Календарне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас. 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас, 2 семестр. Для класу, який не ділиться на групи. В календарному плануванні сплановано письмо в курсі "ЯДС", читання в "ЯДС", дизайн та математика в "ЯДС".
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(7 годин на тиждень)

Тема уроку

Дата

Тиждень 15. Світ захоплень

97.

Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г’], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

13.01

98.

ТЕО. Розумна сова. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень. Ліплення сови за зразком.

13.01

99.

Які справи дарують мені радість?

14.01

100.

Письмо великої букви Г. написання складів, слів із буквою Г. списування речень, поданих друкованим шрифтом.

15.01

101.

Чи завжди захоплення нам на користь?

16.01

102.

Як знайти для себе нове захоплення?

17.01

103.

Вимірюємо довжини відрізків. Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

17.01

Тиждень 16. Ми - мандрівники

104.

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

20.01

105.

ТЕО. Леопарди і тиргик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Виготовлення леопардика або тиргика в техніці ори гамі за зразком.

20.01

106.

Як мандрувати безпечно?

21.01

107.

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

22.01

108.

Чим цікава мандрівка до Києва?

23.01

109.

Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля?

24.01

110.

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

24.01

Тиждень 17. Ми – винахідники

111.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка.  Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

27.01

112.

ТЕО. Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації за зразком.

27.01

113.

Як народжуються винаходи?

28.01

114.

Письмо великої букви Ж. написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

29.01

115.

Як природа допомагає винахідникам?

30.01

116.

Чи можна бути винахідником у наш час?

31.01

117.

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами.

31.01

Тиждень 18. Спорт

118.

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

03.02

119.

ТЕО. Сідаємо на велосипед. Згинання і складання паперу. Створення моделі велосипеда за зразком.

03.02

120.

Чому варто займатися фізкультурою?

04.02

121.

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч  та У. списування речень, поданих друкованим шрифтом.

05.02

122.

Які риси характеру розвиває спорт?

06.02

123.

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

07.02

124.

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач.

07.02

Тиждень 19. Книжка

125.

Звуки [ц], [ц’], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «порожній козуб» (за В. Лучуком).

10.02

126.

ТЕО. Вінні–Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух».

10.02

127.

Як книжка з’являється на світ?

11.02

128.

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

12.02

129.

Які бувають книжки?

13.02

130.

Чому треба берегти книжки?

14.02

131.

Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

14.02

Тиждень 20. Транспорт

132.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М’ястківського «Весна».

24.02

133.

ТЕО. «Мчать машини по дорозі…». Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації за зразком.

24.02

134.

Який буває транспорт?

25.02

135.

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування.

26.02

136.

Як бути гарним пасажиром?

27.02

137.

Для чого потрібні правила дорожнього руху? Який транспорт найкращий?

28.02

138.

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

28.02

Тиждень 21. Світ професій

139.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки.

02.03

140.

ТЕО. Здоровий зубчик – білий чубчик. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації – плаката за зразком.

02.03

141.

Люди яких професій мені допомагають?

03.03

142.

Письмо великої букви Є. написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

04.03

143.

Яка професія моєї мрії?

05.03

144.

Яка професія найважливіша?

06.03

145.

Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач.

06.03

Тиждень 22. Підкорюємо час

146.

Чим вимірюють час?

10.03

147.

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант.

11.03

148.

Навіщо бути пунктуальним?

12.03

149.

Як керувати часом?

13.03

150.

Вимірюємо масу предметів. Кілограм.

13.03

Тиждень 23. Весняна мозаїка

151.

Буква «ща», позначення нею буквосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

16.03

152.

ТЕО. Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за зразком.

16.03

153.

Як приходить весна?

17.03

154.

Письмо великої букви Щ. написання буквосполучень слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

18.03

155.

Чим заклопотані птахи навесні?

19.03

156.

Які квіти розквітають першими?

20.03

157.

Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня.

20.03

Тиждень 24. Навіщо ми їмо?

158.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л.Кондрашенко «Жираф».

23.03

159.

ТЕО. Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком.

23.03

160.

Навіщо потрібно їсти?

24.03

161.

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

25.03

162.

Яка їжа корисна для мого організму?

26.03

163.

Як поводитися за столом?

27.03

164.

Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові та двоцифрові числа.

27.03

Тиждень 25. Таємниці космосу

165.

Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки».

06.04

166.

ТЕО. Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком).

06.04

167.

Що можна побачити в космосі?

07.04

168.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

08.04

169.

Чому Земля – особлива планета?

09.04

170.

Як людина підкорює космос?

10.04

171.

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами.

10.04

Тиждень26. Великдень

172.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».

13.04

173.

ТЕО. Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком.

13.04

174.

Про що розповідає писанка?

14.04

175.

Написання слів та складів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

15.04

176.

Що покладемо у великодній кошик?

16.04

177.

Як святкують Великдень у світі?

17.04

178.

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів.  Розв’язування задач.

17.04

Тиждень 27. Світ рослин

179.

Чому людина не може бути без рослин?

21.04

180.

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень.

22.04

181.

Що потрібно рослинам для життя?

23.04

182.

Що спільного між усіма рослинами? Як берегти рослини?

24.04

183.

Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини.

24.04

Тиждень 28. Світ тварин

184.

Читаю лічилки. Л.Вознюк «Раз метелик, два жучок…». О.Сенатович «Місяць жмурить…». С.Шаповалов «Десять, дев’ять, вісім, сім…».

27.04

185.

ТЕО. З Днем народження , динозаврику! Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення композиції за зразком.

27.04

186.

Які бувають тварини?

28.04

187.

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту.

29.04

188.

Як живуть свійські й дикі тварини?

30.04

Тиждень 29. Веселка

189.

Читаю авторську казку. О.Зубер «Як заєць сон шукав».

04.05

190.

ТЕО. Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення клоуна за зразком.

04.05

191.

Як з’являється веселка?

05.05

192.

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

06.05

193.

Які кольори має веселка?

07.05

194.

Що спільного між словами «веселка» і «весело»?

08.05

195.

Знайомимося з одиницею вимірювання часу  «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач.

08.05

Тиждень 30. Моя родина

196.

Хто є в моїй родині?

12.05

197.

Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

13.05

198.

У чому сила родини?

14.05

199.

Які я маю обов’язки в родині?

15.05

200.

Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником.

15.05

Тиждень 31. Ми – українці. Ми – європейці

201.

Читаю про дружбу і друзів. П.Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів’я.

18.05

202.

ТЕО. Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком.

18.05

203.

Українці – хто ми?

19.05

204.

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.

20.05

205.

Що закодовано в українській вишиванці?

21.05

206.

Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

22.05

207.

Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

22.05

 

 

- ЯДС (Буквар).

- Дизайн.

- ЯДС (Письмо).

- ЯДС (Математика).

docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
1137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку