Календарне планування інтегрованого курсу "Навчання грамоти"

Про матеріал
Інтегрований курс Навчання грамоти 2 клас 7 годин на тиждень до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу (автор Вашуленко О. В.) частина 2, (автори Вашуленко М. С., Дубовик С. Г.) частина 1
Перегляд файлу

Інтегрований курс Навчання грамоти 2 клас

7 годин на тиждень

до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу

 (автор Вашуленко О. В.) частина 2

 (автори Вашуленко М. С., Дубовик С. Г.) частина 1

№ уроку

Тема

Дата

 

Дзвіночок кличе у Країну Знань.                                  Звуки і букви

 

1

Вступ. Знову дзвоник кличе нас. Л. Шостак «Шкільний дзвінок» (с. 3).

02.09

2

Вступ. Звуко-буквений склад слова. Аналізую звуковий склад слова. Поняття про звук як елемент людсь­кої мови. Складання речень (с. 4-5, впр. 1-4).

02.09

3

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 1 Користуюся словами ввічливості.

06.09

4

Аналізую звуко-буквений склад слова. Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Навчальний діалог (с. 6-7, впр. 5-6).

07.09.

5

Головна професія — школяр. А. Костецький «Головна професія» (с. 4-5).

07.09

6

Експериментую зі словами. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах (с. 8-9, впр. 7-11).

08.09

7

Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «Їжачок Буль — школяр»  (с. 6-7).

08.09

8

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звука­ми в кінці слова і складу (с. 10-11, впр. 1-4).

09.09

 

Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «їжачок Буль — школяр» (продовження) (с. 9-10).

09.09

 

Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія.

О.Кротюк  Вірші.

13.09

 

Апостроф. Навчаюся вимовляти і писати слова з апостро­фом (с. 12-13, впр. 1-5).

14.09

 

Розвивай свій талант! О. Полянська «Є у кожного та­лант» (с. 11).

 

14.09

 

Наголос. Навчаюся правильно наголошувати слова (с. 14- 15,  впр. 1-5)

 

15.09

 

Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Й. Шелепець «Зажурився кіт». Складання продовження історії. Прис­лів’я (с. 12).

15.09

 

Експериментую з наголосом. Визначення наголосу в сло­вах. Складання речень (с. 16-17, впр. 6-11).

16.09

 

Навчання — наполеглива праця. «Якщо вчитися важко(за Дж. Мур-Маллінос) (с. 13-14).

16.09

 

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 2 Спостерігаю за роллю наголосу.

20.09

 

Поділ слів на склади. Навчаюся ділити слова на склади (с. 18-19, впр. 1-6).

21.09.

                          Книжка — ключ до знань

 

Хто багато читає; той багато знає. Л. Повх «Ми мале­нькі читачі». Прислів’я (с. 15-16).

21.09

 

Перенос слів із рядка в рядок. Навчаюся правильно пере­носити слова (с. 20-21, впр. 1-3).

22.09.

 

Книги — наші друзі В. Сухомлинський «Усі книжки гар­ні» (с. 17-18).

22.09.

 

Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквами й, ь та буквосполученнями «йо», «ьо» в середині (с. 22-23, впр. 4-6).

23.09

 

Увесь світ в собі вмістила книжка. Н. Поклад «Книжко- вечір». Я. Умеров «Про книжку» (с. 19-20).

23.09

 

Робота з дитячою книжкою.  Хрестоматія.

Т.Стус «Смугастик»

27.09

 

Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж», «дз» та апострофом (с. 24-25, впр. 4-6).

28.09

 

ДР

 

28.09

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділами «Дзвіночок кличе у Країну Знань», «Книжка— ключ до знань».

29.09.

 

Алфавіт. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом (с. 26-27, впр. 1-5).

29.09

 

Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі словниками. Навчальний діалог (с. 28-29, впр. 6-11).

30.09

 

Вступ. Різні настрої осені К. Переліска «Золота осінь», «Недале­ко до зими» (за вибором напам'ять) (с. 21-23).

30.09

 

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 3 Користуюся орфографічним словником

04.10

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Звуки і букви».

ДР

05.10

 

Осінь-мальовничка. Марійка Підгірянка «Прийшла осінь». Створення ілюстрації до вірша (с. 23-24).

05.10

 

Вступ. Близькі за значенням слова. Розпізнаю близькі за значенням слова. Складання речень (с. 30-33, впр. 1-5).

06.10

 

Чи можна побачити вітер? І. Коломієць «Вітрисько». Читання в особах. Робота з картинами художників (с. 25-26).

06.10

 

Осінь — грибна пора. Пауза. Т. Коломієць «На галяві». Визначення настрою твору (с. 27-28).

07.10

 

Протилежні за значенням слова. Розпізнаю протилежні за значенням слова. Складання речень (с. 34-35, впр. 1-5).

07.10

 

Робота з дитячою книжкою.  Хрестоматія.

Г.Ткачук «Гойдалка під кленом»

11.10

 

Розподіляю слова на групи. Робота з тлумачним словни­ком. Навчальний діалог (с. 36-37, впр. 6-8).

12.10

 

ДР

 

12.10

 

Слова із прямим і переносним значенням. Розрізняю пряме і переносне значення слова. Складання речень (с. 38-39, впр. 1-3).

13.10

 

Головні співці взимку. А. Му «Горобці». Перегляд відео (с. 28-29).

 

13.10

 

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 4 Навчаюся розповідати казки

18.10

 

Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів. Складання речень (с. 40-41, впр. 1-3).

19.10

 

Хазяйнує осінь всюди. Персонаж твору. Н. Остапенко «Господиня Осінь». Читання в особах. Створення ілюст­рації персонажів твору (с. 30-31).

19.10

 

Як тварини готуються до зими. 0. Коротюк «Ведмежа колисанка». Л. Костенко «Білочка восени» (с. 31-33).

20.10

 

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. Складання речень (с. 42-43, впр. 4-6).

20.10

 

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 44, впр. 7-8).

21.10

 

Чарівні звуки осені 0. Чорновіл «Осінній концерт». К. Маніва «Каштанопад» (с. 34-35).

21.10

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова».

 

 

Робота з дитячою книжкою.  Хрестоматія.

З. Мензатюк «Каша»

01.11

 

Вступ до теми. Слова — назви предметів (іменники). Навча­юся визначати слова — назви предметів (с. 45-47, впр. 1-3).

02.11

 

Осінні настрої. Осінь весела. Н. Забіла «Осіннє листя» (с. 36).

 

02.11

 

Навчаюся добирати іменники. Доповнення вірша (с. 48-49, впр. 4-7)

 

03.11

 

Осінні настрої. Осінь сумна. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку» (с. 37).

03.11

 

Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що? (с. 50-51, впр. 8-11).

04.11

 

Осінь мрійлива. В. Скомаровський «Лісова колиска» (с. 37-38).

 

04.11

 

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 5 Навчаюся писати запрошення на ДН

08.11

 

Осінні настрої. Осінь тривожна, таємнича і задумлива. Л. Костенко «Березовий листочок» (с. 38-39).

09

 

Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами. Складання речень (с. 52-53, впр. 12-14).

09

 

Осінні настрої. Осінь весела. П. Сорока «Гра». В. Терен «Осінь» (с. 39).

10

 

Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами. Напи­сання власних назв із великої букви (с. 54-55, впр. 15-19).

10

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Осінні барви, осінній настрій».

11

 

Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. Доповнен­ня речень (с. 56-57, впр. 20-22).

 

 

Робота з дитячою книжкою.  Хрестоматія.

Ю.Бедрик «Сумна скоромовка»

15.11

                     Народні перлини для кожної дитини

 

 

 

Колискові пісні. «Ой люлі, ой люлі». Слухання українсь­кої народної колискової «Гойда, гойда-гой, ніченька іде…» у виконанні Н.Матвієнко (с. 40)

 

 

Навчаюся писати клички тварин. Доповнення речень (с. 58-59, впр. 23-27).

 

 

Українські народні пісні. «Зайчику, зайчику». Читання в особах. Перегляд мультфільму (с. 41).

 

 

Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, вулиць, річок, гір. Написання адреси. Складання усної розповіді (с. 60-61, впр. 28-31).

 

 

Заклички. Лічилки. «Іди, іди, дощику» (напам'ять). «Ко­тилася торба», «Тікав заєць через міст» (за вибором на­пам'ять) (с. 42-43).

 

 

Навчаюся змінювати слова — назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один — багато» (с. 62-63, впр. 32-35).

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 6 Навчаюся будувати діалог

22.11

 

Мирилки. Скоромовки. «Дві подружечки зажурилися», «По­дивися просто в очі» (за вибором напам'ять) (с. 43-44).

23

 

 Навчаюся змінювати слова — назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один — багато» (с. 64-65, впр. 36-39).

 

 

Загадки. Читання і відгадування загадок. Складання загад­ки про тварину або рослину (с. 45).

24

 

Навчаюся вживати іменники в мовленні. Складання ре­чень. Навчальний діалог (с. 66-67, впр. 40-43).

 

 

Прислів’я. Читання і пояснення змісту прислів’їв (с. 46).

 

25

 

Навчаюся вживати іменники в мовленні. Складання ре­чень. Відгадування загадок (с. 68, впр. 44-46).

 

 

Робота з дитячою книжкою.  Хрестоматія.

Д.Кузьменко Загадки

29.11

 

Народні казки. Казки про тварин. «Зайчикова хатинка» (українська народна казка) (с. 46-49).

30

 

Навчаюся вживати іменники в мовленні. Доповнення вір­ша. Навчальний діалог (с. 69, впр. 47-48).

 

 

Гуртом можна багато зробити. «Ведмідь і бджоли» (українська народна казка). Читання в особах (с. 49-50).

01

 

Слова — назви ознак предметів (прикметники). Навчаюся визначати слова— назви ознак предметів (с. 70-71, впр. 1-3).

 

 

Не роби іншому того, чого сам не любиш. «Лисичка і Журавель» (українська народна казка) (с. 51-53).

 

 

Навчаюся добирати прикметники. Складання речень. На­вчальний діалог (с. 72-73, впр. 4-7).

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 7 Навчаюсь складати розповідь

06.12

 

Старе добро не забувається. «Ведмідь і павучок» (украї­нська народна казка). Прислів’я (с. 53-55).

07

 

Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками. Доповнення вірша (с. 74-75, впр. 8-12).

 

 

Хочеш їсти калачі — не сиди на печі «Курочка, мишка та півник» (угорська народна казка). Читання в особах. Переказування казки (с. 56-58).

08

 

Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання речень за запитаннями (с. 76, впр. 13-14).

 

 

Три поради. «Лисиця і яструб» (шотландська народна казка). Читання в особах (с. 58-59).

09

 

Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання словесного портрету (с. 77, впр. 15-16).

 

 

Робота з дитячою книжкою.  Хрестоматія.

Л.Вороніна «Слон Ґудзик і вогняна квітка»

 

13.12

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Народні перлини для кожної дитини».

 

14

 

Слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова — назви дій предметів (с. 78-79, впр. 1-4).

 

 

                                           Кришталева зимонька у срібнім кожушку

 

Білі шати зими. В. Паронова «Йде зима». М. Сингаївський «Білі черевички у зими». Л.Дяченко «Чого сполошились синички?» Л. Вознюк «Загадки» (с. 60-63).

15

 

Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог (с. 80-81, впр. 5-8).

 

 

Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок». Складання продовження казки (с. 64-65).

16

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення ре­чень. Навчальний діалог (с. 82-83, впр. 9-12).

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

№ 8  Навчаюсь зв’язно висловлювати думки

20.12

 

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Колядки. Щедрівки. Засівальні пісні (за вибором на­пам'ять). Створення колективної збірки колядок, щедрі­вок і засівальник пісень (с. 65-67).

21

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформо­ваним текстом. Інсценізація діалогу (с. 84-85, впр. 13-15).

 

 

Чому новий рік починається на в грудні? Авторська каз­ка. 3. Мензатюк «Новий рік» (с. 68-69).

22

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Скла­дання вітання до Нового року. Навчальний діалог (с. 85, впр. 16).

 

 

Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) (с. 70-72).

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку