Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.

Про матеріал
Презентація до уроку читання у 1 класі, за букварем В.І.Наумчук, М.М.Наумчук. Матеріал містить: вправу "Відгадай загадку", ігри «Впізнай за описом», «Назви професію». Сторінки підручника, додатковий матеріал для аудіювання та обговорення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив?що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.

Номер слайду 2

Вправа «Загадаю-відгадаю»Руки причепив до дроту і повіз всіх на роботу. З рогами, а не коза Є сідло, та не кінь, З педалями, а не рояль, З дзвінком, а не двері.

Номер слайду 3

Вправа «Загадаю-відгадаю»Не сани і не віз, А їде без коліс. Полотно, а не доріжка, Кінь біжить сороконіжка.

Номер слайду 4

Гра «Впізнай за описом». Це металевий птах, який має два крила, хвіст. Перевозить вантажі, людей. Цього птаха використовують і військові. Цей транспорт красивий і великий. Він пливе по воді та перевозить людей і вантажі. Може нести військову службу. Цей транспорт везе діток до школи, дорослих-на роботу.

Номер слайду 5

Гра «Назви професію». Я вам показую транспорт, а ви мені кажете, хто ним керує.

Номер слайду 6

Діти, є різний транспорт: громадський – той; що перевозить пасажирів; є спеціальний транспорт, який допомагає людині в роботі. Це і поліцейські машини, поливальні машини, машини швидкої допомоги, пожежні машини, сільськогосподарські машини. Спеціальні машини ми не називаємо транспортом, оскільки людина на них лише працює.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Відкрийте сторінку 2 і 1 (21) букваря.

Номер слайду 9

У кожному рядку визначте «зайву» машину – спеціальний транспорт (трактор, екскаватор, комбайн). Який транспорт є повітряним? Який наземний? Який транспорт ви віднесли до водного?

Номер слайду 10

Відкрийте сторінку 2 і 0 (20) букваря.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Поділ слова на склади. Визначення наголошеного складу. Діти, слова, які означають якусь дію, відповідають на питання що робить?, що робив?, що зробив? Наприклад: човен (що робить?) пливе. Яку дію виконує «човен» (пливе). Трамвай (що зробив?) зупинився і т.п. - Я буду називати дію слова, а ви ставити запитання. Отже, їде (що робить?), засвітив (що зробив?), полетить (що зробить?), ходить…, полетів…, забіг… .

Номер слайду 13

Острівок безпеки На дорозі острівок, Мов смугастий килимок. Він велике право має Пішохода захищає. Можна тут перепочити, — Всі машини пропустити. А коли дорога вільна — Можна далі йти спокійно. Світлофор В нього на чотири боки Є по три кругленькі ока. Ними світить недаремно: Як подивиться зеленим — Йди скоріше, не зівай, Світить жовтим — зачекай! А червоним — стій, не йди, Щоб не сталося біди!

Номер слайду 14

Знак «Пішохідний перехід» Треба знати всім як слід «Пішохідний перехід». Тут малесенька людина Попереджує машини: Зачекайте, не спішіть, Пішохода пропустіть. Знак велику силу має — Він машини зупиняє!

Номер слайду 15

Яким ви собі уявляєте на дорозі смугастий килимок? Як смугастий килимок назвала авторка? Скільки кольорів має світлофор? Про що попереджує червоний ( зелений, жовтий) колір світлофора? Який знак має велику силу? Хто знає, як виглядає знак «Пішохідний перехід»? Про яку небезпеку попереджує авторка у вірші «Небезпечна гра»? Небезпечна гра Хлопці грають у футбол, Хтось забив красивий гол. Полетів м’яч на дорогу, Йде машина із-за рогу. Та гравець її не бачить — М’яч підстрибує і скаче İ під колесо летить, Хлопчик за м’ячем біжить. Зупиніть скоріш хлопчину — До нещастя крок єдиний! Це повинен знати кожен — Гратись у м’яча не можна Там, де вулиця й машини, Небезпечно для людини!

Номер слайду 16

pptx
Додано
19 вересня 2023
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку