Інтегрований курс Навчання грамоти 2 клас
7 годин на тиждень
до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу
(автор Вашуленко О. В.) частина 2
(автори Вашуленко М. С., Дубовик С. Г.) частина 1
№ уроку |
Тема |
Дата |
||
|
Дзвіночок кличе у Країну Знань. Звуки і букви |
|
||
1 |
Вступ. Знову дзвоник кличе нас. Л. Шостак «Шкільний дзвінок» (с. 3). |
02.09 |
||
2 |
Вступ. Звуко-буквений склад слова. Аналізую звуковий склад слова. Поняття про звук як елемент людської мови. Складання речень (с. 4-5, впр. 1-4). |
02.09 |
||
3 |
Розвиток зв’язного мовлення. № 1 Користуюся словами ввічливості. |
06.09 |
||
4 |
Аналізую звуко-буквений склад слова. Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Навчальний діалог (с. 6-7, впр. 5-6). |
07.09. |
||
5 |
Головна професія — школяр. А. Костецький «Головна професія» (с. 4-5). |
07.09 |
||
6 |
Експериментую зі словами. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах (с. 8-9, впр. 7-11). |
08.09 |
||
7 |
Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «Їжачок Буль — школяр» (с. 6-7). |
08.09 |
||
8 |
Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу (с. 10-11, впр. 1-4). |
09.09 |
||
|
Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «їжачок Буль — школяр» (продовження) (с. 9-10). |
09.09 |
||
|
Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія. О.Кротюк Вірші. |
13.09 |
||
|
Апостроф. Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом (с. 12-13, впр. 1-5). |
14.09 |
||
|
Розвивай свій талант! О. Полянська «Є у кожного талант» (с. 11).
|
14.09 |
||
|
Наголос. Навчаюся правильно наголошувати слова (с. 14- 15, впр. 1-5)
|
15.09 |
||
|
Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Й. Шелепець «Зажурився кіт». Складання продовження історії. Прислів’я (с. 12). |
15.09 |
||
|
Експериментую з наголосом. Визначення наголосу в словах. Складання речень (с. 16-17, впр. 6-11). |
16.09 |
||
|
Навчання — наполеглива праця. «Якщо вчитися важко(за Дж. Мур-Маллінос) (с. 13-14). |
16.09 |
||
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 2 Спостерігаю за роллю наголосу. |
20.09 |
||
|
Поділ слів на склади. Навчаюся ділити слова на склади (с. 18-19, впр. 1-6). |
21.09. |
||
Книжка — ключ до знань |
||||
|
Хто багато читає; той багато знає. Л. Повх «Ми маленькі читачі». Прислів’я (с. 15-16). |
21.09 |
||
|
Перенос слів із рядка в рядок. Навчаюся правильно переносити слова (с. 20-21, впр. 1-3). |
22.09. |
||
|
Книги — наші друзі В. Сухомлинський «Усі книжки гарні» (с. 17-18). |
22.09. |
||
|
Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквами й, ь та буквосполученнями «йо», «ьо» в середині (с. 22-23, впр. 4-6). |
23.09 |
||
|
Увесь світ в собі вмістила книжка. Н. Поклад «Книжко- вечір». Я. Умеров «Про книжку» (с. 19-20). |
23.09 |
||
|
Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія. Т.Стус «Смугастик» |
27.09 |
||
|
Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж», «дз» та апострофом (с. 24-25, впр. 4-6). |
28.09 |
||
|
ДР
|
28.09 |
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділами «Дзвіночок кличе у Країну Знань», «Книжка— ключ до знань». |
29.09. |
||
|
Алфавіт. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом (с. 26-27, впр. 1-5). |
29.09 |
||
|
Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі словниками. Навчальний діалог (с. 28-29, впр. 6-11). |
30.09 |
||
|
Вступ. Різні настрої осені К. Переліска «Золота осінь», «Недалеко до зими» (за вибором напам'ять) (с. 21-23). |
30.09 |
||
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 3 Користуюся орфографічним словником |
04.10 |
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Звуки і букви». ДР |
05.10 |
||
|
Осінь-мальовничка. Марійка Підгірянка «Прийшла осінь». Створення ілюстрації до вірша (с. 23-24). |
05.10 |
||
|
Вступ. Близькі за значенням слова. Розпізнаю близькі за значенням слова. Складання речень (с. 30-33, впр. 1-5). |
06.10 |
||
|
Чи можна побачити вітер? І. Коломієць «Вітрисько». Читання в особах. Робота з картинами художників (с. 25-26). |
06.10 |
||
|
Осінь — грибна пора. Пауза. Т. Коломієць «На галяві». Визначення настрою твору (с. 27-28). |
07.10 |
||
|
Протилежні за значенням слова. Розпізнаю протилежні за значенням слова. Складання речень (с. 34-35, впр. 1-5). |
07.10 |
||
|
Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія. Г.Ткачук «Гойдалка під кленом» |
11.10 |
||
|
Розподіляю слова на групи. Робота з тлумачним словником. Навчальний діалог (с. 36-37, впр. 6-8). |
12.10 |
||
|
ДР
|
12.10 |
||
|
Слова із прямим і переносним значенням. Розрізняю пряме і переносне значення слова. Складання речень (с. 38-39, впр. 1-3). |
13.10 |
||
|
Головні співці взимку. А. Му «Горобці». Перегляд відео (с. 28-29).
|
13.10 |
||
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 4 Навчаюся розповідати казки |
18.10 |
||
|
Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів. Складання речень (с. 40-41, впр. 1-3). |
19.10 |
||
|
Хазяйнує осінь всюди. Персонаж твору. Н. Остапенко «Господиня Осінь». Читання в особах. Створення ілюстрації персонажів твору (с. 30-31). |
19.10 |
||
|
Як тварини готуються до зими. 0. Коротюк «Ведмежа колисанка». Л. Костенко «Білочка восени» (с. 31-33). |
20.10 |
||
|
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. Складання речень (с. 42-43, впр. 4-6). |
20.10 |
||
|
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 44, впр. 7-8). |
21.10 |
||
|
Чарівні звуки осені 0. Чорновіл «Осінній концерт». К. Маніва «Каштанопад» (с. 34-35). |
21.10 |
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова». |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія. З. Мензатюк «Каша» |
01.11 |
||
|
Вступ до теми. Слова — назви предметів (іменники). Навчаюся визначати слова — назви предметів (с. 45-47, впр. 1-3). |
02.11 |
||
|
Осінні настрої. Осінь весела. Н. Забіла «Осіннє листя» (с. 36).
|
02.11 |
||
|
Навчаюся добирати іменники. Доповнення вірша (с. 48-49, впр. 4-7)
|
03.11 |
||
|
Осінні настрої. Осінь сумна. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку» (с. 37). |
03.11 |
||
|
Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що? (с. 50-51, впр. 8-11). |
04.11 |
||
|
Осінь мрійлива. В. Скомаровський «Лісова колиска» (с. 37-38).
|
04.11 |
||
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 5 Навчаюся писати запрошення на ДН |
08.11 |
||
|
Осінні настрої. Осінь тривожна, таємнича і задумлива. Л. Костенко «Березовий листочок» (с. 38-39). |
09 |
||
|
Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами. Складання речень (с. 52-53, впр. 12-14). |
09 |
||
|
Осінні настрої. Осінь весела. П. Сорока «Гра». В. Терен «Осінь» (с. 39). |
10 |
||
|
Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами. Написання власних назв із великої букви (с. 54-55, впр. 15-19). |
10 |
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Осінні барви, осінній настрій». |
11 |
||
|
Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. Доповнення речень (с. 56-57, впр. 20-22). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія. Ю.Бедрик «Сумна скоромовка» |
15.11 |
||
Народні перлини для кожної дитини |
|
|
||
|
Колискові пісні. «Ой люлі, ой люлі». Слухання української народної колискової «Гойда, гойда-гой, ніченька іде…» у виконанні Н.Матвієнко (с. 40) |
|
||
|
Навчаюся писати клички тварин. Доповнення речень (с. 58-59, впр. 23-27). |
|
||
|
Українські народні пісні. «Зайчику, зайчику». Читання в особах. Перегляд мультфільму (с. 41). |
|
||
|
Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, вулиць, річок, гір. Написання адреси. Складання усної розповіді (с. 60-61, впр. 28-31). |
|
||
|
Заклички. Лічилки. «Іди, іди, дощику» (напам'ять). «Котилася торба», «Тікав заєць через міст» (за вибором напам'ять) (с. 42-43). |
|
||
|
Навчаюся змінювати слова — назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один — багато» (с. 62-63, впр. 32-35). |
|
||
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 6 Навчаюся будувати діалог |
22.11 |
||
|
Мирилки. Скоромовки. «Дві подружечки зажурилися», «Подивися просто в очі» (за вибором напам'ять) (с. 43-44). |
23 |
||
|
Навчаюся змінювати слова — назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один — багато» (с. 64-65, впр. 36-39). |
|
||
|
Загадки. Читання і відгадування загадок. Складання загадки про тварину або рослину (с. 45). |
24 |
||
|
Навчаюся вживати іменники в мовленні. Складання речень. Навчальний діалог (с. 66-67, впр. 40-43). |
|
||
|
Прислів’я. Читання і пояснення змісту прислів’їв (с. 46).
|
25 |
||
|
Навчаюся вживати іменники в мовленні. Складання речень. Відгадування загадок (с. 68, впр. 44-46). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія. Д.Кузьменко Загадки |
29.11 |
||
|
Народні казки. Казки про тварин. «Зайчикова хатинка» (українська народна казка) (с. 46-49). |
30 |
||
|
Навчаюся вживати іменники в мовленні. Доповнення вірша. Навчальний діалог (с. 69, впр. 47-48). |
|
||
|
Гуртом можна багато зробити. «Ведмідь і бджоли» (українська народна казка). Читання в особах (с. 49-50). |
01 |
||
|
Слова — назви ознак предметів (прикметники). Навчаюся визначати слова— назви ознак предметів (с. 70-71, впр. 1-3). |
|
||
|
Не роби іншому того, чого сам не любиш. «Лисичка і Журавель» (українська народна казка) (с. 51-53). |
|
||
|
Навчаюся добирати прикметники. Складання речень. Навчальний діалог (с. 72-73, впр. 4-7). |
|
||
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 7 Навчаюсь складати розповідь |
06.12 |
||
|
Старе добро не забувається. «Ведмідь і павучок» (українська народна казка). Прислів’я (с. 53-55). |
07 |
||
|
Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками. Доповнення вірша (с. 74-75, впр. 8-12). |
|
||
|
Хочеш їсти калачі — не сиди на печі «Курочка, мишка та півник» (угорська народна казка). Читання в особах. Переказування казки (с. 56-58). |
08 |
||
|
Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання речень за запитаннями (с. 76, впр. 13-14). |
|
||
|
Три поради. «Лисиця і яструб» (шотландська народна казка). Читання в особах (с. 58-59). |
09 |
||
|
Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання словесного портрету (с. 77, впр. 15-16). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія. Л.Вороніна «Слон Ґудзик і вогняна квітка»
|
13.12 |
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Народні перлини для кожної дитини».
|
14 |
||
|
Слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова — назви дій предметів (с. 78-79, впр. 1-4).
|
|
||
Кришталева зимонька у срібнім кожушку |
||||
|
Білі шати зими. В. Паронова «Йде зима». М. Сингаївський «Білі черевички у зими». Л.Дяченко «Чого сполошились синички?» Л. Вознюк «Загадки» (с. 60-63). |
15 |
||
|
Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог (с. 80-81, впр. 5-8). |
|
||
|
Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок». Складання продовження казки (с. 64-65). |
16 |
||
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог (с. 82-83, впр. 9-12). |
|
||
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 8 Навчаюсь зв’язно висловлювати думки |
20.12 |
||
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Колядки. Щедрівки. Засівальні пісні (за вибором напам'ять). Створення колективної збірки колядок, щедрівок і засівальник пісень (с. 65-67). |
21 |
||
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу (с. 84-85, впр. 13-15). |
|
||
|
Чому новий рік починається на в грудні? Авторська казка. 3. Мензатюк «Новий рік» (с. 68-69). |
22 |
||
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання до Нового року. Навчальний діалог (с. 85, впр. 16). |
|
||
|
Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) (с. 70-72). |
23 |
||
|
|
|
||
|
|
|
||