Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(7 годин на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Тиждень 15. Світ захоплень |
||
97. |
Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г’], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
13.01 |
98. |
ТЕО. Розумна сова. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень. Ліплення сови за зразком. |
13.01 |
99. |
Які справи дарують мені радість? |
14.01 |
100. |
Письмо великої букви Г. написання складів, слів із буквою Г. списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
15.01 |
101. |
Чи завжди захоплення нам на користь? |
16.01 |
102. |
Як знайти для себе нове захоплення? |
17.01 |
103. |
Вимірюємо довжини відрізків. Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
17.01 |
Тиждень 16. Ми - мандрівники |
||
104. |
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
20.01 |
105. |
ТЕО. Леопарди і тиргик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Виготовлення леопардика або тиргика в техніці ори гамі за зразком. |
20.01 |
106. |
Як мандрувати безпечно? |
21.01 |
107. |
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
22.01 |
108. |
Чим цікава мандрівка до Києва? |
23.01 |
109. |
Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля? |
24.01 |
110. |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
24.01 |
Тиждень 17. Ми – винахідники |
||
111. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
27.01 |
112. |
ТЕО. Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації за зразком. |
27.01 |
113. |
Як народжуються винаходи? |
28.01 |
114. |
Письмо великої букви Ж. написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
29.01 |
115. |
Як природа допомагає винахідникам? |
30.01 |
116. |
Чи можна бути винахідником у наш час? |
31.01 |
117. |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами. |
31.01 |
Тиждень 18. Спорт |
||
118. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
03.02 |
119. |
ТЕО. Сідаємо на велосипед. Згинання і складання паперу. Створення моделі велосипеда за зразком. |
03.02 |
120. |
Чому варто займатися фізкультурою? |
04.02 |
121. |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
05.02 |
122. |
Які риси характеру розвиває спорт? |
06.02 |
123. |
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
07.02 |
124. |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач. |
07.02 |
Тиждень 19. Книжка |
||
125. |
Звуки [ц], [ц’], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «порожній козуб» (за В. Лучуком). |
10.02 |
126. |
ТЕО. Вінні–Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух». |
10.02 |
127. |
Як книжка з’являється на світ? |
11.02 |
128. |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
12.02 |
129. |
Які бувають книжки? |
13.02 |
130. |
Чому треба берегти книжки? |
14.02 |
131. |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
14.02 |
Тиждень 20. Транспорт |
|||
132. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М’ястківського «Весна». |
24.02 |
|
133. |
ТЕО. «Мчать машини по дорозі…». Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації за зразком. |
24.02 |
|
134. |
Який буває транспорт? |
25.02 |
|
135. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. |
26.02 |
|
136. |
Як бути гарним пасажиром? |
27.02 |
|
137. |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? Який транспорт найкращий? |
28.02 |
|
138. |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
28.02 |
|
Тиждень 21. Світ професій |
|||
139. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки. |
02.03 |
|
140. |
ТЕО. Здоровий зубчик – білий чубчик. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації – плаката за зразком. |
02.03 |
|
141. |
Люди яких професій мені допомагають? |
03.03 |
|
142. |
Письмо великої букви Є. написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
04.03 |
|
143. |
Яка професія моєї мрії? |
05.03 |
|
144. |
Яка професія найважливіша? |
06.03 |
|
145. |
Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач. |
06.03 |
|
Тиждень 22. Підкорюємо час |
|||
146. |
Чим вимірюють час? |
10.03 |
|
147. |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
11.03 |
|
148. |
Навіщо бути пунктуальним? |
12.03 |
|
149. |
Як керувати часом? |
13.03 |
|
150. |
Вимірюємо масу предметів. Кілограм. |
13.03 |
|
Тиждень 23. Весняна мозаїка |
|||
151. |
Буква «ща», позначення нею буквосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
16.03 |
|
152. |
ТЕО. Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за зразком. |
16.03 |
|
153. |
Як приходить весна? |
17.03 |
|
154. |
Письмо великої букви Щ. написання буквосполучень слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
18.03 |
|
155. |
Чим заклопотані птахи навесні? |
19.03 |
|
156. |
Які квіти розквітають першими? |
20.03 |
|
157. |
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня. |
20.03 |
|
Тиждень 24. Навіщо ми їмо? |
|||
158. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л.Кондрашенко «Жираф». |
23.03 |
|
159. |
ТЕО. Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком. |
23.03 |
|
160. |
Навіщо потрібно їсти? |
24.03 |
|
161. |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
25.03 |
|
162. |
Яка їжа корисна для мого організму? |
26.03 |
|
163. |
Як поводитися за столом? |
27.03 |
|
164. |
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові та двоцифрові числа. |
27.03 |
|
Тиждень 25. Таємниці космосу |
|||
165. |
Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». |
06.04 |
|
166. |
ТЕО. Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком). |
06.04 |
|
167. |
Що можна побачити в космосі? |
07.04 |
|
168. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
08.04 |
|
169. |
Чому Земля – особлива планета? |
09.04 |
|
170. |
Як людина підкорює космос? |
10.04 |
|
171. |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами. |
10.04 |
|
Тиждень26. Великдень |
|||
172. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
13.04 |
|
173. |
ТЕО. Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком. |
13.04 |
|
174. |
Про що розповідає писанка? |
14.04 |
|
175. |
Написання слів та складів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
15.04 |
|
176. |
Що покладемо у великодній кошик? |
16.04 |
|
177. |
Як святкують Великдень у світі? |
17.04 |
|
178. |
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
17.04 |
|
Тиждень 27. Світ рослин |
|||
179. |
Чому людина не може бути без рослин? |
21.04 |
|
180. |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
22.04 |
|
181. |
Що потрібно рослинам для життя? |
23.04 |
|
182. |
Що спільного між усіма рослинами? Як берегти рослини? |
24.04 |
|
183. |
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. |
24.04 |
|
Тиждень 28. Світ тварин |
|||
184. |
Читаю лічилки. Л.Вознюк «Раз метелик, два жучок…». О.Сенатович «Місяць жмурить…». С.Шаповалов «Десять, дев’ять, вісім, сім…». |
27.04 |
|
185. |
ТЕО. З Днем народження , динозаврику! Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення композиції за зразком. |
27.04 |
|
186. |
Які бувають тварини? |
28.04 |
|
187. |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. |
29.04 |
|
188. |
Як живуть свійські й дикі тварини? |
30.04 |
|
Тиждень 29. Веселка |
|||
189. |
Читаю авторську казку. О.Зубер «Як заєць сон шукав». |
04.05 |
|
190. |
ТЕО. Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення клоуна за зразком. |
04.05 |
|
191. |
Як з’являється веселка? |
05.05 |
|
192. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
06.05 |
|
193. |
Які кольори має веселка? |
07.05 |
|
194. |
Що спільного між словами «веселка» і «весело»? |
08.05 |
|
195. |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
08.05 |
|
Тиждень 30. Моя родина |
|||
196. |
Хто є в моїй родині? |
12.05 |
|
197. |
Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
13.05 |
|
198. |
У чому сила родини? |
14.05 |
|
199. |
Які я маю обов’язки в родині? |
15.05 |
|
200. |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником. |
15.05 |
|
Тиждень 31. Ми – українці. Ми – європейці |
|||
201. |
Читаю про дружбу і друзів. П.Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів’я. |
18.05 |
|
202. |
ТЕО. Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
18.05 |
|
203. |
Українці – хто ми? |
19.05 |
|
204. |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
20.05 |
|
205. |
Що закодовано в українській вишиванці? |
21.05 |
|
206. |
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? |
22.05 |
|
207. |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
22.05 |
|
- ЯДС (Буквар).
- Дизайн.
- ЯДС (Письмо).
- ЯДС (Математика).