семестр |
||